نوشته شده توسط : پارس اتیلن

تبلیغات در فضای مجازی

 

بازاریابی دیجیتال که به آن بازاریابی آنلاین نیز می گویند، ترویج برندها برای ارتباط با مشتریان بالقوه با استفاده از اینترنت و سایر اشکال ارتباطات دیجیتال است. این نه تنها شامل ایمیل، رسانه های اجتماعی و تبلیغات مبتنی بر وب، بلکه پیام های متنی و چند رسانه ای به عنوان یک کانال بازاریابی است. در سطح بالا، بازاریابی دیجیتال به تبلیغاتی اطلاق می شود که از طریق کانال های دیجیتالی مانند موتورهای جستجو، وب سایت ها، رسانه های اجتماعی، ایمیل و موبایل ارائه می شود. دیجیتال مارکتینگ وسیله ای برای دستیابی به اهداف تجاری از طریق کمک پلتفرم های دیجیتال با ترویج محصولات یا خدمات کسب و کار است. این اصطلاح در چند سال گذشته محبوبیت زیادی به دست آورده است و اکنون یکی از رایج ترین اصطلاحات در همه جا از جمله مشاغل کوچک و بزرگ است. برخی از شناخته شده ترین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ عبارتند از:

  • بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
  • تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)
  • بازاریابی وب سایت
  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM)
  • بازاریابی ایمیلی
  • بازاریابی وابسته

تبلیغات آنلاین انواع مختلفی دارد. دانستن اینکه کدام مجموعه از ابزارهای دیجیتالی را برای کسب و کار خاص خود استفاده کنید، می تواند به شما کمک کند تا بر اساس آن برنامه ریزی کنید و به اهداف بازاریابی خود به طور موثر دست پیدا کنید. بازاریابی دیجیتال از استراتژی های مختلفی برای رسیدن به یک هدف کلیدی از مسیرهای مختلف استفاده می کند. بازاریابی دیجیتال را به عنوان یک شرکت در نظر بگیرید، استراتژی ها کارکنان شرکت هستند که در بخش های مختلف کار می کنند. همه کارکنان با یک انگیزه برای موفقیت کسب و کار برای یک سازمان کار می کنند. به طور مشابه، تمام استراتژی های بازاریابی دیجیتال با هم کار می کنند تا ترافیک ایجاد کنند، آگاهی ایجاد کنند و سرنخ ها را به مشتریان وفادار برای کسب و کار تبدیل کنند. با توجه به آنچه گفته شد، بیایید به جزئیات بیشتر در مورد هفت استراتژی اصلی بازاریابی دیجیتال که قبلاً اشاره کردیم، بپردازیم.

1. بهینه سازی موتورهای جستجو

هر بار که نیاز به دانستن یا خرید چیزی دارید، اولین کاری که انجام می دهید این است که آن را در موتور جستجوی گوگل جستجو کنید. هنگامی که نتایج ارائه می شود، مصرف کننده معمولاً آنچه را که به دنبال آن است در صفحه اول یا دوم جستجوی گوگل می یابد. اینجاست که سئو وارد عمل می شود. سئوی سایت شما یکی از مهم ترین مراحل در بازاریابی دیجیتال است. بدون بهینه سازی وب سایت خود برای سازگاری با موتورهای جستجو، از جستجوها عقب می مانید و فرصت جذب سرنخ های بالقوه و قرار گرفتن در معرض کسب و کار خود را از دست خواهید داد. ایجاد ترافیک ارگانیک به وب سایت شما زمان، تلاش و صبر می خواهد، اما اگر نمی خواهید برای ظاهر شدن در صفحه اول موتور جستجوی گوگل هزینه ای بپردازید، سئو راه حلی است که می توانید انجام دهید. پیاده سازی سئو رایگان است و به مرور زمان ترافیک سایت را افزایش می دهد

2. تبلیغات پرداخت به ازای کلیک

به عبارت ساده، هر بار که کاربر روی تبلیغ تبلیغاتی شما کلیک می کند، باید برای تعداد کلیک ها هزینه پرداخت کنید. این ساده ترین و سریع ترین راه برای به دست آوردن ترافیک به وب سایت شما است. ترافیک دریافتی از این روش ارگانیک در نظر گرفته نمی شود. با این وجود، استفاده از تبلیغات PPC همچنان مهم است، زیرا SEO برای ایجاد ترافیک ارگانیک زمان می برد.

3. بازاریابی وب سایت

وب سایت شما یکی از بزرگترین دارایی های بازاریابی است که می تواند به مشتریان بالقوه شما کمک کند آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند و خرید نهایی را انجام دهند. یک خریدار معمولی قبل از تصمیم گیری نهایی برای خرید، زمان قابل توجهی را در یک وب سایت صرف می کند. مسئولیت شما ارائه یک تجربه کاربری عالی است که مشتری شما را برای مدت طولانی تری در وب سایت شما نگه دارد. آنها باید به راحتی اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات مورد نظر خود را بیابند. وب سایت شما نشان دهنده کسب و کار شماست، بنابراین مطمئن شوید که تاثیر خوبی بر بازدیدکنندگان خود گذاشته اید. هنگام ایجاد یک وب سایت، گرافیک، طراحی و طرح کلی سایت خود را در نظر داشته باشید. مطمئن شوید که سازگار با موبایل است زیرا بیشتر مصرف کنندگان در آنجا هستند.

4. بازاریابی محتوا 

بازاریابی محتوا جایگاه ارزشمندی در دنیای دیجیتال مارکتینگ دارد. هر استراتژی بازاریابی آنلاینی که ممکن است داشته باشید، بدون بازاریابی محتوا نمی توانید پایگاه مشتری، نام تجاری خود را ایجاد کنید و مخاطبان هدف خود را درگیر علاقه مندی به کسب و کار خود کنید. اساساً، بازاریابی محتوا در مورد تبلیغ کسب و کار شما از طریق تعامل با مشتریان و متقاعد کردن آنها برای خرید است. برخی از اشکال بازاریابی محتوا عبارتند از: ویدیوها، گواهی نامه ها، کتاب های الکترونیکی، پادکست ها، اینفوگرافیک ها، پست های وبلاگ، پست های رسانه های اجتماعی و این لیست ادامه دارد. همه اینها می تواند به بخشی از کمپین بازاریابی دیجیتال شما کمک کند که به ایجاد آگاهی در بین مصرف کنندگان در مورد تجارت کمک می کند.

5. بازاریابی رسانه های اجتماعی

یکی از پرطرفدارترین و موثرترین اشکال بازاریابی دیجیتال، رسانه های اجتماعی است. تغییر انقلابی که رسانه های اجتماعی روی میز بازاریابی کسب و کار آورده اند غیرقابل مقایسه است. با افزایش روزافزون تعداد کاربران رسانه های اجتماعی در سراسر جهان، حیرت انگیز است که کسب و کار شما چقدر می تواند در معرض دید قرار گیرد. و با تمام داده های رفتاری مصرف کننده، برای بازاریابی موفق، دارت را در تاریکی پرتاب نمی کنید. رسانه‌های اجتماعی بلیط طلایی شما برای موعظه در مورد محصولات و خدمات شماست و در عین حال با مشتریان بالقوه خود در پلتفرمی که بیشتر وقت خود را در آن سپری می‌کنند در ارتباط هستید. جدا از ارائه خدمات به مشتریان، می‌توانید از رسانه‌های اجتماعی برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی، مسابقات، ایجاد محتوای خلاقانه و جذاب و حتی ویروسی شدن استفاده کنید. 

6. بازاریابی ایمیلی

به گفته فوربس، یک فرد به طور متوسط روزی 15 بار نامه های خود را چک می کند، اما این تعداد می تواند بیشتر باشد. ایمیل مارکتینگ ممکن است منبع اصلی برای ایجاد سرنخ های تازه برای کسب و کار شما نباشد، اما اغلب به عنوان نوعی ارتباط با مشتری شما که خدمات یا محصولات شما را دوست داشته و اشتراک به روز رسانی های کسب و کار شما را انتخاب کرده است، استفاده می شود. شانس شما برای موفقیت در ایجاد مشتریان وفاداری که به خرید مجدد از شما ادامه می دهند، از طریق ایمیل مارکتینگ افزایش می یابد. اکثر مشاغل از بازاریابی ایمیلی برای ارسال خبرنامه های هفتگی، پیشنهادات تبلیغاتی و به روز رسانی در مورد محصولات و خدمات خود استفاده می کنند.

