نوشته شده توسط : پارس اتیلن

بازسازی ساختمان

بازسازی به ما کمک می کند تا فضای بیشتری ایجاد کنیم، مصرف انرژی را کاهش دهیم و میراث فرهنگی خود را حفظ کنیم و در عین حال ساختمان را به آخرین استانداردهای فنی برسانیم.

نوسازی نه تنها به گذشته احترام می گذارد، بلکه به معنای نگاه به آینده است. 

دلایل زیادی برای نوسازی وجود دارد، از جمله مهمترین آنها، افزایش راحتی زندگی و آب و هوای داخلی.

در عین حال می توانید مصرف انرژی خود را کاهش دهید و در نتیجه در هزینه خود صرفه جویی کنید. 

همچنین می تواند یک تصمیم زیبایی شناختی باشد، شاید خانه شما نیاز به تغییر داشته باشد و بخواهید ظاهری جدید و منحصر به فرد به آن اضافه کنید.

مزایای بازسازی

هزینه های تاسیس را کاهش می دهد.

پایداری را از طریق استفاده مجدد بهبود می بخشد.

بازسازی مقرون به صرفه تر از نوسازی است.

بازسازی باعث صرفه جویی در زمان می شود.

اگر به فکر انجام یک پروژه بازسازی هستید، چند نکته کلیدی وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری در مورد آن در نظر بگیرید.

برای ارائه برخی راهنمایی‌ها، در اینجا برخی از مزایا و معایب بازسازی خانه آورده شده است که ممکن است بخواهید قبل از شروع به کار بسنجید.

نکات مثبت بازسازی خانه

اول، بیایید چیزهای خوب را از سر راه برداریم. بازسازی خانه شما فواید زیادی دارد، بنابراین اجازه دهید در مورد چند مورد از آنها صحبت کنیم.

ارزش خانه را افزایش می دهید.

یکی از دلایل اصلی که بسیاری از افراد تصمیم به بازسازی می گیرند، ارزش افزوده ای است که ایجاد می کند.

اگر به درستی انجام شود، بازسازی می تواند راهی عالی برای افزایش ارزش ملک شما باشد، که به معنای پول بیشتر در جیب شما در زمان فروش است.

برای اینکه به شما نکاتی را در مورد به روز رسانی نگاه کنید، آشپزخانه ها و حمام ها رایج ترین مقاصد بازسازی هستند.

ارزان تر از خرید خانه جدید

شاید از اینکه همیشه شیر حمام نشتی دارد خسته شده اید، یا از کفپوش چسبناک خانه فعلی خود متنفر هستید.

به جای نقل مکان به یک ملک بدون این مسائل، اغلب اوقات، بازسازی برای بودجه بهتر در هنگام محاسبه تمام هزینه های خرید خانه و فروش انجام می شود.

به علاوه، اگر در مکانی هستید که دوست دارید، چرا نقل مکان کنید؟

شخصی سازی

وقتی بازسازی می‌کنید، می‌توانید تغییرات سفارشی که مطابق با علایق/ ترجیحات شما باشد ایجاد کنید. به عنوان مثال، آیا شما ظاهر یک دیوار برجسته را دوست دارید؟

می توانید هر رنگی را انتخاب کنید و در هر کجا که می خواهید قرار دهید. اگر عاشق دوش گرفتن طولانی هستید، می توانید یک دوش آب باران مقرون به صرفه نصب کنید.

هر چیزی که می خواهید به خانه خود اضافه کنید یا تغییر دهید، می توانید - گزینه ها تقریباً بی پایان هستند.

اتاق برای گسترش 

اگر می‌خواهید، می‌توانید به خانه‌تان فضا‌هایی اضافه کنید تا خانواده در حال رشد یا تغییر سبک زندگی را ایجاد کنید.

این که آیا یک اتاق خواب اضافی در پشت خانه اضافه کنید یا یک دیوار را برای ایجاد فضای بیشتر خراب کنید، این کاملاً به شما بستگی دارد.

ظاهر خانه خود را بهبود بخشید/به روز کنید.

بازسازی خانه به شما این امکان را می دهد که پیشرفت هایی انجام دهید که به نفع زندگی روزمره شما باشد.

چه قرار دادن پنل های خورشیدی بر روی پشت بام برای صرفه جویی در قبض انرژی، یا قرار دادن یک اجاق آشپزخانه جدید که مربوط به دهه 1970 نیست - می توانید خانه ای مدرن تر و شیک تر بدون نیاز به جابجایی به جای دیگر ایجاد کنید.

