نوشته شده توسط : پارس اتیلن

روانشناسی رنگ ها

روانشناسی رنگ در طراحی داخلی مطالعه چگونگی تأثیر رنگ های مختلف بر احساسات، خلق و خو و ادراک ما در یک فضا است. تأثیرات روانی و عاطفی رنگ ها بر افراد را بررسی می کند.

از رنگ‌ها می‌توان برای ایجاد فضایی بزرگ‌تر، دنج‌تر و صمیمی‌تر به اتاق استفاده کرد یا حتی خلاقیت و بهره‌وری را تحریک کرد.

درک روانشناسی رنگ به طراحان کمک می کند تا انتخاب های آگاهانه ای در مورد طرح های رنگی، مبلمان، لوازم جانبی و نورپردازی داشته باشند تا به اثرات روانی و عاطفی مورد نظر دست یابند.

رنگ ها این قدرت را دارند که بر ضمیر ناخودآگاه ما تأثیر بگذارند و واکنش های احساسی را تحریک کنند. به عنوان مثال، رنگ‌های گرم مانند قرمز و نارنجی حس انرژی و هیجان‌انگیز ایجاد می‌کنند.

در حالی که رنگ‌های سرد مانند آبی و سبز باعث آرامش و راحتی می‌شوند. در طراحی داخلی، می‌توان با استفاده از رنگ‌های مناسب در نسبت‌های مناسب، فضا را به محیطی هماهنگ و جذاب تبدیل کرد.

اهمیت روانشناسی رنگ در طراحی داخلی

در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا باید هنگام طراحی خانه خود از روانشناسی رنگ ها آگاه باشید:

تأثیر عاطفی: رنگ ها می توانند عواطف و احساسات خاصی را برانگیزند. رنگ های گرم می توانند حس انرژی و هیجان ایجاد کنند، در حالی که رنگ های سرد باعث آرامش می شود. با ترکیب استراتژیک این رنگ ها در مناطق مختلف خانه خود، می توانید فضای مورد نظر خود را از یک فضا ایجاد کنید.

بهبود خلق و خو: آیا می دانستید رنگ ها می توانند خلق و خوی شما را بهبود بخشند و سلامت کلی شما را افزایش دهند؟ آره! سایه های روشن و پر جنب و جوش، شادی و مثبت بودن را القا می کند و باعث می شود فضا پر جنب و جوش و پرانرژی شود.

از سوی دیگر، رنگ‌های ملایم و کمرنگ به ایجاد فضایی آرام کمک می‌کنند که برای مناطق آرامش‌بخش و درون‌نگری عالی است.

درک بصری: رنگ ها می توانند به طور قابل توجهی بر نحوه درک و تجربه ما از یک فضا تأثیر بگذارند. رنگ‌های روشن‌تر باعث می‌شوند اتاق بزرگ‌تر و بازتر به نظر برسد، در حالی که سایه‌های تیره‌تر فضایی صمیمی ایجاد می‌کنند.

با دستکاری پالت رنگ، می توانید عمق و ابعاد یک اتاق را ایجاد کنید و آن را از نظر بصری جذاب تر کنید.

ابراز وجود  فردی: رنگ ها وسیله ای قدرتمند برای ابراز وجود و وسیله ای عالی برای نشان دادن شخصیت منحصر به فرد شما هستند.

درک روانشناسی رنگ به شما این امکان را می دهد که طرح رنگ را مطابق سلیقه خود تنظیم کنید و فضاهایی را ایجاد کنید که با سبک و ترجیحات شما طنین انداز شود.

تاثیر روانی رنگ های مختلف

بیایید به چند رنگ محبوب و تأثیر آنها در هر فضا و نحوه ترکیب آنها با رنگ های دیگر برای ایجاد فضای داخلی متعادل خانه نگاه کنیم.

روانشناسی رنگ آبی در طراحی داخلی

آبی که نمادی از آرامش، سکون و صلح است، می‌تواند هر اتاقی را به یک واحه آرامش‌بخش تبدیل کند که آرامش و تجدید قوا را به شما می‌دهد. رنگ آبی به خوبی وسعت آسمان و آرامش اقیانوس را به تصویر می کشد.

این احساس آرامش، هماهنگی و ثبات را برمی انگیزد، و آن را به گزینه ای ایده آل برای فضاهایی تبدیل می کند که می خواهید در آن آرامش داشته باشید و آرامش پیدا کنید.

سایه‌های روشن‌تر مانند آبی آسمانی یا آبی نوزادی می‌توانند حسی مطبوع و باز ایجاد کنند که برای فضاهای کوچکتر یا اتاق‌خواب‌هایی که نور طبیعی ندارند، عالی است.

از سوی دیگر، سایه‌های پررنگ تر مانند آبی سرمه‌ای یا آبی سلطنتی حس پیچیدگی را به ارمغان می‌آورند. این آنها را برای ایجاد فضایی زیبا در اتاق نشیمن ایده آل می کند.

روانشناسی رنگ قرمز در طراحی داخلی

تصور کنید وارد اتاقی می شوید که بلافاصله توجه شما را به خود جلب می کند و حس اشتیاق و انرژی را برمی انگیزد.

این قدرت رنگ قرمز در طراحی داخلی است! جسور، پر جنب و جوش و به طور غیرقابل انکاری جلب توجه می کند، قرمز رنگی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در طراحی داخلی، رنگ قرمز با طیف وسیعی از احساسات قدرتمند همراه است و آن را به انتخابی محبوب برای کسانی تبدیل می کند که می خواهند فضایی پویا در خانه خود ایجاد کنند.

یکی از تاثیرگذارترین راه ها برای استفاده از این رنگ پرشور، استفاده از دیوارهای برجسته است. رنگ آمیزی یک دیوار در سایه قرمز پر جنب و جوش فورا به نقطه کانونی اتاق تبدیل می شود.

دیوار تاکیدی قرمز هنگامی که با رنگ‌های خنثی یا مکمل مانند سفید، خاکستری یا مشکی ترکیب شود، چشمگیرتر می‌شود.

ترکیب رنگ قرمز در میان مبلمان و لوازم جانبی می تواند انتخابی عالی برای کسانی باشد که رویکرد متعادل تری را ترجیح می دهند.

روانشناسی رنگ سبز در طراحی داخلی

سبز با همراهی خود با طبیعت و فضای باز، حس هماهنگی و تعادل را در طراحی داخلی القا می کند. مطالعات نشان داده اند که قرار گرفتن در معرض فضای سبز می تواند تاثیر مثبتی بر سلامت روان و کاهش استرس داشته باشد.

به همین دلیل است که قدم زدن در اتاقی با دیوارهای سبز فوراً حال و هوای شما را تغییر می دهد زیرا فضایی با طراوت ایجاد می کند. 

سبز ملایم و کم رنگ مانند مریم گلی یا نعناع می توانند تسکین دهنده و آرامش بخش باشند. از سوی دیگر، رنگ های خاکی مانند زیتونی یا سبز جنگلی حسی از پیچیدگی را منتقل می کند.

فراتر از رنگ دیوار، سبز را می توان از طریق مبلمان، اثاثه یا لوازم جانبی در طراحی داخلی گنجاند. علاوه بر این، ترکیب گیاهان یا قاب های عمودی خزه ای رنگ سبز را بیشتر می کند و باعث می شود احساس نزدیکی به طبیعت کنید.

روانشناسی رنگ زرد در طراحی داخلی

گنجاندن رنگ زرد در طراحی داخلی شما راهی مطمئن برای القای خوش بینی و گرما در خانه شما است. رنگ زرد با حالت درخشنده و آفتابی خود توانایی قابل توجهی در نورپردازی فضاها و ایجاد فضایی شاد دارد.

به همین دلیل است که رنگ زرد با شادی، اشتیاق و خلاقیت همراه است. یک مبل، تخته سر، یا حتی کوسن های زرد رنگ می تواند به فضای شما رنگ و جنب و جوش بیافزاید.

رنگ آمیزی دیوار یا حتی کل اتاق با سایه گرم زرد می تواند فوراً فضا را روشن کند و حس باز بودن و مثبت بودن را ایجاد کند. از سوی دیگر، سایه‌های زرد کم‌رنگ یا پاستلی به خوبی در ایجاد یک محیط آرام‌بخش کار می‌کنند.

ترکیب زرد با خاکستری یا سفید می تواند ظاهری مدرن و پیچیده ایجاد کند. و هنگامی که با آبی یا سبز ترکیب می شود به اتاق شما حس تازه و طبیعی می دهد.

روانشناسی رنگ بنفش در طراحی داخلی

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه رنگ می تواند حس تجمل، رمز و راز و درام را به یکباره منتقل کند؟ این تاثیر روانی رنگ بنفش است. بنفش با ته رنگ غنی و سلطنتی خود، ظرافتی را به هر فضایی می بخشد.

از سایه‌های تیره و تیره مانند بنفش سلطنتی یا بادمجانی گرفته تا رنگ‌های روشن‌تر مانند اسطوخودوس یا یاسی، طیف رنگ‌های بنفش امکان انتخاب‌های طراحی همه‌کاره و جذاب را فراهم می‌کند.

بنفش‌های تیره‌تر می‌توانند حس درام و مجلل ایجاد کنند و برای ایجاد دیوارهای بیانی یا نقاط کانونی ایده‌آل شوند. از سوی دیگر، سایه‌های روشن‌تر به ایجاد یک ظاهر رمانتیک ملایم کمک می‌کند که برای اتاق خواب یا اتاق مهمان عالی است.

بنفش را می توان با اکسسوری های طلایی یا نقره ای ست کرد تا ظاهری جذاب داشته باشد. اما مبلمان بنفش به خودی خود می تواند حسی لوکس و سلطنتی به هر فضایی بدهد.

روانشناسی رنگ قهوه ای در طراحی داخلی

هنگامی که صحبت از ایجاد فضاهای گرم و جذاب می شود، رنگ قهوه ای برتر است. قهوه ای رنگی جاودانه است که ظرافت خاکی را به هر طراحی داخلی اضافه می کند.

از آنجایی که رنگ قهوه ای نماد ثبات و ارتباط با طبیعت است، اغلب با احساس راحتی همراه است. رنگ‌های قهوه‌ای مانند آغوش آرامش‌بخش یک فنجان گرم کاکائو در یک روز سرد، حس آرامش و رضایت را برمی‌انگیزد.

این باعث می شود که آن را به یک انتخاب ایده آل برای اتاق نشیمن که در آن فضای آرامش بخش مهم است تبدیل کند. یکی از ویژگی های قابل توجه رنگ قهوه ای توانایی آن در افزودن رنگ خاکی است.

از مبلمان چوبی غنی از چوب ماهاگونی گرفته تا یک دیوار برجسته به رنگ قهوه‌ای شکلاتی، از کابینت‌هایی با رنگ‌های شنی روشن گرفته تا مبل‌های چرمی قهوه‌ای تیره - این رنگ بسیار متنوع است. سایه های روشن قهوه ای برای فضای داخلی الهام گرفته از ساحل یا سبک اسکاندیناوی عالی است. از طرف دیگر، آنها برای فضای داخلی با تم سنتی یا روستایی ایده آل هستند.

روانشناسی رنگ سفید در طراحی داخلی

سفید رنگی است که هیچ مرزی نمی شناسد، بوم خالی در انتظار لمس خلاقانه شماست. دلالت بر پاکی، تمیزی و سادگی دارد.

این جایی است که توانایی قابل توجه آن در باز کردن اتاق ظاهر می شود و فضاها را بزرگتر و روشن تر نشان می دهد.

این گزینه عالی برای فضاهای کوچکتر یا مناطقی است که نور کافی خورشید ندارند و فوراً آنها را مطبوع تر نشان می دهد.

بهترین قسمت؟ رنگ سفید به طور یکپارچه با هر سبک طراحی - خواه مدرن، اسکاندیناوی یا حتی التقاطی - سازگار است.

طبیعت مینیمالیستی رنگ سفید محیطی عاری از بهم ریختگی را تشویق می کند. برای مثال، دیوارهای سفید به عنوان پس‌زمینه‌ای عمل می‌کنند تا سبک شخصی شما را به‌راحتی به نمایش بگذارند – چه آثار هنری رنگارنگ، چه مبلمان پر جنب و جوش، یا قطعات دکور منحصربه‌فرد.

این شما را دعوت می کند تا پناهگاه خود را مدیریت کنید، فضایی که شخصیت و سلیقه شما را منعکس می کند. ترکیب بافت‌های مختلف مانند فرش‌های کرکی یا مبلمان حصیری با دیوارهای سفید صاف، جذابیت بصری و جذابیت لمسی را افزایش می‌دهد.

روانشناسی رنگ مشکی در طراحی داخلی

سیاه، رنگ رمز و راز و درام، ظرافت بی انتها را تراوش می کند و اغلب برای ایجاد کنتراست بصری قابل توجه استفاده می شود. این یک حضور جسورانه و فرمانبردار است - چه یک دیوار کاشی کاری شده در اتاق پودر، یک کمد لباس، یا یک دیوار به رنگ مشکی بافت.

در عین حال، در عین ایجاد عمق و کنتراست، ظرافت و کلاسی بی انتها می بخشد. به همین دلیل است که به طور یکپارچه با هر سبکی ترکیب می شود - مدرن، مینیمالیستی یا سنتی - همه سبک های طراحی داخلی از رنگ سفید استفاده می کنند.

گنجاندن رنگ مشکی در طرح طراحی داخلی خانه شما حسی از درام و جذابیت را اضافه می کند. هنگامی که با رنگ های روشن تر جفت می شود، تداخلی جذاب از نور و تاریکی ایجاد می کند.

چه طرح رنگی سیاه و سفید یا ترکیبی از مشکی با لهجه های متالیک باشد، کنتراست فضایی پویا ایجاد می کند. از آن برای ایجاد حس صمیمیت و آرامش در فضاهای کوچکتر یا به عنوان پس زمینه ای شیک و مدرن برای مناطق بزرگتر استفاده کنید.

امیدواریم از کشف این زبان اسرارآمیز رنگ ها و کاوش در دنیای روانشناسی رنگ ها در طراحی داخلی لذت برده باشید.

با درک قدرت روانشناسی رنگ ها، می توانید فضای داخلی خانه ای هماهنگ و از نظر احساسی جذاب ایجاد کنید که با سبک شما طنین انداز شود.

همانطور که سفر طراحی داخلی خود را آغاز می کنید، در خارج شدن از منطقه امن خود و کشف احتمالات جدید تردید نکنید. و اگر در این سفر به کمک نیاز دارید، طراحان ما اینجا هستند تا به شما کمک کنند!

خدمات ایوان سبز

مهم ترین خدماتی که ایوان سبز در سیاست کاری خود قرار می دهد: مشاوره، بازدید از محل پروژه و ارائه پیشنهاد مناسب، طراحی خلاقانه با استفاده از نرم افزارهای تخصصی جهت ترسیم نقشه ها بر اساس کاربری فضا، برآورد هزینه براساس طرح ارائه شده، تولید و اجرای پروژه با استفاده از متریال مرغوب، معتبر و استاندارد می باشد. قیمت مناسب ، سرعت بالا ، کیفیت عالی ، ضمانت سال ها آتی تحقق این 4 وعده هدف ایوان سبز در تمامی پروژه های خود می باشد.

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم، پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

 منبع: https://interior-designer.ir/

 

 



:: برچسب‌ها: خدمات ایوان سبز , دکوراسیون داخلی ایوان سبز , خدمات طراحی و دکوراسیون داخلی ایوان سبز , روانشناسی رنگ ها , تاثیر رنگ ها در طراحی داخلی ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

مروری کوتاه بر سئو (Search Engine Optimization)

واژه SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است، به این معنی که محتوای وب سایت و تنظیمات فنی خود را بهینه کنید تا گوگل (به علاوه سایر موتورهای جستجو) بتواند محتوای شما را بخزد، فهرست کند و درک کند تا صفحات وب شما را در نتایج جستجو بالاتر قرار دهد.

این استراتژی دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کند تا دید سایت خود را افزایش دهید و احتمالاً ترافیک جستجوی ارگانیک بیشتری را افزایش دهید. 

اگر یک مشتری یا مشتری بالقوه موضوعی مرتبط با محصولات یا خدمات شما را جستجو می کند، می خواهید در بالای صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) در کنار رقبای خود قرار بگیرید.

اگر اینطور نیستید، ممکن است کسب‌وکار دیگری به تازگی مشتری جدیدی پیدا کرده باشد یا شما یکی را از دست داده باشید. سئو به شما این امکان را می دهد که مشتری را در فرآیند خرید خود هدایت کنید.

علاوه بر دیده شدن و افزایش ترافیک وب سایت، سئو به صدای معتبر شرکت شما در صنعت شما کمک می کند. و این اقتدار باعث ایجاد اعتماد به برند می شود که در نهایت به وفاداری به برند تبدیل می شود.

هفت اصل سئو که وبلاگ نویسان باید به خاطر بسپارند.

این هفت نکته سئو می تواند نقش مهمی در بالا بردن وبلاگ شما در قطب موتور جستجو داشته باشد و به شما امکان می دهد رتبه بالاتری داشته باشید و در نتیجه بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت خود جذب کنید.

1.مطمئن شوید که صفحات شما به یکدیگر پیوند دارند تا ارزش پیوند شما گسترده شود.

اگر یک مقاله وبلاگی با 100 بک لینک و صفحه دیگری با 3 بک لینک دارید، صفحه با 3 بک لینک زمان بسیار سخت تری برای رتبه بندی در گوگل خواهد داشت، مگر اینکه این بک لینک ها cnn.com، نیویورک تایمز و وال استریت باشند.

با این حال، اگر صفحه شما با 100 بک لینک به صفحه کمتر محبوب لینک داده شود، ارزش لینک را به اشتراک گذاشته و در نتیجه به رتبه بهتر آن کمک می کند.

پیوند مجدد همه مقالات شما به یکدیگر می تواند یک فرآیند خسته کننده باشد، اما خوشبختانه وردپرس دارای پلاگین هایی برای پیوند داخلی خودکار است، مانند "پیوندهای خودکار SEO و پست های مرتبط". آن را بررسی کنید.

2. وبلاگ خود را سازماندهی کنید.

نحوه سازماندهی اطلاعات در دسته ها، صفحات و صفحات فرعی در یک وب سایت و نحوه پیوند آنها به یکدیگر، معماری سایت یا معماری اطلاعات نامیده می شود.

معماری سایت به دو حالت تقسیم می شود: معماری سایت تخت و معماری عمیق سایت. سایت‌های عمیق تمایل دارند ارزش لینک را هدر دهند، تا حدی به این دلیل که موتورهای جستجو صفحات سطح بالاتر را مهم‌تر می‌دانند.

گرافیک زیر یک سایت عمیق را با چهار لایه نشان می دهد. گوگل می‌خواهد صفحات دسته‌بندی را مهم‌ترین فرض کند، زیرا از صفحه اصلی، خزنده‌های وب گوگل ابتدا با صفحات دسته‌بندی مواجه می‌شوند.

اگر اکثر محتوای شما با 3 کلیک یا بیشتر از صفحه اصلی شما فاصله داشته باشد، موتورهای جستجو این صفحات "پایین" را کمتر اهمیت دارند و حتی ممکن است آنها را ایندکس نکنند.

هرچه ساختار سایت شما صاف‌تر باشد، فرصت بهتری برای رتبه‌بندی مناسب‌تر خواهد بود و این امر باعث می‌شود که صفحات شما در فهرست موتور جستجو باقی بمانند تا توسط جستجوگران پیدا شوند.

3. روش Nofollow به سایت‌هایی که نمی‌خواهید/نیازی به اشتراک گذاری ارزش لینک با آن‌ها داشته باشید، لینک کنید.

سایت‌های بزرگی مانند ویکی‌پدیا وقتی به آن‌ها پیوند می‌دهید واقعاً رتبه‌بندی موتورهای جستجو را افزایش نمی‌دهند، بنابراین می‌توانید با استفاده از یک پیوند nofollow، که به موتورهای جستجو می‌گوید پیوند را دنبال نکنند، ارزش ویژه پیوند ارزشمند خود را ذخیره کنید (و بنابراین هیچ یک از ارزش پیوند خود را به آن صفحه منتقل نکنید).

ایجاد پیوند nofollow آسان است: شما فقط rel=”nofollow” را در کد HTML آن لینک اضافه کنید. اگر از وردپرس استفاده می‌کنید و ترجیح می‌دهید با کد سروکار نداشته باشید، افزونه Nofollow Link توسط Alex Jose را بررسی کنید، که باعث می‌شود فرآیند با یک دکمه کلیک کنید.

4. صفحات Noindex که باید در سایت شما باشند، اما نیازی به رتبه بندی ندارند.

اکثر وبلاگ نویسان می خواهند مقالات آنها در گوگل رتبه بندی شود و همچنین صفحه اصلی آنها (مخصوصاً هنگام جستجوی نام آنها)، اما احتمالاً برای رتبه بندی نیازی به "درباره من" یا "تماس با من" ندارند.

اگر صفحات شرایط خدمات یا خط مشی رازداری دارید، قطعاً نمی خواهید آنها رتبه بندی شوند. شما باید آنها را noindex کنید (که به موتورهای جستجو می‌گوید که اصلاً آنها را درج نکنند).

چندین راه برای noindex یک صفحه وجود دارد: فایل robots.txt خود را با افزودن Disallow تغییر دهید: /example-directory/example-page.html، را به سرصفحه صفحه اضافه کنید، یا از افزونه وردپرس استفاده کنید "noindex" را در فهرست پلاگین جستجو کنید.

همچنین ممکن است بخواهید بایگانی‌های خود را فهرست‌بندی نکنید (که تصویر آینه‌ای از وبلاگ شما است اگر تنها نویسنده آن باشید) زیرا Google سایت‌ها را به دلیل محتوای تکراری زیاد جریمه می‌کند.

5. مقالات قدیمی که رتبه بندی نمی شوند را حذف کنید.

اگر مقالاتی دارید که بیش از دو سال قدمت دارند، به ندرت خوانده می شوند و ارزش لینک کمی دارند، آنها را حذف کنید، مگر اینکه نوعی وابستگی عاطفی به آنها داشته باشید. در این صورت، آن‌ها را ایندکس نکنید تا ارزش پیوند سایر مقالات قوی‌تر را کاهش ندهند.

6. با ارزش ترین کلمه کلیدی خود را به عنوان ابتدای عنوان پست خود قرار دهید.

برچسب عنوان مهمترین عنصر روی صفحه برای بهینه سازی کلمه کلیدی است، بنابراین اگر آن کلمه کلیدی در ابتدای برچسب عنوان (اغلب عنوان پست) ظاهر شود، پست شما بهترین شانس را برای رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی خاص دارد.

همچنین مطمئن شوید که سایر پست‌هایی که به این پست پیوند می‌دهند، از این کلمه کلیدی به عنوان متن پیوند خود استفاده می‌کنند (چیزی که سئوکاران آن را «انکر تکست» می‌نامند.

7. پیوندهای متقابل خود را بکشید.

لینک‌های متقابل ارزش خالص سئوی صفر دارند، زیرا دقیقاً به همان اندازه که دریافت می‌کنند ارزش ویژه لینک را برمی‌گردانند. اگر دارید، آنها را حذف کنید، مگر اینکه به خاطر حسن نیت آنجا باشند.

می‌توانید آنها را دنبال نکنید، اما در این صورت فردی را که با او قرارداد پیوند متقابل بسته‌اید فریب می‌دهید (که اکثر مردم موافق هستند حرکتی "کلاه خاکستری" است).

برخی از بهترین لینک‌های با کیفیتی که می‌توانید دریافت کنید، لینک‌های پرکاربردی مانند لینک‌های بلاگ‌رول هستند (تا زمانی که سایت‌ها به وبلاگ شما مرتبط هستند)، بنابراین اگر می‌توانید آن‌ها را دریافت کنید.

چرا سئو برای کسب و کار شما بسیار مهم است؟

سئو یکی از قوی‌ترین استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال است که می‌توانید برای بهبود فروش، ایجاد اعتبار، افزایش آگاهی از برند و به دست آوردن پا در مقابل رقبای خود به کار بگیرید.

یک پایه سئو مستحکم نه تنها مشتریان جدید را جذب می کند، بلکه به شما امکان می دهد به دلیل اعتمادی که با آنها ایجاد می کنید، روابط تجاری خود را با آن مشتریان عمیق تر کنید.

SEO چگونه کار می کند؟

سئو هم مربوط به کیفیت و هم کمیت است. موتورهای جستجو می‌خواهند مرتبط‌ترین و با کیفیت‌ترین نتایج را به جستجوگران ارائه دهند، بنابراین وب‌سایت‌ها برای رتبه‌بندی خوب به محتوای مفید، مفید و بهینه‌سازی فنی نیاز دارند.

یک استراتژی سئو معمولاً شامل این عناصر است:

  • تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی
  • ساخت بک لینک
  • تولید محتوا
  • تعمیر و نگهداری فنی

بیایید ببینیم که چگونه هر یک از اینها تلاش های بازاریابی دیجیتال شما را تقویت می کند.

تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی

هر استراتژی سئو با تحقیق شروع می شود. به طور خاص، شما باید کلماتی را که مخاطبان شما در موتور جستجو در هنگام تحقیق در مورد محصولات، خدمات یا موضوعات مرتبط با کسب و کار شما استفاده می کنند، درک کنید.

در ابتدایی ترین سطح، کلمات کلیدی دارای سطوح دشواری و حجم جستجوی متفاوتی هستند.

ساخت بک لینک

بک لینک به زمانی اشاره دارد که وب سایت های دیگر به وب سایت شما لینک می دهند. از لحاظ تاریخی، برخی از روش‌ها وجود داشت که ما اکنون آن را «سئو کلاه سیاه» می‌نامیم که در آن شرکت‌ها بک لینک‌ها را از صدها یا هزاران وب‌سایت خریداری می‌کردند که خودشان یا یک فروشنده برای هدف خاص بک لینک‌سازی ساخته بودند.

خرید بک لینک نقض مستقیم دستورالعمل های گوگل است زیرا به عنوان اسپم لینک در نظر گرفته می شود. اگر اکنون آن را امتحان کنید، این استراتژی جریمه های سنگینی برای شما به همراه خواهد داشت.

همچنین، شما بک لینک هایی از وب سایت های با کیفیت بالا و بسیار مرتبط می خواهید تا از مزایای SEO بهره مند شوید.

اساساً، زمانی که شخصی به سایت شما پیوند می‌دهد، این پیوند به گوگل و سایر موتورهای جستجو کمک می‌کند که شما در این موضوع صاحب اختیار هستید.

بنابراین، چگونه می توانید برخی از این بک لینک های گریزان را جذب کنید؟ شما باید محتوای عالی و با ارزشی ایجاد کنید که مردم به صورت ارگانیک به شما بک لینک دهند.

ما می دانیم که گفتن آسان تر از انجام دادن است، اما اگر می خواهید نتایج واقعی داشته باشید، باید تلاش کنید.

شما همچنین می توانید استراتژی بک لینک خود را با ضربه زدن به روسازی دیجیتال و ایجاد مشارکت های استراتژیک تکمیل کنید.

ایجاد محتوا

محتوا ضربان قلب استراتژی سئوی وب سایت شما است. بدون محتوای مفید، موتورهای جستجو چیزی برای رتبه بندی ندارند. محتوا هر چیزی است که مخاطب شما می‌خواند، تماشا می‌کند یا گوش می‌دهد، از جمله:

  • وبلاگ ها
  • متن صفحه وب
  • اینفوگرافیک
  • فیلم ها
  • پادکست ها
  • خبرنامه ها
  • پست های رسانه های اجتماعی

همیشه باید سعی کنید محتوای مفید و قوی منتشر کنید که مستقیماً به سؤالات مخاطبان شما پاسخ دهد.

سئو فنی

سئوی فنی به عناصر فنی پشت صحنه یک وب سایت اشاره دارد که به موتورهای جستجو مانند گوگل اجازه می دهد تا به طور موثر بخزند، فهرست بندی کنند و محتوای آن را درک کنند. بهینه سازی این عوامل فنی برای رتبه بندی خوب از نظر ارگانیک بسیار مهم است.

برخی از فاکتورهای فنی مهم سئو شامل معماری سایت، سرعت وب سایت، بهینه سازی موبایل، پیاده سازی مناسب نشانه گذاری، ساختارهای URL موثر، استفاده از متن و سرفصل های جایگزین، متا داده و به طور کلی کد HTML معنایی است.

این عناصر با هم به ارتباط ارتباط و تمرکز موضوع به موتورهای جستجو کمک می کنند. آنها همچنین بر سرعت و سهولت Googlebot می تواند هر صفحه را بخزد تأثیر می گذارد. 

اطمینان از اینکه وب‌سایت شما از بهترین شیوه‌های فنی Google پیروی می‌کند و عیب‌یابی هرگونه مشکل خزیدن یا نمایه‌سازی، Google را قادر می‌سازد تا صفحات شما را بخواند و محتوای آنها را بهتر درک کند.

با این پایه فنی قوی، سایر تلاش‌های شما در سئو، مانند تحقیق کلمات کلیدی، ساخت لینک و ایجاد محتوا، در افزایش رتبه‌بندی و ترافیک ارگانیک مؤثرتر می‌شوند.

یکی از پیشرفت‌های مهم در سئو فنی، ظهور نمایه‌سازی موبایل اول است. این رویکرد به این معنی است که گوگل در درجه اول از نسخه موبایل محتوا هنگام فهرست‌بندی و رتبه‌بندی استفاده می‌کند.

بیشتر کاربران اینترنت از طریق دستگاه‌های تلفن همراه به وب دسترسی دارند، و فهرست‌سازی اول از طریق تلفن همراه با اطمینان از اینکه محتوای بهینه‌شده برای موبایل در اولویت است، این روند را منعکس می‌کند.

انطباق با نمایه سازی موبایل اول فقط یک پیشرفت اختیاری نیست. این یک جنبه اساسی از شیوه های مدرن سئو است که با رفتار کاربر و الگوریتم های موتور جستجو همسو می شود.

در حالی که نسبت به محتوا جذاب تر است، سئوی فنی به همان اندازه برای موفقیت سئو ضروری است.

سئو چگونه می تواند کسب و کار شما را تقویت کند؟

هنگامی که کسب و کار شما در نتایج جستجوی ارگانیک رتبه بالایی دارد، به این معنی است که شما منبع معتبری هستید که موتورهای جستجو آن را مرتبط با آن جستجوها می دانند.

ظاهر شدن در صفحه یک، به ویژه در سه نقطه برتر، باعث می شود کاربران اینترنت بیشتر به برند شما اعتماد کنند، از سایت شما بازدید کنند. 

سئو به جای تبلیغات پولی به کسب کلیک و ترافیک از طریق ارتباط کمک می کند. و مردم اغلب نتایج ارگانیک را قابل اعتمادتر می دانند.

اگر پلتفرم شما آنچه را که کاربران شما به دنبال آن هستند ارائه می دهد - چه به صورت اطلاعات، پاسخ به سؤالات، محصولات یا خدمات - پس شروع به ایجاد اعتماد با مشتریان خود می کنید.

وجود یک تیم سئو قوی برای موفقیت تلاش‌های بازاریابی دیجیتال شما ضروری است. اگر در مورد اینکه چرا سئو برای کسب و کار یا به طور کلی سئو مهم است، سوالی دارید، همین امروز با ما تماس بگیرید!

ما دوست داریم با شما در مورد اهمیت سئو و اینکه چگونه می تواند از موفقیت کسب و کار شما حمایت کند، صحبت کنیم. با ما تماس بگیرید و به ما بگویید به دنبال چه هستید. ما مشتاقیم که با شما در ارتباط باشیم!

برای انجام سئوی سایت شما توسط آمینا گروپ در ابتدا جلسه ای برای تحلیل و بررسی سایت صورت می گیرد و پس از آن ایرادات و نقص های سایت شده و توسط تیم آمینا رفع می شوند و در انتها بر بهینه سازی سایت تمرکز می شود.

همین طور بهتر است بدانید هزینه و سرمایه ای که برای سئو سایت صرف می شود در واقع سرمایه گذاری بلند مدت شما بر تجارت الکترونیک خودتان می باشد، چراکه هرچه رنکینگ سایت در گوگل بالاتر باشد تعداد مشتریانی که به سمت شما جذب می شوند نیز بیشتر خواهد بود.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم،  پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

 تلفن: 

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

 منبع: https://amina-group.com/

 ایمیل: info@amina-group.com

 

 



:: برچسب‌ها: خدمات سئو در آمینا گروپ , مزایای سئو وب سایت , Page Speed , استفاده از هاست مناسب , استفاده از Social Media , روش های سئو Black Hat , چگونه سایت را بالا بیاوریم ؟ , سئوی Black Hat , Search Engine Optimization ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

تکنیک های مقابله با استرس در مدرسه

سلامتی از تعادل ذهن، بدن و روح ناشی می شود. در اینجا چندین تکنیک وجود دارد که می توانید در زمانی که احساس اضطراب می کنید امتحان کنید:

با یک درمانگر صحبت کنید.

مشاوره گرفتن و صحبت کردن با یک نفر می تواند به حفظ سلامت ذهن شما کمک کند و ابزارهای مورد نیاز را در موقعیت های استرس زا در اختیار شما قرار دهد. ممکن است برای انجام این مکالمات مداوم ارزش یک قرار ملاقات مداوم با یک درمانگر مجاز داشته باشد.

نفس های عمیق بکشید.

گاهی اوقات مؤثرترین مکانیسم مقابله، تنفس است. هورمون‌های استرس می‌توانند به ما این حس را بدهند که کنترل تنفس خود را از دست داده‌ایم، بنابراین تمرکز بر نفس می‌تواند به شما کمک کند تا کنترل خود را دوباره به دست آورید.

سعی کنید پنج ثانیه دم، پنج ثانیه نفس خود را حبس کنید و پنج ثانیه بازدم کنید. حداقل سه بار یا تا زمانی که احساس آرامش بیشتری کنید این کار را تکرار کنید.

بیرون بروید.

تحقیقات نشان می دهد که طبیعت و نور خورشید می تواند به کاهش سطح استرس، کاهش اضطراب، افزایش عزت نفس و موارد دیگر کمک کند.

سعی کنید غروب آفتاب را تماشا کنید، به پارک بروید، با پای برهنه راه بروید یا به سادگی بیرون بنشینید و متوجه بوها، صداها و احساساتی شوید که تجربه می کنید تا به زمین و تعادل شما کمک کنند.

پیاده‌روی در فضای باز می‌تواند یکی از روش‌های درمانی برای تعادل ذهن، بدن و روح شما باشد.

ورزش کنید.

مطالعات نشان می دهد که ورزش به تولید اندورفین کمک می کند که می تواند به کاهش استرس و افزایش آرامش و رفاه کلی کمک کند. چیزی به سادگی 10 دقیقه پیاده روی سریع می تواند به آرام کردن اضطراب کمک کند.

اگر زمان بیشتری دارید، دویدن، دوچرخه سواری یا بازی با توپ را با دوستان در نظر بگیرید. در عمل بالینی من، واضح است که افرادی که به طور منظم حرکت می کنند، در برابر تأثیرات استرس در هنگام بروز انعطاف پذیری بیشتری دارند.

پیوستن به یک تیم ورزشی یا گروه ورزشی را در نظر بگیرید تا به شما کمک کند تا در یک برنامه ثابت حرکت کنید.

یک لیست تهیه کنید.

سازماندهی اولویت ها می تواند به آرامش ذهن شما کمک کند و شما را در مسیر اولویت ها و ضرب الاجل ها نگه دارد.

خلاق باش.

10 دقیقه وقت بگذارید تا روی چیزی خلاقانه تمرکز کنید. روزنامه نگاری، طراحی یا رقصیدن تنها چند ایده است که به شما کمک می کند احساس قدرت کنید و انعطاف پذیری خود را در برابر استرس و اضطراب بهبود ببخشید.

با یک دوست تماس بگیرید.

تعاملات و ارتباطات شخصی ممکن است به تقویت خلق و خوی شما کمک کند و به شما در پردازش احساساتتان کمک کند. امتیازات جایزه اگر شما را بخنداند.

یک میان وعده بخورید.

وقتی انرژی بدن شما کم است، احساس استرس یا اضطراب آسان‌تر می‌شود. یک میان وعده سالم بخورید (سیب، هویج یا آجیل گزینه های عالی هستند) تا بدن و مغز خود را تقویت کنند.

سعی کنید از غذاهای فرآوری شده مانند ناگت مرغ، هات داگ، چیپس سیب زمینی، غلات شیرین و غیره خودداری کنید، زیرا این نوع غذاها با خطر افسردگی مرتبط هستند.

بدن را هیدراته کنید.

گاهی اوقات، تنها چیزی که نیاز دارید یک استراحت نوشیدنی است. دمنوش‌های گیاهی یا آب داغ با لیمو را در نظر بگیرید تا روتین هیدراتاسیون خود را تقویت کنید.

بخوابید.

زمانی که به خوبی استراحت می کنید، همه چیز آنقدرها به نظر نمی رسد. با این حال، بدون خواب کافی، ما تمایل داریم با حل مشکل و سایر چالش‌هایی که در طول روز با آن روبرو هستیم، دست و پنجه نرم کنیم.

سعی کنید هر شب هفت ساعت یا بیشتر بخوابید تا استرس و اضطراب خود را در طول روز کنترل کنید.

جملات تاکیدی مثبت خود را بگویید.

اگر مانترا دارید، آن را پنج بار با خود تکرار کنید. بلد نیستید؟ "من باهوش هستم" را امتحان کنید. "من توانا هستم. من می تونم این کار را انجام دهم." تکرار جملات تاکیدی مثبت روزانه می تواند به کاهش افکار منفی یا خود خرابکاری کمک کند، که ممکن است به استرس و اضطراب شما کمک کند.

به چیزهای خوب فکر کن.

یکی از مهمترین چیزهایی که می توانیم یاد بگیریم این است که افکارمان را کنترل کنیم. صرف چند دقیقه برای مشاهده وضعیت خود از دریچه مثبت می تواند به بهبود خلق و خو و خوش بینی کلی شما کمک کند.

این تمرین سریع می تواند درک ما از استرس یا اضطراب ما را کاهش دهد و باعث شود وضعیت قابل کنترل تر باشد.

مدیریت استرس و کنترل آن در دانش آموزان 

تنش برای خوب انجام دادن امتحانات می تواند طاقت فرسا باشد و فقط بر استرس امتحانات بیفزاید. این می تواند فشار مدرسه، خانواده، دوستان یا فشاری باشد که بر خود وارد می کنید. ممکن است وقتی برای امتحان می آیید آن را احساس کنید، یا ممکن است خیلی قبل از شروع امتحانات آن را احساس کنید.

اغلب این فشارها ناگفته هستند. حتی اگر اطرافیانتان به شما فشار نمی‌آورند، باز هم ممکن است بخواهید در روز نتیجه به خود افتخار کنید. کارهایی وجود دارد که می توانید برای کاهش فشار انجام دهید:

با خودتان مهربان باشید.

فکر کردن به همه چیزهایی که تا کنون به دست آورده اید، در داخل یا خارج از مطالعه می تواند مفید باشد. یا فهرستی از همه چیزهایی که در مورد خودتان دوست دارید و چیزهایی که دیگران برای شما ارزش قائل هستند بنویسید.

وقت گذاشتن برای چیزهایی که از آنها لذت می برید و در آنها مهارت دارید واقعاً می تواند عزت نفس شما را افزایش دهد.

در مورد احساستان زمانی که تحت فشارهستید صحبت کنید.

اگر اطرافیان شما - مانند مدرسه یا خانواده تان - به شما فشار می آورند، می توانید به آنها بگویید که چه چیزی را می توانید به دست آورید. اگر انتظارات شما با آنها متفاوت است به آنها اطلاع دهید.

همچنین می توانید با معلمی که به آن اعتماد دارید در مورد فشاری که در خانه تحت فشار هستید صحبت کنید.

خودتان را با دیگران مقایسه نکنید.

سعی کنید نگران نحوه آماده شدن دیگران برای امتحان نباشید و روی کارهایی که می توانید انجام دهید تمرکز کنید. ممکن است فکر کنید که افراد دیگر بهتر عمل می‌کنند، بیشتر بازنگری می‌کنند یا فقط استرس زیادی ندارند.

اما همه ما متفاوت هستیم و این اشکالی ندارد. به یاد داشته باشید، دوستان شما نیز با استرس امتحان کنار می آیند. آنها ممکن است به اندازه شما احساس نگرانی کنند.

هنگام استرس امتحان ممکن است احساس تنهایی کند و مانند یک وزنه سنگین برای حمل کردن باشد، اما لازم نیست خودتان همه آن را مدیریت کنید. بسیاری از جوانان امتحانات را دشوار می دانند و بد نیست به حمایت افراد اطراف خود نیاز داشته باشید.

سعی کنید با کسی در مورد احساس خود صحبت کنید. اگر کسی می داند که شما احساس استرس می کنید، می تواند از شما حمایت کند، شما را تشویق کند و گوش شنوایی ارائه دهد.

این می تواند یک دوست، عضو خانواده، مراقب، یک معلم یا هر شخص دیگری باشد که به او اعتماد دارید. شما مجبور نیستید به تنهایی از این مسیر عبور کنید.

مجتمع آموزشی پیشرو

برای اولین بار در ایران با ارائه طرح کیف در مدرسه توانستیم گام به گام با آموزش نوین دنیا پیش رفته و کیفیت آموزش را ارتقا بخشیم و توانایی کودکان مان را در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز در آنان ایجاد نموده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکانمان است همواره پیشگام بوده ایم.

تماس با ما

تلفن:

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

 منبع: https://pishroschool.ir/

 



:: برچسب‌ها: فشار روانی ناشی از امتحانات , مبارزه با استرس در مدرسه , علائم و نشانه های استرس , مدیریت استرس , مدرسه غیر دولتی پیشرو , ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

قیمت بازسازی ساختمان در تهران

به دوباره سازی و عملیات تخریب به منظور ساخت بافت و ساختمان جدید بر روی بافت قدیمی بازسازی ساختمان می گویند.

از مزیت های بازسازی ساختمان آن است که با تخریب نیمی یا بخشی از بنا، دوباره بنایی با حفظ اصالت و ظاهری جدید ساخته می شود.

شاید زمان آن رسیده که به بازسازی ساختمان خود فکر کنید. 

مزایای نوسازی ساختمان

ظاهری تازه: اولین دلیلی که بسیاری از صاحبان ساختمان تصمیم می گیرند ساختمان خود را بازسازی کنند، دادن چهره ای جدید به آن است.

چه در قسمت داخلی، چه بیرونی یا هر دو کار انجام داده باشید، بازسازی واقعاً می تواند ظاهر جدیدی به ساختمان شما بدهد.

در مورد آن فکر کنید - حتی چیزی به سادگی یک لایه رنگ تازه برای یک ساختمان معجزه می کند. تصور کنید وقتی کل یک سازه را بازسازی می کنید چه اتفاقی می افتد!

فضای بیشتر: بازسازی‌ها فقط جنبه زیبایی ندارند. آنها همچنین می توانند عملکرد ساختمان شما را تا حد زیادی بهبود بخشند.

شما می توانید با برداشتن دیوارها و بررسی سایر تاکتیک های نوسازی برای گسترش فضای کاری خود فضای بیشتری در دفتر خود ایجاد کنید.

بازسازی دفتر برای ایجاد فضای قابل استفاده بیشتر می تواند بهره وری را بهبود بخشد.

مقرون به صرفه تر از ساخت و ساز جدید: رشد برای هر شرکتی ضروری است. معمولاً با این رشد نیاز به کارمندان بیشتر می شود.

مگر اینکه بخواهید تعداد زیادی کارمند همیشه از خانه کار کنند، باید فضایی برای آنها در دفتر خود پیدا کنید.

وقتی آن زمان فرا رسید، دو گزینه دارید: می توانید یک سازه کاملاً جدید بسازید، یا می توانید ساختمان فعلی خود را بازسازی کنید تا فضای کاری بیشتری به آن بدهید.

در این سناریو، بازسازی ممکن است گزینه بهتری باشد. هزینه آن بسیار کمتر است و معمولاً فرآیندی بسیار سریعتر از ساخت و ساز جدید است.

کاهش هزینه های عملیاتی: بسته به نوع بازسازی هایی که انجام می دهید، ممکن است هزینه های عملیاتی خود را به شدت کاهش دهید!

بازتر کردن فضای کف شما می تواند قبض برق و همچنین هزینه های گرمایش و سرمایش شما را کاهش دهد.

در طول بازسازی، شما همچنین می توانید چراغ ها و وسایل خود را ارتقا دهید تا مصرف انرژی بیشتری داشته باشید.

می‌توانید این پس‌اندازها را بردارید و آن‌ها را برای چیزی که کسب‌وکارتان را بهبود می‌بخشد به کار ببرید.

صرف کمی از قبل برای بازسازی، کسب و کار شما را برای سال های آینده بهتر خواهد کرد.

بهبود ارزش ملک: در نهایت، بازسازی ساختمان شما ارزش ملک شما را به دلایل بالا افزایش می دهد. هنگامی که زمان فروش نهایی ساختمان خود فرا می رسد، از اینکه آن را بازسازی کرده اید خوشحال خواهید شد!

یک ساختمان تازه بازسازی شده احتمالاً هزاران ارزش بیشتر از ساختمانی دارد که از زمان ساخت اولیه آن دست نخورده است.

