نوشته شده توسط : پارس اتیلن

طراحی و اجرای نمای ساختمان با ایوان سبز

یک نما می تواند چندین هدف را انجام دهد. نما می تواند جنبه ی هنری داشته باشد، موضوعی را ایجاد کند، از ساختار ساختمان محافظت یا پشتیبانی کند، و انرژی را در داخل حفظ کند.

انواع نماها چیست؟

نماهای سبک به جلوی ساختمان می چسبند اما از ساختار ساختمان پشتیبانی نمی کنند، به عنوان مثال. شیشه یا فلز؛ عمدتا برای جلوه های تزئینی و همچنین بهره وری انرژی استفاده می شود.

نماهای سنگین وزن حداقل 100 کیلوگرم در هر متر مربع دارند که اغلب باربر هستند یا وزن خود را تحمل می کنند. 

نماهای پیش ساخته از ماژول های از پیش ساخته شده، اغلب با استفاده از پانل های چوبی یا بتنی، مونتاژ می شوند که در نتیجه هزینه کمتر و سرعت مونتاژ بیشتر می شود.

نماهای سنتی از همان مصالح ساختمانی استفاده می کنند که بقیه سازه ها هستند.

ویژگی های یک نما

پس نما دقیقاً کجا قرار دارد؟ نمای ساختمان یا سازه بیرونی ترین، اولین و قابل تشخیص ترین جنبه یا ضلع (ارتفاع) است.

اغلب شامل برجسته ترین ورودی ساختمان و طراحی یا عناصر کاربردی خاص است که می تواند شامل موارد زیر باشد:

ستون ها، چه به صورت آزاد و چه به صورت ستون (ستون هایی با نقش برجسته از دیوار نما)

پنجره‌هایی که می‌توانند از کاربردی تا تزئینی متغیر باشند یا هر دو کاربرد را در بر گیرند (فنستراسیون طراحی و قرار دادن پنجره‌ها در یک سازه است، از واژه لاتین fenestra به معنای پنجره)

عناصر مجسمه سازی برای تزیینات، با استفاده از پیکره های انسان و طبیعت یا طرح های انتزاعی

نرده و لبه های تزئینی

پیش امدگی ها، برآمدگی ها و قرنیزها برای محافظت و تزئین ورودی ها و پنجره ها

استفاده از رنگ، از طریق کاربرد یا منابع طبیعی

انواع  نماهای سبک ساختمان

نماهای سبک می توانند اشکال مختلفی داشته باشند. دو شکل اصلی آنها دیوارهای پرده و پانل های جداگانه است. 

نماهای کرتین وال از قاب های سبک وزن و پانل های شیشه ای تشکیل شده اند که راه حلی زیبا و کم مصرف را ارائه می دهند.

از طرف دیگر، نماهای پانل شامل استفاده از پانل های پیش ساخته ساخته شده از موادی مانند آلومینیوم است که تطبیق پذیری و سهولت نصب را ارائه می دهد.

هر دو سیستم مزایای متمایز ارائه می دهند و می توانند برای برآوردن نیازهای طراحی خاص طراحی شوند.

نماهای پانل شده

 اگر به دنبال ظاهری مدرن و شیک برای ساختمان خود هستید، نمای پانل شده را در نظر بگیرید. نمای پانل دار نوعی نمای بیرونی ساختمان است که از پانل های مجزا تشکیل شده است که به یک قاب دیوار خارجی قلاب یا چسبانده می شوند.

این پانل ها را می توان از مواد مختلفی مانند شیشه، فلز یا مواد کامپوزیت ساخت. نماهای پانل دار مزایای متعددی دارند.

در مرحله اول، انعطاف‌پذیری در طراحی را فراهم می‌کنند، زیرا پانل‌های مجزا را می‌توان در شکل‌ها، اندازه‌ها و پرداخت‌های مختلف ساخت و می‌توان آن را به صورت افقی یا عمودی قلاب کرد.

آنها همچنین عایق حرارتی و صوتی عالی را هنگام نصب به عنوان یک سیستم ضد باران ارائه می دهند که به کارایی انرژی و راحتی سرنشینان کمک می کند.