معایب بازسازی خانه

علاوه بر مزایای بازسازی خانه، معایبی نیز وجود دارد که باید قبل از ترسیم طرح ها و خراب کردن دیوارها در نظر گرفته شود.

مازاد سرمایه گذاری

هزینه های قابل توجهی برای بازسازی وجود دارد و یکی از رایج ترین اشتباهات در هنگام بازسازی چیزی است که به آن اضافه سرمایه می گویند.

همانطور که قبلا ذکر شد، بازسازی می تواند ارزش خانه شما را در صورت انجام صحیح افزایش دهد. اگر این مورد در نظر گرفته نشود، ممکن است در نهایت برای بازسازی هزینه کنید که ارزش خانه شما را منعکس نمی کند. 

به عنوان مثال، اگر 50000 دلار برای یک آشپزخانه جدید خرج کرده اید، اما فقط 20000 دلار به ارزش افزوده می شود - شما بیش از حد سرمایه کرده اید.

ممکن است پول شما بر نگردد.

اگر مازاد سرمایه داشته باشید، اساساً در حال از دست دادن پول هستید. علاوه بر این، اگر برای خود و سبک زندگی خود بازسازی خاصی انجام دهید، ممکن است برای خریداران جذاب نباشد.

به عنوان مثال، اگر یک دیوار سبز روشن را رنگ آمیزی کرده باشید، ممکن است برای خریداران به عنوان چیزی که باید اصلاح شود دیده شود.

نیاز به اجاره در حین بازسازی

اگر در حال ایجاد تغییرات ساختاری عظیم در خانه خود هستید که آن را برای مدتی غیرقابل سکونت می کند، ممکن است نیاز باشد که با تکمیل بازسازی، جای دیگری را اجاره کنید.

این می تواند پرهزینه باشد، زیرا نه تنها باید با وام مسکن خود ادامه دهید و پروژه نوسازی خود را تامین مالی کنید، بلکه باید اجاره خود را نیز پوشش دهید.

آیا بازسازی خانه برای شما مناسب است؟

چه به دنبال توسعه یا ایجاد تغییرات خاص باشید، یک پروژه نوسازی می تواند بسیار مفید باشد. 

بازسازی خانه کار آسانی نیست - به زمان، صبر، پول و برنامه ریزی دقیق نیاز دارد. همچنین ممکن است لازم باشد برای تامین مالی پروژه نوسازی خود، بسته به مقیاس آن، وام ساخت و ساز دریافت کنید.

با این حال، بسته به آنچه که می‌خواهید از آن بهره ببرید، باید مزایا و معایب بازسازی ساختمان را قبل از تصمیم‌گیری بررسی کنید.

تماس با ما

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

 تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم، پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

درباره ما

گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز از پیشتازان معماری بر مبنای علم روانشناسی میباشد؛ که حاصلِ فعالیت گروهی و گرد هم آمدنِ مهندسین مجرب و متعهد و نیروی کار ماهر و دلسوز می باشد.

 خدمات ایوان سبز

  • بام سبز
  • بازسازی
  • دیوار سبز
  • طراحی نما
  • محوطه سازی
  • کابینت آشپزخانه
  • دکوراسیون تجاری
  • دکوراسیون اتاق خواب
  • دکوراسیون اتاق مستر
  • دکوراسیون هال و پذیرایی
  • دکوراسیون اداره و دفتر کار
  • دکوراسیون سرویس بهداشتی

 منبع: https://interior-designer.ir/

 



:: برچسب‌ها: هزینه بازسازی اداری , هزینه بازسازی خانه در تهران , دلایل بازسازی ساختمان , انواع بازسازی ساختمان , مراحل بازسازی ساختمان قدیمی , دکوراسیون داخلی ایوان سبز , نکات مثبت بازسازی خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

برندسازی Branding چیست؟

به طور خلاصه برندسازی توسعه و مدیریت هدفمند یک برند، از جمله ویژگی های ارتباطی و بصری آن است. هدف از برندسازی ایجاد احساس خاصی در مشتریان (بالقوه) و انتقال آنچه که برند نمایانگر آن است می باشد.