مزایای اجتماعی بازسازی ساختمان های قدیمی

با ادامه رشد و توسعه مناطق شهری، نیاز به ساختارهای پایدار و کارآمد آشکارتر شده است.

یکی از راه‌های دستیابی به این هدف از طریق نوسازی شهری است که شامل نوسازی ساختمان‌های بسیار قدیمی است تا به آنها جان تازه‌ای ببخشد و در عین حال سبک زندگی ساکنان آن منطقه را نیز بهبود بخشد.

از منظر معماری، چندین مزیت برای بازسازی پشت بام ها یا گسترش سازه های قدیمی وجود دارد. اول از همه، می تواند بسیار مقرون به صرفه تر از تخریب و بازسازی سازه های کاملاً جدید باشد.

با استفاده مجدد و استفاده مجدد از ساختمان های موجود با قطعات مدرن، می توانیم هویت تاریخی یک محله را حفظ کنیم و در عین حال میزان ضایعات و منابع مورد نیاز برای ساخت و سازهای جدید را کاهش دهیم.

این رویکرد به نوسازی شهری علاوه بر مزایای مالی، مزایای اجتماعی قابل توجهی نیز دارد. با بازسازی ساختمان‌های قدیمی، می‌توانیم گزینه‌های مسکن مقرون‌به‌صرفه را برای کسانی که قبلاً در آن منطقه زندگی می‌کنند، فراهم کنیم.

در عین حال ساکنان جدید را برای احیا و تنوع بخشیدن به جامعه جذب کنیم. این به مبارزه با اصیل سازی کمک می کند و اطمینان حاصل می کند که شهرها برای همه در دسترس و فراگیر باقی می مانند.

یکی دیگر از مزایای کلیدی بازسازی پشت بام ها یا گسترش سازه های قدیمی این است که ما را قادر می سازد فناوری های مدرن و پایدار را در ساختمان های قدیمی بگنجانیم.

برای مثال، می‌توانیم پنل‌های خورشیدی یا بام‌های سبز را اضافه کنیم که از منابع انرژی تجدیدپذیر استفاده می‌کنند و ردپای کربن یک ساختمان را کاهش می‌دهند.

این نه تنها به نفع محیط زیست است، بلکه با بهبود کیفیت هوا و کاهش هزینه های انرژی، به سلامت و رفاه افرادی که در ساختمان زندگی می کنند نیز کمک می کند.

در نهایت، نوسازی شهری از طریق بازسازی ساختمان های قدیمی یک وضعیت برد-برد است. با استفاده مجدد از سازه‌های موجود با قطعات مدرن، می‌توانیم هویت تاریخی محله‌ها را حفظ کنیم، گزینه‌های مسکن مقرون به صرفه را ارائه کنیم و فناوری‌های پایدار را در ساختمان‌های قدیمی بگنجانیم.

این رویکرد به نفع محیط زیست، جامعه و اقتصاد است و در عین حال به ساختمان‌های قدیمی زندگی دوم می‌بخشد.

گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز از پیشتازان معماری بر مبنای علم روانشناسی می باشد؛ که حاصلِ فعالیت گروهی و گرد هم آمدنِ مهندسین مجرب و متعهد و نیروی کار ماهر و دلسوز می باشد.

تماس با ما

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

 تلفن: 

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

 منبع: https://interior-designer.ir/

 



:: برچسب‌ها: لیست قیمت بازسازی ساختمان , قیمت بازسازی ساختمان ۱۴۰ متر به بالا , قیمت بازسازی ساختمان ۱۰۰-۸۰ متری , قیمت بازسازی ساختمان ۷۰-۵۰ متری , قیمت بازسازی ساختمان اسفند 1402 , ایوان سبز ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

چرا وب سایت شما به یک ارزش پیشنهادی قوی نیاز دارد؟

 

تنها 17 درصد از بازدیدکنندگان وب سایت شما بیش از 4 ثانیه در آنجا می مانند. 83 درصد دیگر در 10 ثانیه ای که در سایت هستند چه می کنند؟ 

تیترها، پرخواننده ترین نوشته ها در اینترنت هستند. از هر پنج بازدیدکننده وب، چهار نفر یک عنوان را می خوانند، در حالی که تنها یک نفر از هر پنج بازدیدکننده بیشتر از آن را می خواند.

این آمارهای هشیارکننده نشان می‌دهد که اگر می‌خواهید بیشتر با آنها درگیر شوید، چقدر سریع باید توجه مخاطبان را به خود جلب کنید. به همین دلیل ارزش پیشنهادی (VPs) بسیار مهم است.

ارزش پیشنهادی چیست؟

ارزش پیشنهادی بیانیه ای خاص و مختصر در مورد آنچه شما باید به مشتریان خود ارائه دهید است. نه کمتر نه بیشتر. به افرادی که از وب‌سایت یا صفحه فرود شما بازدید می‌کنند می‌گوید دقیقاً چه کاری انجام می‌دهید و چرا آن را بهتر - یا متفاوت - از دیگران انجام می‌دهید.

این نسبتاً ساده و سرراست به نظر می رسد، اما تفکیک آنچه که کسب و کار شما را از دیگرانی مانند شما متمایز می کند، اغلب یک فرآیند دشوار است. در حالی که بازاریابان معمولاً می دانند که چیست، آنها فقط نمی دانند چگونه آن را در کلمات بیان کنند.

چگونه یک ارزش پیشنهادی قوی ایجاد کنیم؟

گزاره های ارزشی خوب واضح، مختصر، خاص و مرتبط هستند. بنابراین، ایجاد یک VP خوب معمولاً شامل موارد زیادی است - حذف کلمات و اطلاعات غیر ضروری و پرداختن به اصل تجارت شما.

سه عنصری که همه گزاره های ارزشی باید داشته باشند. یک ارزش پیشنهادی خوب دارای سه عنصر اساسی است:

1. پیشنهاد: دقیقاً چه چیزی شرکت شما ارائه می دهد؟ چه محصولات یا خدماتی؟ ویژگی در اینجا مهم است. به عنوان مثال، به جای «کترینگ»، از «کترینگ لذیذ» یا «کترینگ مدیترانه‌ای» استفاده کنید.

2. مزایا: چرا مردم به محصول یا خدمات شما نیاز دارند؟ چگونه زندگی آنها را بهتر می کند؟ در صورت امکان، مزایا را کمّی کنید. این می تواند تاثیر زیادی در تبدیل داشته باشد. به زمان تحویل یا قیمت رقابتی فکر کنید. برای مشتری چه معنایی دارد؟

3. تمایز: این سخت ترین است. چه چیزی کسب و کار شما را از سایرینی که محصولات یا خدمات مشابهی ارائه می دهند متمایز می کند؟ چرا از رقابت خود متمایز هستید؟ به افراد خاصی که کسب و کار شما به آنها پاسخ می دهد یا قیمت رقابتی یا خدمات ویژه خود فکر کنید.

 عناصر طراحی وبسایت مدرن

  • تایپوگرافی منحصر به فرد
  • تصاویر جذاب و پاسخگو
  • فیلم های پس زمینه
  • طراحی نیمه مسطح
  • منوهای همبرگر
  • تصاویر محصول با کیفیت بالا
  • طراحی کارت
  • ویدئوهای ویژه
  • چیدمان مناسب برای موبایل
  • فضای سفید
  • بهینه سازی سرعت
1.تایپوگرافی منحصر به فرد

اکثر شرکت ها فونت یا تایپوگرافی خاصی دارند که برای کمک به مشتریان خود در شناسایی فوراً آنها در مقابل رقبای خود استفاده می کنند. در سال‌های اخیر، طراحان به مجموعه بزرگ‌تری از فونت‌ها دسترسی دارند و کسب‌وکارها می‌توانند برندهای خود را با دقت بیشتری از طریق تایپوگرافی بیان کنند.

2. تصاویر جذاب و پاسخگو

با تمرکز بر روی تصویر با متن به جای دکمه های CTA یا اجتماعی، Medium یک تجربه بصری قوی ایجاد می کند که شما را تشویق می کند برای خواندن بیشتر به پایین بروید.

تصاویر قهرمان نیز اغلب در پس‌زمینه قرار می‌گیرند و متن و سایر محتواها روی آن قرار می‌گیرند. صرف نظر از رویکردی که استفاده می کنید، تصاویر بزرگ می توانند به بیان بصری داستان شما بدون تکیه بر متن کمک کنند.

3. فیلم های پس زمینه

ویدیوهایی که به طور خودکار در پس‌زمینه پخش می‌شوند می‌توانند جذابیت‌های زیادی را به صفحه اضافه کنند. از آنها می توان برای گفتن یک داستان استفاده کرد و مقدار محتوای دیگری را که برای توضیح کسب و کار شما نیاز است به میزان قابل توجهی کاهش داد.

4. طراحی نیمه مسطح

به عبارت ساده، طراحی مسطح به هر عنصری گفته می شود که شامل سه بعد نباشد یا درک سه بعدی را ارائه نکند، مانند سایه ها. درک طراحی مسطح نه تنها برای کاربران آسان‌تر است، بلکه می‌تواند سریع‌تر در وب‌سایت‌ها بدون عناصر پیچیده یا بیش از حد فنی بارگذاری شود.

5. منوهای همبرگر

اکثر وب سایت ها دارای منوهای طولانی از گزینه ها برای انتخاب هستند. مزیت این کار این است که منو می‌تواند بازدیدکننده را مستقیماً به جایی که می‌خواهد ببرد.

نقطه ضعف این است که آنها به طور کلی فضای با ارزش صفحه نمایش را اشغال می کنند. منوی مخفی یا همبرگر این را تغییر می دهد. این منوی فشرده باعث صرفه جویی در فضا می شود و برای پیمایش کاربران بصری است.

6. تصاویر محصول با کیفیت بالا

بسیاری از وب‌سایت‌های B2B شروع به نمایش تصاویر بزرگ محصول در سایت‌های خود می‌کنند تا ویژگی‌ها یا بخش‌های مختلف محصول خود را برجسته کنند، و این تصادفی نیست.

تصاویر محصول با کیفیت بالا به طراحان کمک می کند تا ویژگی های مختلف یک محصول را به روشی کارآمدتر و موثرتر برجسته کنند.

7. طراحی کارت

با ظهور Pinterest، طراحان و بازاریابان به طور یکسان مجذوب کارت‌ها شده‌اند. کارت‌های فردی به توزیع اطلاعات به صورت بصری کمک می‌کنند تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی محتوای کوچک را استفاده کنند.

8. فیلم های ویژه

علاوه بر ویدیوهای پس‌زمینه، ویدیوهای کوتاه محصول یا ویژگی نیز در ترند هستند زیرا می‌توان از آنها برای برجسته کردن یک مورد خاص استفاده کرد. این ویدیوهای کوتاه در زنده کردن راه حل شما عالی هستند، در حالی که بازدیدکنندگان را با تجربه طولانی که باید از آن بگذرند غرق نمی کنند.

9. چیدمان های مناسب برای موبایل

وب سایت های نسل اول برای دسکتاپ طراحی شده اند. در نتیجه، آنها برای قرار دادن مانیتورهای بزرگتر و کنترل اشاره و کلیک ماوس ساخته شدند.

با این حال، ظهور دستگاه های تلفن همراه به این معنی است که ترافیک وب ممکن است از منابع متعددی باشد - و وب سایت شما باید بدون توجه به نوع دستگاه کاربر، تجربه یکسانی را ارائه دهد.

در عمل، این به معنای ایجاد طرح‌بندی‌های وب‌سایت سازگار با موبایل است که از اصل طراحی وب واکنش‌گرا استفاده می‌کند، که به عناصر وب‌سایت مانند تصاویر، متن و رابط‌های کاربری (UIs) اجازه می‌دهد تا بسته به دستگاهی که برای دسترسی به سایت استفاده می‌شود، به‌طور خودکار مقیاس و اندازه را تغییر دهند.

10. فضای سفید

فضای سفید عنصری است که اغلب در طراحی وب سایت مینیمال استفاده می شود، در حال حاضر یکی از ویژگی های مهم چارچوب های موثر طراحی سایت مدرن است.

با متعادل کردن محتوایی مانند پیوندها، متن و ویدیوها با مقادیر مشابه فضای سفید، کاربران به طور طبیعی به جنبه های کلیدی سایت شما کشیده می شوند.

در حالی که هیچ استاندارد سخت و سریعی برای مقدار فضای سفید مورد نیاز شما وجود ندارد، یک قانون خوب این است که حداقل مقداری فضای سفید بین هر عنصر محتوا ایجاد کنید.

11. بهینه سازی سرعت

این به معنای بهینه سازی تمام تصاویر برای متعادل کردن کیفیت تصویر و اندازه فایل است. به عنوان مثال، در حالی که تصاویر PNG کیفیت و شفافیت بالاتری ارائه می دهند، آنها بسیار بزرگتر از تصاویر JPEG هستند.

در بیشتر موارد JPEG بهترین تعادل بین سرعت و کیفیت را ارائه می دهد. در همین حال، گیف‌ها برای تصاویر متحرک ایده‌آل هستند، اما از رنگ‌های کمتری استفاده می‌کنند، که باعث می‌شود برای تصاویر ثابت ایده‌آل نباشند.

همچنین فشرده کردن هر فایلی که در سایت شما است ایده خوبی است – بسیاری از ابزارهای فشرده سازی مدرن می توانند به میزان قابل توجهی حجم فایل را بدون از دست دادن عملکرد متناسب کاهش دهند.

طراحی وب سایت با آمینا گروپ

برای ورود تجارت خود از بازار سنتی به بازار نوین تجارت الکترونیک نگران نباشید. حال که با ارزش دیجیتال مارکتینگ آشنا شدید برای پیشی گرفتن از رقبا باید ورود به بازار دیجیتال مارکتینگ را جدی بگیرید. نگران نباشید آمینا گروپ این بستر را برای شما فراهم خواهد کرد.

آمینا گروپ ، مجموعه ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت آغاز کرده است و این تضمین را به مشتریان خود خواهد داد که سایت مورد نظر آن ها را به بهترین شکل و هماهنگ با رعایت نمودن پارامترهای سئو طراحی کند.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم،  پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

ایمیل: info@amina-group.com

منبع: https://amina-group.com/

 



:: برچسب‌ها: تاثیر طراحی وب سایت در کسب و کار ها , هزینه طراحی وب سایت , اصول طراحی وبسایت , مزایای طراحی وب سایت , website-design ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

برای پیدا کردن بهترین مدرسه تهران به چه مواردی توجه کنیم؟

یکی از بزرگ ترین ویژگی هایی که مدرسه پیشرو را در بهترین مدارس تهران قرار می دهد، اهمیت و توجه ویژه این مدرسه به استعداد پژوهشی دانش آموزان هست.

دانش آموزان در بسیاری از مدارس فقط برای درس خوندن و تست زدن آموزش می‌بینند و به همین دلیل قدرت استفاده از افکار و ایده‌های سازنده از آن‌ها گرفته می‌شود. 

در واقع با استفاده از این روشی که در بیشتر مدارس رایج می باشد، روی محفوظات دانش آموزان بیشتر کار شده و قدرت خلاقیت، تفکر و نوآوری دانش آموزان به تدریج کاهش پیدا خواهد کرد.

تحقیق، پژوهش و نوآوری آزمایشگاهی و عملی و فعالیت های هنری به دانش آموزان فرصت رشد و شکوفایی ایده‌های جدید می‌دهد و باعث ایجاد بروز قدرت خلاقیت دانش آموزان می‌شود.

به کارگیری قدرت خلاقیت باعث افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان شده و به آنها کمک می کند تا در موقعیت‌های مختلف زندگی طراحی های نوینی ابداع کنند و در جهت مقابله و رفع مشکلات تلاش نمایند و از موقعیت های تازه فرار نکنند.

راهکارهایی برای کمک به افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس دانش آموزان

معلمان می دانند که اگر دانش آموزان نسبت به خودشان احساس خوبی داشته باشند، می توانند هر چیزی را که در کلاس تدریس می شود یاد بگیرند.

اما دانش‌آموزانی که اعتماد به‌نفس پایینی دارند می‌توانند از نیازهای روزمره کلاس دچار اضطراب و ناامیدی شوند و به توانایی‌های خود شک کنند.

دلایل زیادی نشان می دهد که داشتن عزت نفس خوب چقدر مهم است زیرا عملکرد تحصیلی را بهبود می بخشد و مهارت های اجتماعی دانش آموزان را تقویت می کند.

هر دانش آموز را با شادی خطاب کنید.

قبل از شروع سخنرانی هر دانش آموزی را با یک حرکت شیرین خطاب کنید. هر دانش آموز را به نام صدا بزنید و از آنها بپرسید که چگونه هستند.

برخی از افکار مثبت را با آنها در میان بگذارید. یک سوال از روز بپرسید و سپس روز خود را با آنها شروع کنید.

تشویق و تعریف  از تلاش دانش آموزان.

دانش آموزانی که عزت نفس پایینی دارند تمایل دارند بر جنبه های منفی هر کاری که انجام می دهند تمرکز کنند.

این دانش آموزان را هر زمان که کاری را به درستی انجام می دهند چه در خلوت و چه در حضور همسالان خود علامت گذاری کنید و از آنها قدردانی کنید.

این قدردانی کوچک به آنها کمک می کند تا پیروزی های کوچک خود را تصدیق کنند و متوجه شوند که شما به آنها توجه می کنید. دادن بازخورد مثبت یا واداشتن کلاس برای تشویق آنها، دنیایی متفاوت ایجاد می کند.

پیش فرض های منطقی ایجاد کنید.

شاید دیدن موفقیت های بالای هر دانش آموزی خوب باشد، اما برای همه قابل دستیابی نیست. پس باید مراقب ایجاد توقع از دانش آموزان باشید. به دانش آموزان اجازه دهید اهداف خود را ایجاد کنند.

تعیین اهداف قابل مدیریت و معقول برای دانش آموزان می تواند به آنها کمک کند تا ببینند چقدر رشد کرده اند. 

به خاطر داشته باشید که دانش آموزان شما بدون حمایت چه کارهایی می توانند یا نمی توانند انجام دهند. کارها یا فعالیت هایی را طراحی و ایجاد کنید که برای آنها چندان چالش برانگیز نباشد.

مثبت ببینید.

دانش آموزان با عزت پایین تمایل دارند بر نقاط ضعف خود تمرکز کنند و روی اشتباهات خود تمرکز کنند. این دانش آموزان باید تشویق شوند تا جنبه های مثبت را ببینند.

به دانش آموزان خود چند مثال بگویید تا به ارزش خود پی ببرند. تمرکز بر نکات مثبت به این معنی نیست که هرگز نمی توانید بازخورد منفی بدهید.

این فقط به این معنی است که شما باید اغلب ستایش کنید و بازخورد منفی را کم ارائه دهید. 

ایجاد حس مالکیت

از دانش‌آموزان خود بخواهید که با دادن فرصت‌هایی برای تصمیم‌گیری، بر چیزهای آموزشی خود مالکیت داشته باشند.

قبل از ارائه هر تکالیفی، با آنها بحث کنید. با مشارکت در برخی تصمیمات، دانش آموزان احساس غرور در یادگیری و کنترل خود خواهند داشت.

هرگز دانش آموزان خود را با هم مقایسه نکنید.

هر کسی شخصیت، استعداد، توانایی ها و الزامات خود را دارد. باید بپذیرید که برخی از دانش‌آموزان درک و قوت بهتری نسبت به سایرین خواهند داشت.

بنابراین، هرگز دانش آموزان خود را اولویت بندی یا مقایسه نکنید. وقتی دانش آموزان ببینند که الزامات آنها برآورده نمی شود، احساس می کنند که کنار گذاشته شده اند.

یادگیری اصلاح شده می تواند به دانش آموزان در یادگیری بهتر کمک کند. به مجموعه‌های مختلفی از توانایی‌های دانش‌آموزان خود توجه کنید و محیطی ایجاد کنید که هر دانش‌آموز بتواند به طور همزمان یاد بگیرد.

ارتباط سالم ایجاد کنید.

برقراری ارتباط مهارت نرمی است که همه باید از آن برخوردار باشند. ایجاد ارتباط سالم با دانش آموزان الزامی است. این ارتباط مطمئناً امنیت و اطمینان بیشتری را برای آنها فراهم می کند.

با این کار آنها به راحتی می توانند مشکلات و ناامنی های خود را با شما در میان بگذارند. و هر زمان که دانش آموزان مشکل خود را به شما می گویند، آنها را جدی بگیرید، حتی اگر می دانید که مشکل بزرگی نیست.

بازخورد مثبت بدهید.

یک راه موثر برای تقویت عزت نفس در دانش آموزان، ارائه بازخورد مثبت و تشویق واقع بینانه است. ما به طور کلی بر رفتار منفی دانش آموزان تمرکز می کنیم، اما ویژگی های مثبت شناخته نمی شوند.

حمایت عاطفی و تشویق برای افزایش عزت نفس آنها بسیار توصیه می شود. تلاش مداوم برای دادن بازخورد مثبت به دانش آموزان خود انجام دهید.

نوشتن یک یادداشت کوچک روی کاغذ دانش آموز در تمجید از تلاش او می تواند انگیزه و احساس عزت نفس او را افزایش دهد.

این تشویق‌های کوچک به‌ویژه برای دانش‌آموزان در معرض خطر یا دانش‌آموزان دارای معلولیت، که ممکن است وقتی پیشرفتشان کند است احساس دلسردی کنند، بسیار مهم است.

مدرسه پیشرو بهترین مدرسه در تهران

دبستان پیشرو به عنوان یک مدرسه و مرکز آموزشی با سوابق درخشان در این عرصه برجسته ظاهر شده است و استانداردهای جدیدی را برای برتری تحصیلی و توسعه کلی تعیین می‌کند.

همچنین با ایجاد برنامه‌های متنوعی برای تبادلات فرهنگی و اجتماعی به دانش‌آموزان فرصت می‌دهد تا در معرفی فرهنگ‌ها، زبان‌ها و سنت‌های مختلف مشارکت کنند.

این امر باعث می‌شود که دانش‌آموزان به مسائل جهانی و اجتماعی بیشتر علاقه‌مند شوند و نقشی فعال در جامعه بپذیرند.

مدرسه و محیط آموزشی علاوه بر اینکه به درس خواندن بچه ها اهمیت دهد، باید به استعدادیابی و پرورش خلاقیت های دانش آموزان هم توجه داشته باشد و فرصت های مناسبی را در اختیار دانش آموزان قرار دهد تا از قدرت خلاقیت و نوآوری خود استفاده کنند.

در راستای عملی کردن این اهداف دبستان پیشرو با اختصاص دادن چند زنگ آموزشی در هفته به فعالیت های کشاورزی، هنری، علمی، پژوهشی و … در پارک علمی و هنری دبستان و همچنین برگزاری زنگ های تفریح در این محیط برای دانش آموزان علاقه‌مند به این امر به شیوه ای کاربردی جامه ی عمل پوشانده است.

تماس با ما

تلفن:

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 



:: برچسب‌ها: مدرسه غیر دولتی پیشرو , کمک به افزایش عزت نفس دانش آموزان , استراتژی هایی برای افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان , اهداف بهترین مدارس تهران , پارک علم , هنر و خلاقیت در مدرسه پیشرو ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

دکوراسیون تجاری

طراحی تجاری فرآیند ایجاد راه‌حل‌های بصری برای کسب‌وکارها، سازمان‌ها یا مؤسسات است که هدف آن انتقال پیام، برند یا هویت خاص به مخاطبان هدف است.

شش نکته برای ایجاد یک دکوراسیون و فضای داخلی تجاری عالی

چگونه می توان فضای داخلی تجاری مترقی، افزایش دهنده بهره وری را ایجاد کرد:

1. زیرساخت و طراحی محاسباتی محیطی را به کار ببرید. فناوری محیطی، فناوری طراحی شده برای همیشه حاضر و در عین حال محجوب است. فناوری را در محیط اطراف خود قرار دهید - نامرئی اما مفید.

محاسبات محیطی با افزودن ویژگی هایی که تعامل بین دستگاه های مختلف را تسهیل می کند، بهترین شیوه های موجود در فناوری محیط را ارتقا می دهد. محاسبات محیطی از پایداری رو به رشد "اشیا" در دسته "اینترنت اشیا" در طراحی داخلی پشتیبانی می کند.

طراحی برای نسل بعدی فناوری به سازمان ها این امکان را می دهد که از محیط برای حمایت از فرآیندها و بینش های تجاری بدون دخالت در سایر عملکردهای فضا استفاده کنند. فناوری به جای اینکه به فضای کاری اضافه شود، داخلی است. 

2. از طراحی گرافیکی محیطی برای بیان یک داستان و کمک به بازدیدکنندگان برای حرکت در فضای شما استفاده کنید. نشانه های بصری یک ابزار ارتباطی قدرتمند هستند.

رنگ، بافت، تصاویر و کلمات این قدرت را دارند که حال و هوای ما را تغییر دهند، به ما راهنمایی کنند یا خلاقیت را تحریک کنند. هنگام انتخاب طرح‌های گرافیکی محیطی برای فضای تجاری خود عمدی داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که پیام‌های مورد نظر شما را منتقل می‌کنند.

3. سبز شوید. مصرف کنندگان و کارگران انتظار دارند که کسب و کارها در مورد پایداری قدم بردارند. برندها باید به دنبال راه هایی برای کاهش ردپای کربن خود باشند و عناصر سازگار با محیط زیست را در طراحی خود بگنجانند. به طور فزاینده ای، مواد پایدار نیز انتخاب های طراحی اقتصادی هستند.

به عنوان مثال، پوشش های پنجره ای را انتخاب کنید که بهره وری انرژی را بهبود می بخشد و ساکنان ساختمان را در معرض نور غیر مستقیم خورشید قرار می دهد.

از مواد کفپوشی استفاده کنید که بادوام هستند و با مواد قابل بازیافت یا تجدید ساخته شده اند. مبلمان و قطعات دیواری سبک و مدولار انعطاف‌پذیر را انتخاب کنید که به سازمان شما اجازه می‌دهد تنها با استفاده از منابعی که در حال حاضر نیاز دارد، لاغر شود.

4. فضای خود را طوری سفارشی کنید که شخصیت و ارزش های برند شما را منعکس کند. طراحی گرافیک محیطی تنها وسیله ای نیست که شرکت ها می توانند شخصیت خود را به وسیله آن بیان کنند.

طراحی مدرن و فن آوری های ساخت، سفارشی کردن مبلمان، آثار هنری و سایر عناصر را در یک محیط ساخته شده برای مشاغل مقرون به صرفه می کند. اغلب این عناصر سفارشی قیمتی یکسان یا کمتر از اقلام خارج از قفسه دارند.

به‌علاوه، به‌جای اینکه فضای داخلی مجبور شود مبلمان را در خود جای دهد، می‌توان این قطعات را متناسب ساخت. ایجاد یک طراحی داخلی منحصر به فرد، شرکت ها را قادر می سازد تا استفاده خود را از فضا به حداکثر برسانند و برند خود را متمایز کنند.

5. فضا را برای همکاری های حضوری و ترکیبی باز کنید. کار دانش به طور فزاینده ای پیچیده و مشارکتی می شود. در همین حال، کارگران پراکنده تر می شوند.

اطمینان حاصل کنید که فضای کاری شما فضای کافی برای همکاری های حضوری، از راه دور و ترکیبی با اتاق های کنفرانس انعطاف پذیر و فضاهای پروژه دارد.

طرح‌های آینده‌نگر باید الزامات فناوری محیطی کنونی و مورد انتظار سازمان شما را با اجزای ساختاری و اثاثیه‌ای که می‌توانند برای رفع نیازهای در حال تغییر تنظیم شوند، هماهنگ کنند.

6. امکانات بیشتری را در طراحی داخلی تجاری خود بگنجانید. فضایی بسازید که برای جذب کارگران طراحی شده باشد، همانطور که فضایی برای جذب مشتری می سازید.

امکاناتی مانند سالن‌های راحت کارمندان، قسمت‌های غذاخوری، دوش‌ها، قفسه‌های دوچرخه، کمدها، باجه‌های تلفن خصوصی و اتاق‌های پرستاری، استراحت و مراقبه را در نظر بگیرید. امکانات مدرن نه تنها تجربه کارمندان را بهبود می بخشد، بلکه می تواند حمایت شرکت از پایداری و تنوع را نیز برجسته کند.

فضای داخلی تجاری چیزی بیش از یک فضا است.

یک فضای داخلی تجاری هرگز فقط مکانی نیست که افراد برای کار به آنجا بیایند. بهترین فضاهای تجاری، محیط های ساخته شده ای هستند که حرفی برای گفتن دارند، خاطرات خلق می کنند و تجربیات مثبتی را به هرکسی که وارد آن می شوند، ارائه می دهند.

اجازه ندهید که فضای داخلی شما تجربه ای کم رنگ را ارائه دهد. با همکاری با تیم متخصص طراحی و ساخت داخلی که می توانند در هر مرحله از شما حمایت کنند، فضای داخلی تجاری را طراحی کنید که ارزش غیرمنتظره ای ارائه دهد و برند شما را ارتقا دهد.

دریابید که چگونه یک شرکت طراحی و ساخت با خدمات کامل می‌تواند به شما کمک کند فضایی بهینه‌سازی شده برای نیازهای کسب‌وکار و تجربیات ساکنان ایجاد کند.

هفت قانون برای یک دکوراسیون تجاری موفق

  1. هویت برند را درک کنید.
  2. هماهنگی از طریق انتخاب مواد
  3. برنامه ریزی فضایی استراتژیک
  4. نورپردازی به عنوان یک عنصر کلیدی
  5. اهمیت ارگونومی
  6. یکپارچه سازی متفکرانه برندسازی
  7. ایجاد تعادل عاطفی مناسب

دکوراسیون تجاری با ایوان سبز

در طراحی دکوراسیون داخلی واحد های تجاری ، شما به متخصصینی با علم روز و دانش کافی نیاز دارید تا بتوانند طرحی زیبا توأم با نورپردازی استاندارد خلق کنند و امکان استفاده بهینه از فضا را به شما بدهند.

گروه معماری ایوان سبز با بهره گیری از علم روز دنیا و استفاده از روانشناسی رنگ ها و با بهره گیری از پرسنل متخصص طراحی فضاهای تجاری ، به صورت منحصر به فرد و متناسب با صنف و مشتریان شما، واحد تجاری یا فروشگاهتان را طراحی و اجرا خواهد کرد.

تماس با ما

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

 منبع: https://interior-designer.ir/

 



:: برچسب‌ها: گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز , قواعد طراحی دکوراسیون تجاری , نکات طراحی دکوراسیون تجاری , ایوان سبز ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

نه نوع خدمات پشتیبانی و نگهداری وب سایت

وب سایت کسب و کار شما مانند یک ماشین است، اگر به طور منظم نگهداری و سرویس نشود، در نهایت خراب می شود. اکنون که تقریباً همه کسب و کار خود را به صورت آنلاین انجام می دهند، رقابت زیادی در آنجا وجود دارد.

رقبای شما همگی در تلاش هستند تا اطمینان حاصل کنند که وب سایت آنها در موتورهای جستجو رتبه بالایی دارد. پس چگونه انتظار دارید که از رقبای خود جلوتر بمانید، اگر بازده سرمایه خود را به حداکثر نمی رسانید و از وب سایت خود بیشترین بهره را نمی برید؟

شما باید به طور منظم تعمیر و نگهداری وب سایت را انجام دهید. بیشتر تعمیر و نگهداری وب سایت می تواند به صورت سلف سرویس باشد، اما بهتر است از یک سرویس تعمیر و نگهداری وب سایت برای کمک به شما در آن استفاده کنید.

به این ترتیب می توانید روی رشد کسب و کار خود تمرکز کنید و کمتر نگران حفظ وب سایت خود باشید. در هنگام خدمات پشتیبانی وب سایت، باید انتظار داشته باشید که اصول زیر به طور منظم انجام شوند:

1. به روز رسانی نرم افزار وب سایت

اگر از هر نوع سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس یا هر نوع اسکریپت مانند PHP استفاده می کنید، باید همیشه به روز باشد. وردپرس معمولاً خود را به طور خودکار به روز می کند، اما مواردی وجود دارد که ممکن است نیاز به به روز رسانی دستی داشته باشد.

علاوه بر این، اگر از میزبان وب سایت استفاده می کنید، یک ارائه دهنده تعمیر و نگهداری وب اطمینان حاصل می کند که نرم افزار سرور اصلی خود را به طور منظم به روز می کند.

به عنوان مثال، آنها بررسی خواهند کرد که آیا مواردی مانند سرویس FTP در حال اجرا بر روی سرور به روز است یا خیر. با این حال، اگر وب سرور خود را اجرا می کنید، آنها به صورت دستی به روز رسانی ها را آزمایش و اعمال می کنند.

2. بهبود سرعت وب سایت

آیا می دانستید که بیست و پنج درصد از کاربران در صورتی که بارگذاری آن بیش از سه ثانیه طول بکشد از یک وب سایت خارج می شوند؟ واضح است که بارگذاری صفحه بخش مهمی از تجربه کاربر است.

با این حال، ما تمایل داریم که اجازه دهیم به منظور تطبیق عملکردهای جدید و زیبا یا طراحی زیبای وب سایت، آن را اسلاید کنیم. در واقعیت، بازدیدکنندگان وب به همه زنگ ها و سوت ها اهمیت نمی دهند.

آنها به دسترسی به اطلاعاتی که می خواهند در سریع ترین زمان ممکن اهمیت می دهند. فاکتور مهم دیگری که باید در نظر بگیرید این است که چگونه سرعت بارگذاری صفحه بر رتبه بندی موتور جستجوی شما تأثیر می گذارد.

یک وب سایت آهسته نرخ پرش را افزایش می دهد و اگر افراد به همان سرعتی که به آنجا رسیده اند از صفحه وب شما خارج می شوند، گوگل فکر می کند وب سایت شما مهم نیست، بنابراین آن را بیشتر در رتبه بندی پایین می آورند.

یک سرویس پشتیبانی وب سایت همیشه سرعت وب سایت شما را با استفاده مداوم از بینش هایی که از ابزارهای بررسی سرعت دریافت می کند برای بهبود مستمر نحوه بارگیری آن بررسی می کند.

3. رفع خطاهای HTML

کد HTML آسان نیست به خصوص اگر چیزی در مورد کدنویسی وب سایت نمی دانید. برای اطمینان از اینکه خوب کار می کند باید به جزئیات توجه کنید. آنچه ممکن است یک خطای جزئی به نظر برسد، می‌تواند منجر به مشکلات متعددی شود، مانند صفحات بد بو، از دست رفتن چند رسانه‌ای، و غیره.

پشتیبانی وب‌سایت قابل اعتماد باید بتواند مشکلات مربوط به HTML را بازرسی، پیدا کند و برطرف کند.

4. پشتیبان گیری از فایل ها

تصور کنید که اگر بخواهید تمام فایل های ضروری وب سایت خود را از دست بدهید، چقدر خسته کننده خواهد بود. این شامل تصاویر، صفحات، پست‌های وبلاگ، افزونه‌ها و غیره می‌شود.

اگر وب‌سایت خود را روی وردپرس اجرا می‌کنید، ممکن است چند گزینه پشتیبان‌گیری خودکار داشته باشید. خدمات نگهداری وب سایت تضمین می کند که پشتیبان گیری از فایل و پایگاه داده به طور خودکار حداقل به صورت هفتگی انجام می شود.

5. تولید محتوای جدید

استراتژی محتوای شما ممکن است درست باشد، اما همیشه ایده خوبی است که آن را با ایجاد انواع جدیدی از محتوا بهبود دهید. محتوای وب شما نیز باید به روز باشد.

اگر پستی نوشته‌اید که سال‌ها پیش منتشر شده است، ممکن است در حال حاضر مرتبط نباشد و برخی از اطلاعات نیاز به به‌روزرسانی داشته باشند.

6. بهینه سازی موتورهای جستجو

بررسی منظم وب سایت خود برای مناطقی که قابلیت جستجو را می توان بهبود بخشید، می تواند تا حد زیادی به بهبود بهینه سازی موتورهای جستجو کمک کند.

پست های وبلاگ شما را می توان تغییر داد تا کلمات کلیدی محبوب و رقابتی را شامل شود. صفحات فرود شما همچنین می توانند به روز شوند تا کلمات کلیدی مرتبط و به موقع را شامل شوند.

حتی صفحه «درباره ما» شما می تواند به طور مرتب به روز شود تا از کلمات کلیدی محبوب در صنعت خود استفاده کنید. هنگام ایجاد محتوای جدید برای وب سایت شما، تحقیق کلمات کلیدی نیز مهم است.

به عنوان بخشی از استراتژی سئو، شناسایی مسائل ساختاری در وب سایت شما نیز مهم است که ممکن است بر نحوه مشاهده سایت شما توسط موتورهای جستجو تأثیر بگذارد.

7. اطمینان از سازگاری طراحی در همه صفحات

وب سایت شما باید در تمام آخرین نسخه های مرورگرهای وب سایت اصلی مانند کروم، سافاری، فایرفاکس و غیره به درستی کار کند. این مرورگرها به طور مکرر به روز می شوند و اگر وب سایت شما با به روز رسانی ها سازگاری نداشته باشد ممکن است نمایش داده نشود یا به نظر ظاهر نشود.

این می تواند بر تجارت و برند شما تأثیر منفی بگذارد. همچنین مهم است که اطمینان حاصل کنید که یک طراحی وب سایت ریسپانسیو دارید که در دستگاه های تلفن همراه خوب به نظر می رسد.

یکی دیگر از عواملی که باید در مورد طراحی وب سایت خود در نظر بگیرید یکنواختی است. اگر عناصر نام تجاری زیادی دارید که نشان دهنده شرکت شما هستند، آنها باید به طور یکسان در تمام صفحات شما گنجانده شوند.

8. تعمیر لینک های شکسته

هر لینک در وب سایت شما باید دقیقاً به مکان مناسب منتهی شود، اما گاهی اوقات لینک ها ممکن است خراب شوند.

ممکن است سایت یا منبعی که قبلاً به آن پیوند داده‌اید ناپدید شود، صفحه‌ای در وب‌سایت شما در دسترس نباشد یا ممکن است پستی را جابه‌جا کنید و فراموش کنید دیگرانی که به آن پیوند دارند را به‌روزرسانی کنید.

لینک های شکسته می توانند برای وب سایت شما مضر باشند. آنها می توانند این تصور را به بازدیدکنندگان بدهند که:

الف) وب سایت شما کاربر پسند نیست.

ب) وب سایت خود را به طور منظم به روز نمی کنید.

ج) شما معتبر نیستید.

در حالت ایده آل، یک سرویس تعمیر و نگهداری وب سایت به طور معمول وب سایت شما را برای شناسایی لینک های شکسته بررسی می کند. به محض اینکه آنها را پیدا کنند، آنها را تغییر می دهند یا حذف می کنند.

9. بررسی تجزیه و تحلیل وب سایت شما

عملکرد وب سایت شما باید نظارت شود تا اطمینان حاصل شود که همه چیز همانطور که باید کار می کند. یک متخصص با تجربه پشتیبانی وب سایت، معیارهای سطح بالا را بررسی می کند، مانند تعداد بازدیدکنندگان جدید و بازگشتی وب سایت شما در هفته گذشته یا اینکه کدام پست های وبلاگ بیشترین خوانده شده را داشته اند.

سپس آنها وب سایت شما را بر این اساس تنظیم می کنند تا اطمینان حاصل شود که تمام معیارها در اوج خود هستند. این فقط یک نقطه شروع حداقلی از آنچه که تعمیر و نگهداری وب سایت است.

برخی از این وظایف ممکن است بیش از حد وقت گیر باشند. علاوه بر این، اگر نمی دانید چه کاری انجام می دهید، ممکن است آسیب بیشتری وارد کنید. گزینه بهتر این است که خدمات تعمیر و نگهداری وب سایت حرفه ای را استخدام کنید.

نکاتی برای نگهداری و پشتیبانی وب سایت

یک برنامه زمانی ایجاد کنید.

نگهداری وب سایت یک فرآیند مستمر است. اطمینان از اینکه یک وب سایت عاری از اشکال و اشتباه است و در شرایط عالی ادامه دارد. سازگاری وب سایت، مرورگر و افزونه ها از طریق به روز رسانی های مکرر تضمین می شود.

به سئو توجه کنید.

به طور معمول، هنگامی که مردم درباره بررسی وب سایت بحث می کنند، برنامه نویسی، کدنویسی و امنیت وب سایت ها را در نظر می گیرند. درست است، سئو بیشتر با بازاریابی مرتبط است، اما برای عملکرد روان وب سایت نیز بسیار مهم است.

سئو برای موفقیت یک وب سایت و جذب مخاطب مورد نظر شما بسیار مهم است. بنابراین به سئو توجه کنید.

نگهداری وب سایت به طور منظم محتوای خود را به روز کنید.

به روز رسانی محتوا برای سئو سودمند است زیرا گوگل از وب سایت هایی که به طور مکرر به روز می شوند حمایت می کند. علاوه بر این، برای کاربران نیز بسیار مهم است.

مخاطب هدف شما برای مطالب جدید و مرتبط ارزش قائل است، بنابراین ارتقای مکرر محتوای وب سایت شما می تواند آن را به یکی از موارد مورد علاقه آنها تبدیل کند.

سعی کنید محدوده ای را برای کمک به بازدیدکنندگان خود در یافتن اطلاعات مفید و رفع مشکلات آنها ارائه دهید. با انجام این کار، ممکن است خود را به عنوان یک منبع قابل اعتماد اطلاعات معرفی کنید و مشتریان تکراری بیشتری را جذب کنید.

نگهداری وب سایت به بازخورد توجه کنید.

چه برای وب‌سایت، برنامه، محصولات یا برند شما، شنیدن صحبت‌های مشتریان می‌تواند به شما کمک کند تا تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد اینکه چه چیزی را تغییر دهید و چه چیزی را ثابت نگه دارید.

اگر می‌خواهید بدانید مشتریان و بازدیدکنندگان در مورد وب‌سایت شما چه فکری می‌کنند، بخش نظرات و فرم‌ها را بگنجانید یا تکنیک‌های دیگر جمع‌آوری بازخورد را به کار بگیرید. ممکن است اجزایی در وب سایت شما وجود داشته باشد که دیگر ضروری نباشند.

انجام بررسی های امنیتی

زمانی را برای انجام به روز رسانی برنامه در نظر بگیرید. وب سرور، سیستم مدیریت محتوا (CMS)، پایگاه داده، برنامه های متصل و سیستم عامل شما باید جدیدترین وصله های امنیتی، رفع اشکالات و ارتقاءها را نصب کرده باشند. وب سایت شما از این طریق در برابر حملات مجرمان سایبری شرور محافظت می شود.

برای وب سایت خود اهداف تعیین کنید.

مهم است که هدفی برای وب سایت خود در نظر داشته باشید تا بتوانید تلاش خود را در جایی متمرکز کنید که بیشتر مورد نیاز است. اگر می خواهید افراد بیشتری از وب سایت شما بازدید کنند، باید روی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و طراحی آن کار کنید.

بهبود محتوا و استراتژی بازاریابی، مشتریان بالقوه را افزایش می دهد و به شما کمک می کند معاملات بیشتری را ببندید.

مخاطب خود را بشناسید.

مخاطب هدف شما هدف اولیه وب سایت شماست. بنابراین، هر زمان که به‌روزرسانی و نگهداری انجام می‌دهید، این موارد را در نظر داشته باشید. تنها در صورتی که برای یادگیری در مورد مخاطبان خود وقت بگذارید، وب سایت شما برای آنها مناسب خواهد بود.

شخصیت‌های کاربر را پیش‌نویس کنید که هنگام تغییر محتوا و طرح‌بندی وب‌سایت خود، به‌عنوان راهنما از آن‌ها استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که هر کاری که برای وب سایت خود انجام می دهید، مخاطبان هدف شما را در نظر می گیرد.

از خدمات هاست ایمن برای جلوگیری از خرابی استفاده کنید.

برای اینکه یک وب سایت خوب اجرا شود، هاست ضروری است. این می تواند چندین معیار حیاتی از جمله سرعت صفحه، امنیت وب سایت، عملکرد جهانی و غیره را تحت تأثیر قرار دهد. علاوه بر این، ممکن است بر دفعات خرابی وب سایت شما تأثیر بگذارد.

بنابراین، انتخاب هاست مناسب برای وب سایت شما بسیار مهم است تا عملکرد آن آسیب نبیند. اگر مشتریان نتوانند به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند، حتی اگر اطلاعات و طراحی فوق العاده ای داشته باشد، بی فایده خواهد بود.

سرعت سایت خود را بررسی کنید.

آیا تا به حال از وب سایتی که بارگذاری نمی شود اذیت شده اید؟ از جستجوگر سرعت صفحه گوگل یا کنسول جستجوی گوگل برای ارزیابی سرعت بارگذاری وب سایت شرکت خود استفاده کنید.

برای افزایش سرعت وب سایت در صورتی که قرمز رنگ است، از متخصص کمک بگیرید. چندین ساعت برنامه نویس تفاوت قابل توجهی ایجاد می کند.

نتیجه

یک وب سایت فقط گاهی کامل می شود. دائماً در حال پیشرفت بیشتر است. خلاقیت بی حد و حصر است. ساختن یک وب سایت و سپس رها کردن آن بی فایده است. به روز رسانی مکرر را ادامه دهید.