علاوه بر این، نماهای پانل بادوام هستند و به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند - با تعمیر و نگهداری ساده شده، زیرا پانل ها را می توان به صورت مجزا جدا کرد.

نماهای کرتین وال 

سیستم های کرتین وال به دلیل ظاهر مدرن و شیک یک انتخاب نما محبوب هستند. این سیستم‌های روکش غیر ساختاری از قاب‌های آلومینیومی سبک‌وزن تشکیل شده‌اند که از صفحات شیشه‌ای یا مات پشتیبانی می‌کنند که به لعاب معروفند.

این پانل ها عملکردهای متعددی مانند نور طبیعی، محافظت از فضای داخلی در برابر عناصر و ارائه کارایی حرارتی دارند. کرتین والینگ یک طراحی نمای بادوام است که زیبایی معاصری را ارائه می دهد.

در شرایط آب و هوایی زمانی که مطابق با مقررات تولید و نصب شود عملکرد خوبی دارد و همچنین می تواند عملکرد حرارتی ساختمان را بهبود بخشد.

با این حال، آنها سیستم های تعمیر و نگهداری بالا هستند، با پانل های شیشه ای که نیاز به تمیز کردن منظم دارند.

با طراحی براق و مزایای عملکردی، نماهای دیوار پرده ای یک انتخاب عالی برای ساختمان هایی هستند که به دنبال یک راه حل بیرونی پیچیده و کارآمد هستند.

نماهای سنگین وزن 

همانطور که از نام آن پیداست، نماهای سنگین به سیستم هایی اطلاق می شود که وزن آنها به طور قابل توجهی بیشتر از همتای خود، یعنی سیستم سبک وزن است.

به عنوان مثال، وزن سیستم ممکن است تحت تأثیر مواد پانل یا ضخامت مواد قرار گیرد. سیستم پشتیبانی برای نماهای سنگین وزن باید با در نظر گرفتن بار افزایش یافته طراحی شود.

برخی از سیستم های سنگین وزن نیز برای کمک به تحمل بارهای ساختاری طراحی شده اند.

نماهای سنگین، سیستم های بادوامی هستند که در کنار عایق صوتی و حرارتی، از شرایط آب و هوایی سخت محافظت می کنند. با این حال، وزن آنها می تواند برخی از مشکلات نصب را ایجاد کند.

هنگامی که صحبت از ساخت و ساز ساختمان می شود، نماهای سنگین وزن به دلیل دوام و توانایی خود در برابر شرایط آب و هوایی سخت شناخته می شوند.

این نماها معمولاً از مواد جامد مانند بتن یا سنگ ساخته می شوند که محافظت عالی در برابر باد، باران و دمای شدید ایجاد می کنند.

نماهای پیش ساخته 

نماهای پیش ساخته که اغلب به عنوان نمای مدولار شناخته می شوند، پانل های بیرونی هستند که در خارج از محل از قبل مونتاژ شده و بعداً برای نصب به محل ساخت و ساز منتقل می شوند.

اجزای تشکیل دهنده مانند پانل ها، پنجره ها و عایق ها در محیط های کنترل شده تولید می شوند تا بالاترین کیفیت و دقت را تضمین کنند.

در حالی که آنها مزایایی مانند فرآیند ساخت و ساز سریعتر را وعده می دهند، کاهش اختلالات در محل به دلیل اکثر مونتاژها در خارج از محل.

افزایش بهره وری انرژی از طریق نصب دقیق برای کاهش نشت هوا و پل حرارتی. و کنترل کیفیت ثابت، چالش هایی نیز وجود دارد که باید به آنها توجه داشت.

نماهای سنتی 

نماهای سنتی، مانند نماهایی که در ساختمان های قدیمی یا خانه های مسکونی یافت می شوند، با استفاده از مصالح ساختمانی سنتی مانند آجر یا سنگ ساخته می شوند. این نماها برای حفظ شخصیت یک ساختمان طراحی شده اند و به دلیل جذابیت زیبایی شناختی بسیار ارزشمند هستند.