اهداف برندسازی چیست؟

تمایز از رقبا

برندسازی به متمایز شدن از سایرین کمک می کند و تاثیری ماندگار بر جای می گذارد. نام تجاری خوب نشان می دهد که چگونه یک شرکت یا محصول متفاوت یا منحصر به فرد است.

اغلب، پیشنهادات از نظر کیفیت فقط اندکی متفاوت است. در این مورد، انتقال مزایای عاطفی علاوه بر ارزش افزوده منطقی برای متقاعد کردن مشتریان به انتخاب شما، اهمیت بیشتری دارد.

تجربه برند ثابت

برای اینکه یک برند به این شکل قابل تشخیص باشد – چه یک وب سایت، پست رسانه های اجتماعی یا غرفه نمایشگاه تجاری – باید از یک تجربه برند ثابت اطمینان حاصل شود.

برندسازی مبانی ارتباطی و بصری را تعریف می‌کند که برداشت یکسان را بدون توجه به نقطه تماس منتقل می‌کند.

درک برند

برای حفظ مشتریان وفادار، یک برند باید قابل تشخیص باشد. به طور متوسط، یک فرد برای درونی کردن یک قطعه اطلاعات به هشت تکرار نیاز دارد - صرف نظر از اینکه یک کلمه واژگانی در یک زبان خارجی، یک پیام برند یا یک تصویر باشد.

هدف توسعه برندسازی با ارزش شناسایی بالا است. در حالت ایده‌آل، این بدان معناست که مشتریان برند را با سبک، تناژ، رنگ‌ها و شکل‌های آن می‌شناسند، حتی بدون اینکه نام آن را دیده باشند.

ایجاد ارتباط عاطفی بین برند و گروه هدف

با وجود انبوه پیشنهادات و اطلاعات تقریباً یکسان امروزی، سود منطقی یک محصول دیگر برای متمایز کردن آن از رقبا کافی نیست. بنابراین، برندها باید پیوندی ارزشمند با مشتریان خود ایجاد کنند، معنا ایجاد کنند و منفعت ذهنی ارائه دهند 

رابطه عاطفی با برند وفاداری مشتری را تقویت می کند و خریداران و شرکا را به یک جامعه وفادار تبدیل می کند. برندسازی به ایجاد پیشنهادهای شناسایی که برای گروه‌های خاصی قابل اتصال است کمک می‌کند.

هدف از برندسازی

البته برندسازی همیشه هدفش متمایز ساختن برند از رقیب است. علاوه بر این، به مصرف کنندگان، شرکا و استعدادها جهت گیری می دهد که کدام شرکت ها، محصولات و خدمات مناسب آنها هستند.

برندسازی خوب موفق می‌شود سهامداران را به دنیای برند دعوت کند که ارزش‌هایی را که مشتریان با آن شناسایی می‌کنند و به پیش می‌برند، منتقل می‌کند. چون نمیتونی ارتباط برقرار نکنی برندسازی سفیر ساکت برند شما در هر لحظه و در هر نقطه تماس است 

در حالت ایده‌آل، برندسازی در یک نگاه نشان می‌دهد که برند چه چیزی را نشان می‌دهد، حتی در زمینه‌های تعدیل‌نشده. بنابراین بدون تلاش زیاد ارتباطی، پتانسیل شناسایی را برای مشتریان ایجاد می کند.

برندسازی چگونه کار می کند؟

برندسازی هویت استراتژیک، ارتباطی و بصری یک نام تجاری را به منظور تحریک تداعی ها و احساسات خاص در تماس با برند ایجاد می کند. هدف آن این است که در یک نگاه مشخص کند که نام تجاری چه چیزی را نشان می دهد و در نتیجه آن را با موفقیت در بازار قرار می دهد.

بازاریابی در مقابل برندسازی

در توسعه و مدیریت یک برند، حوزه های برندسازی و بازاریابی به هم نزدیک هستند. به اشتباه، آنها گاهی اوقات به جای یکدیگر استفاده می شوند، زیرا تفاوت هایی در رویکردهای آنها وجود دارد.

برندسازی اساس بازاریابی است. این مبانی استراتژیک، ارتباطی و بصری را تعریف می کند که در آن اقدامات بازاریابی می تواند توسعه یابد. در فرآیند برندسازی، تونالیته تعریف می شود، یک مفهوم ارتباطی توسعه می یابد و تصمیماتی در مورد طرح رنگ، عناصر برند و زبان بصری اتخاذ می شود.