همچنین فراموش نکنید که گواهی SSL را به وب سایت خود اضافه کنید زیرا برای حفظ امنیت و سلامت آن ضروری است.

شرکت آرامش گستران مینا، مجموعه‌ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده است.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم،  پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 



:: برچسب‌ها: خدمات پشتیبانی سایت , نکات لازم در پشتیبانی سایت , پشتیبان گیری از سایت و ذخیره ی منابع , امنیت سایت , آمینا گروپ , پشتیبانی تخصصی وبسایت با آمینا گروپ ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

مدرسه تمام هوشمند چه هدف هایی را دارد؟

سخت کوشی برای موفقیت در دنیای امروز کافی نیست. باید هوشمندانه کار کنید تا بتوانید با کمترین تلاش و در عین حال با بالاترین بازدهی به خواسته های خود برسید.

مدرسه هوشمند چنین راه حلی است که در آن دانش آموزان راه هوشمند را یاد می گیرند.

اگرچه این نوع مدرسه نمی تواند دانش آموزان را باهوش تر کند، اما به دانش آموزان کمک می کند تا تجربه یادگیری جذاب تری داشته باشند. 

مدرسه هوشمند چیست؟

به عبارت ساده، مدارس هوشمند مدارسی هستند که از نظر فناوری پیشرفته هستند که تجربه آموزشی بهتر و موثرتری را به دانش آموزان ارائه می دهند.

چنین محیطی درها را برای تعداد بی نهایت روش های یادگیری و آموزش جدید و ایجاد یک سخنرانی خسته کننده به یک جلسه یادگیری هیجان انگیز و جذاب باز می کند.

مدارس هوشمند مجهز به دستگاه‌های فن‌آوری مدرن، مانند تبلت‌ها و نوت‌بوک‌ها و جدیدترین نرم‌افزارهای کمک آموزشی، تجربه یادگیری را برای دانش‌آموزان سرگرم‌کننده‌تر می‌کنند.

مزایا مدارس هوشمند

اطلاعات به راحتی در دسترس است.

در یک مدرسه هوشمند، دسترسی به اطلاعات برای دانش‌آموزان آسان‌تر از هر زمان دیگری در تاریخ آموزش است. با ابزارها و فن آوری مدرن، دانش آموزان قادر خواهند بود به منابع دانش گسترده در هر کجا و در هر زمان دسترسی داشته باشند.

اینترنت دانش آموزان را به سوی اقیانوسی از دانش باز می کند که می توانند با استفاده از لپ تاپ و تلفن همراه خود به آن دسترسی داشته باشند. این به دانش آموزان این راحتی را می دهد که هر اطلاعاتی را خودشان جستجو کنند.

علاوه بر آن، به آن‌ها اجازه می‌دهد خودشان آموزش دهند یا حتی در زمینه‌هایی که به درس‌ها علاقه‌مند هستند عمیق‌تر کاوش کنند تا دانش بیشتری نسبت به آنچه در برنامه درسی آموزش می‌دهد جمع‌آوری کنند.

بنابراین، دانش‌آموزان مجبور نیستند همیشه به معلمان خود تکیه کنند و می‌توانند هر زمان که دوست دارند در هر کجا که دوست دارند مطالعه کنند. به این معنی که دانش آموزان مجبور نیستند منتظر بمانند تا به مدرسه برسند تا سؤالات خود را با معلم مطرح کنند یا کتابخانه را برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود باز کنند.

بدون نیاز به یادداشت نوشته شده

 

یادداشت نوشتن یکی از خسته کننده ترین بخش های فرآیند یادگیری است. مدرسه هوشمند آن را با ابزارهای مدرن جایگزین می کند تا به دانش آموزان تجربه یادگیری موثرتر و جالب تری بدهد. مدرسه هوشمند نوشتن را با تایپ و دفترچه و کتاب های درسی را با زبانه ها و خودکارهای الکترونیکی جایگزین می کند.

با نوشتن دیجیتال، دانش‌آموزان فقط به یک دستگاه برای یادداشت‌برداری از همه موضوعات مختلف نیاز دارند. بنابراین، دانش آموزان دیگر مجبور نیستند کتاب ها و صحافی های جداگانه هر موضوع را نگهداری کنند.

حتی سایز کیفی را که دانش آموزان باید برای مدرسه حمل کنند کاهش می دهد. علاوه بر این، آن‌ها را قادر می‌سازد تا از ویژگی‌های جدید ابزار لذت ببرند تا یادداشت‌های خود را مرتب کنند و اطلاعات را با یک جستجوی ساده پیدا کنند.

این فناوری همچنین به معلمان کمک می کند تا به روش های مؤثرتری برای درس ها آماده شوند و آنها را با ارائه، نمایش اسلاید و اسناد دیجیتال به شکل جالب تری به دانش آموزان ارائه دهند.

تجربه یادگیری موثر

یک مدرسه هوشمند معلمان را قادر می سازد تا دانش را به شیوه ای جالب تر و قابل هضم تر برای دانش آموزان با فناوری دیجیتال به اشتراک بگذارند.

در چنین مدرسه‌ای، معلمان می‌توانند با استفاده از رسانه‌های بسیاری مانند ویدئو، ارائه، فایل‌های صوتی و بسیاری دیگر از فرمت‌های تصویری، درس‌ها را به اشتراک بگذارند.

این فرصت را برای معلمان فراهم می کند تا با سپری شدن سال ها با اطلاعات جدید در حال ظهور به روش های خلاقانه برای کمک به دانش آموزان در دریافت دانش به روز، درس های خود را به روز کنند.

یک مدرسه هوشمند می‌تواند تجربه یادگیری بسیار جالب‌تر و سرگرم‌کننده‌تری را نسبت به مدارس سنتی «فقط کتاب‌های درسی» برای دانش‌آموزان ارائه دهد. علاوه بر این، به حفظ دانش نیز کمک خواهد کرد.

دیگر هرگز نباید درسی را از دست بدهید.

در یک مدرسه هوشمند می توانید تمام دروس تدریس شده در روز را ضبط کنید. بنابراین حتی اگر یک کلاس را از دست بدهید، باز هم این فرصت را خواهید داشت که بدون از دست دادن چیزی، از جمله جوک، درس را یاد بگیرید.

بنابراین، حتی زمانی که دانش آموزی بیمار می شود و چند درس را از دست می دهد، لازم نیست احساس بدی داشته باشد. آنها به ضبطی دسترسی دارند که می توانند دوباره روی آن بیایند و با مطالعه خود ادامه دهند.

بنابراین دانش‌آموزان دیگر مجبور نیستند تمام یادداشت‌ها را کپی کنند و خودشان یا با کمک دوستان یاد بگیرند.

هفته ها هرگز عقب نمی مانند.

یکی از مزایای اصلی کلاس درس هوشمند این است که دانش‌آموزان را قادر می‌سازد تا یک تجربه یادگیری سفارشی داشته باشند. با این کار، دانش آموزان توانایی یادگیری با سرعت خود را پیدا می کنند، که می تواند برای دانش آموزان کند بسیار مفید باشد.

فن‌آوری‌ها و ابزارهای مورد استفاده در مدرسه به دانش‌آموزان اجازه می‌دهند که درس‌ها را دوباره ببینند و ضبط‌های معلم را هر چند بار دوباره تماشا کنند تا زمانی که بفهمند چه چیزی چالش‌برانگیز است.

همچنین در مواقعی که درس مشخص نیست، دانش‌آموزان می‌توانند به صورت آنلاین با معلم تماس بگیرند و پاسخ سؤالات خود را از طریق ایمیل یا پورتال دانشجو معلم دریافت کنند.

با این کار، معلمان همچنین می‌توانند بدون از دست دادن کسی که معمولاً در مدارس سنتی به دلیل محدودیت‌های زمانی اتفاق می‌افتد، به همه دانش‌آموزان در حال مبارزه در تحصیلاتشان کمک کنند.

به علاوه، معلمان مجبور نیستند دانش آموزان ضعیف را بعد از مدرسه نگه دارند، که بسیاری از دانش آموزان از آن لذت نمی برند.

تجربه یادگیری تعاملی

یکی دیگر از مزایای مهم مدرسه هوشمند این است که محیط آموزشی را بسیار تعاملی تر می کند. سیستم آموزشی و ابزارهای مورد استفاده در مدرسه، دانش‌آموزان را به تعامل بیشتر در مدرسه و مشارکت بیشتر در تجربه یادگیری تشویق می‌کند و حفظ دانش را در مقیاس بزرگ افزایش می‌دهد.

حتی به بچه‌های خجالتی هم این شانس را می‌دهد که در تجربه یادگیری راحت‌تر تعاملی و فعال‌تر باشند و راه‌های جدید زیادی را برای تعامل با معلم معرفی کنند.

با آزمون‌های سرگرم‌کننده، تست‌های آنلاین، فعالیت‌های گروهی و موارد دیگر، این فناوری به همه دانش‌آموزان نقشی را در کلاس می‌دهد که نمی‌توانند از شرکت در آن خودداری کنند. بنابراین، پیوند بین دانش‌آموز و معلم را افزایش می‌دهند.

این فناوری دانش‌آموزان و معلمان را قادر می‌سازد تا حتی در خارج از مدرسه از طریق ایمیل و دیگر پلتفرم‌های ارتباطی ویژه‌ای که مدرسه استفاده می‌کند، ارتباط برقرار کنند.

آموزش بدون قلم و کاغذ

یک مدرسه هوشمند، قلم و کاغذ را با ابزارهای دیجیتال جایگزین می کند و کل تجربه آموزشی را بدون کاغذ می کند. دیگر خبری از یادداشت یا کتاب درسی، خودکار، برگه‌های خشن یا برجسته‌کننده در دو تا سه رنگ مختلف نیست.

دستگاه‌های دیجیتال جایگزین همه آن‌ها می‌شوند، بنابراین دانش‌آموزان دیگر مجبور نخواهند بود ده‌ها چیز را برای یادداشت‌برداری با خود حمل کنند. در یک مدرسه هوشمند، پرینترها و دستگاه های فتوکپی جایی ندارند زیرا نیازی به چاپ فیزیکی نخواهد بود.

از آنجایی که می‌توانید نسخه‌های دیجیتالی را برای هر کسی و بین هر کسی به اشتراک بگذارید و ارسال کنید، از این دستگاه‌ها استفاده نمی‌شود.

ساده در نگهداری

دانش‌آموزان سالانه به تامین‌کنندگان زیادی برای تحصیل خود نیاز دارند که دانشجویان باید در طول سال‌ها با اتمام آنها خریداری کنند. هنگام تحصیل در یک مدرسه هوشمند، دانش آموزان مجبور نیستند هر ماه ده ها محصول بخرند. تنها چیزی که آنها نیاز دارند یک لپ تاپ و چند لوازم جانبی دیگر است که می توانند سال ها از آنها استفاده کنند.

مدارس هوشمند روند رو به رشدی در سرتاسر جهان هستند و توجه بیشتر و بیشتر مربیان را به خود جلب می کنند. پذیرش این روند جدید می تواند مزایای بسیاری را برای دانش آموزان و همچنین مربیان به ارمغان آورد.

این مدارس را قادر می سازد تا به دانش آموزان تجربه تحصیلی بهتری را متناسب با دنیای مدرن ارائه دهند.

مجتمع آموزشی پیشرو

برای اولین بار در ایران با ارائه طرح کیف در مدرسه توانستیم گام به گام با آموزش نوین دنیا پیش رفته و کیفیت آموزش را ارتقا بخشیم و توانایی کودکانمان را در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز در آنان ایجاد نموده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکانمان است همواره پیشگام بوده ایم.

تماس با ما

تلفن:

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

 



:: برچسب‌ها: مدرسه هوشمند پیشرو , تعریف مدرسه تمام هوشمند , مدرسه هوشمند چه ویژگی هایی دارد؟ , اپلیکیشن شاد , مجتمع آموزشی پیشرو ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

اصول طراحی داخلی چیست؟

اصول طراحی داخلی قوانین و رهنمودهایی هستند که طراحان برای ایجاد فضاهایی کاربردی و زیبا از آن پیروی می کنند.

هفت اصل اصلی در طراحی داخلی وجود دارد: تعادل، هماهنگی، ریتم، تناسب و مقیاس، تاکید، کنتراست و جزئیات.

این مفاهیم را می توان در هر اتاقی در خانه شما، از اتاق نشیمن گرفته تا حمام، به کار برد.

1. تعادل

در طراحی، تعادل احساس تعادل را می دهد. این به جنبه بصری اشاره دارد و به توزیع یکنواخت مبلمان و اشیاء تزئینی تا حد امکان می‌پردازد تا در هنگام نگاه کردن به اتاق، چیزها وزن بصری یکسانی داشته باشند.

برای رسیدن به تعادل، توجه به جایی که عناصر در داخل فضا قرار می گیرند، مهم است. برای این کار باید خط، شکل، رنگ و بافت اشیاء مختلف را به دقت تحلیل کنیم.

تقارن یا رسمی

اتاق‌های سنتی یا رسمی نیاز به تعادل متقارن دارند، که هنر آینه‌کاری و تطبیق هر طرف اتاق است. به عنوان مثال، دو صندلی در دو طرف یک میز قهوه ممکن است به صورت متقارن توصیف شوند.

دستیابی به این نوع تعادل ساده است زیرا ویژگی های طراحی در هر دو طرف تکراری هستند. این تکنیک به عنوان اثر آینه ای نیز شناخته می شود.

اگر مراقب نباشید، تعادل رسمی ممکن است به سرعت خسته کننده و تکراری شود.

نامتقارن یا غیر رسمی

وزن بصری خطوط، رنگ ها، فرم ها و بافت ها بدون نیاز به تکرار دقیق متعادل می شوند. این نوع تعادل به اندازه تعادل متقارن منظم نیست و می تواند پیچیده تر و هیجان انگیزتر باشد.

به عنوان مثال، یک مبل را می توان با قرار دادن دو صندلی در طرف دیگر متعادل کرد.

تعادل شعاعی

تعادل شعاعی زمانی حاصل می شود که یک نقطه کانونی مرکزی وجود داشته باشد که عناصر دیگر از آن یا اطراف آن تابش می کنند.

به عنوان مثال می توان به میز ناهارخوری گرد با صندلی هایی که دور آن چیده شده اند اشاره کرد. فرم، بافت و رنگ تکرار زیادی دارد.

2. اتحاد و هماهنگی

وحدت یکی از ویژگی های مهم طراحی خانه است. هر وسیله، سبک، و آیتم دکوراسیون باید با هم همخوانی داشته باشند تا یک کل منسجم ایجاد کنند.

انسجام و یکنواختی ترکیبی همه عناصر طراحی به طراحی داخلی شما زیبایی می بخشد. باید دائماً به یاد داشته باشید که الگوها، رنگ ها، بافت و غیره باید در طول پروژه جریانی نرم داشته باشند.

در غیر این صورت، تک تک آیتم‌های موجود در فضا با هم برخورد می‌کنند و خارج از محل به نظر می‌رسند. اصل هارمونی هماهنگ کردن اشیا و رنگ ها در یک فضا برای انتقال حس طراحی یکپارچه است.

زمانی هماهنگی وجود دارد که همه چیزهای یک اتاق حول یک موضوع یا سبک با یکدیگر همکاری کنند. هارمونی را می توان با استفاده از روش های مختلفی مانند گروه بندی مبلمان با هم، استفاده از رنگ ها و بافت های مشابه یا ایجاد یک نقطه کانونی ایجاد کرد.

وقتی از هارمونی در طراحی داخلی استفاده شود، فضایی منسجم و جذاب ایجاد می کند. کلید ایجاد هماهنگی یافتن تعادل مناسب بین همه عناصر است.

3. ریتم

اگر بخواهیم یک قطعه موسیقی را تحلیل کنیم، الگوی ریتمیک آن را توصیف می کنیم. همین مفهوم در مورد طراحی داخلی نیز صدق می کند - ما ریتم را از طریق تکرار بصری فرم ایجاد می کنیم.

هنگام تزئین خانه، باید به چیدمان عناصر به گونه ای فکر کنیم که تکرار، پیشرفت، انتقال یا تضاد باشد. با اعمال این مکانیسم های بصری، می توانیم توجه شخصی را به اطراف فضا معطوف کنیم و در نهایت تصور کلی اتاق را افزایش دهیم.

4. نسبت و مقیاس

مفهوم نسبت و مقیاس رویکرد ایده آلی برای ایجاد حس تعلق در میان اشیاء در یک اتاق است. چیزها باید با یکدیگر و فضا در تعادل باشند، خواه اندازه، شکل، فرم یا رنگ. اهمیت این اصل درک نحوه استفاده از محیط اطراف است، خواه اتاق بزرگ یا کوچک باشد.

تناسب رابطه بین دو مورد است و مقیاس روشی است که اندازه یک شی با دیگری ارتباط دارد. به عنوان مثال، یک مبلمان بزرگ ودر یک فضای کوچک نامتناسب خواهد بود.

یک میز قهوه کوچک در مقابل دو مبل بزرگ ممکن است نابجا و گم شده به نظر برسد. ایجاد علاقه بصری در یک اتاق می تواند به آسانی بازی با مقیاس باشد.

مقیاس به رابطه بین اندازه اشیا و اندازه یک فضا اشاره دارد.

5. تاکید

در طراحی داخلی، تاکید بر استفاده از یک آیتم در اتاق است، مانند رنگ، جزء، بافت یا الگو که توجه را به خود جلب می کند. اتاقی بدون نقطه کانونی فراموش شدنی و کسل کننده است.

بنابراین، اصل تأکید بر انتخاب یک آیتم در اتاق به عنوان مرکز توجه است که بقیه دکور حول آن می چرخد. تعادل شعاعی با این اصل کار می کند و به جلب توجه به نقطه تاکید انتخاب شده در اتاق کمک می کند.

نقطه کانونی می تواند ویژگی باشد که می خواهید برجسته کنید، مانند شومینه، یک قطعه مبلمان یا هنری که می خواهید به عنوان نقطه شروع طراحی خود استفاده کنید.

هنگامی که در مورد نقطه کانونی خود تصمیم گرفتید، بقیه اتاق باید به گونه ای طراحی شود که آن را تکمیل کند. رنگ یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که می توانید برای ایجاد تاکید از آن استفاده کنید.

یک رنگ پررنگ فوراً چشم را جلب می کند، بنابراین اگر می خواهید ناحیه خاصی را برجسته کنید، رنگ آمیزی آن با رنگ های تند روشی موثر برای انجام این کار است. یک الگو همچنین می تواند تاکید ایجاد کند.

بافت ابزار دیگری است که می توان از آن برای ایجاد تاکید استفاده کرد. یک بافت خشن بیشتر از بافت صاف برجسته خواهد شد.

بنابراین، اگر می‌خواهید یک منطقه خاص را برجسته کنید، استفاده از یک روکش بافت مانند گچ بری یا آجر می‌تواند یک راه موثر برای انجام این کار باشد.

6. کنتراست

راه های زیادی برای ایجاد کنتراست در یک اتاق وجود دارد. یکی از بارزترین آنها استفاده از رنگ است. ترکیب رنگ های روشن و تیره یا گرم و سرد می تواند جلوه ای چشمگیر ایجاد کند.

همچنین می توانید از کنتراست از نظر بافت، الگو و مقیاس استفاده کنید. هنگام استفاده از کنتراست در طراحی داخلی خود، مهم است که به یاد داشته باشید که کمتر معمولا بیشتر است.

کنتراست بیش از حد می تواند طاقت فرسا باشد و فضا را آشفته کند. یافتن تعادل مناسب برای ایجاد فضایی دلپذیر و هماهنگ ضروری است.

کنتراست علاقه بصری را ایجاد می کند و به تعریف فضاها کمک می کند. می تواند اتاق را پویا و هیجان انگیز کند.

7. جزئیات

توجه به جزئیات آخرین اصل از اصول اولیه طراحی داخلی است. یک اتاق هرگز نمی تواند یکپارچه و شخصی به نظر برسد، مگر اینکه دارای آخرین کارهای تکمیلی باشد.

خبر خوب این است که برای اضافه کردن آنها لازم نیست یک طراح داخلی حرفه ای باشید! این مرحله نهایی به شما این امکان را می دهد که سبک منحصر به فرد خود را به رخ بکشید و فضا را با چیزهایی که مورد علاقه شما هستند شخصی سازی کنید.

خدمات ایوان سبز

مهم ترین خدماتی که ایوان سبز در سیاست کاری خود قرار می دهد: مشاوره، بازدید از محل پروژه و ارائه پیشنهاد مناسب، طراحی خلاقانه با استفاده از نرم افزارهای تخصصی جهت ترسیم نقشه ها بر اساس کاربری فضا، برآورد هزینه براساس طرح ارائه شده، تولید و اجرای پروژه با استفاده از متریال مرغوب، معتبر و استاندارد می باشد.

تماس با ما

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

منبع: https://interior-designer.ir/

 



:: برچسب‌ها: گروه معماری ایوان سبز , طراحی داخلی به کمک هوش مصنوعی , تفاوت طراحی داخلی با دکوراسیون داخلی , اصول طراحی داخلی ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

تبلیغات در فضای شهری چیست؟

تبلیغات در فضای شهری به هر تکنیک ارتقای برند اشاره دارد که در آن مصرف کننده در معرض اطلاعات مربوط به کسب و کار خارج از خانه خود و مهمتر از همه آفلاین قرار می گیرد.

اگر فکر می کنید تبلیغات در فضای باز فقط بیلبوردهای بزرگی است که بزرگراه را تزئین می کنند، دوباره فکر کنید.

تبلیغات خارج از خانه را می توان در همه جا یافت و این پتانسیل را دارد که به شیوه ای هیجان انگیز به مخاطبان دست یابد.

به سختی می توان از این نوع بازاریابی غافل شد زیرا تبلیغات جسورانه و چشم نواز هستند. برخلاف تبلیغات در تلویزیون، رادیو یا رسانه های اجتماعی، تبلیغات خارج از خانه را نمی توان نادیده گرفت و مصرف کننده در معرض کل پیام قرار می گیرد.

استراتژی های بازاریابی شهری

درک مشتریان بالقوه یک عنصر اولیه برای توسعه یک استراتژی بازاریابی موفق است. شما نیاز به تعریف واضحی دارید که مصرف کننده هدف اصلی شما چه کسی خواهد بود.

بنابراین توصیه می شود شرح کاملی از این شخص بنویسید. پیر یا جوان (سن خاص)، مرد یا زن یا LGBTQ، در چه پلتفرم های رسانه های اجتماعی مکرر هستند، عادات خرید آنها چیست، سرگرمی های آنها چیست و غیره. برای اینکه بتوانید پیامی موثر برای مخاطبان خود داشته باشید باید بدانید که آنها چه کسانی هستند!

در گذشته، می خواستید بدانید مشتری بالقوه شما در کجا زندگی می کند. امروزه مکان واقعی هدف شما چندان مهم نیست.

در واقع، با گزینه‌های خرید آنلاین فراوان موجود، «فروش» واقعی از مناطق روستایی در مقابل مناطق شهری شاهد بسته شدن شکاف فروش (40٪ روستایی، 60٪ شهری) است.

بازاریابی شهری برای هدف قرار دادن مصرف کنندگان جوان عالی است.

با افزایش سن، درآمد نسل هزاره افزایش می یابد. و ترجیح فزاینده آنها برای زندگی در مناطق شهری باعث می شود بسیاری از شرکت ها برنامه بازاریابی خود را گسترش دهند تا بازاریابی چریکی به سبک شهری بیشتری را شامل شود.

از آنجایی که نسل جوان هزاره، X و Z از فناوری آگاه هستند و در اجتناب از تاکتیک های بازاریابی ماهر هستند. بنابراین، بازاریابان باید برخی از تاکتیک‌های شوک و هیبت را برای جلب توجه خود در نظر بگیرند.

این نسل‌ها بیشتر و بهتر به تفکر و خلاقیت اصیل واکنش نشان می‌دهند تا بازاریابی سنتی. یکی از این استراتژی های بازاریابی که در ده سال گذشته شاهد رشد بوده است، بازاریابی شهری یا خیابانی است. 

بنابراین، بازاریابی شهری طبیعتاً به گونه ای طراحی شده است که برجسته باشد. این یک خالق بزرگ بازاریابی دهان به دهان است.

بیشتر تلاش‌های بازاریابی دیجیتال را با به دست آوردن سر و صدای رسانه‌های اجتماعی و اگر به‌درستی طراحی شده باشد تا وایرال شود، افزایش می‌دهد.

معمولاً شامل استفاده از فضاها یا رسانه ها و رویدادهای غیرمعمول برای تبلیغ یک محصول یا خدمات خاص است.

سوالاتی برای ایجاد کمپین خیابانی بازاریابی شهری

آیا با شخصیت برند شما مطابقت دارد؟ ممکن است از تاکتیک‌های شوک و هیبت استفاده کنید.

آیا انگیزه ای برای ارائه دارید؟ همیشه ضروری نیست، اما امتیازات توجه را جلب می کند.

آیا بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی شما در حال حاضر تعاملی هستند؟

آیا تیم شما آماده دریافت اعلان‌های فشاری است؟

آیا شما سفیران برندی دارید که می توانند برای کمپین به خیابان ها بیایند، اگر این سبکی است که شما انتخاب می کنید؟ اگر نه، آیا شرکتی را استخدام می‌کنید که این کار را برای شما اداره کند که افراد مناسب را داشته باشد؟

از سایت های رسانه های اجتماعی و وب سایت خود برای جذب افراد برای پیوستن به تیم خود استفاده می کنید؟

کمپین های خیابانی می توانند شامل موارد زیر باشند:

  • تیم هایی با لباس های رنگارنگ و شاید عجیب و غریب که نشان دهنده برند شماست.
  • بازاریابی شهری
  • استفاده از لباس توجه را جلب می کند.
  • کسانی که نمایشی را در مکان‌های عمومی اجرا می‌کنند که مربوط به محصول یا خدمات شما است و شاید بروشورهایی به مردم می‌دهند.
  • رویداد کامیون مواد غذایی پاپ آپ (کامیون های مواد غذایی تزئین شده ویژه برای توزیع محصولات غذایی جدید)؛ غذای رایگان همیشه جلب توجه می کند - اما هنگام خرید آن کوپن هایی را برای تخفیف به آنها بدهید.
  • تزئین ماشین‌ها، کامیون‌ها، اتوبوس‌ها و قطارها به روش‌های غیرمعمول - داخل و خارج برای جلب توجه بیشتر مردم به پیام تبلیغی
  • تزیین عناصر خیابان - گیاهان ، نیمکت های اتوبوس، تیرهای چرا برق.

خلاقیت خود را در بازاریابی شهری خود محدود نکنید.

بازاریابی گرافیتی: در بسیاری از مناطق شهری، هنر گرافیتی زمانی غیرقانونی تلقی می شد، اما اکنون یک هنر واقعی است. ما مناطقی در میامی داریم که به خاطر هنر گرافیتی خود شناخته شده اند.

با پذیرش آن شکل دیگری از بازاریابی چریکی به وجود آمد که در آن شرکت ها از این هنرمندان گرافیتی برای خلق آثار هنری برای تبلیغ محصول یا خدمات خود استفاده می کنند.

کیف های خرید: همه ما کیسه های خرید را حمل می کنیم. و من برخی از گرافیک های شگفت انگیز را دیده ام که باعث علاقه و نظر می شود.

به عنوان مثال، یک کیف به گونه ای نقش می بندد که گویی شخصی در حال طناب زدن است. سپس وقتی دستگیره ها را می گیرید طناب پرش بالای سرشان است! یا مدل کیفی که دسته آن دهانه یا دمبل یا فرمان است.

بسته به محصول یا خدمات شما می تواند راهی عالی برای قرار گرفتن در معرض مداوم باشد.

انواع تبلیغات فضای شهری

در زیر لیست ده نوع مختلف تبلیغات در فضای شهری وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

 

  1. تابلوهای تبلیغاتی
  2. پوسترها
  3. ایستگاه های اتوبوس
  4.  دیوارها
  5. وسایل حمل و نقل
  6. نمایش نقطه فروش
  7. تبلیغات هوایی
  8. تبلیغات ساختمانی
  9. تبلیغات چریکی
  10. بیلبوردهای دیجیتالی

 تبلیغات در فضاهای شهری با آمینا گروپ

تیم حرفه ای، جوان و مجرب آمیناگروپ از سال 1390 درحال فعالیت در زمینه دیجیتال مارکتینگ است. چشم انداز گروه آمینا این است که صاحبان مشاغل را قادر سازد تا با دستیابی به مشتریان جدید از طریق تبلیغات در فضاهای شهری و مجازی، به اهداف اصلی کسب و کار خود دست یابند.

شما می توانید با مشاوران دیجیتال مارکتینگ آمینا تماس بگیرید تا در مورد مناسب ترین گزینه تبلیغات در فضاهای شهری و مجازی، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم،  پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

 منبع: https://amina-group.com/

 



:: برچسب‌ها: انواع تبلیغات در فضا های شهری , نحوه سفارش تبلیغات شهری , شرایط قانونی تبلیغات شهری در ایران , ویژگی های تبلیغات خوب در فضاهای شهری , مزایای تبلیغات در فضاهای شهری , urban-advertising ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

مزایا و معایب مدارس تیزهوشان

بیایید صادق باشیم، اکثریت والدین می خواهند فرزندان شان در یک برنامه آموزشی مدارس تیزهوشان شرکت کنند.

دانستن اینکه فرزندشان "تیزهوش" در نظر گرفته می شود احساس خوبی به والدین می دهد و اکثر مردم معتقدند که تیزهوش بودن بچه ها را در مسیر موفقیت قرار می دهد.

حقیقت، اما، پیچیده تر است. اگرچه آموزش تیزهوشان مزایای مشخصی دارد، اما برخی مشکلات بالقوه جدی نیز وجود دارد. هر کودک با استعدادی شاد، سالم و تضمین کننده پیروزی حرفه ای آینده نیست.

مزایای آموزش تیزهوشان

خودباوری مثبت

برچسب با استعداد بودن قطعاً باعث افزایش عزت نفس فرد می شود. دانستن اینکه شما یکی از بچه های "باهوش" هستید، نمی تواند کاری کند که نسبت به خودتان احساس خوبی داشته باشید.

این اثر به ویژه هنگامی تقویت می شود که در کلاس درس همراه با دانش آموزان ناشناس قرار گیرد. دانش آموزان تیزهوش تمایل دارند از نظر تحصیلی در سطح بالاتری پیشرفت کنند و بنابراین در مقایسه با همسالان غیرشناسایی احساس بهتری دارند.

 

چالش آکادمیک

یکی از شکایاتی که اغلب از بچه‌های با استعداد می‌شنوید این است که کار خیلی آسان است و احساس نمی‌کنند از نظر تحصیلی به چالش کشیده می‌شوند.

حضور در یک برنامه آموزشی با استعداد تا حد زیادی این نگرانی را کاهش می دهد. به دانش آموزان دروس متناسب با سطح علمی آنها داده می شود و می توانند با سرعت خود پیشرفت کنند.

در بسیاری از برنامه‌های تیزهوشان، دانش‌آموزان در کنار سایر کودکان با استعداد قرار می‌گیرند که به آنها کمک می‌کند تا به توانایی‌های تحصیلی خود برسند.

وقتی بچه ها از نظر تحصیلی به چالش کشیده می شوند، احتمال بیشتری وجود دارد که به پتانسیل خود دست یابند.

مشارکت تحصیلی

یکی دیگر از انتقادات مکرر از آموزش عمومی خسته کننده بودن آن است. از آنجایی که بچه ها به چالش کشیده نمی شوند، علاقه خود را به فعالیت های تحصیلی از دست می دهند.

با افزایش سختی دروس، و تمرکز بیشتر بر علایق خاص، دانش آموزان درگیر آموزش خود می مانند. علاوه بر این، تحقیقات نشان داده است که علایق خلاقانه ای که ابتدا در برنامه های با استعداد کشف می شوند، اغلب تا بزرگسالی دست نخورده باقی می مانند.

سطح آموزش را بالا می برد.

معلمان مجبورند در هنگام آموزش دانش آموزان تیزهوش سطح آموزشی خود را بالا ببرند. این نه تنها برای معلمانی که برای آموزش دانش آموزان تیزهوش انتخاب می کنند مفید است، بلکه برای کودکان غیر تیزهوش در کلاس های درس ناهمگون نیز مفید است.

بسیاری از دانش‌آموزان ناشناس وجود دارند که می‌توانند در سطوح بالاتر یاد بگیرند و سطح آموزشی بالاتر آنها را به پیشرفت سوق می‌دهد، همانطور که دانش‌آموزان تیزهوش را در کلاس درس به چالش می‌کشد.

پیشرفت دانش آموز

اگرچه این موضوع بحث برانگیزی است (عمدتاً به این دلیل که تحقیقاتی برای حمایت از هر دو طرف بحث وجود دارد)، شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد دانش‌آموزان در برنامه‌های تیزهوش سطوح بالاتری از موفقیت را نسبت به همسالان خود نشان می‌دهند.

در یک متاآنالیز تحقیقاتی در قرن گذشته، مشخص شد که انواع خاصی از برنامه‌های تیزهوشان - یعنی شتاب و گروه‌بندی توانایی - اثرات مثبت قابل توجهی بر پیشرفت تحصیلی داشتند.

موفقیت آینده

به نظر می رسد بین دانش آموزانی که خدمات آموزشی تیزهوشان را دریافت می کنند و موفقیت تحصیلی پس از فارغ التحصیلی ارتباطی وجود دارد.

چندین مطالعه طولی نشان داده‌اند که کودکانی که در کلاس‌های K-12 به‌ عنوان تیزهوش شناخته می‌شوند، به سطوح بالاتر تحصیلات تکمیلی می‌روند، از جمله درصد بالاتری از مدارک دکترا.

با این حال، منتقدان به درستی خاطرنشان می کنند که افراد بسیار موفق بیشتری وجود دارند که به عنوان تیز هوش شناخته نشده اند. علاوه بر این، متغیرهای مختلفی وجود دارد که بر موفقیت آینده تأثیر می گذارد.

اجتماعی شدن

کودکان تیزهوش اغلب علایق متفاوتی نسبت به همسالان دارند. متفاوت دیده شدن ممکن است منجر به مشکلات اجتماعی و احساس عدم تعلق آنها شود.

در یک برنامه تیزهوشان، دانش‌آموزان همسالانی را پیدا می‌کنند که فعالیت‌های فکری مشابهی دارند و ممکن است بهتر از کلاس‌های آموزش عمومی جا بگیرند.

در نتیجه، آنها احساس راحتی بیشتری در معاشرت می کنند و ممکن است راحت تر دوست پیدا کنند. در واقع، دانش‌آموزانی که تحصیلاتشان بالاتر از سطح سنی آنها تسریع شده بود، در مقایسه با همسالانی که تسریع نشده بودند، مهارت‌های اجتماعی را بهبود بخشیده‌اند.

معایب آموزش تیزهوشان

خودباوری منفی

این طرف دیگر نظریه حوض کوچک ماهی بزرگ است. اگر یک برنامه تیزهوش دانش‌آموزان تیزهوش را از بچه‌های ناشناس جدا کند، ممکن است یک کودک تیزهوش خود را ماهی کوچکی در یک برکه بزرگ بیابد. 

تحقیقات نشان داده است که وقتی کودک دیگر احساس نکند نسبت به همسالان خود مزیت تحصیلی دارد، عزت نفس ممکن است آسیب ببیند.

آنها خود را با همسالان با استعداد خود مقایسه می کنند و ممکن است احساس کنند که آنها را به حساب نمی آورند.

انتظارات

توقعات نقش بسیار زیادی در نحوه رفتار والدین با فرزندان خود دارند. والدین گاهی اوقات اگر فکر می کنند بچه ها با استعداد هستند بیش از حد به آنها فشار می آورند.

علاوه بر این، اگر والدین انتظار دارند که دانش آموز بتواند به راحتی کار خود را به پایان برساند، اگر در یک زمینه خاص مشکل داشته باشند، ممکن است با آنها مخالفت کنند.

مهم است که به یاد داشته باشید که یک دانش آموز ممکن است نقاط قوت متفاوتی داشته باشد. آنها ممکن است در ریاضیات و علوم استعداد داشته باشند اما در خواندن و نوشتن استعداد ندارند.

یک کودک همچنین ممکن است انتظار داشته باشد که بتواند همه وظایف را به راحتی انجام دهد زیرا به آنها گفته شده است که استعداد دارند و در صورت مشکل خود را ببازند.

این می تواند منجر به موقعیتی شود که در آن دانش آموز به دلیل ترس از شکست تلاش را متوقف کند. آنها ممکن است فقط کارهایی را انجام دهند که می دانند می توانند آنها را به پایان برسانند.

فقدان اخلاق کاری

اگرچه این مطمئناً در مورد هر کودکی صدق نمی کند، برخی از بچه های با استعداد یاد نمی گیرند که سخت تلاش کنند زیرا دروس را در سنین پایین به راحتی انجام می دهند.

با بزرگتر شدن و دشوارتر شدن کار، اخلاق کاری مثبتی ایجاد نکرده اند. با تأکید خانواده و معلمان بر اهمیت تلاش می‌توان تا حدودی با این امر مقابله کرد، اما اگر عادت‌ها در رفتار فرد ریشه دوانده باشند، شکستن عادت‌ها دشوار است.

او دریافته است که ضریب هوشی ممکن است در ابتدا به شما در درک یک مهارت کمک کند، اما هیچ رابطه ای بین هوش و برتری در آن فعالیت وجود ندارد.

این تلاش و تمرین است که در دستیابی به عملکرد مطلوب ضروری است. بنابراین، دانش‌آموزانی که اخلاق کاری مستحکمی را ایجاد نمی‌کنند، علی‌رغم استعدادشان، در مضیقه هستند.

معلمان به اندازه کافی آموزش ندیده اند.

در حالت ایده آل، یک برنامه تیزهوش معیارهای صدور گواهینامه خاصی برای معلمان خود دارد، اما همیشه اینطور نیست.

این امکان وجود دارد که کودکان در برنامه های تیزهوشان و استعدادهای درخشان توسط معلمانی آموزش ببینند که تخصص خاصی در نحوه آموزش دانش آموزان تیزهوش ندارند.

علاوه بر این، برای دانش‌آموزان در برنامه‌های تیزهوشان که از استراتژی‌های گروه‌بندی و فشرده‌سازی استفاده می‌کنند، این امکان وجود دارد که اکثر آموزش‌های آنها توسط معلم بدون گواهینامه خاص انجام شود.

شواهد نشان می دهد که برنامه های تیزهوشان به دانش آموزان در پیشرفت تحصیلی، اجتماعی شدن و موفقیت های آینده کمک می کند.

متاسفانه بسیاری از برنامه های تیزهوشان فاقد منابع لازم هستند و توسط معلمان بدون آموزش مناسب تدریس می شوند. روش های فعلی برای شناسایی دانش آموزان با استعداد بسیار ناقص است.

قبولی در آزمون تیزهوشان

قبولی در مدارس تیزهوشان برای بسیاری از دانش آموزان و والدین، دست کمی از قبولی در آزمون کنکور سراسری ندارد.

اما جای نگرانی نیست چرا که دانش آموزان می توانند با رعایت موارد زیر درصد قبولی خود را در آزمون تیزهوشان یا سمپاد، بالا ببرند:

کتاب های درسی و کمک درسی را به طور کامل مطالعه کنید و تست های سال های قبل را در کتاب های تست دنبال کنید.

  • زمانی که سرکلاس هستید به حرف های معلم دقت کنید و درس هر روز را در همان روز مطالعه کنید.
  • مطالعه تستی و تشریحی هر دو باید مکمل هم باشد و گام به گام انجام شود.
  • به درس های ریاضی و علوم بیشتر توجه کنید.
  • از دروس عمومی مانند فارسی و دینی غافل نشوید.

مجتمع آموزشی پیشرو

تلفن :

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

 منبع: https://pishroschool.ir/

 



:: برچسب‌ها: مزایای قبولی در مدارس تیزهوشان , رتبه قبولی در مدارس تیزهوشان , درصد های لازم برای قبولی در مدارس تیزهوشان , قبولی در آزمون تیزهوشان , ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

تعریف نمای ساختمان

کلمه نما هم معنای لغوی و هم معنای استعاری دارد. معنای تحت اللفظی، یک وجه یا طرف خارجی یک ساختمان است که معمولاً در جلو قرار دارد و شامل ورودی اصلی است. معنای استعاری یک وجه کاذب را به وجود می آورد و آنچه را که پشت سر است می پوشاند.

ویژگی های یک نما

پس نما دقیقاً کجا قرار دارد؟ نمای ساختمان یا سازه بیرونی ترین، اولین و قابل تشخیص ترین جنبه یا ضلع (ارتفاع) است. اغلب شامل برجسته ترین ورودی ساختمان و طراحی یا عناصر کاربردی خاص است که می تواند شامل موارد زیر باشد:

ستون ها، چه به صورت آزاد و چه به صورت ستون (ستون هایی با نقش برجسته بلند یا کم از دیوار نما).

پنجره‌هایی که می‌توانند از کاربردی تا تزئینی متغیر باشند یا هر دو کاربرد را در بر گیرند (فنستراسیون طراحی و قرار دادن پنجره‌ها در یک سازه است، از واژه لاتین fenestra به معنای پنجره).

عناصر مجسمه سازی برای تزیین، با استفاده از پیکره های انسان و طبیعت یا طرح های انتزاعی

نرده و لبه های تزئینی

پیش امدگی ها، برآمدگی ها و قرنیزها برای محافظت و تزئین ورودی ها و پنجره ها

استفاده از رنگ، از نظر کاربرد یا منابع طبیعی

انواع سبک های نما چیست؟

متریال یک عنصر ضروری است که علاوه بر چشم نواز بودن باید دارای استحکام مناسب، طول عمر مناسب و استانداردهای لازم با توجه به بودجه ای باشد که برای آن هزینه می شود.

نمای بیرونی مانند یک لایه محافظ برای ساختمان است و در انتخاب نمای ساختمان رعایت نکاتی بسیار مهم است: با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی ساختمان، تعداد طبقات ساختمان و…

به طور کلی نماهای ساختمان را می توان به سه دسته تقسیم کرد:

  • کلاسیک
  • نئوکلاسیک
  • نوین
نماهای کلاسیک

نمای کلاسیک یا رومی ساختمان برگرفته از معماری کلاسیک رومی و یونانی است. سبک های معماری متولد شده در اروپای پس از رنسانس را می توان معماری کلاسیک در نظر گرفت.

طیف وسیعی از نماهای کلاسیک در سراسر ایران و خاورمیانه دیده می شود و ایده های مختلفی از آن گرفته شده و طرفداران خود را دارد. تقارن یکی از اصول جدا نشدنی طراحی نما کلاسیک و نوعی سیستم اصیل است.

بنابراین در این عصر گرایش به دیدگاه کلاسیک افزایش یافته است. از سوی دیگر، نمای کلاسیک حس عظمت را برای ساکنین و افرادی که از بیرون تماشا می کنند، به ارمغان می آورد.

زیرا آنها می توانند کشورهای پیشرفته در معماری را ببینند و ساختمان های اداری خود را به سبک کلاسیک بسازند.

نمای ساختمان های نئوکلاسیک

سبک های معماری که پس از رنسانس در اروپا متولد شدند را می توان معماری کلاسیک در نظر گرفت. نمای نئوکلاسیک در واقع از سایر ساختمان های کلاسیک و مدرن متمایز است.

یکی از ویژگی های بارز معماری نئوکلاسیک، جلوه دیوار است که به هر قسمت از آن شخصیت منحصر به فردی می بخشد. می توان گفت که نئوکلاسیک ها از طرح های کلاسیک در سبک مدرن استفاده می کنند.

به عنوان مثال در طراحی داخلی و طراحی نما، یک ساختمان کلاسیک به چشم می خورد. از ویژگی های این سبک نما می توان به اجرای تزیینات و طرح های کلاسیک به همراه امکانات مدرن و جدید در طراحی نمای ساختمان اشاره کرد.

همچنین رعایت تقارن و تناسب در معماری کلاسیک و استفاده از مصالح سنتی مانند آجر سنگ و چوب از دیگر ویژگی های این سبک است.

نمای مدرن

طراحی نمای مدرن در معماری در دهه های اولیه قرن بیستم آغاز شد. برخلاف سبک قدیمی با طراحی پیچیده، طراحان سعی می کنند راه هایی برای دسترسی بیشتر به معماری بیابند.

اصول استاندارد تمامی این طرح ها سادگی، کارایی و ظرافت است. ظاهر مدرن را می توان با طراحی خلاقانه و جسورانه اش متمایز کرد و همیشه می توان انتظار شگفتی هایی را در آن داشت.

ویژگی های این سبک استفاده از ریتم های عمودی ، افقی و زاویه ای و استفاده از مواد و فناوری های جدید است. نوآوری در این سبک بسیار مهم است.

اصول نمای طراحی مدرن

کمبود لوازم جانبی در نمای یک خانه مدرن ؛ لوازم جانبی برداشته می شوند و بسیار ساده خواهند بود. در این سبک ، مواد و اتصالات صریح در کنار هم قرار می گیرند.

استفاده از مواد و سیستم های مدرن در نما ، ستون های فولادی قابل مشاهده و بلوک های بتونی به عنوان مواد کامل استفاده می شود.

استفاده از مواد سنتی به روش های جدید ، از موادی مانند چوب ، آجر و سنگ به روش های ساده استفاده می شود.