7. بازاریابی وابسته

این شکل از بازاریابی شامل داشتن یک سفیر نام تجاری برای کسب و کار شما است که به تعامل با مصرف کنندگان بالقوه کمک می کند و خدمات و محصولات کسب و کار شما را با کمیسیون یا پرداخت پیشنهاد می کند. حتی می‌توانید با افراد تأثیرگذار و افراد موفق در دنیای بازاریابی دیجیتال تماس بگیرید و برای تبلیغ کسب ‌وکارتان به تعداد زیادی از مخاطبان به آنها پول بدهید. داشتن درک بهتر از اینکه چگونه هر بخش از بازاریابی دیجیتال می تواند به کسب و کار شما کمک کند، به شما کمک می کند تا ساختار بازاریابی دیجیتالی را که می خواهید ایجاد و اجرا کنید، تعیین کنید. برای اینکه بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار شما کارایی داشته باشد، باید استراتژی ای ایجاد کنید که منحصر به نیازهای کسب و کار شما باشد. بازاریابی اینترنتی یکسری نیست.

بسته به دسته کسب‌وکارتان، مخاطبان دلخواه، اهداف کسب‌وکار و اندازه کسب‌وکارتان، می‌توانید از چند یا همه ابزارهای ترکیبی برای کمپین بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید. با استفاده از فرم مناسب بازاریابی دیجیتال، می‌توانید مخاطبان مورد نظر را به سمت کسب و کار خود جذب کنید، آگاهی ایجاد کنید، آنها را درگیر کنید و سفر خریدار را کوتاه کنید.

مزایای دیجیتال مارکتینگ

مزیت اصلی دیجیتال مارکتینگ این است که می توان به روشی مقرون به صرفه و قابل اندازه گیری به مخاطب هدف دست یافت. از دیگر مزایای بازاریابی دیجیتال می توان به افزایش وفاداری به برند و افزایش فروش آنلاین اشاره کرد.

دسترسی جهانی - یک وب سایت به شما این امکان را می دهد که تنها با یک سرمایه گذاری کوچک، بازارهای جدید پیدا کنید و در سطح جهانی تجارت کنید.

هزینه کمتر - یک کمپین بازاریابی دیجیتال با برنامه ریزی مناسب و هدفمند می تواند با هزینه بسیار کمتری نسبت به روش های بازاریابی سنتی به مشتریان مناسب دست یابد.

نتایج قابل ردیابی و اندازه گیری - اندازه گیری بازاریابی آنلاین شما با تجزیه و تحلیل وب و سایر ابزارهای متریک آنلاین، تعیین میزان مؤثر بودن کمپین شما را آسان تر می کند. شما می توانید اطلاعات دقیقی در مورد نحوه استفاده مشتریان از وب سایت یا پاسخ به تبلیغات شما به دست آورید.

شخصی سازی - اگر پایگاه داده مشتریان شما به وب سایت شما مرتبط است، هر زمان که شخصی از سایت بازدید کرد، می توانید با پیشنهادات هدفمند از آنها استقبال کنید. هرچه بیشتر از شما خرید کنند، بیشتر می توانید مشخصات مشتری خود را اصلاح کنید و به طور موثر برای آنها بازاریابی کنید.

گشودگی - با درگیر شدن با رسانه های اجتماعی و مدیریت دقیق آن، می توانید وفاداری مشتری را ایجاد کنید و شهرتی ایجاد کنید که به راحتی با آنها تعامل دارید.

ارز اجتماعی - بازاریابی دیجیتال به شما امکان می دهد با استفاده از تاکتیک های بازاریابی محتوا کمپین های جذاب ایجاد کنید. این محتوا (تصاویر، ویدیوها، مقالات) می تواند ارز اجتماعی را به دست آورد - از کاربری به کاربر دیگر منتقل شود و گسترش یابد.

نرخ تبدیل بهبود یافته - اگر یک وب سایت دارید، مشتریان شما فقط چند کلیک با خرید فاصله دارند. برخلاف سایر رسانه ها که از مردم می خواهند بلند شوند و تماس تلفنی برقرار کنند یا به فروشگاه بروند، بازاریابی دیجیتال می تواند یکپارچه و فوری باشد.

همه این جنبه‌های دیجیتال مارکتینگ با هم، پتانسیل افزایش فروش را دارند.

نکات مهم تبلیغات در فضای مجازی

از نکات مهم در رابطه با تبلیغات فضای مجازی میتوان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • ارتباط متقابل کاربران وجود دارد.
  • تاثیری که تبلیغات در فضای مجازی خواهد گذاشت، در دنیای واقعی نمی گذارد.
  • از جنبه مادی، تبلیغ در فضای مجازی تا حدودی ارزانتر است نسبت به دنیای واقعی.
  • امکان چند رسانه ای در تبلیغات مجازی وجود دارد مثل اسـتفاده از فیلم و تصویر…
  • تعداد پست هایی که در شبکه اجتماعی گذاشته می شود تا حد زیادی بر روی کاربر تاثیر می گذارد.
  • آمار تعداد کسانی که در فضای مجــازی و شبکه های اجتماعی عضو می شوند روز به روز متــغییر است. 

فعالیت آمینا گروپ از سال 98 با ارائه پشتیبانی متعهدانه بر روی خدماتی با کیفیت آغاز گردید و در مدتی کوتاه به یکی از گزینه های محبوب طراحی وب در ایران تبدیل شدیم. هم اکنون با تکیه بر دانش فنی و تجربه طولانی توانسته ایم پیشتاز در ارائه خدماتی با پشتیبانی حرفه ای شویم.

 

 منبع: https://amina-group.com/

 



:: برچسب‌ها: مزایای تبلیغات فضای مجازی , انواع تبلیغات در فضای مجازی , دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی , اهمیت تبلیغات اینترنتی , تبلیغات نمایشی (CPM) , آمینا گروپ , تبلیغات کلیکی (PPC) , ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

طراحی داخلی

برنامه ریزی و اجرای چیدمان، دکوراسیون و مبلمان داخلی معماری. به آن دکوراسیون داخلی نیز می گویند. طراحی داخلی هنر و علم ارتقای فضای داخلی ساختمان برای دستیابی به محیطی سالم تر و زیباتر برای افرادی است که از فضا استفاده می کنند. طراح داخلی کسی است که چنین پروژه های ارتقایی را برنامه ریزی، تحقیق، هماهنگی و مدیریت می کند. طراحی داخلی یک حرفه چند وجهی است که شامل توسعه مفهومی، برنامه ریزی فضا، بازرسی سایت، برنامه نویسی، تحقیق، ارتباط با ذینفعان یک پروژه، مدیریت ساخت و اجرای طرح است.

طراح داخلی بیان می کند که در مقایسه با دکوراسیون داخلی، بر برنامه ریزی، طراحی کاربردی و استفاده موثر از فضا تأکید بیشتری شده است. یک طراح داخلی در طراحی خطوط ظریف می‌تواند پروژه‌هایی را انجام دهد که شامل چیدمان اولیه فضاهای داخل ساختمان و همچنین پروژه‌هایی است که نیاز به درک مسائل فنی مانند موقعیت پنجره و در، آکوستیک و روشنایی دارد. اگرچه یک طراح داخلی ممکن است چیدمان یک فضا را ایجاد کند، اما ممکن است دیوارهای باربر را بدون مهر تایید شدن توسط یک مهندس سازه، تغییر ندهند. طراحان داخلی اغلب به طور مستقیم با معماران، مهندسان و پیمانکاران کار می کنند.

طراحان داخلی باید مهارت بالایی داشته باشند تا محیط های داخلی را ایجاد کنند که عملکردی، ایمن و مطابق با قوانین ساختمان، مقررات و الزامات ADA باشد. آنها فراتر از انتخاب پالت های رنگی و اثاثیه هستند و دانش خود را در توسعه اسناد ساخت و ساز، بارهای اشغال، مقررات مراقبت های بهداشتی و اصول طراحی پایدار، و همچنین مدیریت و هماهنگی خدمات حرفه ای از جمله مکانیک، برق، لوله کشی و زندگی به کار می گیرند. ایمنی - همه اینها برای اطمینان از اینکه مردم می توانند در محیطی بی خطر زندگی، یاد بگیرند یا کار کنند که از نظر زیبایی نیز دلپذیر است.

عناصر طراحی داخلی

هفت عنصر طراحی برای کمک به شما در ایجاد تعادل در طرح داخلی طراحی شده اند تا ظاهر نهایی از نظر زیبایی شناسی و همچنین کاربردی باشد. طراحی علاوه بر هنر، یک علم است. پرداختن به هر یک از عناصر تشکیل دهنده هر طراحی می تواند بهترین ویژگی های اتاق را افزایش دهد، هر گونه نقصی را جبران کند، و فضای داخلی ایجاد کند که چشم، حس لامسه را برآورده کند و نقش عملی آن را ایفا کند.