مصالح نما سنتی از نظر زیبایی شناسی بادوام و همه کاره هستند و به گونه ای ساخته شده اند که در هر شرایط آب و هوایی در برابر آزمون زمان مقاومت کنند.

آنها همچنین ساختاری هستند و به تحمل بار ساختمان کمک می کنند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که نماهای سنتی برای ساخت انواع ساختمان ها مناسب نیستند.

ما عمدتاً نمای سنتی را در خانه‌های مسکونی می‌بینیم، یا زمانی که در ساختمان‌های بزرگ استفاده می‌شود، معمولاً برای پروژه‌های بازسازی Heritage است.

سیستم های پوشش بارانی

روکش صفحه باران که به آن سیستم های نمای تهویه شده نیز گفته می شود، نوع نمای نهایی ما است. 

روکش باران، به ویژه در سازه‌های معاصر رایج است، از روشی استفاده می‌کند که در آن یک لایه بیرونی دور از ساختمان اصلی قرار می‌گیرد و فضایی قابل تنفس را در بین آن تشکیل می‌دهد.

این شکاف نقش مهمی در تضمین گردش هوا، مدیریت رطوبت و افزایش بهره وری انرژی کلی ساختمان دارد. پانل های آلومینیومی به عنوان یک انتخاب محبوب برای لایه بیرونی روکش ضد باران ظاهر شده اند.

این پانل ها نه تنها سبک و مستحکم هستند، بلکه از مقاومت بالایی در برابر خوردگی نیز برخوردارند و به ویژه برای محیط هایی با شرایط آب و هوایی متغیر مناسب هستند.

پانل‌های آلومینیومی هنگام استفاده در پوشش‌های بارانی، نه تنها از ساختار ساختمان در برابر عوامل محیطی خارجی محافظت می‌کنند، بلکه ظاهری پیشرفته و مدرن را ارائه می‌دهند که هم کاربردی و هم از نظر بصری جذاب است.

داشتن نمای ساختمان زیبا، علاوه بر تجربه در اجرا، مستلزم دانش روز، آشنایی با متریال و از همه مهمتر، توان ترکیب این متریال با یکدیگر است.

استفاده از صرفا یک جنس بخصوص مانند سنگ باعث یکنواختی نما و در نگاهی کلان تر، تکرار ملال آوری در سطح شهر خواهد شد.

گروه معماری ایوان سبز مفتخر است با بهره گیری از معماران متخصص و اجرایی در زمینه نما سازی، قدم به قدم از لحظه کشیدن خط تا اجرا و تحویل پروژه ای منحصر به فرد، خدمت رسان کارفرمایان محترم می باشد.

گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز از پیشتازان معماری بر مبنای علم روانشناسی می باشد؛ که حاصلِ فعالیت گروهی و گرد هم آمدنِ مهندسین مجرب و متعهد و نیروی کار ماهر و دلسوز می باشد.

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

 تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم، پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

منبع: https://interior-designer.ir/

 



:: برچسب‌ها: انواع نمای ساختمان , طراحی و اجرای نمای ساختمان , خصوصیات نمای اصولی ساختمان , طراحی نما ساختمان مسکونی و تجاری , گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

طراحی وبسایت با آمینا گروپ

یک وب سایت عالی کسب و کار شما را تقویت می کند، اعتماد ایجاد می کند و به مشتریان احتمالی شما اطمینان می دهد تا قدم بعدی را با شما بردارند و تصمیم خرید بگیرند.

بدون حضور آنلاین، کسب و کار شما به سادگی فرصت بزرگی را از دست می دهد.

یک وب سایت این توانایی را دارد که بسته به کیفیت وب سایت شما تأثیر قابل توجهی بر کسب و کار شما داشته باشد، چه خوب و چه بد.

از این گذشته، "81٪ از خریداران قبل از خرید تحقیقات آنلاین انجام می دهند."