بر رنگ طبیعی مواد تأکید کنید. به جای رنگ آمیزی مواد مورد استفاده ، آنها با ظاهری مدرن و رنگ طبیعی آنها نمایش داده می شوند.

نمای بیرونی ساختمان همچنین یکی از مهم ترین عواملی است که در مصرف انرژی و پارامترهای آسایش هر ساختمان نقش دارد. کنترل عوامل فیزیکی محیطی (گرما، نور، صداها) باید در طول فرآیند طراحی در نظر گرفته شود، همچنین استراتژی‌های طراحی که آسایش سرنشینان را بهبود می‌بخشد.

نمای ساختمان با برنامه ریزی دقیق و طراحی خوب می تواند به میزان قابل توجهی بر مصرف انرژی آن تأثیر بگذارد. عناصر کلیدی مانند جهت گیری، عایق بندی و اصول طراحی غیرفعال نقش اساسی در به حداقل رساندن نیازهای انرژی دارند.

گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز از پیشتازان معماری بر مبنای علم روانشناسی میباشد؛ که حاصلِ فعالیت گروهی و گرد هم آمدنِ مهندسین مجرب و متعهد و نیروی کار ماهر و دلسوز می باشد.

تماس با ما

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

 تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

 منبع: https://interior-designer.ir/

 



:: برچسب‌ها: facade , انواع سبک های نما , ویژگی های یک نما , اصول طراحی نمای ساختمان , ایوان سبز , گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

برندینگ و برندسازی (Branding)

برندسازی فرآیند ایجاد نام، نماد، لوگو یا طرحی است که معرف یک شرکت یا محصول باشد. کسب‌وکارها چگونه خود را از رقبای خود متمایز می‌کنند و وفاداری مشتری را ایجاد می‌کنند.

یک برند قوی می تواند از افزایش فروش حمایت کند، به یک کسب و کار کمک کند مشتریان جدید جذب کند و سهم بازار خود را افزایش دهد. ایجاد یک برند فراتر از طراحی یک لوگو یا انتخاب یک نام جذاب است.

این نیاز به تحقیق در مورد مخاطب هدف، رقابت و نقاط قوت و ضعف شرکت دارد. جمع‌آوری بینش‌های مختلف باعث ایجاد هویت برندی می‌شود که با مصرف‌کنندگان طنین‌انداز می‌شود.

از جمله عناصر تشکیل دهنده یک برند می توان به نام، لوگو، برچسب، رنگ ها، فونت ها و ظاهر و احساس کلی اشاره کرد.

استراتژیست ها از تکنیک های مختلفی برای نشان دادن نوع محصول یا خدماتی که از طریق هویت برند می فروشند استفاده می کنند.

کسب و کار شما را بیشتر شناسایی می کند.

قبل از هر چیز، درک این نکته ضروری است که برندسازی چیزی بیش از داشتن یک لوگوی خوب است. این کلیت نحوه درک مشتریان از کسب و کار شما است که شامل همه چیز از خدمات مشتری گرفته تا مواد بازاریابی است.

یک برند با طراحی خوب می تواند کسب و کار شما را قابل تشخیص تر و به یاد ماندنی تر کند. مشتریان به احتمال زیاد با شرکت هایی که می شناسند و به آنها اعتماد دارند تجارت می کنند.

علاوه بر این، ایجاد یک هویت بصری قوی که به‌طور دقیق نشان‌دهنده هدف کسب‌وکار شما باشد، ضروری است.

به طور شگفت انگیزی، حدود 76 درصد از مشتریان زن و 80 درصد از مشتریان مرد، اقلامی را از برندهایی که می شناسند خریداری می کنند. 

مشتریان درگیر با نام تجاری شما 52 درصد ارزشمندتر از مشتریان صرفا راضی هستند. و فرض کنید شما موفق شده اید در سطح احساسی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

در این صورت، می‌توانید از طریق آن‌ها ارزش طول عمر حیرت‌انگیز 306 درصدی بالاتری تولید کنید.

به شما امکان می دهد بیشتر فروش کنید.

به گفته فوربس، یکی از جنبه های کلیدی برندسازی، حضور مداوم در تمامی پلتفرم های تبلیغاتی است که پتانسیل افزایش درآمد کسب و کار را تا 23 درصد دارد.

اما دقیقاً چگونه برندسازی به یک تجارت کمک می کند تا به این هدف برسد؟ به عنوان مثال ، آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا مایل به پرداخت هزینه بیشتری برای یک مارک قهوه خاص نسبت به سایر فروشندگان قهوه هستید؟

این انتساب به فعالیتهای مداوم هویت برند ، باعث ایجاد ارزش در ذهن مصرف کنندگان می شود. همچنین یک پیشنهاد منحصر به فرد و تمایز از رقبا ایجاد کرد، جایی که مشتریان قیمت های برتر را پذیرفتند که آنها را از سایر محصولات یا خدمات در بازار متمایز می کرد.

از این رو، یک برند قوی همچنین می تواند به شما در شارژ بیشتر محصولات یا خدمات خود کمک کند. مشتریان اغلب مایل به پرداخت حق بیمه برای برندهای باکیفیت هستند، بنابراین سرمایه گذاری در برندسازی می تواند به شما کمک کند تا قیمت های خود را بدون از دست دادن مشتریان افزایش دهید.

منجر به ارتباط بهتر می شود.

یک برند کاملاً تعریف شده تضمین می کند که همه افراد درگیر در تجارت شما، از مشتریان گرفته تا تیم فروش گرفته تا سایر ذینفعان و دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی، کاملاً همسو هستند.

از یک طرف ، می توانید گزاره ارزش خود را به طور مؤثر به مشتریان بالقوه منتقل کنید. اما از طرف دیگر ، مخاطب هدف شما درک دقیقی از برند شما بدست می آورد و توسعه می دهد ، که برای موفقیت برند بسیار مهم است.

از این رو، ارتباطات کارآمد به ایجاد روابط قوی بین مشاغل و مشتریان کمک می کند و این به نوبه خود منجر به اعتبار برند می شود. بیش از 92 ٪ از بازاریابان معتقدند که اصالت برند برای برند آنها ضروری است.

اگر مشتریان شما برند شما را به عنوان معتبر مشاهده نکنند ، تولید فروش قابل دسترسی نخواهد بود.

باعث وفاداری مشتری می شود.

مهم‌ترین تأثیر تلاش‌های برندسازی این است که به شما در ایجاد وفاداری مشتری کمک می‌کنند. اگر مشتریان تجربه مثبتی داشته باشند، احتمال بیشتری وجود دارد که به برند شما بچسبند و به تجارت با شما ادامه دهند.

اگر می خواهید کسب و کار شما رشد کند، باید این سطح از وفاداری را توسعه دهید. برندها برنامه های وفاداری را از طریق تلاش های برندسازی خود توسعه می دهند.

از نظر استراتژیک که مدیریت بودجه بازاریابی بهتری را ممکن می سازد و مشتریان کاملاً از اخلاق برند و نوع ارزشی که ارائه می دهد آگاه هستند.

از این رو این تصمیم آنها را تحت تأثیر قرار می دهد، آیا آنها باید به برند وفادار باشند یا حتی یک طرفدار پرخاشگر.

در حالی که اکثر مردم حداقل به یک برند وفادار هستند، بیش از 85.8٪ به بیش از ده برند وفادار نیستند. از این رو، حفظ توجه بالا در صنعت شما حیاتی است.

بازاریابی وایرال و حمایت از برند را ترویج می کند.

هنگامی که مشتریان برند شما را در حلقه اجتماعی خود تبلیغ می کنند، برندسازی می تواند الهام بخش حمایت از مشتری باشد.

این به ایجاد "سفیران" برای کسب و کار شما کمک می کند - مشتریانی که آنقدر تحت تاثیر برند شما قرار گرفته اند که مایلند به دوستان و خانواده خود درباره شما بگویند.

مردم، به‌ویژه رفتار خریدشان، به شدت تحت‌تاثیر حرف‌های افرادی که به آن‌ها اعتماد دارند درباره برندها می‌گویند. برای مثال، اگر دوستانشان محصولی را تایید نکنند، 28 درصد از هزاره ها آن را امتحان نمی کنند.

برعکس، یک توصیه محصول بین 20 تا 50 درصد از تصمیمات خرید مشتریان را تحت تأثیر قرار می دهد.

شما را از سایر برندها متمایز می کند.

ایجاد یک برند مستحکم به زمان و تلاش نیاز دارد، اما ارزشش را دارد. هنگام توسعه یک برند، عناصر زیادی باید در نظر گرفته شوند. این شامل نام و لوگوی شما به ارزش ها و پیام های شما می شود.

این ترکیب شخصیت برندی را تشکیل می دهد که با سایر بازیگران بازار متفاوت است. با گذشت زمان، این هویت برند متمایز به شما برتری نسبت به رقبای خود می دهد.

با تقویت مداوم، تثبیت شخصیت برند در ذهن مشتریان هدف شما قریب الوقوع می شود. این منجر به حفظ یادآوری برند برتر در زمان تصمیم گیری برای خرید می شود.

اگر مخاطب هدف شما شما را به دلایل درستی به خاطر می آورد، دلیلی وجود ندارد که از شما خرید نکنند. علاوه بر این، مردم عموماً آرزوی داشتن محصولات مارک دار را دارند و شما ممکن است بهترین انتخاب آنها باشید که ممکن است به داشتن آن احساس افتخار کنند.

همچنین ارتباط قوی بین برندسازی و شخصی سازی وجود دارد. شخصی سازی کلیدی برای برجسته شدن در چشم انداز تجاری بسیار رقابتی است.

به‌عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای برندسازی، می‌توانید محتوای شخصی‌سازی‌شده را برای مشتریان احتمالی بفرستید که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره برند شما هستند.

جالب اینجاست که 73 درصد از خریداران یک تجربه خرید شخصی را ترجیح می دهند. برای اطمینان از اینکه تلاش های برندسازی شما به طور موثر کسب و کار شما را از رقبا متمایز می کند، به یک استراتژی برندسازی قوی نیاز دارید که برند شما را به وضوح تعریف کند.

با این حال، این شامل پاسخ به سوالاتی مانند ارزش های اصلی شما چیست؟ چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند؟ هنگامی که پاسخ این سوالات را بدانید، می توانید شروع به ایجاد پیامی کنید که در بازار هدف شما طنین انداز شود.

هنگامی که نام تجاری خود را تعریف کردید، مطمئن شوید که تمام ارتباطات شما منعکس کننده آن هستند، از جمله همه چیز از نحوه پاسخگویی به تلفن گرفته تا طراحی وب سایت شما. در سرتاسر آن را ثابت نگه دارید.

تأثیرات بر روانشناسی افراد

فرض کنید به عنوان مدیر برند کار کرده اید. در این صورت، شما باید به خوبی از روانشناسی رنگ هایی که شرکت ها برای تأثیرگذاری بر ذهن مشتریان بالقوه استفاده می کنند آگاه باشید.

بر اساس تحقیقات، رنگ ها به تنهایی می توانند تا 90 درصد بر برداشت اول تأثیر بگذارند. به عنوان مثال، رنگ های زرد، نارنجی و قرمز می توانند احساسات را از گرما و راحتی به خشم و خصومت برانگیزند.

اما افراد مختلف بسته به فرهنگ و جنسیت خود رنگ ها را متفاوت درک می کنند. رنگ‌های مناسب می‌توانند تفاوت در درک مردم از برند شما ایجاد کنند.

این می تواند احساسات را تحت تأثیر قرار دهد، یک نمایش بصری قدرتمند ایجاد کند و طیف گسترده ای از رنگ های عالی را برای برندسازی ارائه دهد.

رنگ ها معمولاً نقطه کانونی در برندسازی هستند، نشان دهنده برندها و ایجاد تمایز. کوله پشتی برزنتی با قفل و بند زرد رنگ روی دسته آن به یکی از آن ویژگی های متمایز قرمز/زرد تبدیل شده است که فقط مربوط به این برند است!

از رنگ استفاده کنید تا برند خود را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشید. راه های مختلفی بر درک مشتریان از یک شرکت و محصولات آن تأثیر می گذارد. از این رو ترکیبی را پیدا کنید که برای شما مناسب است.

با ویژگی‌های برندینگ کاملاً تعریف شده، تلاش‌های بازاریابی برای سرمایه‌گذاری‌های بازاریابی موفق تنظیم می‌شود که در جهت تثبیت ارزش‌های برند و نوید در ذهن مشتریان بالقوه است. ایجاد آگاهی موفقیت بهتری خواهد داشت که منجر به آزمایش و پذیرش می شود. از این رو وفاداری به برند به وظیفه ای قابل مدیریت تبدیل می شود. 

برای اینکه بتوانید برند خود را معروف کرده و کسب و کار خود را رونق ببخشید نیازمند این هستید که با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید تا شما را به سمت هر آنچه که می خواهید سوق دهد و برند شما مانند سایر برند های معروف در معرض دید کاربران قرار دهد تا به زودی بتوانید با استفاده از برند خود کسب درآمد داشته باشید البته نباید این موضوع را فراموش کرد که شما باید پس از شروع برندسازی برای رسیدن به هدف صبور باشید و در قالب گزارشات روند پیشرفت کسب و کار خود را مشاهده کنید تا در انتها شاهد یک تغییر عظیم در کسب و کار خود شوید.

شرکت آرامش گستران مینا، مجموعه‌ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده است.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم،  پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 



:: برچسب‌ها: ساخت برند حرفه ای , برندینگ , برندسازی , نیازمندی های برندینگ , تاثیر برندینگ بر کسب و کار ها , مزایای برندینگ , آمینا گروپ ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

مدرسه غیر دولتی پیشرو 

 

ساختمان های مدرسه خوب دانش آموزان را راحت می کند، امنیت را فراهم می کند و محیطی را ارائه می دهد که می توانند به آن احساس افتخار کنند. راحتی کلید است.

فضای کافی و نور خوب (ترجیحاً نور طبیعی غیرقابل مذاکره است. کلاس‌های تاریک و تنگ نمی‌توانند یادگیری را تسهیل کنند. فراتر از این، کلاس‌های خوب دارای آکوستیک شفاف، کیفیت هوای بالا و دمای متعادل هستند.)

سه ویژگی ساختمان های مدرسه بزرگ

1. فضا

فضا هم جنبه کاربردی و هم روانی دارد. فضاهای کوچک می توانند احساس تنگی، تنگناهراسی، ناخوشایند داشته باشند.

آنها همچنین تعداد مواد آموزشی را که می توان در دسترس معلمان و دانش آموزان ذخیره کرد، محدود می کند. 

تحقیقات نشان داده است که اتاق‌هایی با سقف کم با افزایش سطح کورتیزول مرتبط هستند، که نشانه‌ای از این است که کلاس‌های تنگ منجر به استرس دانش‌آموزان می‌شود.

2. نور طبیعی

نور روز یک عنصر ضروری برای روشنایی هر اتاق است و کلاس های درس نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

اگرچه نور مصنوعی برای تکمیل منابع نور طبیعی مورد نیاز است، اما طراحی خوب ساختمان، نور موجود از خورشید را به عنوان منبع اصلی نور به حداکثر می‌رساند.

همه ما احساس غم انگیز بودن در اتاقی بدون پنجره را می دانیم.

3. دما و کیفیت هوا

سلامت دانش آموزان تحت تاثیر آلاینده های موجود در هوا است. این تأثیر برای کودکانی که از آسم رنج می برند، که می تواند بیش از 10 درصد از دانش آموزان باشد، حتی بدتر خواهد بود.

به همین دلیل مقررات کیفیت هوا در کلاس‌های درس مستلزم آن است که سطح CO2 از میانگین روزانه 1500ppm تجاوز نکند. 

اتاق‌های بزرگ‌تر در مورد کیفیت هوا، به‌ویژه اتاق‌هایی که پنجره‌های بزرگ و نورگیر دارند، یک مزیت دارند. تهویه مکانیکی اضافه شده است و سنسورهای CO2 سطح تهویه مطبوع مورد نیاز را برای اطمینان از شرایط یادگیری ایده آل کنترل می کنند.

نتیجه گیری

کلاس‌های تنگ، کم نور و پرجمعیت، تمرکز دانش‌آموزان را مختل می‌کند و بر توانایی آن‌ها برای عملکرد خوب در آزمون‌ها تأثیر می‌گذارد و به طور بالقوه بر آینده‌ی آینده‌شان تأثیر می‌گذارد.

به همین دلیل است که درک ویژگی های کلاس های مدرسه خوب بسیار مهم است. تحقیقات انجام شده در دانشگاه لندن به این نتیجه رسید:

از تحقیقات محدودی که بر روی کودکان خردسال متمرکز شده است، می دانیم که دما و رطوبت بالا با اثرات نامطلوب بر پیشرفت و رفتار دانش آموزان مرتبط است. 

مطالعه دیگری به "راحتی حرارتی، نورانی، آکوستیک و ارگونومیک" کلاس‌های درس پرداخت و به نتیجه‌ای رسید که باید برای همه ما شهودی باشد: کودکان زمانی که راحت باشند بهتر یاد می‌گیرند.

به همین دلیل است که برای مدارس مهم است که با شریکی کار کنند که بداند چگونه انتخاب های ساخت و ساز بر شادی و نتایج یادگیری افرادی که از آن فضاها استفاده می کنند تأثیر می گذارد.

شرایط پیش ثبت نام پیشرو

مجتمع آموزشی و فرهنگی پیشرو از پیش دبستان تا پایان دوره دوم دبیرستان در خدمت پیشروان عرصه علم و دانش می باشد. 

این مجتمع در سال ۱۳۷۱ تاسیس و طی سی و یک سال ضمن کسب افتخارات بسیار در زمینه های مختلف تحصیل کرده های بسیاری را در رشته های پزشکی و مهندسی به جامعه تحویل داده است.

شرایط ثبت نام :

۱- موفقیت دانش آموز در انجام تست های روان شناختی و مصاحبه توسط مشاوره مدرسه.

۲- تایید سلامت دانش آموز توسط پایگاه های بهداشتی معرفی شده از طرف مدرسه (فقط پایه اول)

مدارک مورد نیاز :

۱- اصل شناسنامه و کپی آن.

۲- کارت واکسیناسیون.

۳- مدارک تحصیلی (پایه دوم الی ششم )

توجه : حضور دانش آموز در تمامی مراحل ثبت نام الزامیست.

تماس با ما

تلفن:

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 



:: برچسب‌ها: شرایط پیش ثبت نام پیشرو , فرم پیش ثبت نام پیشرو , دبستان غیر دولتی پیشرو , مدرسه هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

 

طراحی و چیدمان مناسب دکوراسیون داخلی یکی از عوامل مهم در کسب آرامش افراد است.

در هر محیطی که باشید، با استفاده از این مقاله می توانید با بهترین راه و روش ها و سبک های دکوراسیون داخلی آشنا شوید.

هر چهار دیواری می تواند به عنوان یک آشپزخانه، پذیرایی، دفتر کار، آشپزخانه، فروشگاه و مغازه ها یا هر فعالیت مشخص قرار گیرد نیاز به یک تیم دکوراسیون داشته باشد.

متخصص دکوراسیون داخلی با استفاده از عوامل محیطی از شمع گرفته تا نور طبیعی و چیدمان مبلمان بهترین تصمیم را برای شما می گیرد.

تیم طراحی داخلی ایوان سبز اینجاست تا شما را با بهترین ایده های دکوراسیون های مدرن آشنا سازد و آموززش دهد.

پنج نکته اساسی در طراحی داخلی

در این مقاله با موارد زیر آشنا می شوید:

  •  تفاوت بین یک معمار و یک طراح داخلی چیست؟
  • یک طراح داخلی دقیقا چه کاری انجام می دهد؟
  • طراحی داخلی چه تاثیری بر زندگی ما دارد؟
  • چه زمانی به طراحی داخلی نیاز دارم؟
  • مردم چگونه معماران و طراحان داخلی را پیدا می کنند؟

1-تفاوت معمار و طراح داخلی چیست؟ 

یک معمار داخلی طراحی داخلی ساختمان و برنامه ریزی فضا را انجام می دهد، در حالی که یک طراح داخلی بر روی مبلمان و دکوراسیون واقعی داخلی تمرکز می کند.

الزامات اساسی که آنها روی آنها تمرکز می کنند: معماران بر جنبه های فنی بیشتری مانند شکل ساختمان، جهت، مصالح و غیره تمرکز می کنند.

یک طراح داخلی بیشتر بر عواملی مانند خواسته ها و نیازهای انسان، عملکرد فضا و زیبایی شناسی تمرکز می کند.

2- یک طراح داخلی دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

طراحان داخلی با تعیین فضاهای مورد نیاز و انتخاب موارد ضروری و تزئینی مانند رنگ ها، نور و وسایل، فضاهای داخلی را کاربردی، ایمن و زیبا می کنند.

آنها باید بتوانند نقشه ها را بکشند، بخوانند و ویرایش کنند.

3- طراحی داخلی چه تاثیری بر زندگی ما دارد؟

طراحی داخلی خوب شادی را بر می انگیزد و روح را آرام می کند. می تواند اعتماد، همدلی، غرور، خلاقیت، امنیت و انرژی را القا کند.

بردلی می‌گوید: «ایجاد فضایی معنادار که نیازهای ساکنان را برآورده می‌کند و فضای آنها را بهینه می‌کند.

یکی از نقش‌های کلیدی ما به عنوان طراح است و برای جامعه ما ضروری است. 

به عنوان مثال، رنگ ها: روانشناسی رنگ ها یک ابزار قدرتمند طراحی داخلی است که بیش از هر عامل دیگری بر روحیه اتاق تأثیر می گذارد.

سایه های مختلف احساسات خاصی را بر می انگیزند، بنابراین هنگام انتخاب رنگ های خود، باید نوع فضایی را که می خواهید ایجاد کنید و اینکه کدام رنگ ها به شما در رسیدن به این هدف کمک می کنند، در نظر بگیرید.

به عنوان مثال، رنگ های داخلی قرمز با تحریک و لذت همراه هستند.

با استفاده از روانشناسی رنگ قرمز برای طراحی داخلی، می توانید سایه های قرمز را در دکوراسیون اتاق غذاخوری و طراحی اتاق خواب بگنجانید.

رنگ‌های قرمز تیره، پاستلی و رنگ‌های قرمز کسل‌کننده، احساسات خاموشی را برمی‌انگیزد.

4- چه زمانی به طراحی داخلی نیاز دارم؟

طراحی دکوراسیون داخلی به ارتقای روحیه ما کمک می کند و همچنین به بهینه سازی موثر فضای خانه (دفتر، اتاق، مغازه و غیره) کمک می کند و بهترین استفاده را از فضای موجود می کند.

طراحی داخلی امروزه حیاتی است و سبک زندگی ما را مدرن تر و شیک تر می کند.

5- مردم چگونه طراحان داخلی را پیدا می کنند؟

راه های زیادی وجود دارد، اما ساده ترین و سریع تر آن جستجو در اینترنت است. در گوگل، لینکدین، اینستاگرام، Houzz و غیره.

شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی ایوان سبز

تیم ماهر و با تجربه ایوان سبز با سال ها تجربه در زمینه دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی، افتخار همکاری با بسیاری از پروژه های بزرگ دکوراسیون را داشته و این اطمینان را به شما می دهد که با اعتماد کامل طراحی و دکوراسیون داخلی خود را به آن ها سپرده و محل مورد نظر را کاملا مطابق با آن چیزی که در ذهن دارید تحویل بگیرید.

تماس با ما

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲ 

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

منبع: https://interior-designer.ir/

 



:: برچسب‌ها: ایده های طراحی دکوراسیون , سبک های مختلف دکوراسیون داخلی , هدف از دکوراسیون داخلی , نکات مهم در دکوراسیون داخلی , چند اشتباه رایج در طراحی دکوراسیون داخلی ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

تفاوت طراحی گرافیک و طراحی وب

تا زمانی که طراح نباشید، ممکن است تفاوت بین طراحی وب و طراحی گرافیک را ندانید.

در حالی که آنها مشابه هستند و مهارت‌ها همپوشانی دارند، طراحی وب و طراحی گرافیک اساساً رشته‌های متفاوتی هستند - هم از نظر وظایفی که انجام می‌دهند و هم نقشی که در به تصویر کشیدن شرکت شما در جهان ایفا می‌کنند.

چه یک بازاریاب، مدیر پروژه یا یک رهبر تجاری باشید، درک تمایز بین طراحی گرافیک و طراحی وب می تواند دشوار باشد.

اما یادگیری در مورد ویژگی های هر تخصص بهتر شما را مطلع می کند تا تصمیم بگیرید کدام یک برای نیازهای شما مناسب است.

طراحی گرافیک در مقابل طراحی وب

طراحی گرافیک و طراحی وب شباهت هایی با هم دارند اما دو روش متفاوت هستند که به رویکردها و تکنیک های متفاوتی نیاز دارند.

طراحان گرافیک از تصاویر، متن و سایر رسانه ها برای انتقال اطلاعات از طریق مواردی مانند تبلیغات چاپی و بازاریابی استفاده می کنند.

طراحان وب، محتوا و عناصر بصری را در وب سایت ها برنامه ریزی، مفهوم سازی و ترتیب می دهند. به طور کلی، در حالی که طراحی گرافیک شامل ایجاد عناصر بصری است، طراحی وب در مورد سازماندهی عناصر بصری است.

برای کسب‌ و کارها، هر دو نوع طراح برای ایجاد محتوایی ضروری هستند که بازدیدکنندگان را به ماندن در وب‌سایت شما وادار کند.

طراحی گرافیک چیست؟

بیایید قبل از بررسی دقیق تفاوت‌های آن‌ها، نگاهی دقیق‌تر به آنچه که هر عمل طراحی روی میز آورده است بیندازیم. طراحی گرافیک هنر خلق مفاهیم با عناصر بصری و متنی است.

این ارتباط از طریق محتوای بصری - به صورت فیزیکی یا مجازی - برای انتقال داستان پشت یک محصول یا کمپین است.

از لوگوی شرکت گرفته تا بیلبوردهای بزرگراه تا گرافیک برجسته در یک مقاله، طراحان گرافیک وظیفه دارند داستان را با ابزارهای بصری بیان کنند.

هدف طراحی گرافیک ارائه موضوعات و اطلاعات پیچیده به روشی ساده است. با رقابت زیاد برای جلب توجه، افراد به راحتی می توانند صفحه ای را ورق بزنند یا در جای دیگری کلیک کنند.

یک طراح گرافیک خوب بینندگان را به سمت طراحی هدایت می کند و آنها را در آنجا نگه می دارد تا به آنها اجازه دهد کمی بیشتر درباره محصول یا خدماتی که به تصویر کشیده شده فکر کنند.

طراحان گرافیک نیاز به درک عمیقی از اصول طراحی دارند - مانند تئوری رنگ، تایپوگرافی، چیدمان و سلسله مراتب بصری.

طراحی وب چیست؟

حال بیایید طراحی وب و تأثیر آن بر فرآیند خلاقیت را به طور کلی بررسی کنیم. طراحی وب عبارت است از ترتیب دادن و برنامه ریزی محتوا در یک وب سایت به گونه ای که بتوان به آن دسترسی پیدا کرد و با بازدیدکنندگان به اشتراک گذاشت.

با ترکیب عناصر زیبا و کاربردی، یک طراح وب موفق، بازدیدکنندگان را به سمت محتوایی که می‌خواهند مشاهده کنند راهنمایی می‌کند، در حالی که عناصر صفحه را به گونه‌ای مرتب می‌کند که بازدیدکنندگان بخواهند به جای کلیک کردن، در صفحه بمانند.

طراحان وب مسئول کدنویسی، طراحی و ساخت رابط کاربری (UI) و راه اندازی برای وب سایت ها هستند. آنها همچنین طرح بصری طراحی های وب سایت دسکتاپ و موبایل را توسعه می دهند.

طراحان برای اطمینان از مطابقت با استانداردهای تجاری، طرح‌بندی‌ها را آزمایش و بهینه‌سازی خواهند کرد.

درست مانند طراحان گرافیک، طراحان وب باید اصول طراحی را درک کنند تا بهترین رابط کاربری ممکن را برای وب سایت ها ایجاد کنند.

عناصری مانند سلسله مراتب بصری، رنگ، طرح بندی و تایپوگرافی برای طراحی یک وب سایت قابل استفاده ضروری هستند.

تفاوت بین گرافیک و طراحی وب

اکنون که اصول هر کدام را پوشش دادیم، تفاوت‌های بین گرافیک و طراحی وب را بررسی می‌کنیم. هر دو شیوه طراحی برای تجربه کاربر و ارتباط مخاطب با یک برند ضروری هستند.

اما مجموعه مهارت های مورد نیاز برای هر کدام یکسان نیست.

طراحی گرافیک و طراحی وب از مهارت های مختلفی استفاده می کنند.

طراحی وب و گرافیک هر دو نیاز به تفکر خلاق دارند اما به روش های مختلف. طراحان وب باید بدانند که چگونه برنامه نویسی کنند و همچنین چگونه از برنامه هایی که از توسعه وب پشتیبانی می کنند استفاده کنند.

برای داشتن یک طراح وب موفق کدنویسی لازم است، اما برای طراحی گرافیک این مهارت ضروری نیست. طراحان گرافیک باید دانش تئوری رنگ، سلسله مراتب بصری، تایپوگرافی و غیره داشته باشند. 

آنها زمان زیادی را در برنامه های خلاقانه با استفاده از ابزارها و تکنیک های مختلف صرف می کنند تا تصویری را برای مخاطب مورد نظر ترسیم کنند. 

طراحی موفق باید کاربر را در طراحی حرکت دهد و از جذاب و جذاب بودن آن اطمینان حاصل کند. طرح های شرکت ممکن است در طول زمان تغییر کند، اما هدف تعامل و الهام گرفتن باید ثابت بماند.

طراحی وب پویا است، در حالی که طراحی گرافیک ثابت است.

هم طراحی گرافیکی و هم طراحی وب، بینندگان را به یک چیدمان می کشاند تا داستانی را تعریف کنند یا پیامی را منتقل کنند. اما تفاوت هایی در نحوه تعامل کاربران با هر طراحی وجود دارد.

طراحی وب سایت تعاملی است. کاربران روی دکمه ها کلیک می کنند و از طریق وب سایت ها حرکت می کنند. کار یک طراح وب از نظر فنی هرگز انجام نمی شود.

وب سایت ها نیاز به تطبیق و تغییر دارند، بنابراین طراحان وب باید مطمئن شوند که یک سایت منعکس کننده اصول چیدمان مدرن و در عین حال حفظ ترجیحات سبک منحصر به فرد یک برند است.

طراحی گرافیکی یک تصویر دائمی ایجاد می کند که معمولاً بدون تغییر باقی می ماند مگر اینکه نیاز به به روز رسانی باشد.

به طور معمول، گرافیک های برجسته که مقالات منتشر شده را همراهی می کنند، دست نخورده باقی می مانند.

برای رسانه های چاپی، پس از ارسال قطعه محتوا به چاپگر، کامل در نظر گرفته می شود. لوگوهای شرکت معمولاً برای مدت طولانی به عنوان یک اصل باقی می مانند، اگرچه می توان آنها را برای همگامی با روندهای معاصر دوباره طراحی کرد.

طراحی گرافیک و طراحی وب محدودیت های فنی متفاوتی دارند.

تقریباً در هر تمرین، محدودیت‌های فنی وجود دارد، حتی در موارد خلاقانه‌تر مانند طراحی وب و گرافیک. طراحی وب به زمان بارگذاری و اندازه فایل مربوط می شود تا اطمینان حاصل شود که وب سایت ها به درستی کار می کنند.

طراحان وب باید فونت هایی را که استفاده می کنند در نظر بگیرند زیرا اگر کاربر فونت خاصی را نداشته باشد، ممکن است وب سایت به درستی نمایش داده نشود.

به همین دلیل است که طراحان وب گاهی اوقات از یک پشته فونت استفاده می‌کنند که به مرورگر گزینه‌های فونت متعددی برای انتخاب می‌دهد. 

طراحی گرافیکی برای وب به جای اندازه فایل باید پیکسل و نقطه در اینچ (DPI) را در نظر بگیرد.

اگر تا به حال عکسی را از اینترنت چاپ کرده باشید، متوجه تغییرات کیفیت خواهید شد - یک تصویر چاپ شده به پیکسل های بیشتری نسبت به یک دستگاه کامپیوتری برای نمایش یک تصویر نیاز دارد.

اما از آنجایی که طراحی گرافیک ثابت است، طراحان می توانند از هر نوع تایپ یا عنصر بصری که می خواهند استفاده کنند و به درستی نمایش داده شود.

آنها فقط باید مطمئن شوند که مجوز صحیح فونت هایی را که استفاده می کنند خریداری کرده اند. این طراحان باید در حالی که در محدوده صفحات وب باقی می مانند، محتوای معنی دار ایجاد کنند.

برای کنار هم قرار دادن طرح های جذاب باید از انواع مختلف نرم افزار استفاده کرد.

طراحی گرافیک و طراحی وب از نرم افزارهای مختلفی استفاده می کنند.

ایجاد عناصری که به راحتی می توانند تغییر کنند به ابزارهای متفاوتی نیاز دارد تا طرحی که برای مدت طولانی ثابت بماند. طراحان وب از ابزارهای برنامه نویسی و وب سازی استفاده می کنند.

آن‌ها برای ساختاردهی مناسب محتوای وب‌سایت، باید زبان نشانه‌گذاری HyperText (HTML) را داشته باشند. درک نحوه استفاده از شیوه نامه آبشاری (CSS) برای قالب بندی محتوا در صفحات وب HTML ضروری است و دانستن جاوا اسکریپت نیز ارزشمند است.

در طراحی گرافیک عمدتا از ابزارهای طراحی بصری مانند Adobe Photoshop، Adobe InDesign و Adobe Illustrator برای ایجاد، اصلاح و چیدمان محتوا استفاده می شود.

داشتن مقداری دانش از HTML، CSS و جاوا اسکریپت می تواند برای طراحان گرافیک مفید باشد، اما بیشتر کار آنها در برنامه های خلاقانه، ویرایش و طراحی انجام می شود.

طراحی گرافیک با آمینا گروپ

طراحان گرافیک، مفاهیم بصری را با استفاده از نرم افزار کامپیوتری و یا دست ایجاد می کنند. آنها با این کار سعی دارند تا ایده های الهام بخش خود را پیاده سازی کنند و در اطلاع رسانی و ارتباط با مصرف کنندگان و زیباسازی دنیای پیرامون استفاده کنند.

آنها طراحی  و توسعه هویت بصری شرکت ها و موسسات و کسب و کار های بزرگ و کوچک در اختیار دارند. خلق دنیایی زیبا از رسالت های یک طراح گرافیک است.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم،  پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 



:: برچسب‌ها: تاریخچه طراحی گرافیک , graphic design , عناصر طراحی گرافیک , شرکت آرامش گستران مینا , طراحی گرافیک با آمینا گروپ , اصول و مبانی طراحی گرافیک ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

درباره مدرسه پسرانه پیشرو

مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۷۳ با روش تحصیلی کیف در مدرسه فعالیت خود را آغاز کرد. به کارگیری روش کیف در مدرسه در دبستان پسرانه پیشرو باعث شد که این مدرسه بتواند به عنوان یکی از بهترین مدارس تهران شناخته شود.

مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۹۷ با هدف لمس هر چه بهتر مباحث درسی و آشنایی دانش آموزان با محیط اطراف خود اقدام به ایجاد فضایی به نام پارک علم کرد که بسیار مورد استقبال والدین و دانش آموزان قرار گرفت.

تدریس به زبان انگلیسی در کنار فارسی در مدرسه پسرانه پیشرو باعث می شود تا دانش آموزان زبان زنگلیسی را نه فقط به صورت تئوری بلکه به صورت کاربردی و در زندگی روزمره یاد بگیرند.

برای اولین بار در ایران با ارائه طرح کیف در مدرسه توانستیم گام به گام با آموزش نوین دنیا پیش رفته و کیفیت آموزش را ارتقا بخشیم و توانایی کودکانمان را در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز در آنان ایجاد نموده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکانمان است همواره پیشگام بوده ایم.

دپارتمان های مدرسه پیشرو

  • دپارتمان پرورشی
  • دپارتمان کسب و کار
  • دپارتمان تحقیق و پژوهش
  • دپارتمان پارک علم و خلاقیت
  • دپارتمان زبان انگلیسی
  • دپارتمان IT
  • پارک علم وخلاقیت
  • آتلیه های هنرهای زیبا

 راه های ارتباط با ما

آدرس: تهرانپارس بزرگراه رسالت بین اتوبان باقری و خیابان رشید پ ۲۰۲ دبستان پیشرو

تلفن:

۷۷۸۷۸۸۰۰

۷۷۷۰۲۴۳۱

منبع: https://pishroschool.ir/

 



:: برچسب‌ها: دبستان غیر دولتی پیشرو , مجتمع آموزشی پیشرو , پیشرو پلاس , دبستان و پیش دبستان پیشرو , بهترین خانه کودک پیشرو پلاس ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

نکاتی برای طراحی کابینت آشپزخانه

اگرچه اتاق نشیمن اغلب هنگام انتخاب سبک خانه به عنوان یک مرجع در نظر گرفته می شود، اما حقیقت این است که آشپزخانه قلب واقعی خانه است، جایی که بیشترین ساعات را در آن سپری می کنیم و جایی که برای گذراندن اوقات خوشی در کنار غذا دور هم جمع می شویم.

با این حال، و با وجود ایده های از پیش تعیین شده، نمی توانیم بگوییم که یک آشپزخانه ایده آل برای همه وجود دارد: به هر حال، این که آشپزخانه کم و بیش کاربردی باشد یا دارای برخی عناصر یا موارد دیگر باشد، به نیازها و سبک زندگی هر خانواده بستگی دارد.

با این حال، برخی از جنبه های اساسی و ضروری وجود دارد که باید هنگام طراحی آشپزخانه در نظر بگیرید. به عنوان مثال، عملکرد بسیار مهم است. همچنین باید مکانی راحت با فضاهای مشخص برای پخت و پز باشد تا چند نفر همزمان بتوانند در اتاق باشند و کار کنند.

به همین ترتیب، آشپزخانه برای سازماندهی همه ظروف و ظروف آشپزخانه به فضاهای ذخیره سازی متفاوتی نیاز دارد.

چند ایده برای طراحی آشپزخانه زیبا و کاربردی 

چیدمان U شکل، چیدمان L شکل یا طرح جزیره

چیدمان بسیار اساسی است، به خصوص هنگام طراحی یک آشپزخانه کوچک. مبلمان در این زمینه نقش تعیین کننده ای خواهند داشت. در واقع یکی از اولین گام ها این است که تعیین کنید کابینت های U شکل می خواهید یا L شکل.

اینها کاربردی ترین گزینه ها هستند، اگرچه می توانید یک طرح موازی یا درون خطی را نیز انتخاب کنید. آشپزخانه های U شکل به فضای بیشتری نیاز دارند، در حالی که آشپزخانه های L شکل جایگزین مناسبی برای آشپزخانه هایی با هر اندازه ای هستند.

اگر فضای باز یا آشپزخانه اپن دارید، طراحی آشپزخانه های جزیره ای بهترین گزینه است. هنگام طراحی این نوع آشپزخانه ها، در حالت ایده آل باید حداقل 90 سانتی متر باشد. برای تردد در سراسر جزیره از مزایای آن می توان به زیبایی شناسی، دامنه بصری، تحرک، طراحی و غیره اشاره کرد.

علاوه بر این، برای تسهیل توزیع آشپزخانه، کارشناسان توصیه می کنند که فضا را از یک "مثلث کاری" خیالی متشکل از سه منطقه تعریف شده توسط وسایل: کابینت، شستشو و پخت و پز، مربوط به یخچال، سینک و اجاق گاز در نظر بگیرید.

قفسه هایی برای به حداکثر رساندن فضا

فضای ذخیره سازی در طراحی آشپزخانه بسیار مهم است. توصیه می شود از مبلمان عمودی (برای استفاده بیشتر از نیم طبقه) استفاده کنید، از گوشه ها استفاده کنید و از کشوهایی با طرح های سفارشی استفاده کنید تا در زمان نیاز همه چیز سر جای خود باشد.

اگر به این فکر می کنید که چگونه آشپزخانه ای متناسب با نیاز خود طراحی کنید، به شما توصیه می کنیم که همه گزینه ها را در این زمینه ارزیابی کنید. و ما فقط در مورد مبلمان صحبت نمی کنیم، بلکه در مورد سایر عناصر تزئینی و کاربردی مانند قفسه ها نیز صحبت می کنیم.

قرار دادن قفسه ها بهترین گزینه برای بهینه سازی فضا است. علاوه بر این، قفسه ها فرصت های تزئینی را افزایش می دهند، زیرا می توانید گیاهان کوچک یا عناصری را قرار دهید که با سلیقه  شخصی شما سازگار باشد.

یک دیوار را با پوشش یا کاغذ دیواری برجسته کنید.

اگرچه یکنواختی در سایر اتاق‌های خانه یک شرط مطمئن به نظر می‌رسد، اما در آشپزخانه لزومی ندارد که چنین باشد. در واقع، هنگام طراحی یک آشپزخانه کوچک یا چند منظوره، یک نکته اساسی این است که یک دیوار را انتخاب کنید و آن را برجسته کنید.

چگونه؟ با رنگ آمیزی آن به رنگ متفاوت، پوشاندن آن با آجر یا کاشی های سرامیکی، یا انتخاب کاغذ دیواری آشپزخانه. بهترین کار این است که دیواری را که بیشتر دیده می شود برجسته کنید. به این ترتیب آشپزخانه شما از یک طرف سرگرم کننده تر می شود و از طرف دیگر باعث تحریک خلاقیت می شود.

رنگ‌های "a la carte": تک رنگ، رنگ‌های چاپی یا مد روز.

به طور معمول، ما آشپزخانه ها را به رنگ های روشن تر، به خصوص به رنگ سفید، انتخاب می کنیم. با این حال، این روند در سال های اخیر تغییر کرده است و افراد بیشتری به انتخاب پالت تیره برای کف، دیوارها یا مبلمان آشپزخانه خود می پردازند.

طرح‌های آشپزخانه با رنگ‌های تیره بسیار جذاب هستند و ظاهری مدرن‌تر و تازه‌تر ارائه می‌دهند. در آشپزخانه های کوچک، یک گزینه بسیار جالب ترکیب رنگ های روشن و تیره است.

به این ترتیب نور طبیعی را از دست نخواهیم داد. بنابراین، می‌توانید آشپزخانه‌ای را با سایه‌های روشن روی زمین و دیوارها انتخاب کنید و یک کانتر مشکی قرار دهید یا مبلمان تیره‌تر را در پایین و روشن‌تر را در بالا انتخاب کنید.

اگر زندگی را "سیاه و سفید" نمی بینید، از ترکیب رنگ نترسید: ریسک کنید و رنگ های سبز را روی زمین یا مبلمان وارد کنید، یا یک کاغذ دیواری چشمگیر را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از دستگیره‌های کابینت برای افزودن لمسی متمایز یا همگن کردن فضای تک رنگ بسته به سلیقه خود استفاده کنید.

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به یک طراحی هماهنگ آشپزخانه، انتخاب رنگ یکسان برای مبلمان و کف آشپزخانه و وسایل در سایه متفاوت است.

انتخاب نور مناسب

آخرین نکته برای طراحی آشپزخانه رویاهایتان: همیشه چراغ های LED را انتخاب کنید، زیرا کارایی آنها بسیار بیشتر است، و برای هر منطقه کاری یک نوع نورپردازی را برنامه ریزی کنید، تا نور بیشتر در منطقه پخت و پز و نوری کمتر در فضای ذخیره سازی داشته باشید.

هفت روش ارزان برای اینکه کابینت آشپزخانه شما گران به نظر برسد.

  • ارتقاء کابینت: کابینت های خود را رنگی شاد کنید.
  • ارتقاء کابینت: دستگیره های برنجی را نصب کنید.
  • ارتقاء کابینت: پشت قفسه های شیشه ای کابینت را رنگ روشن کنید.
  • کاغذ دیواری داخل قفسه های شیشه ای اضافه کنید.
  • نصب لامپ زیر کابینت
  • فضایی برای ذخیره سازی هوشمند را در نظر بگیرید.
  • کابینت های خود را با قالب و آرک تزئین کنید.

طراحی کابینت های آشپزخانه با مجموعه ایوان سبز

گروه ایوان سبز با بهره گیری از طراحان حرفه ای خود و تیم اجرایی مجرب، فضایی را در آشپزخانه شما خلق می کند که علاوه بر تنوع و زیبایی، آرامشی خاص برای ساکنینش به ارمغان خواهد ‌آورد.

وظیفه ما آفرینش فضاست، فضایی که در عین زیبا و خاطره انگیز بودن، کارآمدی خود را از دست نمیدهد. طراحان داخلی ما با تنیدن اصول فنی و تخصصی معماری با اصول زیبایی شناسی و روانشناسی، فضایی را طراحی میکنند که بیانگر هویت، نیاز، درک و خواسته های شماست.

گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز از پیشتازان معماری بر مبنای علم روانشناسی میباشد؛ که حاصلِ فعالیت گروهی و گرد هم آمدنِ مهندسین مجرب و متعهد و نیروی کار ماهر و دلسوز می باشد.