فضا

"فضا" به فاصله بین و اطراف مبلمان و اشیاء و نسبت آنها در یک اتاق اشاره دارد. ایجاد تعادل در یک اتاق به درستی به استفاده درست از فضای "مثبت" و "منفی" بستگی دارد. فضای مثبت جایی است که اشیاء اتاق - مانند مبل و صندلی راحتی - در آن قرار می گیرند، در حالی که فضای منفی به شکاف های بین آن اشاره دارد و شامل فضای گردش برای حرکت در اتاق و همچنین قسمت هایی است که برای جلوگیری از ورود اتاق باز مانده است. احساس درهم ریختگی 

تعادل مناسب بین این دو برای اتاقی که به خوبی چیده شده باشد، حیاتی است. اتاقی که فضای منفی بیشتری دارد، جادارتر، بزرگ‌تر و شاید بزرگ‌تر به نظر می‌رسد – اما فضای منفی بیش از حد می‌تواند باعث شود اتاق کم‌مبلمان و غیرشخصی به نظر برسد. از طرف دیگر، اتاقی با فضای مثبت بیش از حد می تواند احساس شلوغی و مبلمان بیش از حد داشته باشد.

خطوط

هم ویژگی‌های ساختاری و هم وسایل اتاق می‌توانند خطوطی را ایجاد کنند که عمیقاً بر احساس فضا تأثیر می‌گذارد و همچنین می‌توان از آنها برای جلب توجه به یک نقطه کانونی استفاده کرد. علاوه بر افقی و عمودی، می توانند پویا باشند. خطوط افقی، مانند خطوط میز، حس ثبات را به فضای داخلی می بخشد. آنها همچنین می توانند فضای اتاق را وسیع تر کنند. خطوط عمودی اتاق از ویژگی هایی مانند پنجره ها و درها یا شاید یک شومینه بلند ناشی می شود. آن‌ها به خاطر دادن احساس آزادی ارزشمند هستند و می‌توانند اتاق را بلندتر جلوه دهند. به عنوان مثال، انتخاب یک مبلمان بلند می تواند چشم را به سمت بالا هدایت کند و از نظر بصری اتاق را بلندتر کند. در هر طرحی تعادل بین خطوط افقی و عمودی ضروری است.

 شکل

فرم شکل است و شامل شکل خود اتاق به همراه اشیاء درون آن مانند مبلمان، آثار هنری و لوازم تزئینی است. این اشکال ممکن است هندسی باشند - آنهایی که خطوط و زوایای دقیق دارند - یا طبیعی - نه فقط اشکال نامنظم طبیعت بلکه قطعات منحنی. نکته کلیدی در مورد این فرم ها این است که - بار دیگر - تعادل و اشکال طبیعی می توانند در مقایسه با هندسی قوی تر، نرمی را به فضای داخلی وارد کنند.

نور

اکثر فضای داخلی از نور طبیعی روز و نور مصنوعی استفاده می کنند. در حالی که ممکن است کمیت و کیفیت نور روز ثابت به نظر برسد، لازم به یادآوری است که می توان آن را با پارچه و پوشش پنجره فیلتر کرد. همچنین می‌توان آن را در جاهایی که فاقد آن است با تکنیک‌هایی مانند آویزان کردن آینه، قرض گرفتن آن از اتاق‌های دیگر، و دوباره، با استفاده از پنجره‌ها تقویت کرد، اگرچه در این مورد، حداکثر نور اجازه می‌دهد به اتاق برسد. نور مصنوعی از نور محیط یا پس‌زمینه اتاق، نور تأکیدی که توجه را به اشیاء یا ویژگی‌ها جلب می‌کند، و نور کاری که آشپزخانه را برای تهیه غذا ایمن می‌کند، میز اداری به اندازه کافی روشن برای کار یا فضایی از یک فضای نشیمن می‌آید. راحت برای خواندن

رنگ

رنگ نه تنها به این دلیل مهم است که حال و هوای اتاق را ایجاد می کند، بلکه به این دلیل که قدرت ایجاد اتاق را بزرگ تر، سبک تر یا دنج تر می کند. البته، بسیار مهم است که رنگ انتخاب شده مکمل استفاده از اتاق با سایه‌های آرامش‌بخش‌تر برای اتاق‌خواب‌ها، برای مثال، یا رنگ‌های پرانرژی در دفتر کار خانگی باشد. ساعت روز، و اینکه آیا در نور طبیعی یا مصنوعی دیده می‌شود، بر ویژگی‌های یک رنگ تأثیر می‌گذارد، بنابراین موفقیت در استفاده از آن به این معنی است که قبل از انتخاب این موضوع را در نظر بگیرید.

بافت

البته بافت به دلیل احساسی که دارد، بلکه به دلیل ظاهر آن نیز اهمیت دارد، و هر بخش از طرح اتاق، از مبلمان و کفپوش گرفته تا پارچه ها و لوازم تزئینی، در انتخاب بافت اتاق نقش دارد. ترکیب بافت ها و تضاد آنها به عمق و جذابیت طرح اتاق می افزاید.

الگو

الگو یکی دیگر از عناصری است که مانند بافت به اتاق علاقه و زندگی می بخشد و ممکن است از فرش، کاغذ دیواری، مبلمان نرم و آثار هنری ناشی شود. سبک الگوی گل، هندسی، انتزاعی یا هر طرح دیگری باید با سبک کلی طرح هماهنگ باشد.

در طراحی داخلی دکوراسیون واحد های تجاری ، شما به متخصصینی با علم روز و دانش کافی نیاز دارید تا بتوانند طرحی زیبا توأم با نورپردازی استاندارد خلق کنند و امکان استفاده بهینه از فضا را به شما بدهند. گروه معماری ایوان سبز با بهره گیری از علم روز دنیا و استفاده از روانشناسی رنگ ها و با بهره گیری از پرسنل متخصص طراحی فضاهای تجاری ، به صورت منحصر به فرد و متناسب با صنف و مشتریان شما، واحد تجاری یا فروشگاه تان را طراحی و اجرا خواهد کرد.

 

منبع: https://interior-designer.ir/

 

 



:: برچسب‌ها: عناصر طراحی داخلی , ایوان سبز , گروه معماری ایوان سبز , interior design ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

تاکسی تشریفات

تاکسی که به عنوان تاکسی کب نیز شناخته می شود، نوعی وسیله نقلیه برای کرایه با راننده است که توسط یک مسافر یا گروه کوچکی از مسافران استفاده می شود و اغلب برای یک سواری غیر مشترک استفاده می شود. یک تاکسی مسافران را بین مکان های مورد نظرشان منتقل می کند. این با حمل‌ونقل عمومی که در آن مکان‌های مبدا و مقصد توسط ارائه‌ دهنده خدمات تعیین می‌شود، متفاوت است، نه توسط مشتریان، اگرچه حمل‌ ونقل پاسخگو و تاکسی‌های اشتراکی یک حالت اتوبوس/تاکسی ترکیبی را ارائه می‌دهند.

 خودرو های تشریفات اکثرا در مواقع خاص و برای افراد خاص به کار می روند. برای استقبال افراد مهم از فرودگاه یا شرکت آن ها برای جلسات هم از تاکسی های تشریفاتی استفاده می شود. اما از آن جایی که خرید این ماشین ها هزینه های گزافی دارند بهتر است میزبانان این دسته افراد به جای خرید این خودرو های تشریفاتی که شاید چند بار در سال بخواهند از آن ها استفاده کنند، به اجاره تاکسی های تشریفاتی روی آورند که بسیار به صرفه تر است.

ویژگی های راننده های خودروی تشریفات فرودگاه

جالب است بدانید که راننده های تاکسی تشریفات فرودگاه برای پذیرش این شغل باید از گزینش و مراحل سختی عبور کنند و ویژگی هایی برای آن ها در نظر گرفته شده است. بخشی از ویژگی های راننده های این تاکسی ها:

  • به زبان خارجی و زبان بدن آشنا باشند.
  • مهارت های رانندگی بالایی داشته باشند.
  • شهر و یا مسیر سفر را به خوبی بشناسند.
  • به مسافران در هنگام جا به جایی وسایل و چمدان ها کمک کنند.
  • دارای ویژگی های ظاهری و رفتاری مناسب باشند مثلا از لباس های تمیز استفاده کنند، مودب و خوشرو باشند.