تنها با یک نام تجاری تعریف شده می توان اقدامات بازاریابی را به شیوه ای هدف گرا برنامه ریزی و اجرا کرد. به این ترتیب، برندسازی تضمین می‌کند که ماهیت برند، چه در رسانه‌های اجتماعی، چه در یک آگهی چاپی، چه در یک آگهی تجاری یا در نمایشگاه، منتقل شود.

عناصر برندسازی

 برندسازی قوی به چه چیزی نیاز دارد؟

برندسازی کل نگر دارای چهار عنصر اصلی است: استراتژی برند، ارتباطات برند، نام تجاری و طراحی برند. اینها باید همیشه به هم مرتبط باشند تا یک تصویر کلی جامع و منسجم ایجاد کنند.

هویت نام تجاری برند

اولین قدم توسعه اصولی است که هویت برند را تعریف می کند. این شامل:

گروه های هدف تعریف یا شرح مختصری از مهم ترین گروه(های) هدف. Buyer Personae برای این کار بسیار مفید است، برای مارک های B2C نیز Sinus Milieus.

موقعیت یابی برند تعریف عملکرد اصلی برند و موقعیت آن در بازار به عنوان متمایز از رقبا

BRAND CORE ویژگی معتبر برندی که می‌خواهد در بلندمدت آن را اشغال کند و با آن مرتبط باشد.

BRAND PURPOSE تعریف یا بیان مختصری از دلیل وجود برند. هدف ارزش اجتماعی را توصیف می کند که شرکت از طریق فعالیت های سود محور به آن اضافه می کند.

بیانیه چشم انداز یا بیانیه کوتاه آنچه شرکت در آینده نزدیک برای آن تلاش می کند. چشم انداز باعث جهت دهی و ایجاد انگیزه در کارکنان می شود. تعریف بیانیه ماموریت یا بیانیه مختصری از ارزش افزوده ای که ارائه برند برای مشتریان فراهم می کند.

ارتباط برند

بر اساس گروه‌های هدف، ارزش‌ها، هدف، چشم‌انداز و مأموریت تعریف‌شده، یک مفهوم ارتباطی ایجاد می‌شود که با هویت برند مطابقت دارد و مشتریان، شرکا و استعدادهای بالقوه را جذب می‌کند.

نام تجاری برند

بر اساس یک هویت برند تعریف شده، یک نام تجاری تولید می شود که تا حد امکان مختصر باشد، عملکرد یا نگرش شرکت را نشان دهد و به هویت برند ادای احترام کند.

طراحی برند

طراحی برند ترجمه هویت برند به ظاهر بصری است. شخصیت برند را در یک نگاه بیان می کند. آن شامل:

لوگوی برند

لوگو یک علامت گرافیکی یا تایپوگرافی است که به عنوان نمادی برای یک برند یا یک سازمان است. برای شناسایی یک برند در نقاط تماس مختلف استفاده می شود.

رنگ های برند

رنگ ها حامل معنی هستند. بینندگان: در داخل می توانند ویژگی های یک نام تجاری را از رنگ ها و ترکیب رنگ ها استنباط کنند، به عنوان مثال، کدام گروه سنی را هدف قرار داده است، پیشرو یا محافظه کار، گران یا ارزان.

تایپوگرافی برند

فونت ها و ترکیب فونت ها جزء اصلی طراحی برند هستند. آنها تأثیر مستقیمی بر خوانایی و ظاهر کلی دارند. از تایپوگرافی می توان نه تنها برای ایجاد سلسله مراتب محتوا، بلکه برای ایجاد حالت های ظاهری نیز استفاده کرد.

تصویرسازی برند

این کاراکتر یک تصویر یا مجموعه ای از تصاویر را در چارچوب یک هویت برند یکپارچه تعریف می کند. این شامل جنبه هایی مانند پرسپکتیو، آب و هوای رنگ، و سبکی مانند عمق میدان و نور پس زمینه است.

نمادهای برند

نمادها نمادهایی هستند که فرآیندها، ویژگی های محصول یا اشیاء را به روشی ساده تجسم می کنند.

دستورالعمل های برند

دستورالعمل های برند شامل اجزای اساسی هویت برند، قوانین ارتباطی و طراحی و نمونه هایی از استفاده است.

وب سایت برند

طراحی وب یکی از کاربردهای اصلی طراحی برند است. به عنوان یکی از مهم ترین نقاط تماس، ضروری است که وب سایت از نظر بصری به زبانی مشابه با سایر وسایل ارتباطی صحبت کند.