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

 تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

 منبع: https://interior-designer.ir/

 



:: برچسب‌ها: طراحی کابینت مدرن و کابینت کلاسیک , گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز , طراحی کابینت آشپزخانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

مدیریت شبکه های مجازی

مدیریت تبلیغات دیجیتال که اخیراً در زمینه تبلیغات و بازاریابی رواج یافته است، به معنای تلاش برای دستیابی به مخاطب هدف با استفاده از ابزار رسانه آنلاین است. با تبلیغات دیجیتال، گزینه های خدماتی با کیفیت بالاتر، متفاوت و سریعتر به موسسات یا افراد ارائه می شود.

مدیریت تبلیغات یک فرآیند مدیریتی برنامه ریزی شده است که برای نظارت و کنترل فعالیت های تبلیغاتی مختلف با یک برنامه هدفمند برای برقراری ارتباط با بازار هدف یک شرکت طراحی شده و در نهایت برای تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید مصرف کننده طراحی شده است.

انواع تبلیغات آنلاین و فرمت آنها

تبلیغات آنلاین نوعی بازاریابی است که از اینترنت برای ارسال پیام های تبلیغاتی به مصرف کنندگان استفاده می کند.

انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین وجود دارد، مانند تبلیغات ایمیلی، بازاریابی موتورهای جستجو، تبلیغات نمایشی، تبلیغات متنی، بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازاریابی ویدئویی. بیایید به برخی از آنها با جزئیات بیشتری نگاه کنیم:

تبلیغات گرافیکی: این نوع تبلیغات آنلاین بر روی وب سایت ها و اپلیکیشن های موبایل قرار می گیرد. این می تواند به صورت بنر، فیلم یا اینفوگرافیک باشد.

تبلیغات متنی: این تبلیغات حاوی عنوان، توضیحات متنی است و برای نمایش در موتورهای جستجوی گوگل یا بینگ استفاده می شود.

تبلیغات جستجو: اینها تبلیغاتی هستند که وقتی کاربر چیزی را در موتور جستجو جستجو می کند ظاهر می شوند.

تبلیغات رسانه های اجتماعی: اینها تبلیغاتی هستند که در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام ظاهر می شوند.

تبلیغات ایمیل: اینها تبلیغاتی هستند که به صندوق ورودی ایمیل افراد ارسال می شوند.

تبلیغات ویدیویی: اینها تبلیغات کوتاهی هستند که به دنبال ایجاد نزدیکی با مشتریان و افزایش تعامل هستند.

برخی از رایج ترین فرمت های تبلیغاتی عبارتند از:

بنر: قالبی به شکل تصویر که در آن کمپین های برند تبلیغ می شود. در یک مکان استراتژیک در وب سایت قرار می گیرد تا توجه مصرف کننده را به خود جلب کند. اندازه های استاندارد 234×60 و 234×90 پیکسل هستند.

Superbanner یا Megabanner: نسخه بزرگ یک بنر با سایزهای 90×728 و 900×90 است. توجه بیشتری را به خود جلب می کند زیرا از بخش بزرگی از یک صفحه وب استفاده می کند.

پاپ آپ: مطمئناً، بسیاری از ما این قالب را تجربه کرده‌ایم—این یک پنجره پاپ‌آپ است که درست زمانی که یک صفحه وب بارگذاری می‌شود ظاهر می‌شود. اگرچه گاهی اوقات برای کاربران آزاردهنده است، اما راه آسان‌تری برای گرفتن اطلاعات مشتری است.

 Skyscraper: بنرهای تبلیغاتی هستند که در کناره های صفحات وب سایت قرار می گیرند و معمولاً عمودی هستند.

Robapages: معمولاً در کناره های وب سایت ها به شکل مربع یافت می شوند.

پنج استراتژی تبلیغات چیست؟

  • مشتریان خود را بشناسید برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موثر، ابتدا باید مخاطب هدف خود را بشناسید.
  • اهداف خود را مشخص کنید قدم بعدی تعیین نقش تبلیغات در طرح کسب و کار شماست.
  • رسانه خود را انتخاب کنید.
  • استراتژی تبلیغاتی خود را انتخاب کنید.
  • اجرای آزمایشی را اجرا کنید.

برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موثر، ابتدا باید مخاطب هدف خود را بشناسید. به احتمال زیاد، این شامل شناخت پایگاه مشتریان فعلی شما است. اینجوری بهش فکر کن مشتریان بالقوه شما احتمالاً بسیار شبیه مشتریان فعلی شما هستند.

بنابراین با جذب تعداد بیشتری از افراد مشابه، کسب و کار خود را افزایش دهید.

قدم بعدی تعیین نقش تبلیغات در طرح کسب و کار شماست. واضح ترین پاسخ «فروش» است، اما همیشه اینطور نیست. ممکن است بخواهید روی معیارهای دیگر تمرکز کنید تا در بلندمدت فروش را افزایش دهید.

به عنوان مثال، ممکن است بخواهید آگاهی از نام تجاری خود را افزایش دهید یا دنبال کنندگان خود را در رسانه های اجتماعی افزایش دهید. این چیزها به طور خودکار باعث افزایش فروش نمی شوند. اما آنها فرصت بیشتری برای دستیابی به مشتریان بالقوه در آینده به شما می دهند.

اکنون که اهداف خود را می دانید، زمان آن رسیده است که بفهمید چه نوع تبلیغی را می خواهید اجرا کنید. اما بسته به اینکه قصد دارید به چه کسی دسترسی پیدا کنید، مکانی برای هر پلتفرم تبلیغاتی وجود دارد. اینها شامل پست مستقیم، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات رادیویی و حتی تبلیغات روزنامه قدیمی است. کسب و کارهای محلی همچنین می توانند از تبلیغات در فضای باز - بیلبوردها و علائم مشابه - بهره مند شوند.

نوع رسانه شما تعیین می کند که کجا به مشتریان خود دسترسی پیدا می کنید. استراتژی تبلیغاتی شما تعیین می کند که چگونه آنها را متقاعد کنید که محصول خود را بخرند. محبوب ترین روش عاطفی است، زیرا احساسات یک محرک قوی هستند. تبلیغات احساسی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، اما عموماً نیازها یا ترس های ما را جلب می کند.

در آخر بهتر است یک آزمایش محدود انجام دهید تا ببینید آیا نتیجه‌ای دریافت می‌کنید یا خیر. از آنجایی که می توانید به راحتی به تجزیه و تحلیل دسترسی داشته باشید، اجرای آزمایشی به خصوص با کمپین های وب آسان است. اگر تبلیغ به خوبی اجرا شود، می توانید به یک کمپین در مقیاس کامل بروید.

شرکت آرامش گستران مینا، مجموعه‌ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده است.

خدمات آمینا

  • طراحی وبسایت
  • سئو و بهینه سازی سایت
  • مدیریت شبکه های مجازی
  • تهیه محتوای متنی و بصری
  • تبلیغات انفجاری و گسترده در وب
  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  • تبلیغات در اپلیکیشن ها
  • خدمات تبلیغاتی بین المللی

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم،  پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 



:: برچسب‌ها: تبلیغات فضای مجازی , تبلیغات فضای شهری , مدیریت رسانه ها , وظایف اصلی مدیر رسانه‌های اجتماعی , مراحل موثر در مدیریت شبکه‌های اجتماعی , تیم حرفه ای آمینا گروپ , آمینا گروپ؛ مدیریت مطمئن در شبکه‌های اجتماعی ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

کیفیت مطالب آموزشی در مدرسه آنلاین

یک محیط یادگیری آنلاین می تواند آموزش مورد نظر و انعطاف پذیر لازم برای کار را برای شما فراهم کند.

آن را به برنامه روزانه خود وارد کنید. هنگام برنامه ریزی کار خود انعطاف پذیری بیشتری خواهید داشت.

هنگامی که تصمیم می گیرید تحصیلات خود را به صورت آنلاین ادامه دهید، شما قادر خواهید بود به جای اینکه برنامه خود را در زمان های کلاسی سنتی تنظیم کنید، وارد شوید و کارهای کلاسی را تکمیل کنید، مطالعه کنید و تکالیف را انجام دهید، همه در زمان هایی که می تواند با برنامه شما مطابقت داشته باشد.

مزایای یادگیری در مدرسه آنلاین

شما توانایی یادگیری با سرعت خود را دارید.

با یادگیری آنلاین، می‌توانید سرعت خود را تنظیم کنید، که می‌تواند شانس بیشتری برای جذب و حفظ اطلاعات کافی در درس‌هایتان به شما بدهد.

برخلاف کلاس‌های سنتی که باید در طول سخنرانی‌ها به شدت یادداشت برداری کنید تا بتوانید بعداً مطالب را مرور کنید.

یادگیری آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که مطالب درسی را هر چند وقت یکبار و در زمانی که بیشترین تمرکز را دارید مرور کنید.

درس ها و آموزش ها به صورت ویدئو و پادکست خواهد بود که در صورت نیاز می توان آن ها را تماشا، مکث و مرور کرد تا مطمئن شوید که یاد گرفتید.

همچنین این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید مطالب را در دوره هایی که برای شما آسان تر است با سرعت بیشتری تکمیل کنید، بنابراین می توانید زمان بیشتری را صرف تمرکز بر دوره هایی کنید که ممکن است به نظر شما دشوارتر باشد.

شما کمتر از یک کلاس درس سنتی هزینه خواهید کرد.

هنگامی که از خانه یاد می گیرید، به جای کلاس درس سنتی، می توانید از راه های مختلفی در هزینه خود صرفه جویی کنید.

اولین پس انداز پولی است که می توانید با عدم نیاز به رفت و آمد روزانه به کلاس پس انداز کنید.

علاوه بر این، هزینه شهریه می تواند کمتر از بسیاری از مدارس حضوری باشد، زیرا مدرسه آنلاین هزینه های سربار حفظ محیط کلاس را ندارد.

شما می توانید محیط آموزشی شخصی خود را ایجاد کنید.

یکی از راه های تسهیل یادگیری این است که بتوانید در محیطی راحت یاد بگیرید و مطالعه کنید.

هنگامی که در خانه یاد می گیرید، می توانید فضای منحصر به فرد خود را ایجاد کنید که برای نیازهای شما برای مطالعه مناسب است.

این می تواند شامل حذف عوامل حواس پرتی، داشتن یک فضای آموزشی راحت و داشتن ابزارهایی باشد که برای مطالعه به آنها نیاز دارید بدون اینکه نیازی به حمل وسایل زیادی به کلاس درس داشته باشید.

شما می توانید راحت تر با معلم خود ارتباط برقرار کنید.

در یک محیط کلاسی سنتی، احتمالاً فقط می‌توانید با معلم خود در ساعات اداری تعیین ‌شده یا شاید چند دقیقه بعد از کلاس با معلم خود ارتباط برقرار کنید.

هنگام یادگیری آنلاین، می‌توانید از طریق ایمیل، چت زنده یا تلفن با استاد خود ارتباط برقرار کنید تا بازخورد مورد نیاز خود را دریافت کنید یا برای کمک به بهبود تجربه یادگیری آنلاین خود کمک بگیرید.

شما می توانید به راحتی به هر گونه مستندات مورد نیاز دسترسی پیدا کنید.

یکی دیگر از مزایای دیگر دریافت آموزش آنلاین این است که تمام اسناد مورد نیاز برای یادگیری ذخیره می شود و به راحتی قابل دسترسی است.

تمام ارتباطات، بحث‌ها و مطالب آموزشی در پایگاه داده و ایمیل‌ها ذخیره می‌شوند که به شما امکان دسترسی آسان‌تر را می‌دهد.

در یک محیط سنتی، کسب این اطلاعات مستلزم حضور در کلاس و یادداشت برداری یا جلساتی با استاد برای تلاش برای به دست آوردن اطلاعاتی است که ممکن است از دست داده باشید.

شما انگیزه خود را بهتر به دست خواهید آورد.

یکی دیگر از مهارت‌هایی که در طول فرآیند یادگیری آنلاین ایجاد خواهید کرد، خودانگیختگی است.

در یک مدرسه آنلاین، شما باید مهارت های مدیریت زمان مناسب را توسعه دهید و انگیزه خود را برای انجام وظایف و ادامه مسیر حفظ کنید تا بتوانید کار دوره را به موقع به پایان برسانید.

این شامل تعیین وظایف و ضرب‌الاجل‌های خود و ساختن روزتان می‌شود تا بتوانید به آن اهداف برسید. این مهارت خاص می تواند برای دانش آموزان ارزشمند باشد، زیرا آنها می توانند یک خود شروع کننده باشند که در آینده می توانند هر پروژه ای را انجام دهند.

مجتمع آموزشی پیشرو توانسته گام به گام با آموزش نوین دنیا پیش رفته و کیفیت آموزش را ارتقا ببخشه و توانایی کودکانمان را در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز در آنان ایجاد نموده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکانمان است همواره پیشگام باشد.

تماس با ما

تلفن :

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 



:: برچسب‌ها: ویژگی های بهترین مدرسه آنلاین , مزایای مدرسه غیر حضوری , مدارس مجازی و دیجیتال , مدرسه پیشرو , بهترین دبستان پسرانه تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

ایده های ساده طراحی پشت بام برای خانه ها و آپارتمان ها

 

یک طراحی ساده تراس می تواند ارزش زیادی به خانه فرد بیافزاید. تراس پشت بام خانه، نه تنها می تواند همسایه ها و مهمانان شما را متحیر کند، بلکه به عنوان مکانی مناسب برای استراحت پس از یک روز سخت عمل می کند.

طراحی یک باغ روی پشت بام

با ایده های دکوراسیون پشت بام که شامل یک باغ روی پشت بام است، خود را با طبیعت مرتبط کنید. شما با ایجادفضای سبز هرگز اشتباه نمی کنید، چه در داخل خانه باشد، چه بیرون، در یک بالکن کوچک، یا در تراس سقف خود.

اگر از باغبانی لذت می برید، این شانس شماست که همیشه به آنجا بروید. می توانید یک باغ گیاهی دوست داشتنی ایجاد کنید، تعدادی گلدون تهیه کنید و درختچه ها، حتی درختان را پرورش دهید، و یا از آنها استفاده کنید و همچنین هوای اطراف ساختمان شما را تصفیه می کند.

از ایده های طراحی تراس باز نیز می توان برای ترکیب گیاهان سرپوشیده مانند سرخس، بوته های رز، درختان لیمو و غیره استفاده کرد.

طراحی ساده بام کم هزینه با طرح رنگانگ

منظره ای متناسب با بودجه شما و با طراحی ساده و کم هزینه روی پشت بام با طرح رنگی شاد، شادی نامحدود را تضمین می کند. اکنون، فقط به این دلیل که یک تراس پشت بام یک فضای بیرونی است، به این معنی نیست که طرح رنگ نادیده گرفته شود.

در واقع می توان از رنگ ها برای ایجاد یک طراحی ساده و کم هزینه روی پشت بام استفاده کرد. شما می توانید نجاری های زیبا، سایبان های رنگارنگ، ملحفه های رومیزی و غیره را انتخاب کنید.

می توان تخت خواب یا روتختی با روکش های رنگارنگ نصب کرد. دیوار تراس را می توان با رنگی پر جنب و جوش رنگ کرد، یا می توانید از هنر دیواری یا گرافیتی استفاده کنید.

چگونه مبلمان مناسب برای فضای باز انتخاب کنیم؟

با انتخاب مبلمان مناسب فضای باز، مبلمانی را انتخاب کنید که مطابق با سلیقه شما باشد. یک تراس پشت بام به راحتی می تواند به یک آشپزخانه در فضای باز، یک فضای زندگی در فضای باز، یا یک منطقه مهمانی در خارج از خانه تبدیل شود.

یعنی اگر بتوانید مبلمان مناسب در فضای باز را برای همراهی با آن پیدا کنید. در حالت ایده آل، مبلمان تراس باید شبیه به مبلمان باشد. بنابراین، مقداری مبلمان چوبی برای یک محل نشیمن با تعدادی میز کناری برای نگهداری وسایل تهیه کنید.

شما همچنین می توانید خلاق باشید و تعدادی مبلمان حصیری بسازید و در عین حال طراحی را نظر داشته باشید.

با نورپردازی طراحی روف گاردن بهتری را ایجاد کنید.

در حالی که سعی می کنید از نور در روف گاردن استفاده کنید، حال و هوای جشن را ایجاد کنید. چه تراس بزرگ یا کوچک داشته باشید، مهم است که این فضای بیرونی یا فضای باز را روشن کنید. لامپ های سرپوشیده و فانوس های آویزان، انتخاب های مناسبی هستند.

نورهای رشته ای در طول دیوار، یا آن را در امتداد پرتوهای عمودی آلاچیق تراس خود بکشید. اگر می‌خواهید فضایی رمانتیک بسازید، شمع‌ها را در امتداد حصار یا روی میز ناهار خوری در بیرون از منزل قرار دهید.

شما همچنین می توانید از نورپردازی بالا برای جلب توجه به گرافیتی و طراحی هنری خود استفاده کنید.

طراحی پشت بام با کف چوبی

کف چوبی صرفاً برای طراحی فضای استخر و یا فضاهای باز در نظر گرفته نشده است. شما می توانید با ساختن یک کف چوبی و میز و چیدمان چند صندلی، چترهای بزرگ و حتی یک فضای نشستن در اطراف یک میز قهوه خوری با چند کوسن یا مبلمان حصیری، یک طراحی تراس مدرن و ساده ایجاد کنید.

کاملاً خیره کننده به نظر می رسد و ظرافت زیبایی را به این فضای بیرونی خارق العاده می بخشد.

ایده های طراحی پشت بام برای خانه هایی با فضای بزرگ

فاکتور شگفت انگیز را با ایده های طراحی پشت بام برای خانه هایی با فضاهای بزرگ اضافه کنید. اگر به اندازه کافی فضا دارید، اضافه کردن ویژگی آب به تراس سقف خود را در نظر بگیرید، مانند یک چشمه یا یک آبشار کوچک.

ایده طراحی سقف های پوشیده شده

با ایده های طراحی تراس کوچک پشت بام از سقف محافظت کنید. شما قصد دارید برای تزئین تراس پشت بام خود سرمایه گذاری کنید، باید به فکر نصب سقفی بر روی سقف باشید.

یک سایبان در درب منزل یک افزودنی عالی است، اما در نظر بگیرید که چگونه از مبلمان و دکوراسیون بیرونی خود محافظت می کنید. این ما را به این سوال می رساند که چگونه یک تراس روباز در هند را بپوشانیم؟

استفاده از سقف پارچه ای

طراحی سقف نساجی می تواند گزینه مناسب دیگری باشد. شما این قابلیت را دارید که منسوجات را جدا کنید تا نور خورشید وارد فضا شود یا در صورت بارندگی، فضا را با سقف بپوشانید. علاوه بر این، پارچه قابل شستشو است.

طراحی سقف شیشه ای سکوریت

به سراغ شیشه‌های مات یا طراحی پشت بام پاسیو شیشه‌ای رنگی بروید. این کار در برابر باران و سایر شرایط آب و هوایی محافظت می کند. این سازه بادوام است و نگهداری منظم به آن اجازه می دهد تا سال ها فضا را زیبا کند.

بهترین وسایل تزئینی برای تراس پشت بام

زیبایی و جذابیت تراس روی پشت بام خود را با ترکیب اقلام دکوراسیون با دقت انتخاب شده که زیبایی آن را افزایش داده و فضایی دلپذیر ایجاد می کند، افزایش دهید. در اینجا چند مورد از وسایل تزئینی محبوب وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

فرش های فضای باز: مناطق مختلف روی پشت بام خود را با فرش های فضای باز تعریف کنید. این فرش ها نه تنها رنگ و بافت می بخشند، بلکه سطح نرمی را برای پاهای برهنه ایجاد می کنند.

فرش هایی را انتخاب کنید که از موادی ساخته شده باشند که در برابر نور خورشید و رطوبت مقاومت کنند.

گیاهان گلدانی و فضای سبز: انواع گیاهان گلدانی، درختچه ها و درختان کوچک را معرفی کنید تا زندگی و سرزندگی را به تراس پشت بام خود بیاورید. استفاده از گلدان های بزرگ یا گلدان های تزئینی در اشکال و اندازه های مختلف را برای ایجاد یک واحه سرسبز در نظر بگیرید.

مجسمه ها و مجسمه های باغ: با مجسمه ها یا مجسمه های باغ، ظرافت هنری را اضافه کنید. از طرح های معاصر تا کلاسیک، این قطعات تزئینی را می توان به صورت استراتژیک قرار داد تا نقطه کانونی و حس سبکی را به پشت بام شما اضافه کند.

نورپردازی در فضای باز: با نورپردازی در فضای باز، محیطی جادویی در طول عصرها ایجاد کنید. چراغ های رشته ای، فانوس ها، چراغ های پری و چراغ های مسیری با انرژی خورشیدی می توانند پشت بام شما را به فضایی دنج و مسحورکننده تبدیل کنند.

گودال آتش یا شومینه در فضای باز: اگر مقررات اجازه می دهد، یک گودال آتش نشانی یا یک شومینه در فضای باز اضافه کنید. این افزودنی‌ها نه تنها گرما را فراهم می‌کنند، بلکه یک نقطه کانونی جذاب برای گردهمایی‌ها ایجاد می‌کنند.

زنگ های بادی : یک عنصر آرامش بخش و ملودیک را با زنگ های بادی آویزان اضافه کنید. این قطعات تزئینی نه تنها به جذابیت بصری می افزایند بلکه یک تجربه شنیداری آرامش بخش نیز ایجاد می کنند.

آثارهنری در فضای باز: جذابیت هنری پشت بام خود را با آثار هنری در فضای باز افزایش دهید. مجسمه های مقاوم در برابر آب و هوا، هنر دیوار و نقاشی های دیواری می توانند خلاقیت و بیان را در فضای شما القا کنند.

استفاده از تقسیم‌ کننده‌های گیاهان: حریم خصوصی را تقویت کنید و مناطق مختلف را با گیاهان تزئینی یا تقسیم‌کننده‌های گیاهی تقسیم کنید. این عناصر ساختار و زیبایی شناسی را اضافه می کنند و در عین حال حس جدایی را ایجاد می کنند.

آبنما: آرامش را با یک آب نما مانند یک فواره کوچک، حوضچه یا یک آبشار مینیاتوری ایجاد کنید. صدای چکش آب می تواند فضایی آرام را ایجاد کند.

پرده ها یا سایبان های فضای باز: با افزودن پرده ها یا سایبان های فضای باز، حس لوکس بودن را ایجاد کنید. این ها نه تنها سایه و محافظت می کنند، بلکه عنصری از زیبایی را به تراس بام سبز شما اضافه می کنند.

گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز از پیشتازان معماری بر مبنای علم روانشناسی می باشد؛ که حاصلِ فعالیت گروهی و گرد هم آمدنِ مهندسین مجرب و متعهد و نیروی کار ماهر و دلسوز می باشد.

تماس با ما

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

 منبع: https://interior-designer.ir/

 



:: برچسب‌ها: مزیت های بام سبز , طراحی و اجرای بام سبز , اجزای بام سبز یا روف گاردن , انتخاب گیاه برای بام سبز و روف گاردن , انواع بام سبز یا روف گاردن ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

استراتژی های لازم برای سئو SEO 

مجموعه ای از اهداف خاص و قابل اجرا سئو تمام راهنمایی هایی را که برای ایجاد یک استراتژی سئو قوی نیاز دارید به شما می دهد. تعیین اهداف برای سال آینده نیز به شما کمک می کند تا در هر تصمیمی که می گیرید جدی تر باشید.

هر تاکتیکی که استفاده می‌کنید یا محتوایی که ایجاد می‌کنید می‌تواند با یک یا چند هدف سئوی شما برای ارزیابی موفقیت آن‌ها سنجیده شود. اما درک اینکه کدام اهداف سئو برای کسب و کار شما مناسب است ممکن است دشوار باشد.

در هر مرحله از فرآیند چیزهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد. با در نظر گرفتن این موضوع، ما فهرستی از 10 هدف SEO را گردآوری کرده‌ایم که می‌توانید برای کمک به شروع فرآیند با آنها سازگار شوید.

1. افزایش ترافیک ارگانیک X%

ترافیک ارگانیک یکی از معیارهایی است که می تواند بیشترین میزان موفقیت در سئو را به شما بگوید.

وقتی ترافیک ارگانیک را به وب سایت خود افزایش می دهید، نه تنها مجموعه بزرگتری از مشتریان بالقوه را باز می کند، بلکه به موتورهای جستجو سیگنال می دهد که محتوای شما ارزشمند است. این به نوبه خود، پتانسیل رتبه بندی شما را افزایش می دهد.

2. پروفایل بک لینک خود را بهبود بخشید.

به دست آوردن بک لینک های با کیفیت بالا به وب سایت شما به افزایش قدرت دامنه و همچنین پتانسیل رتبه بندی کلی شما کمک می کند.

هنگامی که این هدف سئو را تعیین می کنید، نه تنها به تعداد لینک هایی که می خواهید به دست آورید، فکر کنید، بلکه به این فکر کنید که از کدام وب سایت ها نیز می خواهید آنها را به دست آورید.

فقط به یاد داشته باشید که ساخت بک لینک به کیفیت بستگی دارد—تعداد پیوندهایی که دارید آزمون تورنسل عالی برای محبوبیت محتوای شما است، اما تعداد لینک های کمتر و معتبرتر در دراز مدت به شما کمک بیشتری می کند.

همانطور که این هدف را تعیین می کنید، به دنبال وب سایت های خاصی باشید که می خواهید این بک لینک ها را از آنها به دست آورید.

3. اعتبار دامنه خود را تقویت کنید.

افزایش قدرت دامنه شما می تواند تاثیر زیادی بر پتانسیل رتبه بندی شما داشته باشد. هرچه موتورهای جستجو معتبرتر سایت شما را ببینند، اولویت بیشتری در SERP دریافت خواهید کرد.

اگر این یکی از اهداف سئوی شما برای سال آینده است، اولین کاری که باید انجام دهید این است که متغیرهایی را برای محاسبه این امتیاز جستجو کنید. مؤلفه اصلی اعتبار دامنه مستقیماً با کیفیت محتوای سایت شما مرتبط است.

اساساً، هرچه بازدیدکنندگان بیشتری محتوای شما را بخوانند، به اشتراک بگذارند و با آن تعامل داشته باشند، شانس شما برای افزایش امتیاز شما بیشتر است.

برای تأثیرگذاری واقعی، به محتوایی که در حال حاضر با ارزش ترین ترافیک را وارد می کند، نگاه کنید. سپس، دلیل اینکه فکر می‌کنید کار می‌کند را تفکیک کنید و آن آموخته‌ها را در استراتژی تولید محتوا اعمال کنید.

4. به حداکثر رساندن سرعت صفحه

در اینجا اولین هدف فنی سئوی ما است. وقتی سرعت صفحه خود را افزایش می دهید، می تواند تأثیر گسترده ای بر پتانسیل رتبه بندی و تجربه کلی وب سایت شما داشته باشد. هنگام فکر کردن به این هدف، مطمئن شوید که در مورد الزامات سایت بک‌اند که باید به‌روزرسانی کنید، فکر کنید.

5. صفحات مولد ترافیک خود را متنوع کنید.

یک مشکل مشترک برای بسیاری از شرکت‌ها وجود دارد: آن‌ها یک محتوای عالی یا یک صفحه فرود واقعاً موفق ایجاد می‌کنند که با بزرگ شدن، درصد قابل توجهی از کل ترافیک ارگانیک سایت را وارد می‌کند.

این نه تنها به طور بالقوه نتایج را برای هدف شماره 1 منحرف می کند، بلکه به شدت توانایی شما را برای جذب مخاطبان گسترده تری کاهش می دهد. به طور دقیق تر، هرچه صفحات بیشتری در وب سایت شما ایجاد ترافیک کنند، پتانسیل بیشتری برای جذب سرنخ های واجد شرایط دارید.

تفاوت بین صفحه فرود و مقاله وبلاگ را در نظر بگیرید. هدف یکی تبدیل سرنخ های خاص به کاربران یا ثبت نام در خبرنامه شما است و دیگری بر جذب خوانندگان علاقه مند برای یک کلمه کلیدی خاص تمرکز دارد.

6. قطعه های برجسته بیشتر را ضبط کنید.

قطعه های برجسته یک شمشیر دو لبه هستند. اگرچه دنبال کردن این ویژگی‌های SERP می‌تواند محتوای شما را به صفحه نتایج افزایش دهد، اما وقتی کاربران اطلاعات مورد نیاز خود را در خود قطعه پیدا می‌کنند، می‌تواند ترافیک سایت شما را کاهش دهد.

این یک هدف عالی SEO برای استفاده برای محتوای بالاترین سطح (ToFu) است، اما شما نمی خواهید خطر از دست دادن ترافیک بالقوه به صفحات متمرکز بر تبدیل خود را در پایین داشته باشید.

7. نرخ پرش خود را کاهش دهید.

هنگامی که شخصی به سایت شما کلیک می کند و به سرعت آن را ترک می کند، توسط اکثر ارائه دهندگان تجزیه و تحلیل سایت به عنوان یک جهش محسوب می شود.

نرخ پرش بالا به مرور زمان پتانسیل رتبه بندی شما را کاهش می دهد زیرا به موتور جستجو نشان می دهد که محتوای شما با هدف جستجوگر مرتبط نیست.

8. افزایش زمان بازدیدکنندگان در صفحه

این هدف SEO با هدف شماره 7 کار می کند. منطقی است که وقتی نرخ پرش را کاهش می دهید، زمان در صفحه باید بالا برود. از هر دوی این اهداف به عنوان فرصتی برای تفکر در مورد ساختار درون صفحه محتوای خود استفاده کنید.

هرچه اطلاعات شما بهتر سازماندهی شود، تجزیه و تحلیل ارزش محتوای شما برای خوانندگان آسان تر خواهد بود.

9. ترافیک ارگانیک بیشتری تبدیل کنید.

هنگامی که شخصی وارد سایت شما می شود، چه اتفاقی می افتد؟ آیا آنها محتوای شما را می خوانند یا به دنبال گزینه های دیگر می گردند؟ هنگامی که به افزایش ترافیک کلی خود فکر می کنید، مهم است که به نحوه تبدیل آن ترافیک نیز فکر کنید.

این هدف سئو بهترین راه برای به دست آوردن درک درستی از پتانسیل تبدیل محتوای شما است. در بازار رقابتی امروزی، جذب بازدیدکنندگان به سایت شما کافی نیست - شما باید آنها را به محض حضور در آنجا شگفت زده کنید.

10. پیوند داخلی خود را بهینه کنید.

پیوند داخلی فقط برای نگه داشتن بازدیدکنندگان در وب سایت شما مفید نیست. این یک سیگنال رتبه بندی مثبت برای موتورهای جستجو است. همانطور که در حال آماده شدن برای این هدف هستید، به دو جنبه متمایز پیوند داخلی فکر کنید - یکی برای بازدیدکنندگان وب سایت و دیگری برای خزنده های وب.

برای جلب توجه خزنده های وب، یکی از مهم ترین کارهایی که باید انجام دهید این است که یک نقشه سایت ایجاد کنید که هر زمان که وب سایت شما تغییر می کند به روز می شود.

این نه تنها به خزنده‌های وب اطلاعاتی را می‌دهد که برای تجزیه سریع‌تر ساختار سایت شما نیاز دارند، بلکه به شما کمک می‌کند تا نحوه پیوند همه صفحات خود را با هم تجسم کنید.

این ممکن است زمانی که تازه شروع به کار کرده اید ارزشمند به نظر نرسد، اما هنگامی که صدها یا هزاران صفحه برای کار با آنها دارید، درک اینکه چگونه همه آنها با هم تطبیق می یابند حیاتی است.

تعیین اهداف سئوی مناسب به شما امکان می دهد تا برنده شوید.

زمانی که اهداف سئو و بهینه سازی سایت مشخصی را برای خود و تیم خود ایجاد می کنید، تضمین می کند که همیشه در یک جهت حرکت می کنید. این اهداف راهنمای شما در مسیری به سوی نتایج بهتر هستند و می توانند به شما در اولویت بندی انواع محتوا و استراتژی ها و رشد شرکت شما کمک کنند.

خدمات سئو در آمینا گروپ

برای انجام سئوی سایت شما توسط آمینا گروپ در ابتدا جلسه ای برای تحلیل و بررسی سایت صورت می گیرد و پس از آن ایرادات و نقص های سایت شده و توسط تیم آمینا رفع می شوند و در انتها بر بهینه سازی سایت تمرکز می شود.

همینطور بهتر است بدانید هزینه و سرمایه ای که برای سئو سایت صرف می شود در واقع سرمایه گذاری بلند مدت شما بر تجارت الکترونیک خودتان می باشد، چراکه هرچه رنکینگ سایت در گوگل بالاتر باشد تعداد مشتریانی که به سمت شما جذب می شوند نیز بیشتر خواهد بود.

خدمات آمینا

  • طراحی وبسایت
  • سئو و بهینه سازی سایت
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • تهیه محتوای متنی و بصری
  • تبلیغات انفجاری و گسترده در وب
  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  • تبلیغات در اپلیکیشن ها
  • خدمات تبلیغاتی بین المللی

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

 منبع: https://amina-group.com/

 



:: برچسب‌ها: Search Engine Optimization , هدف اصلی از سئو , بهینه سازی سایت در موتور های جست و جو , چگونه سایت را بالا بیاوریم ؟ , ترفند های آمینا برای سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

ویژگی های مهم یک مدرسه خوب برای فرزند شما

انتخاب یک مدرسه ایده آل برای کودکان احتمالا یکی از مبرم ترین نگرانی های والدین در سراسر جهان است.

آموزش و پرورش یک کودک نحوه شکل گیری زندگی آنها را در آینده تعیین می کند و مدرسه مناسب می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

والدین می توانند طیف گسترده ای از گزینه های مدرسه را برای فرزندان خود با توجه به نیازهای فردی آنها بررسی کنند. 

با این حال، انتخاب بهترین مدرسه برای فرزندتان می تواند یک کار بسیار دلهره آور باشد، به ویژه با توجه به گزینه های متنوع امروزی.

به عنوان والدین، باید قبل از ثبت نام فرزندتان، هر مدرسه را به دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که بهترین آموزش را دریافت می کند.

بنابراین، موارد مهمی که باید در مدرسه مناسب برای فرزندان خود به دنبال آن باشید چیست؟ پست زیر به شما در یافتن پاسخ کمک می کند.

1. شایستگی معلمان و مدیریت

مهمترین عاملی که یک مدرسه خوب را از سایرین متمایز می کند، کیفیت تدریس و مدیریت است.

مدرسه ای با کادر آموزشی واجد شرایط و با تجربه در کنار تیم مدیریتی شایسته همیشه یک انتخاب مورد علاقه است.

اول از همه، شما از داشتن یک محیط یادگیری مثبت برای فرزندان خود با کادر آموزشی واجد شرایط اطمینان دارید.

علاوه بر آن، مدیریت شایسته سازماندهی مناسب هر جنبه از عملیات مدرسه را تضمین می کند. اطمینان حاصل کنید که مدیریت با والدین در زمینه های مختلف سفر یادگیری کودک همکاری می کند.

2. برنامه درسی

نکته مهم بعدی که باید در مدرسه برای فرزندتان به دنبال آن باشید، برنامه درسی است.

یافتن مدرسه ای که بر پایه های تحصیلی قوی و در عین حال حفظ تمرکز کودک محور در برنامه درسی خود تأکید کند، مهم است.

بررسی کنید که آیا فعالیت‌های کلاس برای کمک به دانش‌آموزان در توسعه مهارت‌های موضوعی و همچنین مهارت‌های زندگی طراحی شده‌اند.

علاوه بر این، شما همچنین باید به دنبال وسعت تجارب یادگیری ارائه شده به دانش آموزان در برنامه درسی مدرسه باشید.

3-ایمنی

هنگامی که مطمئن شدید که یک مدرسه برنامه درسی و تیم معلمان مناسبی برای هدایت تحصیل فرزندتان دارد، باید امنیت مدرسه را بررسی کنید.

از این گذشته، هنگامی که آنها را در مدرسه رها می کنید، ایمنی فرزندان شما اولین اولویت است.

بنابراین، هنگام بررسی کیفیت امنیت در یک مدرسه، ممکن است مجبور شوید سوالات زیادی بپرسید. به عنوان مثال، می توانید بررسی کنید که آیا مدرسه کارمندان خود را بررسی می کند یا خیر.

علاوه بر این، شما همچنین می توانید استانداردهای ایمنی یک مدرسه را با بررسی انواع سیستم های امنیتی موجود ارزیابی کنید.

4-روش های تدریس

وقتی مدرسه ای با معلمان واجد شرایط دارید، دلیل بررسی روش های تدریس چه می تواند باشد؟ روش های تدریس نشان می دهد که معلمان چقدر می توانند کار خود را انجام دهند.

شما باید راه هایی را بررسی کنید که معلمان از طریق آنها با دانش آموزان ارتباط برقرار می کنند و به آنها کمک می کنند تا با تجربیات یادگیری ارتباط برقرار کنند.

آیا از روش‌های نوآورانه برای جذاب‌تر کردن تجربیات یادگیری برای دانش‌آموزان استفاده می‌کنند؟ آیا فرزندان شما این فرصت را خواهند داشت که ایده های خود را در کلاس درس بیان کنند؟

علاوه بر این، شما همچنین باید دریابید که آیا معلمان اجازه بحث ها و پروژه های کلاسی را می دهند یا خیر.

5.فعالیت های مشترک

شما نمی خواهید فرزندانتان در مدرسه ای بدون هیچ گونه فعالیت مشترک درس بخوانند. کودکان نمی توانند تمام وقت خود را در کتاب ها و تکالیف بگذرانند.

آنها باید از سرگرمی های زندگی با موسیقی، ورزش و سایر برنامه های بعد از مدرسه لذت ببرند. 

بچه ها می توانند با فعالیت های فوق برنامه از علایق مختلف خود بهره ببرند و جنبه های خلاقانه خود را کشف کنند. فعالیت های مشترک بسیار مهم تر از تفریح برای کودکان در مدرسه است.

در واقع، آنها فرصت بسیار خوبی را برای دانش آموزان فراهم می کنند تا مهارت های اجتماعی را توسعه دهند و با دانش آموزان دیگر پیوند برقرار کنند.

در عین حال، فعالیت های فوق برنامه نیز نقش ظریفی در بهبود کیفیت فرآیند یادگیری دانش آموزان دارد.

6. فاصله مدرسه تا خانه

نکته مهم دیگری که هنگام انتخاب بهترین مدرسه برای فرزندتان باید در نظر داشته باشید نزدیکی است.

مکان مدرسه نه تنها برای هزینه های حمل و نقل بلکه برای یادگیری بچه ها نیز اهمیت زیادی دارد.

قبل از تصمیم گیری در مورد آن، فاصله خانه و مدرسه را بررسی کنید. والدین باید دسترسی به مدرسه و امکانات حمل و نقل را ارزیابی کنند.

با این حال، باید مطمئن شوید که زمان رفت و آمد به مدرسه کوتاه‌تر است. چرا؟

با فاصله نزدیک‌تر از مدرسه، فرزندان شما به راحتی می‌توانند به موقع به مدرسه برسند.

علاوه بر این، کودکانی که مدارس نزدیک به خانه خود دارند، به دلیل خستگی کمتر، آمادگی جسمانی و ذهنی بیشتری برای کلاس‌ها دارند.

7. فرهنگ، ارزش ها و اخلاق

بالاتر از هر چیز دیگری، یکی از عوامل اساسی مهمی که باید در یک مدرسه جستجو کنید، به فرهنگ آن اشاره دارد.

ارزش هایی که مدرسه مظهر آن است چیست؟ آیا مدرسه منشور اخلاقی دارد؟

فرهنگ‌های سالم مدرسه، توسعه حرفه‌ای را برای معلمان و محیط‌های یادگیری مطلوب‌تر و نوآورانه‌تر را برای دانش‌آموزان ترویج می‌کنند.

علاوه بر این، فرهنگ کار سالم در مدارس باعث ارتقای محیط های پرورشی، تعهد به یادگیری و توسعه مستمر و احساس مسئولیت کلی می شود.

ارزش‌های مدرسه نیز در شکل دادن به طرز فکر کودکان اهمیت زیادی دارد. بنابراین، باید بررسی کنید که آیا ارزش‌های مدرسه با ارزش‌های خانوادگی شما مطابقت دارد یا خیر.

کلمات پایانی

هفت عامل مختلف برای انتخاب مدرسه مناسب برای فرزندتان می تواند بهترین راهنمایی را برای شما فراهم کند.

دیگر لازم نیست با افکار گیج کننده ای روبرو شوید. کیفیت تدریس و مدیریت، روش های تدریس و محتوای برنامه درسی واضح است که اولین چیزهایی هستند که باید بررسی کنید.

علاوه بر این، شما باید روش های آموزشی و اطمینان از ایمنی کودکان در مدرسه را نیز ارزیابی کنید. برخی از عوامل مهم دیگر برای تعیین بهترین مدرسه برای فرزند شما، فرهنگ و ارزش های مدرسه است.

اگر می‌خواهید بهترین ویژگی‌ها را در مدرسه برای فرزندتان بیابید، قطعاً می‌توانید هم‌اکنون به بهترین دبستان تهران مراجعه کنید.

مجتمع آموزشی پیشرو

برای اولین بار در ایران با ارائه طرح کیف در مدرسه توانستیم گام به گام با آموزش نوین دنیا پیش رفته و کیفیت آموزش را ارتقا بخشیم و توانایی کودکانمان را در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز در آنان ایجاد نموده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکانمان است همواره پیشگام بوده ایم.

تماس با ما

تلفن: 

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 



:: برچسب‌ها: پیدا کردن بهترین مدرسه تهران , اهداف بهترین مدارس تهران , پارک علم , هنر و خلاقیت , اهداف مدارس برتر , دبستان پسرانه پیشرو ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

بازسازی ساختمان

 

بازسازی معمولاً مستلزم کار کمتری نسبت به نوسازی است زیرا می توانید با ساختار موجود کار کنید. در حالی که بازسازی بیشتر در مورد ارتقا است، نوسازی شامل شروعی کاملاً تازه است.

این می‌تواند یک پروژه هیجان‌انگیز باشد که منتظر آن باشید، زیرا به این معنی است که در پایان فرآیند یک خانه کاملاً جدید خواهید داشت. 

شاید تا به حال به این فکر افتاده باشید که دیگر ساختمان شما قدیمی شده است و باید به فکر تعویض آن باشید اما هزینه های خرید یک خانه نو احتمالا شما را از این تصمیم منصرف کرده است.

بهترین عمل جایگزین برای اصلاح و بهبود یک واحد مسکونی یا اداری، عملیات بازسازی ساختمان است که با این روش در نهایت میتوان در زمان کمتر و با هزینه بسیار پایین تر تغییرات مورد نظر را به انجام رسانید.

بازسازی یک ساختمان موجود تا ساختن یک ساختمان جدید از ابتدا سازگارتر با محیط زیست است. ساخت و ساز بیش از نوسازی زباله ایجاد می کند.

استخراج، بسته بندی و حمل و نقل مواد به انتشار گازهای گلخانه ای پروژه می افزاید. همچنین باعث آلودگی هوا، آب و صوتی بیشتر می شود.

اکثر بازسازی ها به مواد بسیار کمتری نیاز دارند و ضایعات کمتری را به همراه دارند. همچنین می توانید به طور یکپارچه ویژگی های پایدارتر را در یک ساختار موجود ادغام کنید و مصرف انرژی آن را کاهش دهید.

عوامل کلیدی در بازسازی ساختمان 

اگرچه بازسازی به طور کلی پایدارتر از ساخت و ساز جدید است، اما به چندین عامل کلیدی بستگی دارد - انتخاب متریال، مقیاس پروژه و سبک زندگی صاحب خانه. یکی از این عوامل می تواند به طور قابل توجهی تأثیر زیست محیطی نوسازی را افزایش دهد یا ردپای پروژه ساخت و ساز را کاهش دهد.

انتخاب مواد

استفاده از مواد طبیعی و بازیافتی زیاد می تواند یک پروژه ساخت و ساز را پایدارتر از نوسازی کند. با این حال، شرایط اقتصادی فعلی، تکیه شدید به این مواد را دشوار می کند. هزینه های لوازم ضروری مانند بتن، گچ و به شدت نوسان و افزایش دارد

مقیاس

مقیاس پروژه نوسازی یا ساخت و ساز نیز وارد عمل می شود. بازسازی های گسترده مانند افزودن استخر، گاراژ یا حمام اضافی می تواند تأثیر زیست محیطی مهم تری نسبت به ساختن از ابتدا داشته باشد. این نوع پروژه‌ها آب و برق زیادی مصرف می‌کنند - نه فقط در طول فرآیند بازسازی، بلکه در بقیه چرخه‌های عمرشان.

روش های ساخت و ساز سنتی ممکن است نسبت به نوسازی متوسط کمتر سازگار با محیط زیست باشند. با این حال، استراتژی ها و سبک های طراحی جدیدی در حال ظهور هستند که می توانند ساخت سازه های جدید را بسیار پایدارتر کنند.

سبک زندگی

سبک زندگی صاحب خانه مسلماً تأثیرگذارترین عامل است. چگونه قصد دارید از خانه نوساز یا نوساز استفاده کنید؟

اگر از وسایل سازگار با محیط زیست استفاده کنید و از ابزارهای نوسازی به طور مسئولانه استفاده کنید، می توانید تأثیرات زیست محیطی آن را به حداقل برسانید و 100٪ مطمئن باشید که پایدارتر از ساختن جدید است.