تاکسی فرودگاه VIP در حال حاضر خدمات مسافربری و حمل و نقل خود را در دو فرودگاه امام خمینی (ره) و فرودگاه مهرآباد ارائه می دهد و یکی از معتبرترین ناوگان برای حمل و نقل مسافرین به فرودگاه و از فرودگاه به داخل شهرها می باشد. به جهت سهولت در رفت و آمد مسافران فرودگاه، رزرو آنلاین ما  به صورت شبانه روزی ارائه می‌شود. از آنجایی که مسیر فرودگاه ، ترافیک موجود و رسیدن به موقع به پرواز، اکثرا باعث استرس و نگرانی می شود رزرو آنلاین تاکسی VIP باعث کاهش این رنج از جامعه شده است. رانندگان با داشتن مجوزهاي قانونی و اخذ مدارک لازم و داشتن تجربه کافی سفری بی خطر و ایمن را تضمین می نمایند.

 

 منبع: https://airport-taxivip.com/

 

 

 



:: برچسب‌ها: ویژگی های راننده های خودروی تشریفات فرودگاه , تاکسی تشریفات فرودگاه , تاکسی فرودگاه VIP , رزرو آنلاین تاکسی VIP ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

طلق رنگی

اکریلیک که به عنوان پلکسی گلاس نیز شناخته می شود، یک ماده پلاستیکی همه کاره با اهداف و مزایای مختلف است که در طیفی از رنگ ها و تیرگی ها موجود است. پلاستیک اکریلیک اولین بار در سال 1928 تولید شد و در حدود سال 1933 توسط شرکت Rohm and Hass به بازار عرضه شد.

انواع ورق اکریلیک

  • ورق اکریلیک شفاف
  • ورق اکریلیک سفید
  • ورق اکریلیک رنگی
  • ورق اکریلیک آینه ای
  • اکریلیک پخش کننده نور
  • اکریلیک رنگی ضد خورشیدی
  • ورق اکریلیک بدون تابش نور
  • ورق اکریلیک ضد استاتیک

ورق اکریلیک رنگی بسیار شبیه اکریلیک شفاف است، با مزیت افزوده این که چشم نوازتر است. ورق اکریلیک رنگی یا طلق رنگی معمولاً به عنوان ورق perspex شناخته می شود، یک ماده ورق پلاستیکی اکریلیک با کیفیت بالا و همه کاره است که استحکام زیادی و طیف وسیعی از گزینه های رنگی را ارائه می دهد. ورق های Perspex در دمای بالا یا در اثر قرار گرفتن در معرض شعله های مستقیم ذوب می شوند. نقطه ذوب پلاستیک های اکریلیک 160 درجه سانتیگراد است، بنابراین آنها نمی توانند دمای شدید را تحمل کنند. اکریلیک سخت و بادوام است، اما می تواند به راحتی خراشیده شود.

مزایای پلاستیک اکریلیک رنگی

  •   قوی تر از شیشه
  •   بادوام تر از شیشه
  •   وزن آن 50 درصد کمتر از شیشه است.
  •   10 برابر ضربه مقاوم تر از شیشه
  •   مقاومت در برابر آب و هوا
  •   آسان تمیز می شود.
  •   آسان برای ساخت
  •   شفاف
کاربرد پلکسی گلس در دوران کرونا

راه های انتقال COVID-19 از قرار گرفتن در معرض غشای مخاطی تا قطرات تنفسی در طول تماس نزدیک با یک فرد آلوده رخ می دهد. پلکسی گلاس، به عنوان ابزاری برای ایجاد یک مانع فیزیکی بین افراد و کمک به گرفتن قطرات تنفسی زمانی که افراد در تماس نزدیک هستند، استفاده شده است.این روزها ظاهراً پارتیشن های پلکسی گلاس همه جا هستند - فروشگاه های مواد غذایی، خشکشویی ها، ویترین های رستوران، فروشگاه های تخفیف دار و داروخانه ها. در حالی که موانع ممکن است به محافظت در برابر قطرات بزرگی که از طریق سرفه یا عطسه منتشر می‌شوند، کمک کند، ویروس کرونا می‌تواند از طریق قطرات کوچک‌تری که در هوا معلق هستند نیز پخش شود.

کاربرد های طلق رنگی در تزیینات منازل و محل کار

نوعی از این مدل پلکسی ها وجود دارد که در یک سمت خود چسب دارد و در سمت دیگر قسمت رنگی طلق وجود دارد که باعث می شود به راحتی روی سطوح صافی همچون دیوار چسبانده شود. این طلق ها ضد اشعه uv بوده و مقاومت زیادی در برابر نور خورشید گرما، حرارت و ضربه دارند و اشعه ماورای هیچ گونه تغییراتی در ساختار این ورق ها ایجاد نمی کند. می توان پلکسی رنگی را از رنگ کردن گلاس شفاف و مات ایجاد کرد. این پلکسی ها در رنگ های مختلفی همچون طلایی نقره‌ای و غیره وجود دارند که نوع طلایی و نقره ای این ورق ها بسیار پرطرفدار هستند و قیمت آن ها در مقایسه با سایر ورق های رنگی بسیار بیشتر است البته عواملی دیگری مانند ضخامت و کیفیت ورق ها هم در قیمت این محصولات تاثیر زیادی دارند.

شرکت ریچانگ در سال 76 به منظور تولید ورق های ترموپلاستیک صنعتی قابل مصرف در صنایع مختلف کشور و با بهره گیری از مشاورین اروپایی و زیر نظر متخصصین مجرب داخلی پلیمری کشور تاسیس گردید و در حال حاضر کیفیت محصولات این شرکت در شمار بهترین محصولات موجود در بازار های ایران و کشورهای همسایه می باشد و محصولات این شرکت به کشور هایی چون جمهوری آذربایجان،عراق و کشورهای آسیای میانه صادر می گردد و در افق آینده دستیابی به بازار های اروپایی و جهانی را مد نظر خود قرار داده است.

 

 منبع: https://raychung.ir/

 

 



:: برچسب‌ها: تفاوت بین طلق تک جداره و دوجداره , انواع طلق های رنگی , کاربردهای ورق پلکسی گلاس رنگی , نحوه تمیز کردن طلق های رنگی , ریچانگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

 

 وکیل ملکی

 

 مال از نظر حقوقی به چیزی گفته می شود که مفید بوده و قابل تملک و اختصاص یافتن به شخص یا ملت معین باشد. که به مال منقول و غیر منقول تقسیم می شود.ملک در عرف عمومی جامعه از جمله اموال غیر منقول می باشد چون از محلی به محل دیگر نمی توان نقل نمود اراضی و ابنیه وهر چه که در بنا منصوب باشد و جزو بنا حساب شود نیز غیر منقول است و درراستای امور ملکی محسوب می شود. وکیل ملکی کسی است که برای حل و فصل دعاوی حقوقی و کیفری می تواند به صورت حرفه ای در زمینه ی دعاوی اموال غیر منقول و پرونده هایی از این دست فعالیت کند و مشکلات افراد را در این خصوص برطرف نمایند. اموال غیرمنقول به اموالی همچون خانه و یا زمین و … می گویند که که امکان انتقال و یا جا به جایی را ندارند. یک وکیل ملکی متخصص باید از پیچیدگی های موضوعات مربوط به این پرونده ها اطلاعات کافی داشته باشد تا بتواند به درستی و به نفع شما حق شما را باز ستاند. همچنین وکیل ملکی با تسلط به آیین نامه ها و قوانین مربوط به املاک و مستقلات، می تواند تمام جوانب موضوع دعوا را سنجیده و بر حسب مورد موکل خود به دفاع از او بپردازد. وکیل ملکی دارای ویژگی هایی است که برای یک وکیل بسیار حیاتی می باشد.

وکیل امور املاک باید دارای تبحر و تجربه بالایی در این زمینه باشد. وکیل ملکی باید بتواند به راحتی پرونده های مربوط به دعاوی مختلف را از هم جدا کند. وکیل امور املاک باید صادق باشد، خوب گوش کند و موکل خود را از هرگونه ضرر و زیان باخبر سازد. وکیل امور املاک باید درباره انواع و اقسام املاک و اراضی اطلاعات داشته باشد تا بتواند به راحتی مشکلات و دعاوی را حل و فصل نماید. هریک از طرف قرارداد نقل و انتقال املاک برای احقاق حقوق ملکی خود و همچنین تنظیم و امضای اسناد و قراردادها می توانند به وکیل امور ملکی  مراجعه نمایند.