بدون یک وب سایت، برای خریداران دشوار است که شما را در نظر بگیرند. برخی از تأثیرات مثبت یک وب سایت می تواند بر روی برخی از مشاغل داشته باشد، به شرح زیر است:

  • یک وب سایت کمک می کند تا زمین بازی را در برابر رقبای بزرگ تر یکسان کند.
  • این توانایی را دارد که اعتبار شما را افزایش دهد.
  • اگر برای جستجو بهینه شود، دید بیشتری برای کسب و کار شما ایجاد می کند.

وب سایت اشتباه می تواند کسب و کار شما را نابود کند!

این روزها، وب سایت شما یکی از اولین چیزهایی است که یک مشتری بالقوه هنگام برخورد با تجارت شما به دنبال آن است.

آنها کارت ویزیت یا آدرس فیزیکی شما را نمی خواهند: آنها آدرس وب سایت شما را می خواهند.

به طور خلاصه، اگر وب سایت شما برای موفقیت راه اندازی نشده است یا آنلاین نیستید، در تجارت نیستید. 

یکی از اشتباهات بسیاری از صاحبان کسب و کار این است که فکر می کنند طراحی هر وب سایتی کارش و انجام خواهد داد.

بالاخره اگر بسازی، می آیند. این رویکرد می تواند فاجعه بار باشد! علاوه بر این، نداشتن وب سایت بهتر از داشتن یک وب سایت بد است.

چگونه وب سایت ها در تجارت کمک می کنند؟

یک وب سایت عالی این توانایی را دارد که تأثیر قابل توجهی بر کسب و کار شما داشته باشد، به ویژه در نحوه مشاهده بازار هدف و مشتریان بالقوه شما.

اولین برداشت ها مهم است و یک وب سایت حرفه ای به عنوان سنگ بنای حضور آنلاین شما عمل می کند.

این با ارائه بستری برای نمایش محصولات یا خدمات شما، تعامل با مشتریان و افزایش فروش به تجارت کمک می کند. طراحی سایت عالی به روش های زیر بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد:

  • اعتبار ایجاد می کند.
  • ایجاد اعتماد
  • بازدیدکنندگان را درگیر می کند.
  • راهنمایی ایجاد می کند.
  • از مشتریان خود حمایت می کند.
  • فروش بیشتر را می بندد.
  • یک وب سایت عالی می تواند درآمد کسب و کار و نتیجه نهایی شما را افزایش دهد.

نکته کلیدی ساخت یک وب سایت با یک استراتژی کاملاً اندیشیده شده در مورد نحوه استفاده از وب سایت خود برای هدایت و جذب مشتری است. 

ساخت یک وب سایت با یک هدف و استراتژی مشخص به شما کمک می کند تا سرنخ ها و فروش را افزایش دهید و در نهایت به رشد کسب و کارتان کمک کنید.

حتی بهتر از آن، وب سایت شما 24/7 قابل مشاهده است و آن را به یک دارایی بازاریابی ارزشمند تبدیل می کند. در اینجا پنج دلیل اصلی برای نیاز به وب سایت آورده شده است:

یک حضور وب ایجاد کنید.

ایجاد یک حضور آنلاین یک فروشگاه دیجیتالی برای کسب و کار شما فراهم می کند، چه در حال حاضر یک مکان فیزیکی داشته باشید یا یک کسب و کار خانگی.

برای کسب‌وکارهایی که موقعیت فیزیکی دارند، یک وب‌سایت به شما کمک می‌کند تا از بازار آنلاین استفاده کنید - چیزی که به شما کمک می‌کند با افزایش دسترسی‌تان، درآمدتان را افزایش دهید.

اگر شما یک کسب و کار خانگی هستید، پس ایجاد حضور آنلاین ضروری است. این یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای مشروعیت بخشیدن به کسب‌وکار شما در عین ارائه نقطه مرجع به مخاطبان هدف است.

آیا نیاز به قانع کننده بیشتری دارید؟

فروش اینترنتی سهم یا درآمد زیادی را برای خرده‌فروشانی مانند نیمان مارکوس و مایکل کورس در کنار مکان‌های فیزیکی آن‌ها که در سراسر کشور پراکنده است، تشکیل می‌دهد.