ارزش برندینگ خوب چیست؟

برندسازی 24 ساعت شبانه روز، ارتباط همه جانبه با آنچه که برند نمایانگر آن است و خوب فکر شده و انجام شده، ارزش یک برند را افزایش می دهد.

ارزش نامشهودی که یک برند بر اساس ادراک مشتری دارد، ارزش ویژه برند نامیده می شود. برندهای بسیار معروفی که از درک مثبت مشتری برخوردارند، ارزش ویژه برند بسیار بالایی دارند که بسیار فراتر از منابع مادی و معنوی خودشان است.

هنگامی که یک نام تجاری به طور محکم با یک گروه هدف تثبیت شد، این ارزش شناخته شده بسیار گرانبها است. 

شرکت آرامش گستران مینا، مجموعه‌ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده است.

خدمات آمینا

  • طراحی وبسایت
  • سئو و بهینه سازی سایت
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • تهیه محتوای متنی و بصری
  • تبلیغات انفجاری و گسترده در وب
  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  • تبلیغات در اپلیکیشن ها
  • خدمات تبلیغاتی بین المللی

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم،  پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

 ایمیل: info@amina-group.com

 منبع: https://amina-group.com/

 



:: برچسب‌ها: برندینگ و متمایز کردن محصولات , مزایای برند سازی , تاثیر برند سازی در کسب و کارها , Branding , عناصر برند , آمینا گروپ ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

 کدام یک بهتر است کلاس های هوشمند یا کلاس های سنتی؟

به عصر دیجیتال خوش آمدید، جایی که دانش به راحتی با یک کلیک قابل دسترسی است و یادگیری وارد حوزه جدیدی شده است.

کلاس های درس سنتی در مقایسه با کلاس های درس دیجیتال در حال تبدیل شدن به چیزی از گذشته هستند و جای خود را به چشم انداز نوآورانه آموزش الکترونیکی داده اند که آموزش را به روش های بی سابقه ای متحول می کند.

یک مطالعه اخیر نشان داد که برنامه های آنلاین در مدارس و کالج ها 56٪ در حال رشد هستند در حالی که همتایان سنتی آنها شاهد کاهش 3.3٪ در تکمیل مدرک بودند.

بیایید نگاهی دقیق‌تر به مزایا و معایب کلاس درس دیجیتال در مقایسه با یادگیری کلاس‌های سنتی بیندازیم.

ما عواملی مانند انعطاف‌پذیری و راحتی در مقابل تعامل مستقیم و اجتماعی شدن را بررسی می‌کنیم تا به شما کمک کنیم تعیین کنید کدام رویکرد ممکن است برای شما یا مدرسه شما مناسب‌تر باشد.

کلاس های درس سنتی چیست؟

برای قرن ها، مدرسه سنتی شیوه اولیه آموزش بوده است. این کلاس ها در کلاس فیزیکی با حضور معلم برگزار می شود.

دانش آموزان با حضور در کلاس، یادداشت برداری، سوال پرسیدن و شرکت در بحث های حضوری شرکت می کنند.

کلاس‌های معمولی محیطی ساختاریافته را به دانش‌آموزان ارائه می‌دهند که حس روتین را القا می‌کند.

کلاس های هوشمند چیست؟

کلاس های درس هوشمند  با استفاده از تکنولوژی برای مدارس در کلاس انجام می شود. دانش آموزان  با استفاده از رایانه یا دستگاه های دیجیتال در کلاس شرکت می کنند.

این کلاس‌ها سطح بالایی از انعطاف‌پذیری و راحتی را ارائه می دهند. کلاس درس دیجیتال به دلیل تمرکز بر تعامل، پرورش جوامع مشارکتی که در آن تمایز بین معلمان و دانش آموزان محو می شود، متمایز است.

در این کلاس ها، زمان و مکان دیگر مانعی نیستند و محیطی را ایجاد می کنند که زبان آموزان با استفاده از پلتفرم های آنلاین به کلاس متصل می شوند.

چرا کلاس های درس دیجیتال بهتر از کلاس های درس سنتی هستند؟

1. مرکز اطلاعات 360 درجه 

کلاس های دیجیتال به عنوان مرکز اطلاعات یکپارچه عمل می کنند و منابع مختلف را در سراسر جهان به هم متصل می کنند.