موارد حقوقی وکالت ملکی

مالکیت، علاوه بر اینکه حقوقی را برای مالک به همراه دارد، وظایفی را نیز برای وی رقم می زند. پس از آنکه ثبت مالکیت یا انتفاع املاک و همچنین صدور سند برای هر ملک جداگانه، چه عرصه و چه اعیانی، به صورت قانون و اجبار درآمد، مجموعه قوانین مربوط به ملک و املاک نیز شکل جدیدی به خود می گیرد. حقوق ثبت املاک و اسناد به واسطه احتمال بروز اختلافات بین مالکین املاک مشاع یا همجوار شکل گرفت.

حوزه تخصصی وکیل ملکی

موضوعاتی که وکیل ملکی باید تسلط داشته باشد را به صورت خلاصه به آنها می پردازیم:

الزام به تنظیم سند رسمی، تقسیم ملک مشاع، خلع ید، رفع مزاحمت از ملک، تصرف عدوانی ،افراز ملک، مطالبه اجرت المثل ایام تصرف، تخلیه املاک استیجاری مشمول قانون ۵۶ و ۷۶، تائید فسخ معامله، مطالبه وجه التزام قراردادی، ابطال قرارداد اجاره، تعدیل اجاره بها، الزام به تحویل مبیع، الزام به اخذ پایان کار و سایر دعاوی ملکی

از جمله حقوقی که در حیطه تخصصی وکالت ملکی قرار می گیرد، می توان به حق تصرف اموال، مالکیت محصولات موجود در ملک، حق استفاده شخص ثالث از ملک و حق وقف ملک اشاره نمود. در هنگام بروز مشکل برای احراز هر یک از این حقوق، اطلاع از قوانین حقوقی و ملکی لازم می باشد. در ادامه نیز به تفصیل به بیان تمامی موارد حقوقی وکالت دعاوی ملکی می پردازیم.

ویژگی های یک وکیل خوب ملکی
  • دسترسی آسان
  • توانایی برقراری ارتباط
  • مهارت های بی عیب و نقص مذاکره
  • دانش محلی
  • سالها تجربه و یک سابقه قوی
  • مهارت های تحلیلی قوی

اگر با مشکل وکالت ملکی مواجه هستید می توانید هم اکنون با وکیل سجاد کامیار تماس گرفته و از مشاوره وکلای باتجربه بهره مند شوید. برای پیدا کردن یک وکیل ملکی مجرب شما می توانید هم به صورت آنلاین و هم با مراجعه به موسسه های حقوقی وکلای باتجربه از یک وکیل ملکی در زمینه املاک و اراضی و دعاوی مربوطه به آن کمک بگیرید.

 

 منبع: https://www.sajjad-kamyar.com/

 



:: برچسب‌ها: فعالیت های وکیل ملکی , ویژگی های وکیل امور املاک , جایگاه وکیل ملکی , دعاوی کیفری و حقوقی , سجاد کامیار ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

پلی کربنات – P.C

پلی کربنات با جرم مخصوص 1.20 g/cm ترموپلاستیکی آمورف است که ویژگی های زیادی از پلیمر ها و فلزات را یک جا در خود جمع آوری کرده است.شفافیت،صیقلیت،سختی و استحکام بالا،تحمل پذیری و ثبات ابعادی خوب و مهم تر از همه امکان فرایندی مناسب، این پلیمر را در بالا ترین ردیف پلیمر های مهندسی قرار داده است. ویژگی الکتریکی و ایزولاسیونی پلی کربنات خوب و وابسته به درجه حرارت محیط نمی باشد. استفاده از این محیط در فرکانس های بالا (بیشتر از 10002H همراه با افزایش ضریب تضعیف خواهد شد. محصولات PC را درجه حرارت هایی از 100 درجه سانتی گراد تا BOC+ بدون تغییر شکل مورد استفاده قرار می گیرد). از پلی کربنات به جای شیشه برای درب و پنجره استفاده می شود. برای زیباتر کردن دکوراسیون خانه مدرن، از این ورق ها برای دوش و محوطه استخر نیز استفاده می شود. از دیگر مناطقی که از این ورق ها در پروژه های مسکونی استفاده می شود می توان به بالکن، پاسیو اشاره کرد. پلی کربنات های شفاف به بیشترین میزان نور اجازه عبور می دهند، بنابراین در جایی که حداکثر نور مورد نیاز است بهترین مکان در نظر گرفته می شود. رنگ های دیگر انتقال نور را تا حدودی کاهش می دهند - هر چه رنگ تیره تر شود درصد انتقال نور کمتر می شود. عیب اصلی پلی کربنات این است که در برابر خراش مقاوم نیست. به عنوان مثال، اگر شاخه ای بر روی یک سایبان پاسیو ساخته شده از پلی کربنات بیفتد، ممکن است خراشیده شود. این مشکل را می توان با پولیش پلی کربنات حل کرد.

مزایای پلی کربنات

  دوام - پلی کربنات ها ورق های بسیار قوی هستند که مقاومت ضربه ای 200 برابر شیشه دارند. این ویژگی شگفت انگیز کل سیستم سقف پلی کربنات را بسیار بادوام و ماندگار می کند زیرا هیچ نگرانی در مورد ترک خوردگی یا شکستگی وجود ندارد.

  سهولت کار - کار با پلی کربنات ها از نظر همه جنبه های جابجایی، حمل و نقل، برش، حفاری و ساخت بسیار آسان است. همانطور که قبلاً در مورد دوام و استحکام آن اشاره کردیم، دو مزیت قابل توجه دیگر پلی کربنات سبک وزن و انعطاف پذیری آن است. هنگامی که تمام این ویژگی های سبک وزن، انعطاف پذیری و مقاومت در برابر ضربه در یک ماده واحد ترکیب شوند، بدون شک حمل، حمل و نقل و جابجایی مواد بسیار آسان می شود. همچنین، برش و سوراخ کردن این ورق ها تنها با ابزار اولیه مورد نیاز بسیار آسان است، به طوری که یک پروژه DIY می تواند به راحتی توسط هر کسی ساخته شود. همچنین در حین برش یا سوراخکاری، مانند شیشه، هیچ خرده مضر یا سمی تولید نمی شود.

  محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش - پلی کربنات ها با یک طرف ورق پوشیده شده با لایه ای از مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش عرضه می شوند. این اجازه نمی دهد اشعه های مضر UV خورشید وارد ساختار شود. بنابراین، تنها مقدار مناسبی از نور خورشید وارد ساختار می شود. این دلیل اصلی است که مردم ترجیح می دهند گلخانه های پلی کربنات را نصب کنند.

  مقاومت در برابر آتش - پلی کربنات ها دارای خاصیت ضد آتش منحصر به فردی هستند که نشان می دهد چگونه می توانند در برابر آتش مقاومت کنند. بنابراین، پلی کربنات ها بهترین انتخاب برای سازه هایی هستند که در مناطق مستعد آتش ساخته می شوند.

  جذابیت زیبایی - پلی کربنات ها در صورتی که در رنگ ها و بافت های مناسب استفاده شوند می توانند زیبایی بیشتری به ساختار اضافه کنند. با طیف گسترده ای از رنگ ها و بافت های موجود در پلی کربنات ها، می توانید یکی را انتخاب کنید که بتواند با بقیه ساختار ترکیب شود یا در تضاد باشد تا به جذابیت بصری بیافزاید.

  مزایای دیگر - بسته به نوع پلی کربناتی که می خواهید انتخاب کنید، مزایای بیشتری وجود دارد که ورق پلی کربنات ها می توانند به همراه داشته باشند. به عنوان مثال، اگر ورق های پلی کربنات موجدار را انتخاب کنید، کمترین نگرانی را در مورد نگهداری آن خواهید داشت، زیرا ساختار موجدار اجازه نمی دهد هیچ آب یا زباله روی سطح آن بماند. بنابراین نیاز به حداقل نگهداری از طرف مالک دارد. سپس، اگر پلی کربنات‌های چند جداره را انتخاب کنید، عایق‌بندی عالی را ارائه می‌کنند و زمانی که به گرما در زمستان نیاز است، و در تابستان‌ها فضای خنک مورد نیاز است، انتخاب خوبی هستند.

معایب پلی کربنات

  تنها یک نقطه ضعف سیستم سقف پلی کربنات هزینه آن است. پلی کربنات ها کمی گران تر از سایر مواد مشابه هستند. اما، تعداد مزایایی که توسط این ماده واحد ارائه می شود، تنها هزینه را جبران می کند. بنابراین، اگر تمام جوانب مثبت و منفی را متعادل کنیم، تنها می‌توان گفت که پلی کربنات‌ها گران نیستند، اما مقرون به صرفه هستند.