از سوی دیگر، اگر به بازسازی خود اهمیت ندهید و اجازه هدر دادن انرژی گرانبها را به آن بدهید، در دراز مدت تاثیر منفی بیشتری خواهد داشت.

به طور مشابه، اگر متعهد به سبک زندگی سبز باشید، ساخت یک خانه جدید می تواند مزایای زیست محیطی طولانی مدت بیشتری نسبت به بازسازی داشته باشد.

تلاش‌های کوچک مانند بازیافت، استفاده از محصولات پاک‌کننده طبیعی و سرمایه‌گذاری در انرژی خورشیدی می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

ساختمان سبز یک منطقه خاکستری است.

صنعت ساخت و ساز ده ها سال است که زیان زیادی بر محیط زیست وارد کرده است. متخصصان صنعت هنوز در حال کشف چگونگی جایگزینی مصالح و استراتژی های ساختمانی قدیمی با جایگزین های سبزتر هستند.

اگرچه بازسازی ساختمان معمولاً دوستدار محیط زیست است تا ساختن از ابتدا، این واقعیت می تواند به زودی تغییر کند. در حال حاضر، ساختمان سبز یک منطقه خاکستری باقی مانده است.

گروه بازسازی ساختمان ایوان سبز

گروه بازسازی ایوان سبز با توجه به دارا بودن کادری مجرب، برای شما نسخه ای آماده خواهد کرد که بعد از عملیات اجرایی از فضای منزل خود نهایت لذت را ببرید.

با اعتماد به ما و اجرای بازسازی اصولی ساختمان و طراحی دکوراسیون توسط گروه معماری ایوان سبز ، دوباره صاحب منزلی نو و بسیار شیک خواهید شد و بدون نیاز به تعویض منزل تا سالیان سال مجددا میتوانید از آن استفاده نمایید.

تماس با ما

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

منبع: https://interior-designer.ir/

 



:: برچسب‌ها: هزینه بازسازی ساختمان در تهران , طراحی داخلی ایوان سبز , خدمات طراحی و دکوراسیون داخلی ایوان سبز , ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

چرا طراحی وب سایت مهم است و چه چیزی آن را خوب می کند؟

 

هنگام ایجاد یک وب سایت برای تجارت خود یا شاید طراحی مجدد وب سایت خود، ممکن است از خود بپرسید که چرا طراحی وب سایت مهم است و چه چیزی آن را خوب می کند؟

چگونه این را تعیین می کنید و چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که تمام اصول اساسی طراحی وب سایت را پوشش می دهید؟ 

حقیقت این است که طراحی و توسعه وب سایت چیزی فراتر از ظاهر زیباست. این یکی از مهم‌ترین عواملی است که به داشتن تجربه خوب یا ضعیف در هنگام مرور سایت شما کمک می‌کند و به طور مستقیم بر تصور کلی برند شما تأثیر می‌گذارد. 

75 درصد از مصرف کنندگان می گویند که بر اساس طراحی وب سایت خود، درباره اعتبار یک شرکت قضاوت فوری می کنند.

مزایای کلیدی داشتن یک طراحی وب سایت عالی

  • با اولین نگاه تاثیر خوبی می دهد.
  • به شما کمک می کند در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه بندی کنید.
  • باعث می شود شما قابل اعتماد و قابل دسترس به نظر برسید.
  • به دریافت سرنخ و فروش کمک می کند.
  • شما می توانید با رقبا رقابت کنید.
  • به شما شخصیت برند می دهد.

اصول طراحی وب سایت خوب

تجربیات آنلاین پنجره‌ای به سمت کسب‌وکار شما هستند، بنابراین طراحی وب‌سایت خوب در نهایت چیزی است که بهترین تجربه ممکن را با نام تجاری شما به کاربران شما می‌دهد.

اما می‌توانید برخی از اصول رایج را دنبال کنید تا مطمئن شوید که در مسیر درست شروع کرده‌اید.

UI/UX و طراحی چیدمان وب سایت

طراحی و چیدمان صفحه وب نه تنها باید خوب به نظر برسد، بلکه باید هدفی را نیز دنبال کند. 77% از شرکت ها بر این عقیده اند که تجربه کاربری ضعیف وب سایت (UX) یک نقطه ضعف برای مشتریان آنها است.

بنابراین حتی زمانی که آنها عناصر بصری مانند رنگ‌ها و فونت‌ها را به درستی دریافت می‌کنند، می‌توانند با یک تجربه کاربری ضعیف، تمام کار سخت را خراب کنند!

چیزی که یک وب سایت عالی را می سازد زمانی است که آنها به راحتی می توانند اطلاعات مورد نظر خود را جستجو کرده و به دست آورند. اگر خیلی طول بکشد یا به نظر طاقت فرسا به نظر برسد، صفحه سایت شما را می بندند.

طراحی سایت موبایل ریسپانسیو

به این فکر کنید که هر چند وقت یکبار محتوا را در تلفن خود مشاهده می کنید. چند وب سایت را روی موبایل خود باز کرده اید؟ همه ما به وب‌سایتی رسیده‌ایم که مجبور بودیم برای خوانا کردن محتوا، پیمایش کنیم.

آمارها حاکی از آن است که 85 درصد از بزرگسالان بر این باورند که یک وب سایت باید به همان اندازه در تلفن همراهشان خوب به نظر برسد تا روی دسکتاپ. این برای طراحی وب سایت شما چه معنایی دارد؟

محتوای با کیفیت: کپی، تصویر و فیلم

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که کسب و کارها مرتکب می شوند، استفاده از تصاویر بسیار بزرگ در وب سایت خود است. 

این منجر به بارگذاری سخت وب سایت و تصاویری می شود که برای همیشه طول می کشد تا باز شوند. تحقیقات نشان می‌دهد که اگر تصاویر بارگذاری نشوند یا زمان زیادی برای بارگذاری طول بکشد، ۳۹ درصد از کاربران، دیدن وب‌سایت شما را متوقف خواهند کرد.

Call to Action (CTA)

واقعا هدف شما از وب سایت چیست؟ بله، شما می خواهید یک برداشت اولیه معتبر و خوب ایجاد کنید، اما همچنین می خواهید آنها اقدام کنند! 

برای انجام این کار، باید به آنها یادآوری کنید و با Call to Action یا CTA انجام این کار را برای آنها آسان کنید.

اینها دکمه های Read More، Download Now، تماس با ما و غیره هستند که در سراسر یک وب سایت مشاهده می کنید.

ترافیک سئو

وب‌سایتی که توسط یک استراتژی سئوی صحیح پشتیبانی می‌شود و به گونه‌ای طراحی شده است که این استراتژی را منعکس کند، بسیار بیشتر شبیه به آوردن ترافیک رایگان و واجد شرایط است.

شما می خواهید وب سایت خود را پیدا کنید زیرا این فرصت را به شما می دهد تا با مشتریان بدون نیاز به تعقیب آنها ارتباط برقرار کنید.

اعتباری مانند اثبات اجتماعی

اخبار جعلی و برندهای بی کیفیت زیادی وجود دارد. و در نتیجه، فیلتر کردن همه اینها برای رسیدن به شما می تواند یک مبارزه واقعی باشد.

هنگامی که مشتری بالقوه شما وارد سایت شما شد، می خواهید با اثبات اجتماعی مانند مطالعات موردی، توصیفات و غیره، فشار بیشتری را به آنها بدهید.

هویت و ثبات برند

تکان دهنده است که چگونه بسیاری از کسب و کارها راهنمای برندی ندارند که رنگ های برند انتخابی، فونت ها و غیره را مشخص کند. اگر شما یکی از آنها هستید، وب سایت شما مکانی عالی برای شروع است!

مراحل مختلفی برای فرآیند طراحی وب سایت حرفه ای وجود دارد. بنابراین شرکت طراحی سایتی که با آن کار می کنید باید تمام پیچیدگی های طراحی و توسعه وب سایت و طراحی و بازاریابی وب سایت را درنظر بگیرد.

شرکت آرامش گستران مینا، مجموعه‌ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده است.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 



:: برچسب‌ها: اصول طراحی وب سایت خوب , توسعه سایت , مراحل طراحی سایت از صفر تا صد , مزایای طراحی سایت , اهداف طراحی سایت , آمینا گروپ ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

اهداف مدرسه هوشمند

چشم انداز یک سیستم مدرسه هوشمند یک مدل آموزشی است که مولفه های اساسی آموزش را یکپارچه می کند: محتوا و نحوه دریافت و ارائه یادگیری.

در نهایت، مدارس هوشمند باید نیروی کار تحصیل کرده با مهارت های مناسب برای پیشرفت در عصر اطلاعات ایجاد کنند.

در نتیجه، مدارس هوشمند باید کل کودک را توسعه دهند و فرصت هایی را برای آنها فراهم کنند تا مهارت های فکری، اجتماعی، عاطفی و فیزیکی خود را توسعه دهند.

با اجرای یک سیستم مدرسه هوشمند، مربیان می توانند یادگیری را افزایش دهند و در عین حال مشارکت دانش آموزان را افزایش دهند، فرهنگ همکاری را ترویج کنند و محیطی حمایتی ایجاد کنند.

پارادایم جدید آموزش مستلزم مشارکت والدین، دانش آموزان و گروه های اجتماعی است. مدارس باید پاسخگوی خانواده ها باشند، اما این نیاز به چیزی بیش از ارائه یک برنامه درسی کلاسی دارد.

ایجاد روابط مشارکتی با گروه های اجتماعی برای ارتقای فضای یادگیری و مدرسه حیاتی است. چهارمین انقلاب صنعتی فن آوری های جدید را وارد آموزش می کند.

این انقلاب نقش های جدیدی را برای مدارس ایجاد می کند که نیاز به بازتعریف دارد. محیط های آموزشی توسط محیط های مبتنی بر وب شکل خواهند گرفت.

در سیستم مدارس هوشمند، یادگیری فراگیر خواهد بود. مدارس باید خود را با تغییرات سیستمی و رویکردهای آموزشی جدید وفق دهند تا همگام شوند.

با شتاب گرفتن انقلاب صنعتی چهارم، نیاز به نقش رهبری جدید مدرسه بسیار مهم است. انطباق با محیط جدید و اجرای روش‌های یادگیری جدید نیازمند رهبری کارآمدتر مدرسه است.

مزایای سیستم مدرسه هوشمند

مدارس هوشمند از تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته برای ارائه تجربیات یادگیری ترکیبی بهتر برای دانش آموزان استفاده می کنند.

این فناوری‌ها به طور گسترده‌تری در آموزش استفاده می‌شوند، زیرا دانش‌آموزان شروع به ترجیح تجربیات یادگیری تعاملی بر روش‌های سخنرانی سنتی کرده‌اند.

در نتیجه، مدارس هوشمند فراتر از کلاس های درس با رایانه هستند. آنها می توانند با افزایش همکاری بین دانش آموزان و معلمان و افزایش اثربخشی آموزش به موفقیت دانش آموزان کمک کنند.

با استفاده از هوش مصنوعی و فن‌آوری‌های کلاسی فراگیر، مدارس هوشمند می‌توانند دانش‌آموزان کند تر را به طور مؤثرتری هدف قرار دهند و به آنها در کلاس پویا تر کنند.

یک کلاس درس هوشمند به دانش آموزانی که مشکل دارند کمک می کند تا با سرعت خودشان یاد بگیرند و از جلوه های بصری برای به یاد ماندنی تر کردن مفاهیم استفاده می کنند.

با اطلاعات بسیار زیادی که به صورت آنلاین در دسترس است، یک مدرسه هوشمند به دانش آموزان اجازه می دهد یادداشت برداری کنند و در زمان واقعی یاد بگیرند.

با استفاده از این فناوری، دانش آموزان دیگر مجبور نیستند کتاب های درسی سنگین حمل کنند. علاوه بر این، معلمان می توانند ارائه ها و اسناد را آسان تر ایجاد کنند.

معلمان دسترسی بهتری به اطلاعات خواهند داشت و می توانند از آن برای تقویت یادگیری دانش آموزان استفاده کنند.

این به معنای زمان بیشتری برای یادگیری است. و این فرصت عالی برای والدین و مربیان است تا به دانش آموزانی که کند تر هستند کمک کنند تا موفق شوند.

پیاده سازی سیستم مدارس هوشمند

پیاده سازی سیستم مدارس هوشمند مستلزم تعهد برای تحول آموزش است. فناوری جزء حیاتی یادگیری است، اما معلمان باید در استفاده و اجرای صحیح آن آموزش ببینند.

علاوه بر تجهیز مدارس به جدیدترین فناوری، مربیان باید از LMS پیشرفته استفاده کنند، برنامه های درسی را توسعه دهند و دانش خود را در مورد محتوای الکترونیکی مختلف بهبود بخشند.

کارگاه‌های فشرده می‌تواند به معلمان کمک کند تا مهارت‌های خود را در استفاده از فن‌آوری‌های جدید برای تقویت یادگیری و تدریس بهبود بخشند. 

برای اجرای یک سیستم مدارس هوشمند، مناطق باید پاسخگوی نیازهای خانواده ها باشند و آنها را در یک فرآیند مشارکتی مشارکت دهند.

این بدان معنا نیست که مدیران باید تمام روش های سنتی تعامل با جوامع و جوامع مدرسه را کنار بگذارند. در عوض، آنها باید ظرفیت همکاری با گروه های مختلف را توسعه دهند.

چالش های پیاده سازی سیستم مدارس هوشمند

یکی از بزرگترین موانع اجرای مدارس هوشمند کمبود منابع کامپیوتری برای برخی مدارس است. پیدایش رایانه برای دانش‌آموزان و معلمان یک راحتی بزرگ است، اما برای بسیاری از خانواده‌ها می‌تواند گران باشد.

یک کامپیوتر می‌تواند هزینه بالایی داشته باشد، اما دانش‌آموزان با فناوری قدیمی ممکن است خود را گیج کنند. چالش دیگر سرعت پیشرفت فناوری جدید است.

مدارس باید زیرساخت های جدید بسازند، زیرساخت های قدیمی را ارتقا دهند و تاسیسات اصلی را ارتقا دهند. علاوه بر این، مدارس در مناطق روستایی ممکن است به بودجه اضافی نیاز داشته باشند.

چالش دیگر در سیستم مدارس هوشمند نیاز به منابع مالی و انسانی بیشتر با مهارت های فنی است. این به معنای مدیریت نیازهای فردی مدرسه و استعدادهای کارآفرینی معلمان و مدیران است.

سیستم های مدارس هوشمند برای کمک به مدارس برای بهبود عملکرد خود توسعه یافته اند. نرم افزار اختصاصی مدیریت مدرسه می تواند به ساده سازی عملیات کلاس درس و از بین بردن دردسرهای مرتبط با دریافت حقوق، تولید گزارش و ثبت با کاغذ کمک کند.

علاوه بر این، نرم افزار مدیریت مدرسه هوشمند می تواند ارتباط منظم با والدین را تسهیل کند. جمع آوری دستی داده ها دشوار و زمان بر است و نیاز به نظارت دقیق بر رویه های مختلف اداری دارد. مدارس هوشمند باید با نیازهای در حال تغییر دانش آموزان و کارکنان سازگار شوند.

مدرسه تمام هوشمند چه هدف هایی را دارد؟

  • توسعه نسلی خلاق و مسلط بر تکنولوژی های مدرن
  • پرورش قدرت معنوی، ذهنی دانش آموزان
  • ایجاد شیوه مشارکت جمعی دانش آموزان
  • ایجاد تغییراتی در روش های یادگیری بر اساس خلاقیت و افزایش قدرت تفکر
تفاوت مدرسه هوشمند با مدرسه سنتی

مدارس هوشمند از بسیاری جهات با مدارس سنتی تفاوت دارند و برخی از برجسته ترین تفاوت های آنها عبارتند از:

استفاده از فناوری: مدارس هوشمند به شدت به استفاده از فناوری در فرآیند آموزش و یادگیری متکی هستند، در حالی که مدارس سنتی عمدتاً به روش‌ها و تکنیک‌های سنتی مانند کتاب‌های درسی، تخته سیاه، کاغذ و خودکار متکی هستند.

تعامل و مشارکت: مدارس هوشمند تعامل و مشارکت مؤثر دانش‌آموزان را در فرآیند یاددهی و یادگیری تشویق می‌کنند، در حالی که مدارس سنتی تمایل دارند از روش‌های آموزشی پیشگیرانه استفاده کنند که تعامل و مشارکت فعال دانش‌آموزان را تشویق نمی‌کند.

محیط یادگیری: مدارس هوشمند با محیط یادگیری پیشرفته و متنوعی که بر فناوری های مدرن و نوآورانه تکیه دارد مشخص می شود، در حالی که مدارس سنتی بر محیط یادگیری سنتی تری مبتنی بر روش های تدریس سنتی متکی هستند.

پشتیبانی و راهنمایی: مدارس هوشمند ابزارها و فناوری‌های بسیاری را ارائه می‌کنند که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا عملکرد تحصیلی خود را بهبود بخشند و حمایت و راهنمایی لازم را برای آنها فراهم می‌کنند، در حالی که مدارس سنتی ممکن است فاقد این نوع حمایت و راهنمایی باشند.

زمان و مکان: مدارس هوشمند به دانش‌آموزان اجازه می‌دهند در هر زمان و مکان با استفاده از دستگاه‌های تلفن همراه یاد بگیرند، در حالی که مدارس سنتی فقط اجازه یادگیری در کلاس‌های درس و در زمان‌های معین را می‌دهند.

ارزشیابی و دستورالعمل: مدارس هوشمند و مدارس سنتی در نحوه دریافت ارزشیابی و دستورالعمل های دانش آموزان متفاوت هستند.

مدارس هوشمند ارزیابی مستمر و بازخورد فوری را به دانش آموزان ارائه می دهند و همچنین به آنها کمک می کنند تا اشتباهات را شناسایی کنند و دستورالعمل های لازم برای غلبه بر آنها را ارائه دهند، در حالی که مدارس سنتی ارزشیابی دوره ای و دستورالعمل های کلی را ارائه می دهند که همیشه نیازهای هر دانش آموز را به صورت جداگانه برآورده نمی کند.

همکاری و ارتباط: مدارس هوشمند همکاری و ارتباط بین دانش‌آموزان، معلمان و جامعه آموزشی گسترده‌تر را تشویق می‌کنند، جایی که اطلاعات، ایده‌ها و منابع به راحتی رد و بدل می‌شوند، در حالی که مدارس سنتی ممکن است فاقد این نوع همکاری و ارتباطات باشند.

مجتمع آموزشی پیشرو

برای اولین بار در ایران با ارائه طرح کیف در مدرسه توانستیم گام به گام با آموزش نوین دنیا پیش رفته و کیفیت آموزش را ارتقا بخشیم و توانایی کودکانمان را در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز در آنان ایجاد نموده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکانمان است همواره پیشگام بوده ایم.

تماس با ما

تلفن:

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 



:: برچسب‌ها: مزایای سیستم مدرسه هوشمند , تفاوت مدرسه هوشمند با مدرسه سنتی , مجتمع آموزشی پیشرو , مدرسه هوشمند پیشرو , اهداف مدارس تمام هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

طراحی و اجرای دیوار سبز در دکوراسیون داخلی

تصور کنید که در یک فضای سبز قدم می زنید. شما در حال تنفس در هوای تازه از تمام گیاهان اطراف خود هستید.

اما شما در طبیعت بیرون نیستید. شما در یک مرکز خرید هستید! تا سال 2050، 66 درصد از جمعیت جهان در شهرها زندگی می کنند.

با افزایش شهرنشینی، میزان فضای سبز در شهرها کاهش می یابد. طراحان شهری و معماران در حال یافتن راه‌هایی برای سبزتر کردن ساختمان‌ها هستند تا به مردم در شهرها کمک کنند تا طبیعت را تجربه کنند.

یکی از راه های سبزتر کردن ساختمان، دادن نمای سبز یا دیوار سبز به آن است.

نماهای سبز چیست؟

در برخی از ساختمان ها، گیاهان بالارونده روی کل دیوار کشیده می شوند. گیاهان در پایه دیوار ریشه می گیرند تا نمای سبز را ایجاد کنند.

امروزه، نماهای سبز را بر روی انواع ساختمان‌های یک شهر، از خانه‌ها گرفته تا ساختمان‌های اداری مرتفع می‌بینید.

دیوارهای سبز چیست؟

دیوارهای سبز که به آنها باغ عمودی یا دیوارهای زنده نیز می گویند، نوع جدیدتری از دیوارهای گیاهی هستند. گیاهانی که در نماهای سبز رشد می کنند در پایه دیوار ریشه دارند.

اما روی دیوارهای سبز، گیاهان مستقیماً در دیوار کاشته می شوند.

انواع اصلی دیوار سبز

  • سیستم های پانلی
  • سیستم های نمدی
  • سیستم های ترلیس
سیستم های پانلی

سیستم های پانل از پانل های دیواری با گیاهان از پیش کاشته شده استفاده می کنند. پانل ها به طور مستقیم بر روی دیوار یک ساختمان با استفاده از یک ساختار پشتیبانی نصب می شوند.

سیستم های نمدی

سیستم های نمدی از یک محیط رشد با جیب های نمدی استفاده می کنند که گیاهان را در آن قرار می دهید. لوله های پلاستیکی از دیوار عبور می کنند و نمد را مرطوب نگه می دارند تا گیاهان بتوانند رشد کنند.

سیستم ترلیس

در سیستم داربست، گیاهانی که در ظروف رشد می‌کنند، در این روش از میله های چوبی یا فلزی است که برای حمایت از گیاهان بالا رونده طراحی شده است استفاده می شود.

این سیستم شبیه به نمای سبز است، با این تفاوت که گیاهان در گلدان ریشه دارند نه در زمین.

برخی از مزایای دیوار سبز چیست؟

دیوارهای سبز فواید زیادی دارند. اول از همه، آنها به تمیز کردن هوایی که تنفس می کنیم کمک می کنند. مانند همه گیاهان، گیاهان در دیوارهای سبز فتوسنتز می کنند.

یعنی از نور خورشید، آب و دی اکسید کربن برای تولید اکسیژن و قند برای انرژی استفاده می کنند. این فرآیند دی اکسید کربن مضر را از هوا حذف می کند و اکسیژنی را که برای تنفس نیاز داریم آزاد می کند.

گیاهان همچنین دارای توانایی طبیعی برای پاکسازی هوا با جذب آلاینده ها و مواد شیمیایی سمی هستند. آنها این کار را از طریق سوراخ های میکروسکوپی در برگ های خود به نام روزنه انجام می دهند.

میکروارگانیسم ها (موجودات زنده بسیار کوچک) که روی و داخل گیاهان زندگی می کنند نیز می توانند به پاکسازی هوا کمک کنند.

آنها این کار را با شکستن مواد شیمیایی سمی و رهاسازی آنها در جو به شکلی که کمتر مضر است انجام می دهند.

دیوارهای سبز می توانند مزایای روانی نیز داشته باشند. به گفته انجمن روانشناسی آمریکا، مطالعات نشان می دهد افرادی که به طور مرتب طبیعت را می بینند یا از پنجره مدرسه یا دفتر خود درختان می بینند، احساس شادی بیشتری دارند.

مردم تمایل دارند ظاهر ساختمان هایی را که شامل عناصر طبیعی هستند، به جای آجر یا بتن خالی ترجیح دهند. 

دیوارهای سبز نیز می توانند در هزینه صرفه جویی کنند. به عنوان مثال، هزینه های تهویه مطبوع ساختمان اگر دارای دیوار سبز باشد کمتر خواهد بود.

تهویه مطبوع به انرژی زیادی نیاز دارد. پس دیوار سبز به معنای کاهش قبوض آب و برق است!

اثر جزیره گرمایی شهری چیست؟

همانطور که شهرها متراکم تر می شوند، گرمتر نیز می شوند. این به دلیل فرآیندی به نام اثر جزیره گرمایی شهری است.

ساختمان های جدید در یک منطقه کوچک شلوغ می شوند. بتن در این ساختمان ها می تواند مقدار زیادی گرما را ذخیره کند. این گرما به مرور زمان در هوا آزاد می شود.

دانشمندان پیش‌بینی می‌کنند که بین سال‌های 2051 تا 2080، در بسیاری از شهرهای کانادا میانگین سالانه حداقل چهار برابر بیشتر از روزهای 30 درجه سانتی‌گراد مشاهده می‌شود.

این به دلیل گرمایش جهانی و اثر جزیره گرمایی شهری است. دیوارهای سبز می توانند به حل این مشکل کمک کنند.

آنها با جلوگیری از گرم شدن بیش از حد بتن، سایه ای از نور خورشید و مناطق خنک اطراف ایجاد می کنند. دیوارهای سبز همچنین می توانند از طریق تبخیر و تعرق به کاهش دمای هوای اطراف کمک کنند.

تبخیر و تعرق ترکیبی از دو فرآیند مختلف است: تبخیر و تعرق. تبخیر تبدیل آب مایع به بخار آب است. تبخیر آب از سطح برگ گیاهان انرژی را از محیط اطراف می گیرد.

از آنجایی که گرما نوعی انرژی است، انرژی گرمایی در اطراف دیوار سبز کاهش می یابد. در نتیجه دما پایین می آید.

تعرق در اصل نحوه تنفس گیاهان است. آب مایع از طریق گیاه عبور می کند. با خروج از روزنه در برگ های گیاهان به بخار آب تبدیل می شود.

تعرق از همان اصول تبخیر استفاده می کند. تبدیل آب مایع به بخار آب باعث حذف گرما از محیط اطراف می شود. این باعث کاهش دمای کلی می شود.

آیا دیوارهای سبز نقطه ضعفی دارند؟

دیوارهای سبز نیاز به نگهداری منظم دارند. به طور متوسط در هر متر مربع 50 بوته دارند. این یعنی نیاززیاد به باغبانی است! حفظ دیوارهای سبز حاوی خاک با چالش های دیگری همراه است.

بزرگترین چالش حفظ خاک در دیوار است. با رشد گیاهان، خاک از بین می رود. گیاهان نیز باید تعویض شوند زیرا بزرگتر می شوند و دیگر روی دیوار قرار نمی گیرند.

با دیوارهای سبز داخلی، زهکشی نیز می تواند یک مشکل باشد. اگر سیستم های مناسب در محل قرار نگیرند، ممکن است گیاهان آب زیادی دریافت کنند.

آبیاری بیش از حد می تواند منجر به کپک زدن یا پوسیدگی ریشه گیاهان شود. ریشه های پوسیده می توانند گیاه را از بین ببرند.

اگر سیستم آبیاری به درستی نصب نشود، می تواند باعث آسیب آب به خود دیوار نیز شود. نصب دیوارهای سبز نیز هزینه بر است.

این دیوار سبز را به یک کالای لوکس تبدیل می کند. با این حال، بسیاری از کارشناسان معتقدند که مزایای کلی آنها بیشتر از هزینه اولیه نصب است.

جمع بندی ...

با شهرنشینی جهان، ما باید راه های جدیدی برای آوردن مزایای طبیعت به شهرها پیدا کنیم. یکی از راه های انجام این کار، رشد بیشتر دیوارهای سبز است.

آنها به مردم در شهرها کمک می کنند تا دوباره با طبیعت ارتباط برقرار کنند و در سایه آرامش پیدا کنند.

گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز از پیشتازان معماری بر مبنای علم روانشناسی می باشد؛ که حاصلِ فعالیت گروهی و گرد هم آمدنِ مهندسین مجرب و متعهد و نیروی کار ماهر و دلسوز می باشد.

تماس با ما

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

 تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

 منبع: https://interior-designer.ir/

 



:: برچسب‌ها: دیوار سبز یا دیوار زنده , انواع دیوار سبز , پوشش گیاهی مناسب برای دیوار سبز , طراحی و اجرای دیوار سبز , Green Wall ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

داستان آمینا گروپ

 

آمینا گروپ، مجموعه ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه تبلیغات در فضای مجازی، طراحی، سئو (بهینه سازی)، پشتیبانی وبسایت همراه با مدیریت پیچ اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی همگام با ارائه خدمات متعهدانه و با کیفیت آغاز نمود و در مدتی کوتاه به یکی از گزینه‌های محبوب طراحی وب در میان مشتریان خود تبدیل شد.

در اسفند ماه سال ۱۴۰۰، آمینا‌گروپ گامی موثر در راستای رسیدن به اهداف خود برداشت و شرکت خود را با عنوان آرامش گستران مینا ثبت کرد. 

هم اکنون با تکیه بر دانش فنی و تجربه طولانی توانسته ایم پیشتاز در ارائه خدماتی با پشتیبانی حرفه ای شویم.

ما خانواده جوان، همدل و متعهد هستیم که با پشتکار بسیار بسیار در تلاشیم به نتیجه ای هدفمند دست پیدا کنیم.

همچنین با پایبندی به اخلاقیات، آرامش را برای مشتریان در طول مسیر رسیدن به اهدافشان، خلق نماییم.

خدمات آمینا گروپ

مجموعه خدماتی که آمینا‌گروپ ارائه می دهد به شرح زیر است:

  • تهیه محتوا (Content Development)
  • طراحی سایت (Web Design)
  • طراحی گرافیک (Graphic Design)
  • بهینه سازی سایت (SEO)
  • تبلیغات در فضای مجازی (Online Advertising)
  • مدیریت شبکه‌های اجتماعی (Social Media Management)
  • خدمات بین المللی (International Services)
  • مشاوره تخصصی (Consultation)
  • تبلیغات در اپلیکیشن ها

خانواده آمیناگروپ همواره در تلاش است تا با استفاده از روش های روز دنیا سطح کیفی خدمات خود را ارتقا و به روز نگه دارد.

همچنین دائما در حال مطالعه برای ایجاد نواوری و گسترش الگوریتم های منحصر به فرد خود در زمینه سئو و اینستاگرام است.

درحال حاضر آمینا گروپ ۰ تا ۱۰۰ کلیه فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ را بر اساس دانش فنی خود برعهده دارد. موفقیت در شبکه‌های اجتماعی با مدیران ما در آمینا امکان پذیر است.

با سپردن مدیریت صفحات اینستاگرام، لینکدین و توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی به آمینا، با انتشار محتواهای بصری و متنی جذاب مخاطبان را به سوی خود جذب کنید.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

 منبع: https://amina-group.com/

 



:: برچسب‌ها: شرکت آرامش گستران مینا , آمینا گروپ , خدمات آمینا , عالیت‌های دیجیتال مارکتینگ با آمینا , تبلیغات در فضای مجازی ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

نکات مهم در انتخاب مدرسه فرزندانتان

 روزهای باز و بازدید از مدارس

اکثر مدارس حداقل یک روز در سال که در آن می توانید با مدیر مدرسه، معلمان و دانش آموزان و همچنین سایر والدین دیدار و گفت گو کنید را برگزار می کنند.

بسیاری از مدارس همچنین فرصت هایی را برای والدین فراهم می کنند تا در ساعات عادی مدرسه از آنها بازدید کنند.

بسیاری از اطلاعاتی که برای تصمیم گیری نیاز دارید را می توانید به صورت آنلاین یا در بروشورها پیدا کنید، اما مواردی مانند امکانات زمین بازی وجود دارد که ممکن است دوست داشته باشید شخصاً آنها را ببینید.

 مدیریت مدرسه و امکانات

چشم اندازی که مدرسه برای آینده خود دارد و اینکه آیا به نظر می رسد خوب مدیریت شده است را در نظر بگیرید.

آیا قوانین به وضوح بیان شده، مثبت و به خوبی اجرا می شوند؟ آیا دانش آموزان تشویق می شوند که در رهبری مدرسه مشارکت کنند؟

آیا والدین تشویق می شوند تا در تدوین سیاست های مدرسه مشارکت کنند؟ نقش مدرسه در جامعه محلی چیست؟ مدرسه از چه امکانات و منابع منحصر به فردی برخوردار است؟

 آیا برنامه های قبل یا بعد از مدرسه موجود است؟ فناوری در کلاس به چه روش هایی استفاده می شود؟ آیا مدرسه روی امکانات جدیدی سرمایه گذاری می کند که در طول تحصیل فرزند شما مورد استفاده قرار می گیرد؟ خط مشی کامپیوتر مدرسه چیست؟

 برنامه درسی و فعالیت های گروهی

اولین قدم شما این است که نکات دقیق برنامه درسی مدرسه و مهارت هایی را که فارغ التحصیلان آن به آن شهرت دارند، در نظر بگیرید و اینکه آیا اینها با نقاط قوت و علایق منحصر به فرد فرزند شما همخوانی دارد یا خیر.

همچنین ممکن است بخواهید در نظر بگیرید که آیا فعالیت های گروهی به راحتی در روال خانواده شما قرار می گیرد یا خیر.

آیا می خواهید فرزندتان به اردوها یا سفرها و برنامه های خارج از مدرسه دسترسی داشته باشد؟ آیا مدرسه شما را تشویق می کند که در برنامه های مدرسه شرکت کنید؟ کدام زبان ها ارائه می شوند؟

 ارزش ها و آموزش

آیا دیدگاه ها و اعمال دینی و فلسفی مدرسه با شما یکی است؟ اخلاق و رفتار اجتماعی چگونه آموزش داده می شود؟ معلمان چگونه با قلدری برخورد می کنند؟ سیاست انضباطی مدرسه چیست؟

آیا مشاور یا پرستار در محل حضور دارد؟ آیا صمیمیت و احترام واقعی بین دانش آموزان و معلمان وجود دارد؟ آیا روش های آموزشی مدرسه با استعدادها، نقاط قوت و علایق فرزند شما همسو است؟

انتظارات مدرسه چیست؟ چگونه مدرسه تک تک دانش آموزان را نظارت و گزارش می دهد؟ اگر در مورد پیشرفت فرزندتان نگرانی دارید، معلمان چقدر در دسترس هستند؟ آیا انجمن اولیا و مربیان فعال وجود دارد؟

عملکرد تحصیلی

مدرسه در کدام رشته ها بهترین نتایج خود را ثبت می کند و در مقایسه با سایر مدارس منطقه چگونه رتبه ای دارد؟ آیا مدرسه تمایل دارد بچه ها را به جریان های علمی یا حرفه ای هدایت کند؟

سیاست های مدرسه در مورد کودکان تیزهوش یا با نیازهای ویژه چیست؟ آیا مدرسه از نظر فکری رقابتی است؟ چه درصدی از دانش آموزان مدرسه به دانشگاه می روند؟

 محیط مدرسه

مزایای اندازه مدرسه چیست؟ مدرسه چقدر چند فرهنگی است؟ آیا برنامه های حمایت مدرسان برای کمک به دانش آموزان جدید وجود دارد؟

شهرت بیرونی دانش آموزان چیست؟ آیا فرزند شما به اندازه کافی به چالش کشیده خواهد شد؟

 با فرزندتان صحبت کنید.

قبل از اینکه برای پرسیدن سوالات و کسب اطلاعات در مورد مدارس مختلف بیرون بروید، ابتدا باید فرزند خود را بررسی کنید. 

هنگامی که ویژگی های شخصیتی، نقاط قوت و ضعف فرزند خود را در نظر بگیرید، به وضوح خواهید دید که چیزهای خاصی وجود دارد که یک مدرسه باید برای فرزند شما فراهم کند تا بتواند مؤثرتر و شادتر یاد بگیرد.

ارتباط دو طرفه

وقتی صحبت از تصمیم گیری می شود، معلمان چگونه با والدین و دانش آموزان تعامل می کنند تا آنها را درگیر کنند؟ پیشرفت و ارزیابی فرزندتان چگونه به شما گزارش می شود؟

آیا انجمن اولیا و مربیان وجود دارد؟ چند نفر از والدین فعال هستند؟ آیا مدرسه برای ارائه طرح‌های درسی و تکالیف فقط به معلم متکی است یا یک وب‌سایت یا بستر ارتباطی نیز وجود دارد که دانش‌آموزان و شاید والدینشان را قادر می‌سازد تا به برنامه‌های درسی، گزارش‌های پیشرفت و تکالیف خانه دسترسی داشته باشند؟

یک اندازه برای همه مناسب نیست.

به یاد داشته باشید که بهترین مدرسه ای است که به کودک شما آموزش صحیح و محیطی می دهد که در آن به یک متفکر،  خلاق وفردی انتقادی تبدیل شود، دوست پیدا کند، احساس امنیت کند و پیشرفت کند.

بنابراین بهترین مدرسه ممکن است برای فرزند دیگری متفاوت باشد.

دبستان پیشرو بهترین مدرسه در تهران

دبستان پیشرو به عنوان یک مدرسه و مرکز آموزشی با سوابق درخشان در این عرصه برجسته ظاهر شده است و استانداردهای جدیدی را برای برتری تحصیلی و توسعه کلی تعیین می‌کند و همچنین با ایجاد برنامه‌های متنوعی برای تبادلات فرهنگی و اجتماعی به دانش‌آموزان فرصت می‌دهد تا در معرفی فرهنگ‌ها، زبان‌ها و سنت‌های مختلف مشارکت کنند. این امر باعث می‌شود که دانش‌آموزان به مسائل جهانی و اجتماعی بیشتر علاقه‌مند شوند و نقشی فعال در جامعه بپذیرند.

تماس با ما

تلفن:  

   ۷۷۷۰۲۴۳۱

   ۷۷۸۷۸۸۰۰

 

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 



:: برچسب‌ها: بهترین مدرسه تهران , اهداف بهترین مدارس تهران , دبستان پیشرو بهترین مدرسه در تهران , پارک علم , هنر و خلاقیت , اهداف مدارس برتر ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

فضاهای سبز چیست؟

 

طبق گفته سازمان بهداشت جهانی، فضاهای سبز «تمام زمین های شهری پوشیده از پوشش گیاهی از هر نوعی هستند».

این شامل درختان خیابان، باغ ها، پارک ها، محوطه سازی اطراف ساختمان ها، زمین های ورزشی، تخت های گل، حوضچه ها، ورودی های سبز، بام های سبز، گیاهان فردی و غیره می شود.

فضاهای سبز مزایای مالی بلندمدت و همچنین منافع اجتماعی و زیست محیطی را به همراه دارد. فضاهای سبز می توانند بر سلامت جسمانی انسان تأثیر مثبت بگذارند.

پوشش گیاهی مواد شیمیایی را حذف می کند و ذرات معلق، دی اکسید نیتروژن، دی اکسید گوگرد و مونوکسید کربن را از هوا فیلتر می کند.

آلودگی صوتی که می تواند با ایجاد استرس به رفاه عمومی افراد آسیب برساند، از طریق فضاهای سبز کاهش می یابد.

گیاهان صدا را منحرف می کنند، که ممکن است آرامش را برای ساکنان مجاور ایجاد کند. سایر فواید سلامت جسمانی را می توان با تماشای طبیعت، بودن در آن یا نزدیک بودن به آن ایجاد کرد.

در یک مطالعه  اخیر نتایج نشان داده که افرادی که با طبیعت تعامل دارند، احساس انرژی بیشتری دارند. در مطالعه ای بر روی بیماران بیمارستانی، افرادی که به پنجره ای با دید درختان اختصاص داده شده بودند، به داروهای مسکن کمتری نیاز داشتند، سریع تر بهبود یافتند و سریع تر از آنهایی که پنجره نداشتند یا فقط دید دیوار آجری داشتند، مرخص شدند.

باغ های شفابخش در کلینیک های پزشکی بزرگ در سراسر جهان در حال افزایش هستند. علاوه بر سلامت جسمی، سلامت روان را می توان با افزودن فضای سبز نیز بهبود بخشید.

مسائل مربوط به سلامت روان می تواند منجر به از دست دادن شغل، از دست دادن ارتباط با همسالان، دوستان و خانواده، بی ثباتی در محل سکونت و مسائل مربوط به اجرای قانون شود.

با حفظ سلامت روان از طریق فضاهای سبز می توان از این موقعیت های منفی جلوگیری کرد. فضاهای سبز با امکان اجتماعی شدن، انسجام جامعه، ایجاد رابطه و ایجاد مهلت برای افرادی که در معرض استرس هستند، بر سلامت روان تأثیر مثبت می گذارد.

این فضاها همچنین افراد را به پیاده روی، دویدن یا دوچرخه سواری تشویق می کند که به کاهش استرس و افسردگی کمک می کند.

قرار گرفتن در معرض فضای سبز می تواند خلاقیت، بهره وری و عملکرد را افزایش دهد. فضاهای سبز به مبارزه با گرمای شهری کمک می کنند، موضوعی که از طریق شهرنشینی رو به رشد و حذف پوشش طبیعی زمین در حال افزایش است.

مسائل گرما جوامع را آزار می دهد و منجر به مشکلات دیگری مانند افزایش آلاینده های هوا، خطر بیماری یا مرگ و میر در جمعیت های مستعد و افزایش مراجعات به بیمارستان در زمان گرمای شدید می شود.

فضاهای سبز می توانند سایه ایجاد کنند، تابش خورشید را منحرف کنند و به جو رطوبت اضافه کنند. رنگین پوستان بیشتر در معرض گرما هستند.

آسیب پذیری گرما به میزان احتمال آسیب پذیری فرد در دوره های هوای گرم است. در ایالات متحده، میزان مرگ و میر در طول موج گرما در جوامع اقلیت بیشتر است.

بین سال‌های 2005 تا 2015، بیماری‌های مربوط به گرما برای آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار 67 درصد، برای اسپانیایی‌ها 63 درصد و برای سفیدپوستان 27 درصد افزایش یافته است. این موضوع مختص آمریکا نیست.

در استرالیا، 37 درصد از افرادی که در طول موج گرما به دلیل بیماری های ناشی از گرما در بیمارستان بستری شده اند، در استرالیا متولد نشده اند، حتی اگر تنها 25 درصد از جمعیت شهر در خارج از کشور متولد شده اند. در بریتانیا، جوامع اقلیت چهار برابر بیشتر در مناطق آسیب پذیر از گرما زندگی می کنند.

علاوه بر مزایای اجتماعی، فضای سبز برای محیط زیست نیز مفید است. آنها به حیوانات اجازه می دهند تا با خیال راحت در محیط های شهری حرکت کنند و همچنین سرپناهی فراهم می کنند.

این به تنوع زیستی کمک می کند و به گونه ها اجازه می دهد در مناطقی که در غیر این صورت نمی توانستند رشد کنند. گیاهان غذایی را پرورش می دهند که حیوانات و انسان ها به طور یکسان می توانند بخورند.

فضای سبز همچنین به جذب کربن با جذب یک درخت در هر سال 25 کیلوگرم CO2 کمک می کند. در مواقع بارندگی شدید، فضاهای سبز نیز می توانند آب را برای تغذیه گیاهان جذب کنند و به کاهش رواناب آب طوفان کمک کنند.

در خارج از محیط‌های شهری، این امر با جنگل‌های حرا دیده می‌شود که جریان آب را کند می‌کنند و از خطوط ساحلی در هنگام طوفان محافظت می‌کنند.

ایجاد فضاهای سبز

فضاهای سبز را می توان در انواع مختلف فضا ایجاد کرد، از جمله زمین های خالی که کم استفاده هستند یا کاملاً بلااستفاده هستند.

دولت، سازمان‌های غیرانتفاعی یا نهادهای خصوصی می‌توانند این قطعات زمین را خریداری کرده و تا زمانی که قوانین منطقه‌بندی اجازه دهد، آنها را به فضای سبز تبدیل کنند.

جلب حمایت جامعه برای پروژه های جدید فضای سبز می تواند مقامات محلی را تشویق کند تا از این پروژه ها حمایت کنند.

این را می توان از طریق پخش کمپین ها و طومارها، برنامه های آموزشی و رویدادهای عمومی، ایجاد مشارکت با سازمان ها و دریافت پوشش رسانه ای انجام داد.

فضاهای سبز را می توان به خانه خود اضافه کرد تا کیفیت هوای داخل خانه را بهبود بخشد و سلامت روان را تقویت کند.

به سادگی گیاهانی را انتخاب کنید که با سطح تجربه باغبانی شما مطابقت دارند و آنها را در هر کجا که مناسب می دانید نگه دارید.

اگر فضای بیرونی دارید، می توانید با افزودن گیاهان بومی محل زندگی خود، جلو یا حیاط پشتی خود را به فضای سبز تبدیل کنید.

در مناطقی که با کمبود آب مواجه هستند، از تکنیک‌های  xeriscaping استفاده کنید. این نوع باغبانی نیازی به آبیاری ندارد.

با فرمت ها و انواع گیاهان مختلف بازی کنید تا بهترین ترتیب را برای فضای خود داشته باشید. انجام تنظیمات در مکانی که زندگی می کنید، گزینه ای عالی برای کسانی است که در خانه کار می کنند یا دسترسی نزدیک به پارک های روباز ندارند.

اگر در دفتر کار می کنید، می توانید فضای سبز را نیز در آنجا ایجاد کنید. گیاهان می توانند روی میز شما بنشینند یا فضاهای کاری را زیبا کنند تا کارکنان همکار بتوانند از آنها لذت ببرند.

همچنین ممکن است محل کار خود را تشویق کنید تا در یک بام سبز یا باغ روی پشت بام سرمایه گذاری کنید. بام های سبز می توانند باعث کاهش استفاده در سیستم های گرمایش و سرمایش، تهویه و تهویه مطبوع شوند و به طور موثر طول عمر آنها را افزایش دهند.

باغ های اجتماعی را می توان در زمین های کم استفاده ایجاد کرد. این می تواند مناطقی را که قبلاً توسط زباله اشغال شده بود یا فقط بایر بودند، زیبا کند.