کسب‌وکارهای کوچک‌تر نیز می‌توانند با یک وب‌سایت عالی از همین کار لذت ببرند. یک وب سایت عالی کسب و کار شما را تقویت می کند، اعتماد ایجاد می کند و به مشتریان احتمالی شما اطمینان می دهد تا قدم بعدی را با شما بردارند و تصمیم خرید بگیرند.

بدون حضور آنلاین، کسب و کار شما به سادگی فرصت بزرگی را از دست می دهد. آیا واقعاً می خواهید در را بسته بگذارید وقتی فرصتی در می زند؟

ارائه اطلاعات

اگر شما محصولی را می فروشید یا خدماتی را ارائه می دهید که در آن سوالات متداول یا نمایش مورد نیاز است، یک وب سایت ابزاری شگفت انگیز موثر است که اطلاعات را بر اساس تقاضا ارائه می دهد.

استفاده از وب سایت شما به عنوان یک ابزار یک انتخاب عالی است: به مشتریان احتمالی و مشتریان شما اطلاعاتی را که می خواهند فوراً ارائه می دهد - و وقت شما را آزاد می کند.

در برخی موارد، فقط داشتن آن اطلاعات، واجد شرایط بودن بالقوه های جدی و نزدیک تر کردن آنها به فروش را آسان می کند.

تجارت خود را به صورت آنلاین بازاریابی کنید.

به سادگی هیچ شکل دیگری از بازاریابی به اندازه یک وب سایت برای فروش کسب و کار شما موثر نیست.

یک وب سایت شما را دقیقاً در مقابل افرادی قرار می دهد که در جستجوی خدمات شما هستند در زمانی که به آن نیاز دارند - چیزی که رفتار آنها را بسیار تحت تأثیر قرار می دهد.

یک کارآفرین می تواند به معنای واقعی کلمه امروز یک کسب و کار راه اندازی کند و فردا شروع به جذب مشتریان جدید آنلاین کند. هزاران نفر هر هفته انجام می دهند!

این قدرت محض بازاریابی اینترنتی است. با این حال، اگر می‌خواهید از این پدیده سرمایه‌گذاری کنید، به وب‌سایتی نیاز دارید که با استراتژی مناسب برای استفاده از فرصت‌های بی‌شمار در دسترس شما و کسب‌وکارتان ساخته شده باشد.

اگر به صورت آنلاین ظاهر نمی شوید، کسب و کار خود را از دست داده اید.

ایجاد ایده

یک وب سایت ظرفیت فوق العاده ای دارد که به شما کمک می کند تا برای کسب و کار خود سرنخ ایجاد کنید، چه در حال تبلیغات آنلاین یا آفلاین باشید. 

با استفاده از وب سایت خود با هدایای رایگان و پیشنهادات وسوسه انگیز، می توانید تولید سرنخ خود را افزایش دهید و یک لیست بالقوه ایجاد کنید.

چند نفر در اولین تعامل با تبلیغ شما خرید خواهند کرد؟ احتمالاً به اندازه ای که آرزو می کنید نیست، اما نکته کلیدی این است که آنها را وارد قیف بازاریابی خود کنید.

قیف شما فقط با ایجاد یک ایده ابتدا کار می کند، سپس برای بستن فروش دنبال می شود. وب سایت شما ابزاری عالی برای کمک به شما در دستیابی به این هدف با قرار دادن بخش عمده ای از این فرآیند است—شما می توانید عملاً کل بازاریابی خود را خودکار کنید.

طراحی وب سایت خوب نه تنها بازده راندمان را افزایش می دهد، بلکه بهره وری شما را نیز افزایش می دهد.

فروش ایجاد کنید.

چه یک فروشگاه آجر و ملات داشته باشید یا یک تجارت آنلاین، چه محصول یا خدماتی را بفروشید، داشتن یک وب سایت عالی یکی از بهترین ابزارهایی است که کسب و کار شما می تواند داشته باشد.

با ظرفیت افزایش فروش و سود شما، یک وب سایت عالی برای کسب و کار شما 24 ساعته در حالی که خواب هستید کار می کند.