 شرکت پرتونیل در سال 76 به منظور تولید ورق های ترموپلاستیک صنعتی قابل مصرف در صنایع مختلف کشور و با بهره گیری از مشاورین اروپایی و زیر نظر متخصصین مجرب داخلی پلیمری کشور تاسیس گردید و در حال حاضر کیفیت محصولات این شرکت در شمار بهترین محصولات موجود در بازار های ایران و کشورهای همسایه می باشد و محصولات این شرکت به کشور هایی چون جمهوری آذربایجان،عراق و کشورهای آسیای میانه صادر میگردد و در افق آینده دستیابی به بازار های اروپایی و جهانی را مد نظر خود قرار داده است.

منبع: https://partonil.com/

 



:: برچسب‌ها: شرکت پرتونیل , partonil , معایب پلی کربنات , مزایای پلی کربنات , کاربردهای ورق پلی کربنات و اکریلیک , ورق پلی کربنات و اکریلیک ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

تاسیسات ساختمانی

 

صنعت ساخت و ساز بر ساخت و ساز، تخریب، نوسازی، نگهداری یا تعمیر ساختمان و زیرساخت متمرکز است. این خدمات طیف گسترده ای از خدمات را از برنامه ریزی و نقشه برداری گرفته تا ساخت سازه تا خدمات تکمیلی مانند نقاشی و تزئینات را پوشش می دهد. پیمانکار نصب به معنای شخصی است که کار ساخت و ساز یا اجرا را تحت یک قرارداد جداگانه با شهر انجام می دهد و از قیمت گذاری، شرایط و ضوابط این قرارداد برای تهیه تجهیزات برای انجام کار تحت قرارداد جداگانه استفاده می کند. پروژه نصب به معنای پروژه نصب یا ساخت و ساز شامل، اما نه محدود به، یک پروژه تعمیر یا نگهداری است که شامل نصب، ساخت و ساز یا تجهیز مواد، لوازم، وسایل، ماشین آلات یا تجهیزات می شود. پروژه ساخت و ساز خود را طبق برنامه نگه دارید، خطرات فنی را کاهش دهید و از اشتباهات ساخت و ساز با نظارت مستمر جلوگیری کنید. مقررات مربوط به ساختمان، استانداردهای کیفیت و دستورالعمل های شرکت بیمه را رعایت کنید. پنج عامل اصلی ازعوامل موفقیت در مورد هزینه، زمان، کیفیت، مدیریت، فناوری، ایمنی، سازمان و محیط در ساخت و ساز بسیار حیاتی  هستند.

مراحل ساخت تاسیسات ساختمانی

مرحله برنامه ریزی برای بازسازی، بازسازی، یا پروژه های ساختمانی یکی از مهم ترین مراحل در تضمین موفقیت است. بدون دانستن اینکه دقیقاً قبل از شروع کار چه می خواهید، نمی توانید تعیین کنید که آیا نیازهای خود را پس از پایان پروژه برآورده کرده اید یا خیر. بنابراین، به همان اندازه که نیاز دارید برای ایجاد طرح خود برای انتظارات پروژه ساختمانی خود وقت بگذارید.وقتی نوبت به برنامه ریزی می رسد، از چندین روش استفاده کنید تا مطمئن شوید که طراحی و گزینه ها برای شما و شرکت ساخت و ساز کارآمد هستند. استراتژی شما باید دارای سه ویژگی اصلی باشد - بودجه، طراحی و برنامه:

1. بودجه پروژه

برای کسب و کار شما، بودجه روشی حیاتی برای انتخاب پیمانکاران مناسب برای کار خواهد بود. یک بودجه ثابت بر اساس برآورد هزینه مستقل برای کار ایجاد کنید. با دانستن اینکه پیمانکاران معمولاً برای کاری که می‌خواهید انجام دهید چقدر هزینه می‌گیرند، می‌توانید غافلگیری در پیشنهادات نهایی و هزینه‌های بیش از حد در طول ساخت و ساز را کاهش دهید. از درصدی از بودجه خود به عنوان معیار برای پیشنهادهایی که خیلی زیاد یا کم هستند استفاده کنید. به عنوان مثال، شما نمی خواهید بیش از 20٪ از مبلغ بودجه خود را برای پروژه خرج کنید. پیشنهادات را از پیمانکاران مختلف دریافت کنید. اگر هیچکدام کمتر از 120 درصد از مبلغ بودجه بندی شده هزینه ندارند، باید پروژه را به مرحله طراحی برگردانید تا ببینید چه چیزی را می توانید حذف یا تغییر دهید تا هزینه های تیم ساخت و ساز کاهش یابد.

راه دیگر برای تطبیق بودجه خود در فرآیند مناقصه استفاده از جایگزین هایی است که می توانید بر اساس پیشنهادات کار اضافه یا حذف کنید. به عنوان مثال، اگر پیشنهادات بسیار کم باشد، می توانید مواردی را برای بهبود پروژه اضافه کنید. با این حال، برای پیشنهادهایی که خیلی زیاد هستند، ممکن است برخی از موارد غیر ضروری را حذف کنید تا هزینه کل را بدون بازگشت به مرحله طراحی کاهش دهید.

2. طراحی ساخت و ساز

مرحله طراحی نیز برای پروژه تاسیسات ساختمانی شما بسیار مهم است. طراحان باید در نظر داشته باشند که آیا شما نیاز به تطبیق با حفاظت تاریخی یا حفظ یک موضوع یا سبک برای فضای خود دارید. بعلاوه، باید در نظر بگیرید که تیم ساخت و ساز تا چه حد می تواند کار را به خوبی انجام دهد. یک راه برای اطمینان از اینکه طراحی شما هم کاربردی و هم قابل انطباق است، این است که یک طراح یا مهندس مستقل آن را بررسی کند. انجام این کار می تواند به شما کمک کند از تجاوز به بودجه یا تجربه مشکلات پیش بینی نشده جلوگیری کنید.

3. برنامه کاری

در نهایت، برنامه کاری باید بخشی از برنامه شما باشد. برای جلوگیری از مشکلات، از ایجاد یک جدول زمانی بسیار کوتاه برای کار خودداری کنید. با پیمانکار ساخت و ساز کار کنید تا زمانی را برای به حداقل رساندن اختلالات در کسب و کار خود و به حداکثر رساندن کارایی آنها بیابید. به یاد داشته باشید که دسترسی به سایت را برای پیمانکارانی که کار را در محل شما انجام می دهند، فراهم کنید تا از تاخیر در پروژه جلوگیری شود، به خصوص اگر بعد از ساعت کاری کار کنند.

مهندسین مشاور آسای براین باوریم که اصلی ترین منبع و اساس موفقیت شرکت، نیروی انسانی ارزنده و مدیریت پروژه با تجربه، انسجام همکاران و پاسخگویی درمقابل کارفرمایان می باشد. مقبولیت همگانی، اجرای عالی و کامل خدمات، ارائه کار پیشرفته و احترام و ارزش خاص به کارفرمایان از اهداف راهبردی ما است.

 

 منبع: https://www.assai.ir/

 



:: برچسب‌ها: شرکت مشاوره مهندسی آسای , طراحی ساخت و ساز , مراحل ساخت تاسیسات ساختمانی , ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

ساختار پمپ های پیستونی فشار قوی


پمپ های فشار قوی فشار عملیاتی را تولید می کنند و آب را به دستگاه سمپاش می رسانند. به طور کلی می توان آنها را به پمپ های جابجایی مثبت و تقویت کننده های هیدرولیک تقسیم کرد. پمپ های جابجایی مثبت برای کاربردهای تخریب هیدرولیکی استاندارد هستند. به عنوان مثال، در آلمان، تقریبا 90٪ از تمام دستگاه های موجود در محل توسط پمپ های جابجایی مثبت هدایت می شوند. رایج ترین شکل پمپ تریپلکس (سه پیستونی) است که در شکل 3.3 نشان داده شده است. بخش های اصلی پمپ جابجایی مثبت عبارتند از:

میل لنگ؛


سر پمپ با دریچه های ورودی کم فشار و دریچه های خروجی فشار بالا؛


مجموعه تبدیل پیستون فشار بالا؛


دریچه های تنظیم کننده فشار؛


سوئیچ سوپاپ؛


وسایل ایمنی

طول عمر اجزای پمپ به پارامترهای زیادی بستگی دارد، یعنی کیفیت آب ، رژیم تعمیر و نگهداری و فشار عملیاتی. حیاتی ترین برای سایش و طول عمر مقدار جامد در آب است. این در شکل 3.4 نشان داده شده است. اگر محتوای جامد افزایش یابد (به عنوان مثال به دلیل سیستم ناکافی فیلتر آب)، هزینه قطعات جایگزین (صندلی سوپاپ، مهر و موم، پیستون) افزایش می یابد. دما یکی دیگر از پارامترهای حیاتی برای عملکرد پمپ است. افزایش دما احتمال بارش معدنی و همچنین کاویتاسیون را افزایش می دهد.هر دو فرآیند برای اجزای پمپ بسیار فرساینده هستند و دستگاه های کنترل دما، همراه با مکانیسم های خاموش، باید بخشی از هر واحد پمپ باشند.