شهروندان محلی می توانند به پرورش گیاهان، میوه ها و سبزیجات برای آوردن به خانه کمک کنند و مردم را تشویق به خوردن غذاهای تازه و سالم کنند.

باغ ها همچنین می توانند با گرد هم آوردن افراد با علایق مشابه، حس اجتماعی را تقویت کنند. کسانی که اطلاعات کمی در مورد باغبانی دارند، از جوانان تا بزرگسالان، می توانند از طریق کار عملی در مورد آن بیشتر بیاموزند.

در دوران افزایش شهرنشینی، توجه به فضاهای سبز اهمیت بیشتری پیدا می کند. فضاهای سبز مزایای بی شماری مانند بهبود کیفیت هوا، کاهش اثر جزیره گرمایی، بهبود سلامت روانی و جسمی و افزایش تنوع زیستی را به همراه دارند.

با این حال، این مزایا همیشه به طور مساوی توزیع نمی شوند، به ویژه در مناطقی که فضای سبز کمیاب است. با اولویت بندی ایجاد فضای سبز در این مناطق، می توانیم اطمینان حاصل کنیم که افراد بیشتری به این مزایا دسترسی دارند.

در مجموع، با اولویت‌بندی ایجاد فضاهای سبز در مناطقی که در حال حاضر فاقد آن هستند، می‌توان در جهت توزیع عادلانه‌تر مزایای آن‌ها و ایجاد شهرهای زیست‌پذیر و پایدار برای همه تلاش کرد.

طراحی ایوان سبز

عمدتا بایستی گفته شود که هدف از ایوان سبز، نزدیکی بیشتر به طبیعت و محیط می باشد. اگر ایوان به نحو مناسب و مطلوب طراحی و همچنین گیاهان مناسبی برای آن انتخاب شوند می توان در طول سال یک فستیوال دراز مدت از رنگ های مختلف پدید آورد.

شما نیز میتوانید با طراحی درست ایوان خود، انتخاب درست گل و گیاه، افزودن مبلمان درست، رنگ آمیزی مناسب، افزودن وسایل جانبی مقتضی و… آن را متحول کنید و از آن در طراوت و خنکای دل‌انگیز روزهای بهاری، گرمای دلچسب تابستان، خیال‌انگیزی پاییز و شکوه و رخوت زمستان ‌‌نهایت استفاده را ببرید.

تماس با ما

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

 تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

منبع: https://interior-designer.ir/

 



:: برچسب‌ها: گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز , خصوصیات طراحی فضای سبز , نقش گیاهان در طراحی فضای سبز , طراحی و اجرای محوطه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

چگونه یک استراتژی محتوا را در  هفت مرحله توسعه دهیم !

چه به تازگی بازاریابی محتوا را شروع کرده باشید و چه مدتی است که از همین رویکرد استفاده کرده اید، بازنگری برنامه استراتژی محتوای خود و اطمینان از به روز بودن، نوآوری و جذاب بودن آن برای مشتریان بالقوه شما ضرری ندارد.

استراتژی محتوا چیست؟

استراتژی محتوا برنامه ریزی، ایجاد، انتشار، مدیریت و مدیریت محتوا است. یک استراتژی محتوای عالی، مخاطبان هدف را جذب و درگیر می‌کند و نیازهای آن‌ها را در حین پیشبرد اهداف تجاری برآورده می‌کند.

بگویید اهداف کسب و کار شما شامل افزایش آگاهی از برند است. برای رسیدن به این هدف، ممکن است یک استراتژی محتوا که بر SEO تمرکز دارد، برای افزایش دید وب سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) و افزایش ترافیک به سمت محصولات یا خدمات خود، اجرا کنید.

صاحبان کسب و کار جدید ممکن است تصور کنند که یک استراتژی محتوا برای داشتن یک استراتژی خوب است، اما ضروری نیست.

با این حال، تولید محتوای با کیفیت بالا می تواند در ایجاد اعتماد با مخاطبان جدید و موفقیت در طولانی مدت بسیار ارزشمند باشد.

در اصل، یک استراتژی محتوای خوب پایه و اساس مراحل جذب و لذت شما در سفر خریدار است که از چارچوب بازاریابی درونگرا پیروی می کند.

همراه با جذب مشتریان بالقوه برای برند خود، می توانید از یک استراتژی محتوا برای فعال سازی فروش و رضایت مشتری استفاده کنید.

به علاوه، با توجه به اینکه 70 درصد از بازاریابان به طور فعال در بازاریابی محتوا سرمایه گذاری می کنند، ایجاد یک استراتژی محتوای خوب برای رقابت در صنعت شما بسیار مهم است.

چگونه یک چارچوب استراتژی محتوا ایجاد کنیم؟

  • هدف خود را مشخص کنید.
  • انجام تحقیقات شخصیتی
  • ممیزی محتوا را اجرا کنید.
  • یک سیستم مدیریت محتوا را انتخاب کنید.
  • نوع محتوایی را که می خواهید ایجاد کنید مشخص کنید.
  • ایده های محتوای طوفان فکری
  • محتوای خود را منتشر و مدیریت کنید.

1. هدف خود را مشخص کنید.

هدف شما از تدوین برنامه بازاریابی محتوا چیست؟ چرا می خواهید محتوا تولید کنید و یک برنامه بازاریابی محتوا ایجاد کنید؟

ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما این سوالات هسته اصلی یک استراتژی محتوای مفید هستند. به اهداف تجاری سطح بالا، یادداشت‌های جلسات و یادداشت‌های تیم خود نگاه کنید، سپس تحقیقات انفرادی انجام دهید تا مطمئن شوید که اهداف شما قدرت ماندگاری دارند.

اهداف را بر اساس اولویت سازماندهی کنید.

هنگامی که فهرستی از اهداف تهیه کردید، آنها را از بیشترین تا کم اهمیت ترین رتبه بندی کنید. این می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام بخش از استراتژی شما نیاز فوری است و کدام بخش برای اقدام طولانی مدت است. این مرحله همچنین می‌تواند به سؤالات منابع در مراحل بعدی کمک کند.

از چارچوب SMART برای تعریف اهداف استفاده کنید.

چارچوب SMART می تواند به شما کمک کند تا اهداف کلان را مشخص تر و قابل اجراتر کنید. قبل از شروع برنامه ریزی، اهداف خود را بشناسید، در این صورت زمان آسان تری برای تعیین بهترین استراتژی خود خواهید داشت.

2. تحقیقات شخصیتی انجام دهید.

برای توسعه یک برنامه موفق، باید به وضوح مخاطبان هدف محتوای خود را تعریف کنید - که به عنوان شخصیت خریدار شما نیز شناخته می شود. این بخش مهمی از مرحله برنامه ریزی استراتژی محتوا است.

این امر به ویژه برای کسانی که تازه وارد بازاریابی شده اند بسیار مهم است. با شناخت مخاطبان هدف خود، می‌توانید محتوای مرتبط‌تر و ارزشمندتری تولید کنید که بخواهند آن‌ها را بخوانند و به آن تبدیل کنند.

جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل آنها برای یافتن الگوها.

اگر از قبل شخصیت‌های تعریف‌شده ندارید، باید داده‌های خود را تجزیه و تحلیل کنید تا بفهمید برای چه کسانی می‌خواهید محتوا ایجاد کنید و انواع محتوایی که آنها از آن لذت می‌برند.

این پست نکات مفیدی برای نحوه ایجاد پرسونای خریدار با استفاده از داده های خود دارد. همانطور که معیارهایی مانند گرایش های تماس و جمعیت شناسی را تجزیه و تحلیل می کنید، ابتدا سرنخ های خود را بر اساس وجه اشتراک آنها گروه بندی کنید.

سپس، برای یافتن شباهت های دیگر، به این گروه ها دقت کنید.

از تحقیقات خود برای اصلاح شخصیت های خریدار استفاده کنید.

اگر شما یک بازاریاب با تجربه هستید، ممکن است هدف شما تغییر کرده باشد. آیا می خواهید گروه جدیدی از افراد را هدف قرار دهید یا بازار هدف فعلی خود را گسترش دهید؟ آیا می خواهید همان مخاطبان هدف را حفظ کنید؟

بررسی مجدد پارامترهای مخاطب با انجام تحقیقات بازار در هر سال برای رشد مخاطبان شما بسیار مهم است. نگاهی دقیق‌تر به بخش‌های مشتریان فعلی‌تان نیز می‌تواند به شما در اصلاح شخصیت‌هایتان کمک کند.

3. ممیزی محتوا را اجرا کنید.

در اوایل، بسیاری از برندها با پست های وبلاگ یا رسانه های اجتماعی شروع می کنند. اگر می‌خواهید در قالب‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید یک ممیزی محتوا برای ارزیابی محتوای برتر و کم‌بازده خود انجام دهید.

اگر مدتی است که در تجارت بوده‌اید، باید تلاش‌های بازاریابی محتوا و نتایج سال گذشته خود را مرور کنید.

شکاف های موضوع و قالب بندی را پیدا کنید.

همانطور که محتوای خود را بررسی می کنید، حتماً عناوین صفحات، قالب های محتوا، تعداد کلمات و خلاصه ای از آنچه محتوای شما پوشش می دهد را ضبط کنید. این می تواند به شما کمک کند مناطقی را برای بهبود پیدا کنید.

محتوا را برای کیفیت و مرتبط بودن بررسی کنید.

سپس، کیفیت محتوا را تجزیه و تحلیل کنید و اینکه آیا محتوای شما منعکس کننده چیزی است که برای مخاطبان شما مهم است یا خیر. سپس، از آن اطلاعات برای اطلاع دادن به مسیر بعدی استفاده کنید.

به دنبال فرصت های تغییر کاربری باشید.

راه های زیادی برای تغییر کاربری محتوا وجود دارد. و این استراتژی می تواند به شما در بهینه سازی محتوای خود در کانال های متعدد کمک کند.

ممکن است به معنای گرفتن محبوب ترین وبلاگ های خود و ایجاد ویدیوهای YouTube، یک کتاب الکترونیکی یا راه اندازی یک پادکست با آن محتوا باشد.

4. یک سیستم مدیریت محتوا را انتخاب کنید.

چند بخش حیاتی مدیریت محتوا شامل تولید محتوا، انتشار محتوا و تجزیه و تحلیل محتوا است. شما می خواهید روی یک CMS سرمایه گذاری کنید تا محتوای خود را به روشی آسان و پایدار ایجاد، مدیریت و پیگیری کنید.

نیازهای خاص CMS را مشخص کنید.

پیدا کردن CMS مناسب برای تیم شما ممکن است کمی طول بکشد. ابتدا، با تیم خود در مورد فرآیندهای فعلی صحبت کنید تا از ویژگی های برتر مورد نیاز خود مطلع شوید.

سپس، با این لیست شروع به تحقیق در مورد بهترین CMS برای نیازهای خود کنید. یک CMS برای یک کسب و کار باید آسان برای استفاده، قابل تنظیم، امن و مقرون به صرفه باشد.

5. تعیین کنید که چه نوع محتوایی را می خواهید ایجاد کنید.

گزینه های مختلفی برای محتوایی که می توانید ایجاد کنید وجود دارد، از محتوای نوشتاری مانند کتاب های الکترونیکی و پست های وبلاگ گرفته تا محتوای صوتی مانند پادکست.

استراتژی محتوای عالی تعادل بین تصمیم گیری، تجزیه و تحلیل داده ها و ریسک پذیری است. همه آن مهارت ها در این مرحله مورد آزمایش قرار خواهند گرفت.

منابع خود را ارزیابی کنید.

وقتی منابعی را که برای تولید محتوا در اختیار دارید مرور می کنید، از یک نگاه انتقادی استفاده کنید. سوالاتی مانند موارد زیر می تواند به شما کمک کند تمرکز خود را محدود کرده و یک استراتژی محتوای پایدار ایجاد کنید.

  • تیم شما چقدر بزرگ است؟
  • تیم شما چقدر زمان برای تولید محتوا دارد؟
  • تیم فعلی شما چه مهارت هایی دارد؟
  • برای چه نوع محتوایی به آموزش نیاز دارید و چه چیزی را باید برون سپاری کنید؟
  • بودجه محتوایی شما چقدر است؟

6. ایده های محتوایی را طوفان فکری کنید.

از ممیزی محتوا، تحقیقات شخصیت و اهداف خود برای اتخاذ بهترین تصمیمات محتوایی برای کسب و کار خود استفاده کنید. بررسی سریع این اطلاعات قبل از طوفان فکری می تواند به شما کمک کند تا این بینش ها را در ذهن خود نگه دارید.

7. محتوای خود را منتشر و مدیریت کنید.

برنامه بازاریابی شما باید فراتر از انواع محتوایی باشد که ایجاد می کنید - همچنین باید نحوه سازماندهی محتوای خود را نیز پوشش دهد.

یک تقویم محتوایی ایجاد کنید.

با کمک یک تقویم سرمقاله، در مسیر درستی قرار خواهید گرفت که یک کتابخانه محتوای متعادل و متنوع در وب سایت خود منتشر کنید.

سپس، یک تقویم محتوای رسانه های اجتماعی برای تبلیغ و مدیریت محتوای خود در سایت های دیگر ایجاد کنید.

شما می‌توانید برای یادگیری تولید محتوا از مطالعه مقالات رایگان و یا ویدیوهای مرتبط در یوتیوب و آپارات استفاده کنید. 

کتاب هایی نیز در این زمینه وجود دارند که توسط نویسندگان معتبر و بازاریابان حرفه ای محتوا نوشته شده اند.

خواندن نوشته های افراد تاثیر گذار در حوزه محتوا می‌تواند راهی مقرون به صرفه برای آموزش محتوا نویسی باشد. 

هم چنین می‌توانید از دوره های رایگان آموزش تولید محتوا و یا دوره های غیر رایگان این زمینه استفاده کنید تا دانش خود را برای نوشتن محتوای تاثیر گذار دو چندان کنید.

خدمات آمینا

  • طراحی وبسایت
  • سئو و بهینه سازی سایت
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • تهیه محتوای متنی و بصری
  • تبلیغات انفجاری و گسترده در وب
  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  • تبلیغات در اپلیکیشن ها
  • خدمات تبلیغاتی بین المللی

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

تلفن:  ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 

         ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

منبع: https://amina-group.com/

 



:: برچسب‌ها: Content Creation , نکات مهم برای تهیه محتوا , استراتژی محتوا , تولید محتوای اثر بخش و پر بازدید , آمینا گروپ ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

راهبردهای یادگیری برای دانش آموزان دبستان

همانطور که کودکان سبک های یادگیری متفاوتی دارند، به راهبردهای یادگیری مختلف نیز واکنش متفاوتی نشان می دهند.

به عنوان والدین، می‌توانید یکی یا ترکیبی از این استراتژی‌ها را با فرزندتان امتحان کنید تا به او کمک کنید تا به طور مؤثرتر یاد بگیرد و اطلاعات را بهتر حفظ کند.

همانطور که ویلیام گلاسر روانپزشک آمریکایی دریافت، ما از برخی جهات بیشتر از دیگران بهتر یاد می گیریم. 

با در نظر گرفتن این موضوع، ما فهرستی از موثرترین استراتژی های یادگیری برای دانش آموزان دبستانی را گردآوری کرده ایم.

یادداشت برداری

 یادداشت برداری، چه از کتاب های درسی، چه از آموزش های کلاسی موجود، می تواند راهی عالی برای کودک شما برای به خاطر سپردن اطلاعات مهم باشد.

اگر فرزند شما از خواندن و نوشتن و انگلیسی لذت می برد، این ممکن است یک سبک یادگیری موثر برای او باشد. 

یادداشت برداری یک مهارت است و هدف صرفاً بازنویسی کار نیست. درعوض، باید تمرینی برای شناسایی اطلاعات ضروری باشد که برای یادآوری در آینده مفید خواهد بود.

برای کودکان کوچکتر که ممکن است یادداشت برداری را یک چالش بدانند، انتخاب اطلاعات مهم با استفاده از خودکار یا هایلایتر می تواند به همان اندازه موثر باشد.

سازماندهی اطلاعات

هر برنامه مطالعه خوب با سازماندهی شروع می شود. با سازماندهی کار خود بر اساس درس، موضوع و عنوان های فرعی، کودک شما می‌تواند سریعتر به اطلاعاتی که برای مطالعه نیاز دارد دسترسی پیدا کند.

خود سازماندهی اطلاعات می تواند باعث شود دانش آموز احساس کند کنترل بیشتری بر یادگیری خود دارد، زیرا مسئولیت مستقیم کار خود را بر عهده می گیرد.

سازماندهی اطلاعات همچنین می تواند شامل دسته بندی، تنظیم بر اساس موضوع و برنامه ریزی آینده باشد. 

همچنین می‌تواند ایده خوبی باشد که اطلاعات را به صورت فیزیکی سازماندهی کنید، یعنی مطمئن شوید که کودک شما فضایی برای ذخیره دفترچه‌ها، پوشه‌ها و سایر مواد آموزشی خود دارد.

فضای کاری نامرتب هیچ لطفی به کسی نمی‌کند، بنابراین به فکر سرمایه‌گذاری در سازماندهی میز و تمیز کردن میز اتاق خواب فرزندتان باشید.

ایجاد یادآورهای بصری

در حالی که یادداشت برداری و برجسته کردن در درجه اول یک استراتژی یادگیری مبتنی بر خواندن است، فلش کارت ها، یادداشت های پس از آن و نقشه های ذهنی همگی از تشخیص بصری استفاده می کنند.

اگر فرزند شما به طور طبیعی هنرمند است، پس ایجاد فلش کارت هایی با کلمات کلیدی یا فرمول های مهم می تواند راهی موثر برای کمک به یادآوری اطلاعات باشد.

سعی کنید فلش کارت ها یا یادداشت های پست آن را در خانه بچسبانید و هر بار که فرزندتان به یکی از آنها برخورد کرد، او را تشویق کنید تا کلمات کلیدی یا یادداشت ها را با جزئیات بیشتر توضیح دهد.

به همین ترتیب، اگر فرزندتان از استفاده از رایانه لذت می‌برد، می‌تواند با استفاده از نرم‌افزارهای رایگانی مانند Canva و Piktochart، کمک‌های بصری ایجاد کند یا با استفاده از نرم‌افزارهای رایگانی مانند SlideShare و YouTube ارائه دهد.

بازیابی دانش قبلی (به صورت شفاهی)

از آنجایی که ما 20 درصد از آنچه را می شنویم و 95 درصد از آنچه را به دیگران آموزش می دهیم به خاطر می آوریم، توضیح شفاهی اطلاعات می تواند راهی عالی برای به خاطر سپردن حقایق و ارقام باشد.

یک استراتژی یادگیری خوب برای امتحان این است که از فرزندتان سؤالاتی را از کار کلاسی یا کتاب های درسی خود بپرسید.

سؤالاتی مانند «می‌توانید درباره xyz به من بگویید» یا «در مورد xyz چه می‌دانید»، فرزند شما را تشویق می‌کند تا اطلاعات را بدون داشتن یادداشتی در دست به خاطر بیاورد.

این همچنین می تواند راهی عالی برای شناسایی نقاط قوت و ضعف فرزند شما باشد. اگر زمینه‌های موضوعی وجود دارد که آنها باید در آن بهبود یابند، می‌توانید زمان بیشتری را به تمرکز بر مواردی که در برنامه مطالعه فرزندتان هستند اختصاص دهید.

 یک بازی بازبینی خوب برای امتحان، «دانش آموز به عنوان معلم» است، جایی که کودک شما طوری می ایستد که انگار جلوی یک کلاس می ایستد و در مورد موضوعات خاصی صحبت می کند که انگار خودشان آن را آموزش می دهند.

این یک استراتژی یادگیری به خصوص برای بچه‌های دبستانی است که از نمایش و بازی کردن لذت می‌برند.

نقشه برداری ذهن

نقشه ذهنی نمایشی بصری از یادداشت ها و اطلاعات است که به روشی ساختاریافته و در عین حال خلاق ارائه می شود.

گاهی اوقات طوفان فکری نامیده می‌شود، نقشه‌های ذهنی می‌تواند به همان اندازه که کودک شما دوست دارد دقیق باشد، افکار و ایده‌ها را حول یک یا چند موضوع اصلی به هم متصل می‌کند.

آنها می توانند راهی عالی برای سازماندهی یادداشت ها حول یک ایده بزرگتر باشند و می توانند حافظه و یادگیری را تا 15 درصد در مقایسه با تکنیک های مطالعه مرسوم بهبود بخشند.

چرا یکی از این استراتژی های یادگیری را برای بچه های دبستانی به عنوان راهی برای مخلوط کردن برنامه تجدید نظر، تکالیف یا مطالعه آنها امتحان نکنید.

آنچه ممکن است متوجه شوید این است که ترکیبی از چندین استراتژی یادگیری موثرترین راه برای کودک شما برای حفظ اطلاعات است.

درباره مدرسه پسرانه پیشرو

مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۷۳ با روش تحصیلی کیف در مدرسه فعالیت خود را آغاز کرد. به کارگیری روش کیف در مدرسه در دبستان پسرانه پیشرو باعث شد که این مدرسه بتواند به عنوان یکی از بهترین مدارس تهران شناخته شود.

مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۹۷ با هدف لمس هر چه بهتر مباحث درسی و آشنایی دانش آموزان با محیط اطراف خود اقدام به ایجاد فضایی به نام پارک علم کرد که بسیار مورد استقبال والدین و دانش آموزان قرار گرفت.

تدریس به زبان انگلیسی در کنار فارسی در مدرسه پسرانه پیشرو باعث می شود تا دانش آموزان زبان زنگلیسی را نه فقط به صورت تئوری بلکه به صورت کاربردی و در زندگی روزمره یاد بگیرند.

تماس با ما

تلفن:

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 



:: برچسب‌ها: مدرسه پسرانه پیشرو , مجتمع آموزشی پیشرو , دبستان غیر دولتی پیشرو ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

طراحی دکوراسیون تجاری چیست؟

طراحی تجاری به طراحی و دکوراسیون اداری، تجاری و فضاهای کاری گفته می شود. طراحان تجاری برای اولویت دادن به عملکرد و ایمنی آموزش دیده اند، با این حال هرگز سبک یا زیبایی شناسی را قربانی نمی کنند. آنها می دانند که چگونه بدون تسلیم شدن در طراحی فضا برنامه ریزی کنند.

فضای تجاری با طراحی خوب در زمان های اخیر به یک ضرورت تبدیل شده است. چه فضای کاری و چه فروشگاه های خرده فروشی، برنامه ریزی مناسب فضا نقش مهمی در رضایت کارکنان و مشتریان دارد.

یک فضای اداری گرم و دلپذیر، حال و هوای مثبتی را ایجاد می کند، در حالی که یک محیط شلوغ، ناخوشایند و سرد می تواند منجر به تحریک و بی حوصلگی شود.

بنابراین، ضروری است که تمام جنبه های املاک تجاری، اعم از فیزیکی یا زیست محیطی، با دقت اجرا شود. اینجاست که طراحی داخلی تجاری وارد عمل می شود.

اکثر شرکت‌های طراحی داخلی خدمات طراحی را برای فضاهای تجاری ارائه می‌کنند تا محیطی تمیز، شیک و دلپذیر را ایجاد کنند. با این حال، قبل از پرداختن به ایده‌های منحصر به فرد طراحی تجاری، بیایید بفهمیم طراحی داخلی تجاری به چه معناست.

طراحی داخلی به عنوان هنر ترکیب معماری کاربردی با عناصر زیبایی شناختی در هر سازه برای بهبود ظاهر و احساس آن خلاصه می شود. فضاهای تجاری معمولاً برای تحقق هدف یک کسب و کار ساخته می شوند.

آنها می توانند فروشگاه ها، دفاتر، انبارها یا رستوران ها باشند. بنابراین، آنها برای دستیابی به اهداف خود به طراحی داخلی تجاری خاص نیاز دارند. بنابراین، دلایل متعددی وجود دارد که یک سازمان تجاری یا عمومی از طراحی داخلی تجاری برای فضای خود کمک بگیرد.

پنج قانون برای طراحی دکوراسیون تجاری موفق

یک طراحی تجاری عالی می تواند در تعیین موفقیت هر کسب و کاری بسیار موثر باشد. فروشگاه‌ها، رستوران‌ها یا هر ساختمان تجاری مشتری‌محور دیگری تنها زمانی می‌توانند سود بیشتری کسب کنند که بتوانند مشتریان بیشتری را جذب و حفظ کنند.

یک فضای فرسوده و شلوغ با نور بد و بدون فضای پیاده روی باعث می شود خریداران احساس ناراحتی کنند و باعث بی میلی برای بازدید مجدد شوند. به همین دلیل، دفاتر و فضاهای کاری باید به گونه ای طراحی شوند که کارکنان را آرام و چابک نگه دارد.

یک فضای اداری کم نور با کاغذ دیواری های شلوغ و وسایل تزئینی بیش از حد ممکن است باعث شود کارمندان صبر خود را از دست بدهند و بهره وری کارکنان پایین بیاید. بیایید به برخی از این ایده‌ها برای کمک به ارتقای فضای داخلی یک ساختمان تجاری نگاه کنیم:

1. همه کاره نگه داشتن ساختارها

وقتی صحبت از عناصر ساختاری یک فضای داخلی تجاری می شود، بهترین راه برای اطمینان از تبدیل پذیری هر فضای داخلی، همه کاره نگه داشتن آنها است. فضا باید طوری طراحی شود که در صورت نیاز با توجه به روندهای در حال تغییر بازسازی شود.

این می تواند شامل عناصری باشد که به راحتی قابل تغییر در طراحی داخلی تکمیل شده یا برنامه ریزی فضایی مناسب است تا امکان مانور دادن به مبلمان، تجهیزات و سایر اقلام مبلمان را به راحتی فراهم کند.

2. پیاده سازی فناوری را در نظر بگیرید.

فناوری نقش بسزایی در ایجاد فضای داخلی برای یک خانه جدید یا ساختمان تجاری در دوران مدرن دارد. کسب و کارهای خرده فروشی برای ارتباطات، عملکرد و همچنین فروش به فناوری متکی هستند. بنابراین، طراحی فضاهای تجاری از دیدگاه فناوری برای سهولت استفاده بسیار مهم شده است.

در حالی که طراحان دوره طراحی داخلی را دنبال می کنند، اهمیت ادغام طراحی زیبایی شناختی با عملکرد را درک می کنند. این یک جنبه ضروری از طراحی داخلی تجاری است.

اجرای یکپارچه سیستم های تکنولوژیکی برای یک فضای تجاری ضروری است. هنگام ایجاد طرح طراحی داخلی تجاری، امکانات سیستم های مخابراتی مانند شبکه های کامپیوتری، تلفن، تلویزیون، پخش کننده های رسانه ای باید در نظر گرفته شود.

همچنین، با در نظر گرفتن ضریب راحتی و اثربخشی میهمانان، خریداران، غذاخوری‌ها یا نیروی کار، همیشه به یک برنامه منظم برای نصب سیستم‌های کنترل دیجیتال متمرکز یا غیرمتمرکز نیاز است.

3. زیبایی شناسی را ارتقا دهید.

طراحان داخلی ممکن است گاهی اوقات جنبه های زیبایی شناختی را نادیده بگیرند تا هنگام ایجاد یک فضای طراحی داخلی برای استفاده تجاری، به عملکرد اهمیت بیشتری دهند. با این حال، این ممکن است در دراز مدت بر هوشمندی کلی فضای تجاری تأثیر بگذارد.

یک فضای داخلی کسل کننده، ملایم و بدون مبلمان، صرف نظر از اینکه چقدر کاربردی باشد، هرگز حال و هوای دلپذیری را ایجاد نمی کند. بنابراین، دکوراسیون تجاری باید به زیبایی شناسی داخلی نیز بپردازد.

4. فضاهای شخصی سازی شده را فراهم کنید.

وقتی صحبت از خدمات مبتنی بر مشتری مانند رستوران‌ها و هتل‌ها می‌شود، ایجاد احساس در خانه به مشتریان به این معناست که انتخابی برای لذت بردن از خدمات ترجیحی و محیط به آنها داده شود.

بنابراین، برای این مشاغل بسیار سودمند است که یک طرح طراحی دکوراسیون تجاری برای ساختن فضای خود با مقرراتی که علایق و ترجیحات شخصی را برآورده می کند، تشکیل دهند.

برای مثال، رستوران‌ها می‌توانند قسمت‌های مختلف نشستن مانند نشستن در داخل خانه، صندلی در باغ، صندلی کنار استخر یا صندلی‌های تراس را در اختیار مشتریان قرار دهند تا مکان‌هایی را انتخاب کنند که رضایت‌بخش‌ترین مکان برای مشتریان باشد.

از طرفی هتل ها می توانند اتاق ها و ویلاهای مختلفی داشته باشند که با توجه به نیازها و ترجیحات مهمانان خود طراحی شده اند.

5. همیشه ایمنی را تضمین کنید.

نکته مهم دیگری که در طراحی فضای اداری تجاری باید به آن توجه داشت ایمنی است. ایمنی ویژگی اصلی در هر ساخت و ساز ساختمان است. از آنجایی که ایمنی یک الزام اخلاقی طراح داخلی و مشتری است و فقط یک الزام قانونی نیست، ویژگی های ایمنی باید اساساً در طراحی داخلی ادغام شوند.

کاملاً ضروری است که اطمینان حاصل شود که هیچ مقررات ایمنی قربانی اهداف طراحی زیبایی شناختی یا عملکردی نمی شود.

پیروی از این پنج ایده ساده تضمین می کند که طراحی دکوراسیون تجاری ایمن، سالم، کاربردی و از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است. علاوه بر این، در سناریوی تجاری رقابتی امروزی، قابلیت اطمینان عاملی محوری است که در حفظ مشتری تصمیم می گیرد.

بنابراین، ترکیب این ایده های طراحی دکوراسیون تجاری می تواند یک فضای تجاری قابل اعتماد، مدرن، منحصر به فرد و موفق را ارائه دهد.

دکوراسیون تجاری با ایوان سبز

در طراحی دکوراسیون داخلی واحد های تجاری ، شما به متخصصینی با علم روز و دانش کافی نیاز دارید تا بتوانند طرحی زیبا توأم با نورپردازی استاندارد خلق کنند و امکان استفاده بهینه از فضا را به شما بدهند.

گروه معماری ایوان سبز با بهره گیری از علم روز دنیا و استفاده از روانشناسی رنگ ها و با بهره گیری از پرسنل متخصص طراحی فضاهای تجاری ، به صورت منحصر به فرد و متناسب با صنف و مشتریان شما، واحد تجاری یا فروشگاهتان را طراحی و اجرا خواهد کرد.

تماس با ما

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

 تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

 منبع: https://interior-designer.ir/

 



:: برچسب‌ها: طراحی واحد های تجاری , ایده های طراحی داخلی دفتر تجاری , دکوراسیون تجاری با ایوان سبز , دکوراسیون تجاری موفق ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

تبلیغات فضای مجازی چیست؟

 

کانال‌های بازاریابی سنتی شامل بیلبوردها، رادیو، چاپ و تلویزیون است، در حالی که بازاریابی آنلاین در رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها، ایمیل‌ها و اشکال دیگر نمایش داده می‌شود.

روش‌ها، استراتژی‌ها و کانال‌هایی که زیر چتر بازاریابی آنلاین قرار می‌گیرند، متنوع هستند، اما همه آنها به دنبال استفاده از اینترنت برای اتصال به مخاطبان بزرگ‌تر و هدفمندتر هستند.

به عبارت دیگر، تمام محتوای آنلاین برای ابزار فروش یا معرفی محصولات و خدمات را تبلیغات دیجیتال می نامند. بدون محدودیت جغرافیایی در کسب و کارهای سنتی، صاحبان کسب و کار معمولا می توانند تنها قسمت خاصی از یک منطقه را پوشش دهند، در حالی که در تبلیغات دیجیتال، هیچ مرز جغرافیایی وجود ندارد.

انواع تبلیغات آنلاین

انواع رایج بازاریابی آنلاین عبارتند از:

  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • بازاریابی وابسته
  • سئو (بهینه سازی موتور جستجو)
  • طراحی وب سایت
  • بازاریابی ایمیلی
  • تبلیغات پولی
  • نمایش تبلیغات
  • رویدادهای آنلاین و وبینارها
  • بهینه سازی نرخ تبدیل
  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • اتوماسیون بازاریابی
  • مدیریت ارتباط با مشتری

تبلیغات آنلاین تقریباً در تمام پلتفرم های دیجیتال به اشکال مختلف وجود دارد. برخی از رایج ترین شکل های تبلیغات آنلاین عبارتند از تبلیغات نمایشی، تبلیغات پاپ آپ، تبلیغات ایمیلی، تبلیغات SEM، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، تبلیغات رسانه ای غنی، تبلیغات رسانه های اجتماعی و تبلیغات بومی.

ویژگی مشترک انواع مختلف تبلیغات آنلاین این است که همه آنها در یک محیط دیجیتال ظاهر می شوند و نه به طور سنتی، به این معنی که می توان در پلتفرم های مختلف با استفاده از اینترنت به آنها دسترسی داشت.

تبلیغات آنلاین هنگام گشت و گذار در وب، ایمیل یا پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی شناسایی می شود. تبلیغات آنلاین به شما این امکان را می دهد تا افرادی را که احتمالاً به کسب و کار شما علاقه مند هستند، بیابید، به آنها دسترسی پیدا کنید و آنها را جذب کنید، بدون اینکه برای مخاطبان بیش از حد زیادی هزینه کنید.

تبلیغات آنلاین اطلاعات دقیقی برای مخاطبان ارائه می دهد، بنابراین می توانید تلاش های خود را به طور موثر متمرکز کنید.

تبلیغات آنلاین چقدر موفق است؟

تبلیغات آنلاین چقدر موثر است؟ تبلیغات دیجیتال می تواند آگاهی برند را تا 80 درصد افزایش دهد. پس از اینکه در معرض تبلیغات نمایشی قرار گرفتند، مصرف کنندگان 155 درصد بیشتر احتمال دارد که شرایط خاص برند شما را جستجو کنند.

مشتریان 70 درصد بیشتر احتمال دارد که از تبلیغات هدفمند مجدد خرید کنند.

مزایای بازاریابی آنلاین

همانطور که اینترنت نحوه زندگی، تفکر و ارتباط ما را تغییر داده است، امکانات و مزایای جدیدی را برای بازاریابان باز کرده است. بازاریابی آنلاین علاوه بر ارائه دامنه وسیع‌تر، عبارت است از:

مقرون به صرفه. ارسال پیام دیجیتال می تواند ارزان تر و کارآمدتر از چاپ باشد. می‌تواند سریع‌تر تکرار شود، و می‌توان آن را به شدت هدفمند کرد تا فقط به مرتبط‌ترین مخاطبان دسترسی پیدا کند، به این معنی که معمولاً ROI قوی ارائه می‌کند.

سریع. مخاطبان شما می توانند فوراً بر اساس پیام شما عمل کنند و به شما یک چرخش سریع در سرمایه گذاری شما می دهند.

قابل پیگیری. به راحتی می توان فهمید که آیا مخاطبان شما در حال کلیک کردن، باز کردن ایمیل ها، اشتراک گذاری یا خرید هستند. اگر می دانید چه چیزی کار نمی کند، نیازی به هدر دادن زمان و منابع روی آن ندارید. اگر می دانید چه چیزی کار می کند، می توانید به آن تکیه کنید.

با هدف. بازاریابی آنلاین به شرکت ها اجازه می دهد تا مخاطبان خاصی را هدف قرار داده و پیام های خود را سفارشی کنند.

شخصی. روش‌های دیجیتالی می‌توانند خودکار و پاسخگوی رفتار مصرف‌کننده آنلاین باشند، به این معنی که تعداد نامحدودی از مشتریان فردی اطلاعات به موقع، مرتبط و شخصی‌شده را دریافت می‌کنند.

چشمگیر. محتوایی که به صورت آنلاین به اشتراک می گذارید فرصتی برای نشان دادن تخصص و ایجاد شناخت برند است.

جذاب. بسیاری از روش‌های بازاریابی آنلاین درون‌گرا هستند، به این معنی که با ایجاد محتوای قابل دسترس و جذاب، می‌توانید مشتریان مناسب را جذب کنید، نه اینکه آن‌ها را منفجر کنید و امیدوار باشید که به دست افرادی که به دنبال آن هستند برسد.

چگونه می توانم بازاریابی آنلاین را بهبود بخشم؟

هشت راه برای بهبود استراتژی بازاریابی آنلاین برای رشد کسب و کار:

  • وب سایت خود را ایجاد و بهینه کنید.
  • افزایش ترافیک وب سایت
  • نظرات محصول
  • یک محتوای قوی و حضور اجتماعی ایجاد کنید.
  • از بازاریابی PPC استفاده کنید.
  • یک استراتژی بازاریابی ایمیلی خوب ایجاد کنید.
  • مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید.
  • کسب و کار خود را گسترش دهید.

تبلیغات چگونه باعث بهبود فروش می شود؟

مشاوره تبلیغات در فضای مجازی می تواند با اطلاع رسانی به مشتریان بالقوه و فعلی در مورد راه اندازی محصول جدید، پیشنهادات ویژه و بهبودها، فروش را افزایش دهد. به غیر از یادآوری کسب و کار شما به مشتریان فعلی، تبلیغات همچنین می تواند به ایجاد یا توسعه یک برند متمایز برای کسب و کار شما کمک کند.

شرکت آرامش گستران مینا

کسانی که خواهان کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در زمینه تبلیغات در فضای مجازی هستند می توانند با شماره تماس های ذکر شده در وب سایت آمینا گروپ تماس بگیرند تا بهترین مکان برای تبلیغات را به شما معرفی کند، این موضوع باعث رشد بیش از پیش شما شده و کسب درآمد شما را افزایش خواهد داد.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

 منبع: https://amina-group.com/

 



:: برچسب‌ها: مشاوره تبلیغات در فضای مجازی به صورت رایگان , هدف از انجام تبلیغات در فضای مجازی , مشاوره تبلیغات در فضای مجازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

مبارزه با استرس در مدرسه

 

همه ما گهگاه استرس را تجربه می کنیم - و برخی افراد بیشتر از دیگران. استرس روش بدن ما برای رسیدگی به خواسته هایی است که ممکن است باعث واکنش فیزیکی، عاطفی یا روانی شود.

با این حال، زمانی که استرس مدیریت نمی شود یا شروع به غلبه بر زندگی شما می کند، می تواند منجر به مسائل جدی تری مانند اضطراب و افسردگی شود. این چیزی است که بسیاری از دانش‌آموزان، والدین و معلمان با نزدیک‌تر شدن به آغاز سال تحصیلی به آن فکر می‌کنند.

ما می دانیم که سطح اضطراب و افسردگی هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان در سال های اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته است.  استرس، اضطراب و افسردگی عملکرد را مختل می کند و کودکان را از یادگیری و بزرگسالان را از عملکرد شغلی باز می دارد.

به همین دلیل توصیه می شود که دانش آموزان و بزرگسالان باید یاد بگیرند که علائم و نشانه های اضطراب و افسردگی را بشناسند و روی توسعه ابزارهایی برای مبارزه با عوامل استرس زا کار کنند.

ایجاد مهارت های مدیریت استرس

مدیریت استرس و مهارت های مقابله ای برای پیشرفت والدین، دانش آموزان و معلمان در هر سال تحصیلی حیاتی است، به خصوص در سال تحصیلی آینده، زمانی که COVID-19 هنوز یک نگرانی است.

راهبردهای مقابله ای برای دانش آموزان

دانش آموزان در طول سال تحصیلی با انواع استرس ها مواجه خواهند شد. مجهز بودن به ابزارهایی برای کمک به مدیریت اثرات برای موفقیت بسیار مهم است. در اینجا چند استراتژی مقابله ای وجود دارد:

تنفس عمیق شکمی را تمرین کنید.

می توانید در بین کلاس ها، هنگام ناهار یا قبل و بعد از مدرسه نفس عمیق بکشید.

راحت بنشینید و هر دو پا را روی زمین بگذارید و یک دست را روی شکم خود قرار دهید. مطمئن شوید که عضلاتتان شل شده اند.

از طریق بینی عمیق نفس بکشید تا شکمتان بالا بیاید.

این نفس را به مدت 5 ثانیه نگه دارید، سپس به آرامی از طریق دهان خود بازدم کنید، مثل اینکه در حال دمیدن از نی هستید.

این الگو را برای 3 تا 5 دقیقه تکرار کنید.

آرامش پیشرونده عضلانی را امتحان کنید.

انجمن روانشناسی آمریکا آرامش پیشرونده عضلانی را برای مبارزه با استرس و کاهش اضطراب توصیه می کند.

در یک موقعیت راحت قرار بگیرید، در حالت ایده آل دراز بکشید.

با منقبض کردن عضلات ساق پا شروع کنید.

در حین انقباض این عضلات، 5 تا 10 ثانیه نفس بکشید، سپس بازدم کنید و انقباض را رها کنید.

10 ثانیه در این وضعیت آرام بمانید.

به سمت بالا حرکت کنید، گروه‌های ماهیچه‌ای مختلف را در حین تنفس به داخل و خارج منقبض کنید، 5 تا 10 ثانیه در هر نفس نگه دارید و سپس 10 ثانیه قبل از حرکت به گروه عضلانی بعدی استراحت کنید.

در فعالیت های بدنی منظم شرکت کنید.

شرکت در فعالیت های روزانه از طریق ورزش یا ورزش می تواند به کاهش اثرات استرس کمک کند. فرزندتان را تشویق کنید که به یک ورزش یا فعالیت بپیوندد یا عصرها به عنوان یک خانواده ورزش کند.

همه احساسات را بشناسید و بپذیرید.

توروفسکی می‌گوید کودکان و نوجوانان باید بدانند که مهارت‌های مقابله به این معنا نیست که همه احساسات منفی، مانند احساس ناراحتی، عصبانیت، ناامیدی، بی‌حوصلگی یا اضطراب از بین می‌روند.

در عوض، مهارت های مقابله ای باید به آنها اجازه دهد تا این احساسات را تشخیص دهند، آنها را برچسب گذاری کرده و اعتبار سنجی کنند و رفتارهایی را برای کاهش آنها انجام دهند.

یاد بگیرید که با مشکلات ارتباط برقرار کنید.

توروفسکی می‌گوید که دانش‌آموزان باید توسط والدین و معلمان تشویق شوند تا در مواقعی که خسته، حواس‌پرتی یا سرگردان هستند، احساسات شان را به اشتراک بگذارند.

مهارت‌های مقابله‌ای خاص ممکن است برای همه متفاوت باشد، اما توروفسکی می‌گوید که برای اکثر ما، ممکن است شامل به اشتراک گذاشتن این احساسات دشوار با افرادی باشد که دوستشان داریم و به آنها اعتماد داریم.

چند شنونده قابل اعتماد پیدا کنید.

همچنین مهم است که دانش‌آموزان کسی را داشته باشند که با دقت و بدون قضاوت به آنها گوش دهد.

دانش آموزان در هر سنی باید حداقل دو بزرگسال را پیدا کنند که به آنها اعتماد دارند و بیشتر اوقات به آنها دسترسی دارند. این می تواند شامل یک معلم مدرسه، دوست خانوادگی، عضو خانواده، یا متخصص بهداشت روان باشد.

از فرزندتان بخواهید نام و اطلاعات تماس را روی کارتی بنویسد تا در کوله پشتی یا تلفن خود بگذارد.

راهبردهای مقابله با استرس برای والدین

در حال حاضر، بسیاری از والدین در تغییر و مقابله با هر چیزی که سر راهشان قرار می گیرد، متخصص هستند. همانطور که گفته شد، مدیریت خانواده، کار و مدرسه عوارض خود را دارد و تعداد بیشماری از والدین و مراقبان در حال حاضر با سطح بالایی از استرس دست و پنجه نرم می کنند.

در اینجا روش هایی برای والدین برای مدیریت استرس در سال تحصیلی وجود دارد.

یک استراحت مدیتیشن داشته باشید.

بر اساس یک بررسی سیستماتیک و متاآنالیز منبع معتبر در سال 2014، حتی یک استراحت 5 دقیقه ای مراقبه - در زمان انتظار تعطیل شدن مدرسه، قبل از رفتن به محل کار یا قبل از رفتن به رختخواب - می تواند به کاهش استرس و پاکسازی ذهن شما کمک کند. همچنین می توانید از این زمان برای تمرین تنفس عمیق شکمی برای کاهش بیشتر استرس استفاده کنید.

برای شروع تمرین مراقبه، مطمئن شوید که در مکانی ساکت هستید.

چشمان خود را ببندید، نفس عمیقی بکشید و روی لحظه حال تمرکز کنید.

اگر افکارتان منحرف شد - به رویدادهایی که دیروز اتفاق افتاد، به لیست کارهایتان یا هر چیز دیگری غیر از حال - آنها را تصدیق کنید، اما سپس آنها را رها کنید و توجه را به لحظه حال برگردانید.

هرچه بیشتر مراقبه تمرکز حواس را تمرین کنید، راحت تر می توانید افکار خود را کنترل کنید.

خود مراقبتی روزانه را تمرین کنید.

والدین اغلب اولین گروه از افرادی هستند که مراقبت از خود را در انتهای لیست کارهای خود قرار می دهند. اما توروفسکی می‌گوید مراقبت از خود مهم‌تر از همیشه است.