برخلاف روش‌های آموزشی سنتی با دسترسی محدود به اطلاعات، راه‌حل‌های یادگیری دیجیتالی برای مدارس مانند کتاب‌های الکترونیکی و کتابخانه‌های دیجیتال از هر کجا قابل دسترسی هستند.

کودکان می توانند از اطلاعات سراسر جهان برای غنی سازی تجربیات یادگیری خود استفاده کنند. در کلاس های درس سنتی، دسترسی به آخرین اطلاعات اغلب وجود ندارد، که منجر به نابرابری در برنامه های درسی بین کشورها می شود.

کلاس های درس هوشمند با فراهم کردن دسترسی برابر به اطلاعات برای همه دانش آموزان به این موضوع می پردازند.

2. ابزارهای آموزشی همه کاره

یکی از مزایای کلیدی کلاس درس دیجیتال در دسترس بودن آن است. در کلاس های درس سنتی، دانش آموزان باید در یک مکان جمع شوند تا از یک مربی یاد بگیرند.

اغلب، این درس ها برای مرجع بعدی ذخیره نمی شوند. این بدان معناست که دانش‌آموزانی که نمی‌توانند در کلاس‌ها شرکت کنند یا رفت‌وآمد کنند، ممکن است جلسه را از دست بدهند، حتی اگر فقط یک روز غیبت کنند.

کلاس‌های دارای فناوری با در دسترس بودن در هر زمان و هر مکان به این مشکل رسیدگی می‌کنند. دانش‌آموزان می‌توانند با استفاده از دستگاه متصل از خانه‌هایشان به کلاس‌ها بپیوندند.

اگر آنها یک کلاس را از دست بدهند، می توانند به راحتی از طریق جلسات ضبط شده پیگیری کنند. آنها همچنین بازبینی را ساده می کنند، زیرا نیازی به جستجوی محتوا از منابع دیگر ندارند.

3. دسترسی پیشرفته

هر دانش آموزی با سرعت و سبک خاص خود یاد می گیرد. با این حال، در آموزش سنتی اغلب فاقد انعطاف پذیری برای سازگاری با این تفاوت ها است.

بیشتر کلاس‌های درس به‌جای فردی، بر روی گروه تمرکز می‌کنند و با وجود اینکه معلمان بعد از کلاس در دسترس هستند، یادگیرندگان با سرعت آهسته‌تر احساس عقب ماندن می‌کنند.

کلاس های مجازی راه حلی را با ایجاد تعادل بین ساختار و انعطاف پذیری ارائه می دهند. دانش‌آموزان می‌توانند هر زمان که نیاز داشته باشند به محتوا دسترسی داشته باشند و به آنها امکان می‌دهد با سرعت خودشان یاد بگیرند.

آنها همچنین می توانند مطالب را بررسی کنند یا در صورت لزوم درخواست منابع اضافی کنند. این تضمین می کند که هر دانش آموزی مفاهیم را درک می کند و در عین حال با بقیه کلاس هماهنگ است.

4. یادگیری شخصی و تنظیم شده

هر دانش آموزی با سرعت و سبک خاص خود یاد می گیرد. با این حال، آموزش سنتی سنتی اغلب فاقد انعطاف پذیری برای سازگاری با این تفاوت ها است.

بیشتر کلاس‌های درس به‌جای فردی، بر روی گروه تمرکز می‌کنند و با وجود اینکه معلمان بعد از کلاس در دسترس هستند، یادگیرندگان با سرعت آهسته‌تر احساس عقب ماندن می‌کنند.

کلاس های مجازی راه حلی را با ایجاد تعادل بین ساختار و انعطاف پذیری ارائه می دهند. دانش‌آموزان می‌توانند هر زمان که نیاز داشته باشند به محتوا دسترسی داشته باشند و به آنها امکان می‌دهد با سرعت خودشان یاد بگیرند.

آنها همچنین می توانند مطالب را بررسی کنند یا در صورت لزوم درخواست منابع اضافی کنند. این تضمین می کند که هر دانش آموزی مفاهیم را درک می کند و در عین حال با بقیه کلاس هماهنگ است.

برخی از مشکلات کلاس های درس آنلاین چیست؟

1. تعامل اجتماعی ناچیز

در کلاس های آنلاین، تعامل اجتماعی ممکن است محدود به نظر برسد، به خصوص درمقابل کلاس های سنتی. با این حال، این بدان معنا نیست که شما نمی توانید از طریق ارتباطات دیجیتال تعامل داشته باشید.