درباره ما

شرکت آرامش گستران مینا، مجموعه‌ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده است.

خدمات آمینا گروپ

  • طراحی وبسایت
  • سئو و بهینه سازی سایت
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • تهیه محتوای متنی و بصری
  • تبلیغات انفجاری و گسترده در وب
  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  • تبلیغات در اپلیکیشن ها
  • خدمات تبلیغاتی بین المللی

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم،  پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

ایمیل: info@amina-group.com

منبع: https://amina-group.com/

 



:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت با آمینا گروپ , مزایای طراحی وب سایت , ویژگی های وب سایت خوب , انواع وب سایت , ارزش طراحی سایت , هزینه طراحی وب سای , website-design , تیم حرفه ای آمینا گروپ ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

پیش ثبت نام مدرسه پیشرو

برای یادگیری بهتر دانش آموزان، آنها باید در کلاس ها و مدارس خود احساس امنیت، مشارکت، ارتباط و حمایت کنند.

این «شرایط یادگیری» عناصر جوی مدرسه هستند که دانش آموزان شخصاً آن را تجربه می کنند. آنها به پیشرفت تحصیلی و موفقیت دانش آموزان کمک می کنند و با نمرات و نمرات آزمون بهبود یافته مرتبط هستند.

حضور پررنگ؛ روابط مثبت بین دانش آموزان، بزرگسالان، و همسالان آنها؛ و مشارکت حداقلی در رفتارهای مخاطره آمیز نیز نشان می دهد که جو مثبت مدرسه، که شرایط یادگیری بخش مهمی از آن است، می تواند شکاف های پیشرفت را کاهش دهد.

مربیان و معلمان و مدیران می توانند با مدیریت دقیق به دانش آموزان در دستیابی به موفقیت تحصیلی و شخصی کمک کنند.

ایجاد شرایط مثبت برای یادگیری درست لازم است، اما دقیقاً چه چیزی لازم است تا مدارس به آنجا برسند؟

عناصر مهم برای یادگیری موثر دانش آموزان

ایمنی

ایمنی فراتر از رفاه فیزیکی دانش آموزان است. برای داشتن یک محیط آموزشی امن، دانش آموزان باید احساس کنند که مورد استقبال، حمایت و احترام قرار گرفته اند.

با این حال، سیاست های انضباط مدرسه و آیین نامه های رفتاری همیشه از جو مثبت مدرسه حمایت نمی کند.

برای مثال، شیوه‌های انضباطی محروم‌سازی، مانند اخراج دانش‌آموزان از کلاس، تعلیق و اخراج، بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان و احتمال فارغ‌التحصیلی آنها از دبیرستان تأثیر منفی می‌گذارد.

مشارکت

یادگیری خود محور یکی از رویکردهای آموزشی است که می تواند این روندها را معکوس کند.

این رویکرد دانش‌آموز محور برای یادگیری، آموزش را با نقاط قوت و نیازهای منحصربه‌فرد دانش‌آموزان تطبیق می‌دهد و آن‌ها را درگیر محتوای آکادمیک چالش‌برانگیز و مبتنی بر استاندارد می‌کند.

شخصی‌سازی یادگیری به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مهارت‌هایی از جمله تفکر انتقادی، استفاده از دانش و اطلاعات برای حل مسائل پیچیده، کار مشترک، برقراری ارتباط مؤثر، یادگیری نحوه یادگیری و توسعه ذهنیت‌های تحصیلی را توسعه دهند.

این مهارت‌ها که به عنوان شایستگی‌های یادگیری عمیق‌تر شناخته می‌شوند، نه تنها مهارت‌هایی هستند که دانش‌آموزان برای موفقیت در مدرسه به آن نیاز دارند، بلکه مهارت‌هایی هستند که آنها را قادر می‌سازند در شغل و زندگی موفق شوند.

ارتباطات

دانش آموزان باید احساس کنند با معلمان، کارکنان و سایر دانش آموزان ارتباط دارند. مدارس می توانند این ارتباطات را با تمرکز بر یادگیری اجتماعی و عاطفی دانش آموزان (SEL) پرورش دهند.