او می‌گوید: «خوب خوردن، نوشیدن آب زیاد، ورزش و استراحت، و تنها بودن زیاد، کمک زیادی به جلوگیری از تحریک بیش از حد و تحریک‌پذیری می‌کند.»

مصرف رسانه خود را به حداقل برسانید.

استراحت از تماشای یا خواندن اخبار و رسانه های اجتماعی می تواند به کاهش استرس کمک کند. مقدار زمان تفریحی (غیر مرتبط با کار) را که آنلاین می گذرانید محدود کنید یا آن را به 1 ساعت در روز در یک زمان از قبل برنامه ریزی شده محدود کنید.

اطراف خود را با افراد حمایت کننده احاطه کنید.

حمایت اجتماعی هنگام مدیریت استرس بسیار مهم است. یافتن افرادی که به آنها اعتماد دارید - چه دوستان، اعضای خانواده یا همکاران - می تواند به شما در کاهش اثرات نامطلوب استرس کمک کند.

هر هفته زمانی را برای ملاقات با یک دوست اختصاص دهید. در صورت امکان، از این زمان برای ورزش استفاده کنید، زیرا فعالیت بدنی نیز استرس را کاهش می دهد. توافق کنید چند بار در هفته با هم پیاده روی کنید یا به دوچرخه سواری بروید.

راهبردهای مقابله ابا استرس برای معلمان و کارکنان مدرسه

علاوه بر راهبردهای ذکر شده برای دانش آموزان و والدین، در اینجا راه های دیگری وجود دارد که معلمان و سایر کارکنان مدرسه می توانند با استرس کنار بیایند.

احساسات خود را تصدیق کنید.

توروفسکی می‌گوید که معلمان و سایر کارکنان مدرسه نیز مانند دانش‌آموزان باید اذعان کنند که ممکن است با فرسودگی شغلی دست و پنجه نرم کنند. وقتی این اتفاق می‌افتد، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که با دلسوزی با خودتان رفتار کنید.

توروفسکی می گوید: «تمرین شفقت به خود شامل شناخت نشانه های ناراحتی و احساسات منفی و اعتبار بخشیدن به آنها به جای انتقاد از خود است.

از مدیران خود حمایت بخواهید.

سالتز می‌گوید: «استرس ناشی از فرسودگی شغلی به‌طور خاص بر بسیاری از کارکنان مدرسه تأثیر می‌گذارد، و این مستلزم آن است که محل کار آن‌ها بار کاری را کاهش دهد، ساعات کاری را محدود کند، ساعات بعد از کار را در جایی که واقعاً آرام هستند، و ایجاد یک فضای کار ایمن ایجاد کند».

او می‌گوید معلمان و سایر کارمندان مدرسه نیز باید بدانند که محل کارشان در صورت مشکل از آنها حمایت می‌کند و آنها را برای کمک به مسائل بهداشت روان راهنمایی می‌کند.

کمی استراحت کنید.

می‌توانید تنفس عمیق یا آرام‌سازی پیشرونده عضلانی را - که در بالا توضیح داده شد - بین کلاس‌ها، هنگام ناهار یا قبل و بعد از مدرسه تمرین کنید.

خودمراقبتی روزانه را تمرین کنید.

راه های مدیریت استرس در طول سال تحصیلی عبارتند از:

  • درست خوردن
  • ورزش روزانه
  • مراقبه ذهن آگاهی
  • خواب مناسب

در اینجا چند نکته برای تحقق این اهداف وجود دارد:

از یکشنبه برای برنامه ریزی وعده های غذایی و ورزش هفتگی استفاده کنید.

اگر در هنگام ناهار یا بعد از مدرسه وقت دارید برای پیاده روی داشته باشید، یک کیف یدکی در ماشین خود نگه دارید.

یخچال خود را با سبزیجات و میوه های از پیش برش داده شده برای میان وعده های غذایی آماده کنید.

هر شب در یک زمان معقول و ثابت به رختخواب بروید.

چه زمانی درخواست کمک از متخصص کنیم؟

اگر کنترل اضطراب و استرس به تنهایی کارساز نیست، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که به دنبال کمک حرفه ای باشید. سالتز می‌گوید: «والدین باید نشانه‌هایی را بدانند که باید به دنبال آنها باشند، تا بدانند چه زمانی زمان آن است که فرزندشان را برای ارزیابی و احتمالاً درمان نزد یک متخصص ببرند.

همچنین زمانی که فکر می کنند فرزندشان به کمک، توجه، ابزار و حمایت بیشتری نیاز دارد، باید با مربیان ارتباط برقرار کنند. به علاوه، سالتز می گوید، والدین باید بدانند چه زمانی ممکن است به کمک اضافی نیاز داشته باشند.

او می‌گوید: اگر خودتان دچار اختلال اضطراب هستید، کمک به فرزندتان در مورد اضطراب سخت است. در اینجا علائم رایج استرس وجود دارد:

  • احساس تحریک و عصبانیت
  • کمبود انگیزه
  • احساس غرق شدن
  • عصبی بودن یا اضطراب
  • مشکل خواب
  • غمگینی یا افسردگی
  • مشکل در تمرکز
  • بدتر شدن مشکلات مزمن سلامت یا شرایط سلامت روان
  • تغییرات در اشتها
  • سردرد، بدن درد و مشکلات معده یا گوارشی

همه ما با استرس دست و پنجه نرم می کنیم. اما دانستن چگونگی شناسایی و مدیریت و کنترل استرس می تواند به کاهش اثرات منفی و حفظ سلامت شما و فرزندتان در طول سال تحصیلی کمک کند.

با صرف زمان برای مراقبت از خود، درست غذا خوردن، ورزش، تمرین تنفس عمیق، تماس با دوستان و خانواده و درخواست کمک، می توانید بر استرس های روزانه کنترل کنید.

اگر این مداخلات مؤثر نبودند و احساس می‌کنید استرس شما یا سطح استرس فرزندتان خیلی بالا می‌رود، وقت آن است که با پزشک تماس بگیرید. آنها می توانند به تعیین اینکه آیا ارجاع به یک متخصص مراقبت های روانی نیاز است یا خیر کمک کنند.

مجتمع آموزشی پیشرو

تماس با ما

تلفن :

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس : تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 



:: برچسب‌ها: علائم و نشانه های استرس کدامند؟ , مدیریت استرس و کنترل آن در دانش آموزان , راه های مقابله با استرس ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

چرا باید عناصر اساسی طراحی گرافیک را بدانیم؟

ایجاد محتوای بصری برای انتقال پیام ها و ایده ها هنر و تمرین طراحی است. برای جذب مخاطب و انتقال بصری اطلاعات، طراحی گرافیک از اصول و عناصر مختلفی از جمله تصاویر، تایپوگرافی، رنگ ها، چیدمان و ترکیب بندی استفاده می کند.

برای تولید طرح‌های تاثیرگذار برای رسانه‌های مختلف، طراحان گرافیک بر خلاقیت، مهارت فنی و دانش عمیق اصول ارتباطات بصری خود تکیه می‌کنند.

ارتباط: ارتباط موثر با طراحی گرافیکی که ابزاری قدرتمند است تسهیل می شود. طراحان می توانند با درک عناصر یک طرح، پیام ها، ایده ها و مفاهیم را به شیوه ای کارآمد به مخاطبان هدف خود منتقل کنند.

بهبود خوانایی، برانگیختن احساسات و تضمین درک پیام مورد نظر از طریق استفاده از رنگ، حروف و چینش امکان پذیر است.

جذابیت بصری: طراحی موثر چشم را به خود جلب می کند و اولین تاثیر قوی را ایجاد می کند. طراحانی که در طراحی گرافیک ماهر هستند می توانند ترکیبات زیبایی شناختی جذابی تولید کنند که توجه بینندگان را به خود جلب کرده و به خود جلب کند.

یک تجربه کاربری موفق و به یاد ماندنی را می توان از طریق کاربرد متفکرانه رنگ، چیدمان و گرافیک ایجاد کرد.

برند و هویت: ایجاد و حفظ هویت یک برند هر دو به شدت به طراحی گرافیک وابسته است. طراحان ممکن است با دانستن نحوه استفاده مؤثر از اجزایی مانند رنگ، تایپوگرافی و عکاسی، بازنمایی های بصری ای تولید کنند که باورها، شخصیت و مخاطبان مورد نظر یک برند را منعکس کند.

هویت برند تقویت می شود و آشنایی با برند از طریق سازگاری در اجزای طراحی ایجاد می شود.

10 عنصر مهم طراحی گرافیکی خوب

1. رنگ

نور با چشم و مغز انسان در تعامل است تا درک بصری رنگ را شکل دهد. توانایی سطوح و اجسام در بازتاب یا ساطع نور در طول موج های مختلف یکی از این ویژگی هاست.

چرخه رنگی متشکل از رنگ های اولیه، ثانویه و ثالث را می توان برای ترتیب دادن طیف وسیعی از رنگ ها که چشم انسان قادر به درک آن است، استفاده کرد.

2. تایپوگرافی

تایپوگرافی تمرین سازماندهی و ساختاربندی کلمات به روشی خوانا و زیباشناختی است. برای اینکه اطلاعات نوشتاری به درستی منتقل شود، باید حروف (فونت)، اندازه، فاصله و سایر اجزای تایپوگرافی انتخاب، مرتب و استفاده شود.

3. ترکیب

در طراحی گرافیک، ترکیب بندی، موقعیت و طبقه بندی اجزای بصری را در داخل یک قطعه طراحی توصیف می کند.

برای تولید ترکیبی که هم از نظر زیبایی شناختی زیبا و هم کاربردی باشد، نیاز به تصمیم گیری متفکرانه در مورد موقعیت، فاصله و اتصالات بین قطعات دارد.

هدف از ترکیب بندی انتقال پیام یا داستان مورد نظر طرح و همچنین هدایت چشم بیننده و ایجاد هماهنگی بصری و سلسله مراتب است.

4. فضا

مناطقی که عناصر در یک ترکیب اشغال می‌کنند و خالی می‌گذارند، در طراحی گرافیک فضا نامیده می‌شوند. فضای مثبت که شامل عناصر طراحی است و فضای منفی که خالی یا فضای سفید است، دو دسته متفاوت هستند که می توان آن را در آن قرار داد.

تصاویر، متن و سایر اجزای بصری. برای ایجاد یک طراحی هارمونیک و متعادل، هر دو فضای منفی و مثبت بسیار مهم هستند. خوانایی و وضوح یک طرح به شدت تحت تأثیر فضا قرار می گیرد.

زمانی که بین حروف، خطوط متن و پاراگراف ها فضای کافی وجود داشته باشد، خواندن و درک مطالب برای مخاطب آسان تر است.

علاوه بر این، فضای سفید به ایجاد تمایز بین اجزای مختلف طراحی کمک می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد از نظر بصری متمایز باشند و به هم ریختگی بصری را به حداقل برساند.

فضای بیش از حد یا خیلی کم می تواند باعث شود که یک طراحی از هم گسسته یا بی نظم باشد. اتاق خیلی کم می تواند باعث شود که طراحی به هم ریخته و طاقت فرسا باشد.

بهترین خوانایی و وضوح یک طرح به ایجاد تعادل صحیح بین فضای منفی و مثبت بستگی دارد. از فضا می توان به طور موثر برای ایجاد سلسله مراتب بصری در طراحی استفاده کرد.

به منظور جلب توجه بیننده و ایجاد یک سلسله مراتب واضح از اطلاعات، طراحان ممکن است فاصله و موقعیت اقلام را دستکاری کنند.

5. کنتراست

ایجاد نابرابری یا کنار هم قرار گرفتن بین عناصر یک اصل کلیدی در طراحی گرافیکی است که به عنوان کنتراست شناخته می شود. برای جذب بینندگان، ایجاد علاقه به تصاویر و انتقال موثر پیام ها بسیار مهم است.

کنتراست به ایجاد سلسله مراتب، تأکید بر اطلاعات حیاتی و هدایت توجه بیننده در یک طرح کمک می کند. طرح هایی که فاقد کنتراست هستند ممکن است بی روح، تکراری و بدون تاثیر ظاهر شوند.

طراحان می توانند خوانایی، وضوح و جذابیت بصری کلی طرح های خود را با استفاده موثر از کنتراست بهبود بخشند. 

برای ایجاد ترکیب هایی که از نظر بصری جذاب باشند، طراحان به دقت تعادل و ترتیب این جنبه های متضاد را بررسی می کنند.

استفاده از کنتراست در طراحی می تواند به طور موثر توجه بیننده را به آنجا هدایت کند. طراحان می توانند با ترکیب هوشمندانه عناصر متضاد توجه مخاطب را متمرکز کرده و جزئیات خاص را برجسته کنند.

طراحان می توانند سلسله مراتبی ایجاد کنند، توجه بیننده را مستقیماً هدایت کنند، پیام ها را با وضوح و دقت منتقل کنند و با استفاده مؤثر از کنتراست تأثیر بصری ایجاد کنند. طرح ها با افزودن پویایی و جذابیت بصری جذاب تر و به یاد ماندنی تر می شوند.

6. خطوط

در طراحی گرافیک، خطوط بسیار مهم هستند زیرا ممکن است از آنها برای ایجاد انواع ساختارها و ویژگی های بصری استفاده شود. آنها برای مشخص کردن اشکال، تعیین مرزها، ایجاد روابط و هدایت چشم بیننده در داخل یک طرح به کار می روند.

طراحان با استفاده از خطوط مناسب می توانند ایده های مختلفی را منتقل کنند و احساسات مختلفی را برانگیزند. آنها می توانند خطوط مستقیم، خطوط منحنی و همچنین خطوط عمودی، افقی یا مورب باشند.

جهت، طول، ضخامت، و سبک یک خط می تواند حس حرکت، انرژی، ثبات یا ظرافت را ایجاد کند. آنها را می توان برای افزودن یکپارچگی، تعادل، ساختار و شبکه ها در یک طرح به کار برد.

خطوط همچنین، چه به صورت ملایم یا تهاجمی استفاده شوند، می توانند جذابیت بصری ایجاد کنند و از زیبایی شناسی و عملکرد کلی طرح پشتیبانی کنند.

7. شکل

شکل ها اجزای بصری ضروری در طراحی گرافیک هستند و به تولید طرح هایی جذاب و به یاد ماندنی کمک می کنند. آنها می توانند دو بعدی یا سه بعدی باشند.

از شکل ها می توان برای القای احساسات، ایجاد سلسله مراتب بصری و انتقال معنا استفاده کرد. آنها ترکیب طرح را به طور کلی بهبود می بخشند، علاقه بصری را ارائه می دهند و تعادل ایجاد می کنند.

8. بافت

ویژگی های بصری یا لمسی یک سطح یا شی در طراحی گرافیکی به عنوان بافت نامیده می شود. طراحان ممکن است با وارد کردن بافت‌ها در طرح‌های خود، به رسانه‌های دیجیتالی مسطح، حس عمق، بعد و لمس را ببخشند.

بافت ها را می توان به پس زمینه، عکس ها، تایپوگرافی و سایر اجزای طراحی اضافه کرد. آنها را می توان به صورت دیجیتال یا با استفاده از مواد واقعی تولید کرد.

اصطلاح "بافت بصری" توهم بافتی را توصیف می کند که توسط اجزای بصری، مانند الگوها یا جلوه های دیجیتال، بدون هیچ گونه بافت فیزیکی واقعی ایجاد می شود.

برعکس، بافت فیزیکی شامل استفاده از مواد واقعی مانند پارچه، کاغذ یا سایر پوشش‌ها برای ایجاد حس لامسه است. یک طرح می تواند با گنجاندن بافت ها، چه فیزیکی و چه بصری، از نظر بصری جذاب تر شود.

9. تصاویر

عکس ها (از جمله عکس ها و تصاویر مربوطه) در طراحی گرافیک ضروری هستند. آنها توانایی ارتقای روایت کلی یک اثر هنری و بیان بصری مفاهیم را دارند.

طراحان می توانند با انتخاب و ترکیب تصاویر و عکس های مرتبط، ایده ها را زنده کنند، بینندگان را مجذوب خود کنند و یک تجربه بصری ماندگار ایجاد کنند.

با معرفی رنگ، ابعاد و جذابیت بصری، تصاویر به یک طرح کمک می‌کنند تا از بقیه متمایز شود. با استفاده از آنها می توان مواد سنگین متن را خرد کرد و طراحی جذاب تر و قابل استفاده تر خواهد شد.

تصاویر می توانند با انتقال سریع و موثر اطلاعات یا مفاهیم پیچیده، پیام ها را به گونه ای بیان کنند که از نظر بصری جذاب باشد.

10. برندسازی

طراحی گرافیکی به تعریف و بازتاب بصری هویت، ارزش ها و شخصیت یک برند کمک می کند. این سازمان ها را قادر می سازد تا زبان بصری ایجاد کنند که با بازار هدف آنها ارتباط برقرار کند و موقعیت متمایز آنها را منتقل کند.

هویت بصری یک برند و تجربه برند ثابت در نقاط تماس متعدد به شدت به عناصر طراحی گرافیکی از جمله لوگو، تایپوگرافی، طرح‌های رنگی و سبک‌های بصری بستگی دارد.

در برندسازی، ثبات بسیار مهم است و طراحی گرافیک نقش مهمی در حفظ ثبات برند دارد. طراحی گرافیکی با استفاده از عناصر طراحی مانند لوگوها، رنگ ها و تایپوگرافی به طور مداوم در تمامی ارتباطات برند، تضمین می کند که یک برند فوراً شناخته شده و به یاد ماندنی می شود.

وفاداری و اعتماد به برند مصرف کننده با طراحی ثابت افزایش می یابد. طراحی گرافیکی با حفظ هویت بصری ثابت به تقویت ارزش‌های شرکت و ایجاد یک برند قوی و قابل شناسایی در بازار کمک می‌کند.

طراحی طرح های کاربردی و زیباشناختی مستلزم توجه دقیق به این عوامل است. هر جزء از یک طراحی به تأثیر کلی، وضوح و تعامل آن کمک می کند. 

با آگاهی از رابطه بین عناصر و استفاده از آنها، طراحان ممکن است به طور موثر ایده ها را به اشتراک بگذارند، سلسله مراتب بصری ایجاد کنند، مخاطبان را مجذوب خود کنند و تجربیات به یاد ماندنی را ارائه دهند.

طرح هایی که فاقد تأثیر و وضوح هستند یا به طور مؤثر در ارائه پیام مورد نظر ناکام هستند ممکن است از نادیده گرفتن این مؤلفه ها ناشی شوند.

برای بهبود توانایی‌های طراحی و تولید آثار قدرتمندتر، طراحان گرافیک مشتاق و حرفه‌ای‌ها باید این مؤلفه‌ها را تحقیق کرده و بیشتر درک کنند.

این امکان برای طراحان وجود دارد که با داشتن درک کامل از مفاهیم، روش‌شناسی و کاربردهای این عناصر طراحی گرافیکی، انتخاب‌های طراحی آگاهانه داشته باشند، محدودیت‌های خلاقیت خود را پشت سر بگذارند و طرح‌هایی تولید کنند که مخاطب را مجذوب و درگیر خود کند.

توسعه شخصی طراح و توانایی تولید طرح های قابل توجه و قابل توجه نتیجه کاوش، تمرین و آزمایش مداوم با این عوامل خواهد بود.

شرکت آرامش گستران مینا، مجموعه‌ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده است. تیم آمینا با داشتن نیروهای جوان و با انگیزه توانسته است در طی سال های اخیر پیشرفت چشمگیری در تمام حوزه های دیجیتال مارکتینگ داشته باشد.

تیم طراحی گرافیک آمینا با استفاده از ایده های بروز در جهان و داده هایی که از کارفرمایان دریافت می‌کنند، طرح هایی حرفه ای را متناسب با آنچه در ذهن خود دارید طراحی می‌کنند.

برای آشنایی بیشتر با خدمات گرافیکی آمینا گروپ، می‌توانید از طریق راه های تماسی که بر روی وبسایت آمینا قرار دارد با ما در تماس باشید.

 

خدمات آمینا

  • طراحی وبسایت
  • سئو و بهینه سازی سایت
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • تهیه محتوای متنی و بصری
  • تبلیغات انفجاری و گسترده در وب
  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  • تبلیغات در اپلیکیشن ها
  • خدمات تبلیغاتی بین المللی

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

 تلفن: 

۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 

 



:: برچسب‌ها: graphic design , عناصر مهم و پرکاربرد در طراحی گرافیک , تاریخچه طراحی گرافیک , تیم طراحی گرافیک آمینا ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

طراحی نمای ساختمان مسکونی و تجاری

نمای ساختمان به یک ضلع، معمولاً ضلع جلویی سازه ساختمان اشاره دارد. این یکی از جدایی ناپذیرترین قطعات در طراحی کلی سازه است، زیرا ویژگی منحصر به فردی را به آن اضافه می کند.

نمای ساختمان می تواند چندین شکل و اندازه داشته باشد، در واقع یکی از آن قطعات سازه ای است که به معمار این امکان را می دهد که تجربه کند و استعداد خود را به نمایش بگذارد و خلاقیت خود را زنده کند.

هرازگاهی مردم نما را با ساختمان‌های قدیمی‌تر یا ساختمان‌های معتبر مرتبط می‌دانند، اما امروزه هر ساختمانی می‌تواند نمای قابل تشخیصی ایجاد کند. علاوه بر آن، مردم حتی یک نما را با چیزی پیوند می‌دهند که فقط به فاکتور زیبایی‌شناختی ساختار ساختمان می‌افزاید.

اما این تمام کار نیست! بله، اهمیت نما در معماری بسیار بیشتر از اینهاست.

انتخاب نمای ساختمان مناسب

انجام درست ساخت نما بسیار مهم است زیرا می توانند به طور قابل توجهی بر روشنایی، گرمایش و تهویه سازه تأثیر بگذارند. در حالی که فاکتورهای زیادی وجود دارد که در نمای ساختمان باید در نظر گرفته شود، یکی از دلهره آورترین آنها انتخاب مصالح مناسب است.

همچنین، تصمیم شما در مورد متریال نمای مناسب باید پس از در نظر گرفتن طیف وسیعی از عوامل مانند:

  • مقاومت به آب
  • بهره وری انرژی
  • زیبایی شناسی و بافت
  • تطبیق پذیری
  • سازگار با محیط زیست
  • ماندگاری
  • هزینه

نماها چهره یک ساختمان هستند و این قسمت از پوشش ساختمان چندین هدف را انجام می دهد. بیایید در مورد برجسته ترین آنها بحث کنیم:

1. شخصیت را اضافه می کند.

خوب، این باید شماره یک باشد. نمای ساختمان فرصتی برای تاکید بر طراحی است. تعداد 'n' ساختمان هایی وجود دارد که به طرح های استاندارد رضایت می دهند و کاملاً با مقررات سازه ای مطابقت دارند، اما همیشه فاقد هویت، شخصیت خود هستند.

یک نما می تواند نقش بزرگی در این امر ایفا کند، زیرا آن منحصر به فرد بودن را به ساختار می بخشد که تأثیر مخرب ساختمان را که فاقد آن چیزی خاص است، نفی می کند.

2. نقشی اساسی در بهره وری انرژی ایفا می کند.

نما علاوه بر زیبایی شناختی، نقشی محوری در بهره وری انرژی و پیوند دادن نمای بیرونی به فضای داخلی ساختمان ایفا می کند. نما می تواند به طور قابل توجهی به کاهش قبوض انرژی کمک کند.

ممکن است فکر کنید که چگونه، یک نما، بهره خورشیدی را به حداقل می رساند، که به نوبه خود، بارهای خنک کننده ساختمان را کاهش می دهد که در پایان منجر به حداقل هزینه های انرژی می شود.

3. سپر در برابر عناصر طبیعی

نمای ساختمان از سرنشینان در برابر باد و باران و درجه حرارت و رطوبت شدید محافظت می کند. نماها به دلیل مقاومت در برابر دما، هوا و خوردگی طی چندین دهه یکی از ویژگی های ارزشمند و بسیار محبوب هستند.

4. تهویه طبیعی را تضمین می کند.

نما در اصل پوسته بیرونی ساختمان است. و محافظت ارائه شده توسط پوست خارجی، تهویه طبیعی را تایید می کند. این امر از طریق ابزارهای مختلفی مانند جنبه های طراحی، پوسته های حفره و پنجره های مکانیزه به دست می آید.

همچنین، یک نما تضمین می کند که آسایش سرنشینان در شرایط آب و هوایی سخت مانند باد، باران و برف به خطر نیفتد.

5. عایق صوتی را فراهم می کند.

یک پوسته خارجی نما که به خوبی طراحی شده است، در مقایسه با نمای ساختمان های معمولی، راحتی صوتی بالایی را برای ساکنان خود فراهم می کند.

راحتی صوتی به هیچ وجه تهویه مورد نیاز، تبادل هوا و ارتباط بصری با بیرون را به خطر نمی اندازد.

6. راحتی را ارائه می دهد و بهره وری را افزایش می دهد.

یک نمای ساختمان با طراحی موفقیت آمیز به ساکنان این امکان را می دهد که نفوذ نور را با چندین روش، مانند لوورها یا دستگاه های سایه بان تنظیم کنند.

علاوه بر این، امکان تنظیم حرکت هوا و دما را با پنجره‌های قابل اجرا فراهم می‌کند که سطح راحتی کلی ساختمان را افزایش می‌دهد.

وقتی سطح راحتی به اوج می رسد، بهره وری بهتر کار کاملا مشهود است.

7. امنیت اضافی را فراهم می کند.

طراحی نمای خوب روشی نسبتاً محجوب برای دستیابی به امنیت ساختمان با برنامه ریزی صحیح و برخورد با فضاهای باز ساختمان بر خلاف سیستم معمولی گارد و میله فراهم می کند.

8. زندگی را به ساختار می افزاید.

نماها نتیجه فناوری پیشرفته هستند که به این معنی است که در برابر محیط بیرونی بسیار مقاوم هستند. در مقایسه با رنگ‌های بیرونی که معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند، این رنگ‌ها می‌توانند لکه‌دار به نظر برسند، کثیفی و گرد و غبار را جذب کنند، نماها محکم و مقاوم در برابر آب و هوا هستند، این قدرت‌ها آنها را بسیار بادوام می‌کند، بنابراین برای چندین دهه دوام می‌آورند.

علاوه بر آن با نوآوری های جدید در مواد، ایده ها و طراحی، نمای ساختمان همچنان فرصت های متعددی را برای ساختمان ها باز می کند.

نمای سفالی – متریال نما جادویی

نماهای سفالی چیزی نیست جز پانل های ساخته شده از سفال که می توانند بر روی دیوارهای خارجی یا نمای هر ساختمانی پوشانده شوند. این نماهای مدرن سازگار با محیط زیست و سخت هستند که ارزش و جنبه طراحی ساختار ساختمان را افزایش می دهند.

نماهای سفالی نه تنها زیبا هستند، بلکه مزایای زیادی نسبت به سایر مصالح نما دارند:

دوام - کاشی های سفالی که برای دیوارهای خارجی استفاده می شوند از نظر استحکام و ایمنی بالا آزمایش شده اند و از این رو مواد مناسبی هستند که می توانند برای دیوارهای خارجی خانه ها، ادارات و حتی ساختمان های عمومی استفاده شوند.

قدرت مقاومت در برابر آب و هوا آنها را بسیار بادوام می کند که برای چندین دهه دوام می آورد.

جذابیت طولانی مدت - آنها نتیجه فناوری پیشرفته و فرآیندهای شلیک پیشرفته هستند، از این رو در برابر محیط بیرونی بسیار مقاوم هستند. نماهای سفالی می توانند رنگ خود را برای مدت طولانی تری حفظ کنند و از آنجایی که از سفال ساخته شده اند، هیچ گونه نشتی کلسیم و اثر شکوفایی ندارند.

پایدار - اینها از منابع طبیعی مانند خاک رس ساخته شده اند، از این رو بهترین گزینه مناسب برای ساخت ساختمان های پایدار هستند.

ارائه عایق - خاک رس یک عایق حرارتی طبیعی است و همراه با آن، مزیت ترکیبی نمای تهویه شده باعث افزایش بیشتر عایق می شود. نماهای سفالی به جلوگیری از ورود گرما به داخل ساختمان کمک می کند و به حفظ آب و هوای داخلی راحت به طور طبیعی کمک می کند.

بدون نیاز به تعمیر و نگهداری – پس از نصب، نگهداری آنها بسیار آسان است. آنها به راحتی می توانند از کوبیدن پانل ها جلوگیری کنند و سیستم بومی آنها برای زهکشی آب باران به جلوگیری از کثیف شدن کمک می کند که منجر به نگهداری کم تر می شود.

تثبیت آسان - تعمیر بسیار آسان است زیرا از درزگیر یا روت استفاده نمی شود. علاوه بر آن به غلبه بر سطوح ناهموار و بروز ترک بر روی دیوارها نیز کمک می کند.

نسوز - این یکی از مزایای اصلی استفاده از نماهای سفالی است زیرا در دمای فوق العاده بالا پخته می شوند که آنها را در برابر آتش مقاوم می کند.

جذابیت زیبایی - نماهای سفالی ظاهری معاصر به ساختمان ارائه می دهند، آنها در رنگ های متنوعی برای مطابقت با مفهوم طراحی کلی ساختمان وجود دارند.

یک طراحی نمای ساختمان اصولی می تواند یک ساختمان کارآمدتر برای مالکان، ساکنان و محیط زیست ایجاد کند. علاوه بر آن، این قدرت را دارد که عملکرد یک ساختمان موجود را کاملاً تغییر دهد. نما رابط بین فضای داخلی و محیط بیرونی است، به عنوان پوسته ساختمان، نقش مهمی در تبادل گرما، نور و هوا ایفا می کند. با این حال، عملکرد آن به انتخاب مواد مناسب و نصب صحیح آن بستگی دارد.

گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز از پیشتازان معماری بر مبنای علم روانشناسی می باشد؛ که حاصلِ فعالیت گروهی و گرد هم آمدنِ مهندسین مجرب و متعهد و نیروی کار ماهر و دلسوز می باشد.

تماس با ما

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

 تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

منبع: https://interior-designer.ir/

 



:: برچسب‌ها: خصوصیات طراحی و اجرای نمای اصولی ساختمان , طراحی نما ساختمان مسکونی و تجاری , انواع نمای ساختمان , طراحی نمای ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

چرا داشتن پشتیبانی وب سایت مهم است؟

 

یکی از مزایای کلیدی پشتیبانی وب سایت، خدمات تعمیر و نگهداری منظم است. با توجه به تغییرات و روندهایی که در دنیای فناوری اتفاق می افتد، این امر بسیار مهم است.

اگر وب سایت شما قدیمی به نظر برسد، برای مشتریان احتمالی جذابیتی ندارد. هر کسب و کار مدرنی برای جذب مشتریان جدید و وفادار نگه داشتن مشتریان فعلی نیاز به یک وب سایت دارد.

از سوی دیگر، کارآفرینانی که وب‌سایت‌های تجاری خود را اداره می‌کنند، اغلب از وظایف مدیران وب‌سایت غفلت می‌کنند. وقتی آنها مدیران وب سایت خود را نادیده می گیرند، بیش از آنچه فکر می کنند به کسب و کار خود آسیب می رسانند.

وب‌سایت‌ها کسب‌وکارها را به همان روشی که لوگوها و سایر عناصر برندسازی انجام می‌دهند، نشان می‌دهند.

وب سایت ها همچنین بسترهایی برای به اشتراک گذاری محتوای جالب، شروع کمپین های بازاریابی و سازماندهی برنامه های وفاداری هستند.

با این حال، وب سایت ها نیاز به رسیدگی منظم دارند. اگر از وب سایت شرکت خود غفلت کنید، به زودی منسوخ شده و برای مصرف کنندگان جذاب نخواهد شد. 

این می تواند به شدت به کسب و کار شما آسیب برساند زیرا شرکت هایی با وب سایت های قدیمی از نظراغلب مصرف کنندگان،  بی پروا و غیرقابل اعتماد در نظر گرفته می شوند.

بنابراین، جدا از تمام مزایای بازاریابی، وب سایت ها نیز نقش مهمی در بهبود شهرت کلی شرکت شما دارند. گاهی اوقات باید یک قطعه کد HTML یا CSS بنویسید، یا باید تغییر بزرگتری در پلتفرم CMS خود ایجاد کنید.

اگر تا به حال این کارها را انجام نداده اید، به راحتی می توانید اشتباه کنید و بیشتر از اینکه فایده داشته باشید، ضرر کنید. به همین دلیل است که پشتیبانی وب سایت قابل اعتماد برای حفظ یک نمایش تجاری موفق بسیار مهم است.

زمانی که زمان زیادی برای نگهداری وب سایت خود ندارید به شما کمک می کند.

حتی اگر سال‌ها هیچ محتوایی ارسال نکنید، وب‌سایت شما همچنان آنلاین خواهد بود و مشتریان بالقوه می‌توانند مهم‌ترین اطلاعات شرکت شما را بخوانند. 

بسیاری از کارآفرینان زمان کافی برای نگهداری وب سایت خود به صورت روزانه ندارند، اما چندین کار مهم وجود دارد که باید انجام شود تا وب سایت شما قابل مشاهده باشد.

تمدید نام دامنه یکی از آنهاست. اگر فراموش کردید نام دامنه خود را تمدید کنید، شخص دیگری می تواند آن را بخرد، وب سایت خود را در آن آدرس بسازد و خدماتی را ارائه دهد که برای شما قابل رقابت است.

اگر فراموش کنید نام دامنه خود را تمدید کنید، می توانید مشتریان بالقوه زیادی را از دست بدهید. یک وب مستر خوب نام دامنه و تاریخ انقضا هاست را به مشتریان یادآوری می کند.

تیم های پشتیبانی وب سایت به روز رسانی و نگهداری را ارائه می دهند.

اگر می‌خواهید یک وب‌سایت قدیمی را ببینید، این فهرست شگفت‌انگیز از وب‌سایت‌های متروکه را که هنوز کار می‌کنند، بررسی کنید.

برخی از اینها وب سایت های تجاری هستند، مانند Netscape یا Zombo. در مورد آن فکر کنید، آیا محصول یا خدماتی را از شرکتی خریداری می کنید که وب سایتی دارد که به نظر می رسد برای 15 یا 20 سال تغییر نکرده است؟ البته که نه!

وب سایت ها به زمان زیادی برای انقضا نیاز دارند، اما روندهای دیجیتال و فناوری با سرعت بسیار بالایی تغییر می کنند. روند طراحی وب و UX و الگوریتم های گوگل به صورت سالانه یا حتی ماهانه تغییر می کند.

علاوه بر این، اگر نسخه قدیمی وردپرس را اجرا می کنید، ممکن است امنیت وب سایت شما در خطر باشد و وب سایت شما ممکن است در معرض حملات سایبری خطرناکی قرار گیرد که می تواند منجر به نقض داده های بزرگ شود.

پشتیبانی و نگهداری وب سایت به طور مداوم ویژگی های جدید و به روز را به بسته میزبانی شما اضافه می کند و به شما یادآوری می کند که باید CMS خود را تمدید کنید.

پشتیبانی وب سایت به شما کمک می کند تا وب سایت خود را ایمن کنید.

پس چرا باید در خدمات پشتیبانی IT اثبات شده سرمایه گذاری کنید؟ امنیت احتمالاً مهمترین دلیل برای داشتن پشتیبانی وب سایت قابل اعتماد است.

بسیاری از شرکت ها و افراد داده های حساس را روی سرورهای خود نگه می دارند. در صورت نقض داده ها، آنها می توانند این داده ها را از دست بدهند، که می تواند منجر به شکایت یا حتی ورشکستگی آنها شود. 

نقض داده ها همیشه اتفاق می افتد. ما در مورد آنها در اخبار می شنویم، تنها زمانی که یک شرکت بزرگ مورد ضربه قرار می گیرد، اما حتی وب سایت های شرکت های کوچک و متوسط و افراد برای هکرها جالب هستند.

پشتیبانی وب سایت هر زمان که شخصی سعی در نفوذ به فضای سرور شما را داشته باشد به شما اطلاع می دهد. آنها می توانند به شما در محافظت از وب سایت و داده های آن و کاهش عواقب یک حمله سایبری کمک کنند.

پشتیبانی وب سایت از وب سایت شما نسخه پشتیبان تهیه می کند.

هر وب مستر باید به طور منظم از وب سایت خود نسخه پشتیبان (Back up) تهیه کند. بهترین راه برای انجام این کار پس از افزودن یک قطعه جدید از محتوا است. 

حتی اگر از وب‌سایت خود نسخه پشتیبان تهیه نکنید و به دلیل حمله سایبری یا بدافزار خطرناک از کار بیفتد، پشتیبانی وب‌سایت معمولاً برای همه وب‌سایت‌ها روی سرورهای خود نسخه‌های پشتیبان اجرا می‌کند.

به این ترتیب، می توانید از آنها بخواهید که آن را دوباره قرار دهند. پشتیبان‌گیری(Back up) از پشتیبانی وب‌سایت همیشه انجام می‌شود، حتی پس از ساعت‌های کاری، بنابراین در بیشتر موارد، یک قطعه محتوا را از دست نمی‌دهید.

اینها تنها برخی از دلایلی است که داشتن یک پشتیبانی وب سایت حرفه ای ایده خوبی است. اگرچه امروزه اکثر کسب و کارها دارای وب سایت هستند، اگر در ابتدایی ترین وظایف مدیر وب سایت مهارت ندارید، احتمالاً باید افراد حرفه ای را برای اجرای وب سایت خود استخدام کنید، به خصوص اگر این پلت فرمی باشد که مشتریان شما اطلاعات خصوصی و پرداخت خود را در آن بگذارند.

به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار، به راحتی می‌توان به این فکر کرد که کسب‌ و کار شما بر اساس همان ایده‌ها، فرآیندهای مشابه، و همان تصوری که همه چیز به همان شکلی که همیشه کار می‌کند، ساخته شده است.

اما با توجه به فناوری، فرهنگ و تفکر مشتری به عنوان متغیرهایی در دنیای تجارت، باید انتظار تغییر را داشت و وب سایت شما باید پویا باشد. وب سایت شما به انعطاف پذیری نیاز دارد و باید به روز بماند – این بدان معناست که جدا از محتوا و تصاویر، برخی از قسمت های متحرک دیگر باید با گذشت زمان تنظیم و/یا اضافه شوند.

تیم حرفه ای و مجرب آمینا گروپ با دارا بودن هدف خدمات رسانی در بخش وب سایت، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی، اقدام به شروع فعالیت نموده است. فعالیت ما در زمینه گسترش خدمات پشتیبانی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تبلیغات در فضای مجازی و شهری، دیجیتال مارکتینگ و… می باشد.

بزرگترین هدف و چشم انداز آمینا، رعایت اصول اخلاقی و جلب رضایت مشتریان گرامی می باشد و با دیدگاه همیشه کیفیت و مرغوب بودن اصیل می ماند، به فعالیت خود ادامه می دهد.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 



:: برچسب‌ها: پشتیبان گیری از سایت و ذخیره ی منابع , امنیت وب سایت , نکات لازم اجرا در پشتیبانی سایت , خدمات پشتیبانی وب سایت , شرکت آرامش گستران مینا , آمینا گروپ ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

چند راه برای ایجاد یک محیط یادگیری مثبت در کلاس درس

ایجاد روابط مثبت با دانش آموزان و والدین

ایجاد روابط مثبت با دانش آموزان و والدین امری حیاتی است و هر سال در اولین لحظه از اولین روز مدرسه شروع می شود. این بدان معنی است که هر یک از شخصیت های منحصر به فرد دانش آموزان خود را بشناسید، از جمله مواردی که دوست دارند، دوست ندارند، نقاط قوت و زمینه های فرصت.

وقت گذاشتن زودهنگام به شما کمک می کند تا از دانش آموزان به صورت فردی و گروهی حمایت کنید.

رابطه با  آموزان را تقویت کنید.

راه‌های بسیار خوبی برای کمک به تقویت ارتباطات مثبت دانش‌آموزی به عنوان راهی برای کمک به بهبود احساس تعلق به دانش‌آموزان، افزایش تعامل و ایجاد فرهنگ کلاسی دلسوزانه وجود دارد.

قوانین کلاس درس را برای رفتار مثبت مشخص کنید.

داشتن توقعات بالا از دانش آموزان به اندازه ای مهم است که هنجارهای رفتار دانش آموزان را شکل می دهید و پایه و اساس موفقیت دانش آموز را شکل می دهید. برای انجام این کار، باید قوانین و تکنیک های کلاس درس را از اولین روز اول آماده کنید.

از تقویت مثبت استفاده کنید.

تقویت مثبت یک راه عالی برای ایجاد انگیزه درونی و کمک به ترویج عادات کاری مثبت دانش آموزان است.

ذهنیت مثبت خود را حفظ کنید.

هر کسی که معلم بوده می‌داند که این شغل چقدر می‌تواند طاقت‌ فرسا باشد. وقت گذاشتن برای خود می تواند چالشی واقعی با خواسته هایی باشد که هم در داخل و هم در خارج از مدرسه وجود دارد.

با این اوصاف، بسیار توصیه می‌شود که برای یافتن زمان، حتی چند دقیقه برای اجرای برخی تکنیک‌های مراقبت از خود به عنوان وسیله‌ای برای کمک به خودتان در حفظ ذهنیت مثبت، تلاش کنید.

یک محیط فیزیکی راحت ایجاد کنید.

داشتن یک محیط کلاسی مثبت برای دانش‌آموزان برای یادگیری (و برای شما در آن برای تدریس!) کمک زیادی به ایجاد یک فضای کلاسی عالی می‌کند. محیط فیزیکی شامل همه چیز است، از نحوه سازماندهی اشیا گرفته تا آنچه روی دیوارها است.

از تحقیقات آموزشی مطلع باشید.

به‌عنوان یک متخصص علمی، بسیار خوب است که با تحقیقاتی که می‌تواند به اطلاع‌رسانی در مورد تمرینات شما کمک کند و بینش‌هایی را ارائه دهد که می‌توانید از آنها برای ایجاد یک محیط یادگیری مثبت استفاده کنید، به‌روز باشید.

یادگیری عاطفی اجتماعی را در اولویت قرار دهید.

رفاه دانش آموزان و معلمان به طور یکسان اخیراً مورد توجه قرار گرفته است - و دلیل خوبی هم دارد. در حالی که شاید گفتنش آسان تر از انجام دادن باشد، داشتن سلامت روان مثبت بسیار مهم است. 

یادگیری عاطفی اجتماعی (یا به اختصار SEL) می تواند به دانش آموزان کمک کند تا احساسات را درک کنند و در دنیای نامشخص حرکت کنند.

دروس را با در نظر گرفتن انگیزه برنامه ریزی کنید.

ساختن برنامه ی درسی و واحدها با در نظر گرفتن انگیزه دانش آموزان به افزایش هیجان و شادی در محیط یادگیری کمک می کند. به همین دلیل است که در فلسفه آموزش Prodigy ، "اول انگیزه !" اعتقاد راسخ دارد.

موضوعاتی را ببافید که دانش‌آموزان به آن علاقه دارند، یا راه‌هایی پیدا کنید تا موضوعاتی را که هیجان‌انگیزترین نیستند، سرگرم‌کننده‌تر و تعاملی‌تر کنید.

زمانی را برای سرگرمی پیدا کنید!

گاهی اوقات، فشار برای تمرکز صرفاً بر روی مطالب صرفاً آکادمیک می‌تواند افزایش یابد و می‌تواند منجر به فرسودگی ذهنی شود. زمانی را برای استفاده از برخی بازی‌ها در کلاس‌های خود در نظر بگیرید که شامل یادگیری می‌شود و طبیعتاً به شیوه‌ای سرگرم‌کننده باشد که دانش‌آموزان شما قطعاً از آن استقبال می‌کنند. دانش آموزان در حین سرگرمی و بازی با یکدیگر هم زمان در حال یادگیری هستند.

پیش ثبت نام مدرسه یشرو

مدرسه در تابستان نیز فعال است و از اوایل تیر ماه کلاس های آموزشی، زبان انگلیسی، فوتسال، شنا و شطرنج جهت بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان پیش بینی نموده است که برنامه اجرایی آن متعاقباً تقدیم خواهد شد. 

ساعت کار دبستان در طول سال تحصیلی ۷:۳۰ الی ۱۴:۲۰ می باشد. جهت آشنایی دانش آموزان پایه اول با مدرسه کلاس های آموزشی، نیمه ی اول شهریور ماه برگزار خواهد شد.

شرایط ثبت نام :

۱- موفقیت دانش آموز در انجام تست های روان شناختی و مصاحبه توسط مشاوره مدرسه.

۲- تایید سلامت دانش آموز توسط پایگاه های بهداشتی معرفی شده از طرف مدرسه (فقط پایه اول)

مدارک مورد نیاز :

۱- اصل شناسنامه و کپی آن.

۲- کارت واکسیناسیون.

۳- مدارک تحصیلی (پایه دوم الی ششم )

توجه : حضور دانش آموز در تمامی مراحل ثبت نام الزامیست.

تلفن:

۷۷۸۷۸۸۰۰ 

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۷۰۲۴۲۷

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 



:: برچسب‌ها: پیش ثبت نام مدرسه پیشرو , فرم پیش ثبت نام , شرایط ثبت نام مدرسه پیشرو , دبستان پسرانه غیر دولتی پیشرو ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1402 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 24 صفحه بعد