بسیاری از کلاس‌های آنلاین از پلتفرم‌های چت ویدیویی مانند Google Meet یا Zoom استفاده می‌کنند، جلسات پخش زنده ارائه می‌دهند و پروژه‌های گروهی را اختصاص می‌دهند.

این بدان معنی است که شما هنوز هم می توانید با مربیان و همسالان خود ارتباط برقرار کنید، البته به روشی متفاوت.

2. امکان بی انگیزگی

انگیزه موضوعی است که اغلب در مورد این دو روش یادگیری بحث می شود، زیرا هر دانش آموز منحصر به فرد است. برخی از تعاملات رودررو منظم پیشرفت می کنند، و دریافتند که این امر انگیزه خود را افزایش می دهد.

برخی دیگر ساختار مهلت های آنلاین را ترجیح می دهند. برای بسیاری، محاصره شدن توسط مربیان و همسالان به عنوان انگیزه ای برای تکمیل تکالیف یا وظایف عمل می کند.

اگر شما فردی هستید که به خوبی به ضرب الاجل های شخصی پاسخ می دهید، تعیین آنها می تواند به شما کمک کند انگیزه داشته باشید و از به تعویق انداختن آن جلوگیری کنید.

ایجاد یک فضای اختصاصی برای یادگیری آنلاین، بدون حواس‌پرتی، می‌تواند تمرکز و انگیزه شما را افزایش دهد 

3. خطر به تعویق انداختن کار

متمرکز ماندن در کلاس درس با همسالان و یک مربی ساده است، اما در مورد یادگیری آنلاین چطور؟

هنگام یادگیری از راه دور، حواس پرتی ممکن است به وجود بیاید، به خصوص اگر کارهای دیگری داشته باشید یا با چیز دیگری مشغول باشید.

 نتیجه گیری

هم کلاس‌های هوشمند و هم کلاس‌های سنتی  مزایا و معایب خاص خود را دارند.

کلاس های سنتی امکان تعامل رو در رو با معلمان و همکلاسی ها را فراهم می کند، در حالی که آموزش الکترونیکی انعطاف پذیری و راحتی را ارائه می دهد.

انتخاب بین این دو روش بستگی به ترجیحات و نیازهای فردی دارد. با این حال، در عصر دیجیتال امروزی، ترکیب عناصر هر دو رویکرد می‌تواند یک تجربه آموزشی جامع ایجاد کند که سبک‌های یادگیری متنوع را در خود جای دهد.

صرف نظر از روش انتخاب شده، پذیرش یادگیری مادام العمر برای پیشرفت و موفقیت شخصی ضروری است. 

یک کلاس هوشمند پایه شامل کامپیوتر ، صفحه نمایش تدریس و پروژکتور است که جنبه بصری برای یادگیری دارند.

مدرسه هوشمند با به کار گیری تکنولوژی عملیات آموزشی را آسان تر و کارآمد ترمی سازد. بسیاری از تحقیقات مزایای مدارس هوشمند و نحوه استفاده درست از آنها را نشان داده اند.

آنها همچنین به این نکته اشاره می کنند که این سیستم آموزشی، باعث شده دانش آموزان نمرات بهتری نیز کسب کنند.

علاوه بر این باعث شده دانش آموزان مدام بازخورد های تکالیف خود را بببینند و بتوانند پیشرفت خود را ارزیابی کنند و انگیزه بیشتری داشته باشند. 

این فرایند یادگیری پیشرفته، دانش آموزان مختلف را آماده می کند تا بهترین خودشان را ارائه دهند.

مجتمع آموزشی پیشرو

برای اولین بار در ایران با ارائه طرح کیف در مدرسه توانستیم گام به گام با آموزش نوین دنیا پیش رفته و کیفیت آموزش را ارتقا بخشیم و توانایی کودکانمان را در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز در آنان ایجاد نموده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکانمان است همواره پیشگام بوده ایم.

تماس با ما

تلفن :

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

 منبع: https://pishroschool.ir/

 



:: برچسب‌ها: مجتمع آموزشی پیشرو , کلاس هوشمند , مزایای مدارس هوشمند , مقایسه مدرسه هوشمند با یک مدرسه معمولی , ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 خرداد 1403 | نظرات ()