SEL به دانش آموزان کمک می کند تا احساسات و تعاملات خود را با دیگران درک و مدیریت کنند و مهارت های لازم برای برقراری ارتباط و حل تعارض را ایجاد کنند.

طبق SDCR، "برنامه های SEL نشان داده شده است که شایستگی اجتماعی، خودآگاهی، ارتباط با مدرسه، تعامل مثبت با دیگران و عملکرد تحصیلی دانش آموزان را بهبود می بخشد."

روش‌های خاصی وجود دارد که مربیان می‌توانند برای پذیرش SEL در کلاس درس اتخاذ کنند، که همچنین جو و محیط مدرسه مثبتی را ایجاد می‌کند که از یادگیری عمیق‌تر دانش‌آموزان حمایت می‌کند.

حمایت کردن

دانش آموزان باید احساس کنند که توسط همه کسانی که به تجربه یادگیری آنها مرتبط هستند حمایت می شوند. این شامل معلمان، همکلاسی ها، مدیران، خانواده و اعضای مدرسه می شود.

این گروه ها باید درک درستی از جو مثبت مدرسه در مدرسه و کلاس داشته باشند تا بتوانند با هم برای رسیدن به این هدف مشترک همکاری کنند.

مدیران مدرسه می‌توانند اعضای انجمن، معلمان، دانش‌آموزان و والدین را از طریق گفتگو، نشست‌ها، نظرسنجی‌ها و ایجاد مشارکت‌های مدرسه برای  بهبود وضعیت مدرسه مشارکت کنند.

چگونه والدین می توانند به ایجاد یک محیط یادگیری مثبت در مدارس فرزندان خود کمک کنند؟

مدیران مدرسه خود را تشویق کنید تا این نظرسنجی را برای بررسی وضعیت فعلی مدرسه فرزندتان و کمک به شناسایی فرصت‌های بهبود انجام دهند. 

درباره تلاش‌های ایمنی مدرسه و نحوه تأثیرگذاری آنها بر دانش‌آموزان بیشتر بدانید. سپس مراحل عملی را که در پست ذکر شده است دنبال کنید تا به مدرسه فرزندتان کمک کنید محیطی امن برای دانش آموزان فراهم کند. 

این اقداماتی را که می‌توانید انجام دهید بررسی کنید تا درباره سیاست‌های انضباطی مدرسه یا منطقه خود بیشتر بدانید.

از مدیران مدرسه خود در مورد فرصت‌های آموزشی و توسعه حرفه‌ای برای معلمان که بر نیازهای اجتماعی و عاطفی دانش‌آموزان تمرکز دارند، بپرسید.

پیش ثبت نام مدرسه پیشرو

با سلام و احترام

مجتمع آموزشی و فرهنگی پیشرو از پیش دبستان تا پایان دوره دوم دبیرستان در خدمت پیشروان عرصه علم و دانش می باشد.

این مجتمع در سال ۱۳۷۱ تاسیس و طی سی و یک سال ضمن کسب افتخارات بسیار در زمینه های مختلف تحصیل کرده های بسیاری را در رشته های پزشکی و مهندسی به جامعه تحویل داده است.

شرایط ثبت نام :

۱- موفقیت دانش آموز در انجام تست های روان شناختی و مصاحبه توسط مشاوره مدرسه.

۲- تایید سلامت دانش آموز توسط پایگاه های بهداشتی معرفی شده از طرف مدرسه (فقط پایه اول)

مدارک مورد نیاز :

۱- اصل شناسنامه و کپی آن.

۲- کارت واکسیناسیون.

۳- مدارک تحصیلی (پایه دوم الی ششم )

توجه : حضور دانش آموز در تمامی مراحل ثبت نام الزامیست.

تماس با ما

تلفن:

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 



:: برچسب‌ها: فرم پیش ثبت نام مدرسه پیشرو , پیش ثبت نام مدرسه , پیشرو , شرایط ثبت نام در دبستان غیردولتی پیشرو ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 تير 1403 | نظرات ()