پمپ فشار قوی خوب و با دوام چه ویژگی‎‌هایی دارد؟


یک پمپ فشار قوی خوب علاوه بر قابلیت تامین فشار عملیاتی (واقعی) مورد نیاز، باید حجم آبدهی متناسب با نیاز سیستم، جهت انتقال سیال را دارا باشد. همچنین خصوصیت سیال (ویژگی‌هایی مانند چگالی، میزان ناخالص بودن، خورندگی، اشتعال پذیری، سمی بودن و … )، یکی دیگر از پارامترهای مهم در طراحی و انتخاب نوع پمپ و جنس بدنه آن می‌باشد. از این رو مرغوبیت مواد اولیه استفاده شده برای ساخت بدنه پمپ و قطعات تشکیل دهنده آن تفاوت عمده‌ای در کیفیت پمپ‌ها ایجاد می‌کند. به عنوان مثال بدنه استنلس استیل دسته‌ای از پمپ‌ها که برای مصارف خاص در صنایع نفت و پتروشیمی، شیمیایی، دریایی استفاده می‌شود باید از استیل یا روکش استیل با درجه مخصوص و کیفیت بالا باشد تا از خورندگی پمپ و اجزای آن جلوگیری شود. در غیر اینصورت آسیب جدی به پمپ و واحد صنعتی وارد خواهد شد. همچنین کیفیت اجزای داخلی پمپ مانند پیستون، سرسیلندر، شاتون، میل‌لنگ، سرامیک، پکینگ و سوپاپ، سبب آن می‌شود تا پمپ با حداقل اصطکاک قطعات و آب‌بندی مناسب کار کند که موجب افزایش راندمان کاری و افزایش طول عمر و دوام پمپ خواهد شد.

پمپ های فشار بالا


Gorman-Rupp طیف وسیعی از پمپ های کمک پرایمینگ (پرایم خشک) و پمپ های گریز از مرکز را برای کاربردهای فشار بالا (هد) ارائه می دهد. پمپ‌های سری O پمپ‌های فشار بالا و خودکار برای مایعات تمیز هستند. بسته به مدل، پمپ های سانتریفیوژ سری VG و VGH به هدهای بالای 200 PSI می رسند. سری PA متشکل از پمپ های کمک پرایم برای کاربردهای فشار بالا با جریان متناوب است.

پمپ پلانجر نوعی پمپ جابجایی مثبت است که در آن آب بند فشار قوی ثابت است و یک پیستون استوانه ای صاف از طریق آب بند می لغزد. این امر آنها را از پمپ های پیستونی متفاوت می کند و امکان استفاده از آنها را در فشارهای بالاتر می دهد. این نوع پمپ اغلب برای انتقال فاضلاب شهری و صنعتی استفاده می شود.

عملکرد


پمپ‌های پیستونی و پمپ‌های پیستونی، پمپ‌های رفت و برگشتی هستند که از پیستون یا پیستون برای حرکت رسانه در یک محفظه استوانه‌ای استفاده می‌کنند. پیستون یا پیستون توسط یک درایو بخار، پنوماتیک، هیدرولیک یا الکتریکی فعال می شود.

پمپ های دوار پیستونی و پیستونی از مکانیزم میل لنگ برای ایجاد یک حرکت رفت و برگشتی در امتداد یک محور استفاده می کنند که سپس فشاری را در یک سیلندر یا بشکه کار ایجاد می کند تا گاز یا سیال را از پمپ عبور دهد. فشار در محفظه دریچه ها را در هر دو نقطه مکش و تخلیه فعال می کند. پمپ های پلانجر در کاربردهایی استفاده می شوند که می توانند از 70 تا 2070 بار (1000 تا 30000 psi) متغیر باشند. پمپ های پیستونی در کاربردهای فشار کمتر استفاده می شود. حجم سیال تخلیه شده برابر است با مساحت پیستون یا پیستون ضربدر طول کورس آن. ظرفیت کلی پمپ های پیستونی و پمپ های پیستونی را می توان با مساحت پیستون یا پیستون، طول کورس، تعداد پیستون ها یا پیستون ها و سرعت درایو محاسبه کرد. توان مورد نیاز از درایو متناسب با فشار و ظرفیت پمپ است.

مهر و موم بخشی جدایی ناپذیر از پمپ های پیستونی و پمپ های پیستونی برای جدا کردن سیال قدرت از محیطی است که در حال پمپاژ است. یک جعبه یا بسته بندی برای مهر و موم کردن محل اتصال بین مخزن که در آن محیط منتقل می شود و پیستون یا پیستون استفاده می شود. جعبه پر کردن ممکن است از بوش ها، حلقه های بسته بندی یا مهر و موم و یک غده تشکیل شده باشد.

مواد تشکیل دهنده پمپ های پلانجر برای سایش و تماس با نوع محیط انتخاب می شوند. مواد تشکیل دهنده شامل برنز، برنج، فولاد، فولاد ضد زنگ، آهن، آلیاژ نیکل یا مواد دیگر است. به عنوان مثال، پمپ های پلانجری که در سرویس های عمومی یا سرویس های روغن کار می کنند، اغلب دارای یک سیلندر و پیستون آهنی هستند. پیستون، دریچه های تخلیه و دریچه های مکش با محیط انتقال یافته در تماس هستند و انتخاب مواد بر اساس سیال منتقل شده است. در کاربردهای برقی که به پمپ‌های پیستونی پیوسته نیاز است، پیستون‌های سرامیکی جامد ممکن است در هنگام تماس با آب و روغن استفاده شوند، اما ممکن است برای استفاده با انواع رسانه‌های بسیار اسیدی سازگار نباشند.



:: برچسب‌ها: دینامیکی , گریز از مرکز , پمپ کارواش صنعتی , سرسیلندر , افزایش طول عمر ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

 

 

پیش فروش خانه چیست؟


خانه پیش فروش خانه ای است که قبل از آماده شدن برای نقل مکان برای خرید در دسترس است. ... در شرایطی که ساخت خانه به پایان رسیده است و خانه آماده نقل و انتقال است – اما هنوز فروخته نشده است – به خانه «نوساز» گفته می شود.

 

آیا پیش فروش ارزش دارد؟


برخی از مزایای خرید پیش فروش عبارتند از: آنها به خریداران زمان بیشتری می دهند تا امور مالی خود را مرتب کنند و/یا برای پیش پرداخت بزرگتر پس انداز می کنند، ارزش های پیش فروش می تواند در بازار رو به رشد افزایش یابد، برخی از خریداران می توانند از ملک خودداری کنند. 

 

آیا خانه های پیش فروش ارزان تر هستند؟


 یک تصور غلط رایج این است که املاک پیش فروش ارزان تر از املاک جدید ساخته شده است زیرا شما با مشخصات خرید می کنید و باید منتظر بمانید تا ملک ساخته شود تا به آن نقل مکان کنید. در واقع، املاک پیش فروش گران تر از املاک فروش مجدد است.

7 خطر اصلی خرید پیش فروش عبارتند از:

ارزش بازار
نرخ بهره
تامین مالی
تاریخ تکمیل
اندازه و طرح
محصول نهایی
پیامدهای قانونی

چگونه خانه را پیش فروش می کنید؟


7 نکته برای پیش فروش موفق خانه
با واقع بین بودن اعتماد ایجاد کنید. ...
از ابزارهایی برای فروش ایده استفاده کنید. ...
به بازار آینده نگاه کنید. ...
سپرده را تضمین کنید. ...
اطلاع دهید که نقشه های طبقه ممکن است تغییر کند. ...
مزایای پیش فروش را برجسته کنید. ...
به یاد داشته باشید که شفافیت کلیدی است.

 

قرارداد پیش فروش چیست؟


در یک قرارداد پیش فروش، یک خریدار مجوز یا پیش خرید حق پخش فیلم را برای یک منطقه قبل از تولید فیلم می دهد. ... پیش فروش یک قرارداد توزیع محدود برای یک کشور خاص است که قبل از تکمیل و اغلب حتی قبل از شروع تولید فیلم منعقد شده است.

 

هنگام عقد قرارداد پیش فروش خانه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟


قرارداد پیش فروش خانه یک توافق حقوقی بین خریدار و فروشنده است. این توافق باید به صورت قانونی در دفاتر رسمی ثبت شود. مواردی که باید صراحتاً در این قرارداد ذکر شده و جزئیات آن ثبت شود شامل موارد زیر است:

مشخصات مالک:

هویت مالک، سازنده و شرکت پیمانکار مجری پروژه باید کاملاً مشخص باشد. از طرفی اعتبار ایشان از نظر قانونی و سوابق بررسی شود. ذکر هویت دقیق مالک پروژه در حال احداث در قرارداد ،در صورت بروز هرگونه مشکل در مراحل بعدی امکان شکایت و پیگیری آن را ممکن می سازد.


مشخصات ملک:

مشخصات عرصه و اعیان ملک مورد معامله باید با جزئیات کامل در قرارداد ذکر شود. موقعیت قرار گیری، پلاک ثبتی، نوع سازه و نما، کاربری، متراژ، وضعیت پارکینگ و مشاعات، متراژ، تاسیساتی که پیمانکار در موعد تحویل باید روی بنا اجرا کرده باشد و هر اطلاعاتی از این دست که شرایط ملک پیش فروش شده را به روشنی بیان کند.


نحوه پرداخت وجه معامله:

هنگام عقد قرارداد باید مشخص شود چه درصدی از وجه معامله در کدام مرحله از قرارداد پرداخت می شود. تعیین نحوه پرداخت وجه معامله و موعد های آن، خیال پیمانکار را از تامین مالی پروژه راحت می کند.


تاریخ تحویل و شرایط دیرکرد:

همانطور که در بند قبلی، خریدار متعهد پرداخت وجه در زمان مشخص می گردید، در این بند فروشنده متعهد به انجام وظایف خود در زمان مشخص می شود. برای جلوگیری از سوءاستفاده و بدقولی پیمانکار، لازم است بند جریمه دیرکرد در قرارداد گنجانده شود.

 

مزایای خرید خانه پیش فروش چیست؟


به عنوان یک خریدار پیش فروش، ممکن است به اندازه ای که هنگام خرید یک ملک فروش مجدد با رقابت روبرو هستید، مواجه نشوید. البته این بر اساس عواملی مانند ملک، موقعیت مکانی آن و امکانات رفاهی پیشنهادی متفاوت است.

درست است که برخی از خانه‌های پیش‌فروش ممکن است خیلی زود خریداران بالقوه را جذب کنند. با این حال، در بازارهای مسکن مانند متروپلکس، جایی که خریداران معمولاً مجبورند برای خانه‌های متعدد پیشنهاد بدهند و در معرض خطر بیش از پیش فروش قرار بگیرند، خرید خانه پیش‌فروش راهی مطمئن برای جلوگیری از این همه استرس و دردسر است.

یکی دیگر از مزایای خرید خانه پیش فروش این است که به شما زمان می دهد تا در پول خود صرفه جویی کنید. اگرچه شما قبلاً برای وام مسکن خود واجد شرایط شده اید - یا حتی از قبل تأیید شده است - خانه پیش فروش به شما زمان بیشتری می دهد تا برای خانه جدید خود پول بگذارید. و اگر صاحب خانه هستید، خرید پیش فروش به شما زمان بیشتری برای فروش می دهد - احتمالاً با قیمت بالاتر، زیرا ارزش خانه همچنان در حال افزایش است.

به یاد داشته باشید که خانه جدید شما نسبت به خانه های قدیمی تر انرژی کارآمدتری دارد. خانه جدید بالقوه شما با جدیدترین تکنیک ها و مصالح ساختمانی کارآمد در انرژی ساخته شده است که تأثیر شما بر محیط زیست را کاهش می دهد و در هزینه های آب و برق صرفه جویی می کند.


پاسخ دیگری به این سوال که "مزایای خرید خانه پیش فروش چیست؟" این است که می توانید ویژگی ها و تزئینات خانه جدید خود را به گونه ای سفارشی کنید که کاملاً منعکس کننده سلیقه شما و متناسب با سبک زندگی شما باشد.

 



:: برچسب‌ها: خدمات مشاورین , تاریخ تحویل , مشخصات ملک , هویت مالک , پیش فروش خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

فیلتر پرس یک دستگاه عملیات دسته ای و با حجم ثابت است که مایعات و جامدات را با استفاده از فیلتراسیون تحت فشار جدا می کند. دوغاب به فیلتر پرس پمپ می شود و تحت فشار آبگیری می شود. برای تصفیه آب و فاضلاب در کاربردهای مختلف از صنعتی گرفته تا شهری استفاده می شود.

 

فیلتر پرس چیست؟


فیلتر پرس ها سال هاست که تمرکز تولید Met-Chem بوده است. فیلتر پرس (همچنین به عنوان صفحه و قاب شناخته می شود) مزایای زیادی دارد. یکی، به ویژه، این است که برای چنین قطعه بزرگی از ماشین آلات، قطعات کمی برای آن وجود دارد.

 

 

انواع فیلتر پرس


فیلتر پرس را می توان بر اساس شاخص های مختلفی دسته بندی کرد که عمده ترین دسته بندی، بر اساس وجود جک هیدرولیکی یا عدم وجود جک هیدرولیکی است.

انواع فیلتر پرس به شرح زیر می باشد:

 

اتوماتیک


از این نوع فیلتر پرس بیشتر در محیط های صنعتی استفاده می شود که به دلیل انجام تمامی مراحل تصفیه به صورت خودکار، نیازی به اپراتور انسانی نداشته و از این نظر مقرون به صرفه خواهد بود. همچنین این دستگاه توانایی خروج خودکار کیک مواد جامد را دارد و مراحل تصفیه را با سرعت بیشتری انجام خواهد داد.

 

دستی


در این مدل مراحل تصفیه بصورت دستی بوده و وجود نیروی انسانی الزامیست. ابعاد و سایز این مدل نسبت به دستگاه های اتوماتیک کوچکتر بوده و سرعت انجام عملیات تصفیه نسبت به دستگاه های اتوماتیک کمتر است. دستگاه فیلتر پرس دستی مناسب صنایع کوچک است.

 

هیدرولیکی


جک هیدرولیکی با اعمال فشار بر روی صفحات دستگاه، صفحات را فشرده کرده و تصفیه صورت می گیرد. پس از انجام این مرحله جک بالا رفته و صفحات به حالت قبلی باز می گردند. این مدل از دستگاه فیلتر پرس، مناسب برای محیط های صنعتی می باشد زیرا سرعت فرایند را بالا برده و بازدهی را به حداکثر می رساند.

 

ممبران (حجم متغیر)


فیلتر ممبران یا همان حجم متغیر از رایج ترین فیلترهای استفاده شده در دستگاه فیلتر فشاری است که بازدهی عملیات تصفیه با درصد 90 انجام می شود.

 

چمبر (حجم ثابت)


این نوع سیستم فیلتراسیون در صنایع غذایی و خوراکی کاربرد گسترده ای داشته و با نام حجم ثابت نیز شناخته می شود. علت نام گذاری این سیستم به این خاطر است که هنگام فشرده سازی صفحات، فشار مازاد به سیال وارد نمی شود.

 

اندازه فیلتر پرس میکرونیکس چقدر است؟


Micronics فیلتر پرس های پیشرو در صنعت را در ظرفیت های 2000mm x 2000mm (600 فوت مکعب) تا فیلتر پرس های کاربردی در مقیاس آزمایشگاهی مانند MicroPress Micronics با صفحات فیلتر 150 میلی متری طراحی و تولید می کند. ما طیف وسیعی از پیکربندی‌های طراحی قاب فیلتر پرس، از جمله مدل‌های سایدبار و سربار را ارائه می‌دهیم.

 

آیا فیلتر پرس من می تواند به صورت دستی کار کند؟


دستگاه فیلتر پرس های استاندارد ما می توانند به صورت دستی کار کنند. با این حال، Met-Chem چهار نوع شیفتر صفحه فیلتر پرس را تولید می کند تا عملکرد فیلتر پرس شما را آسان تر، ایمن تر و کارآمدتر کند. فیلتر پرس های دستی به زمان و توجه بیشتری نسبت به همان فیلتر پرس با شیفتر صفحه اتوماتیک نیاز دارند.

 

چگونه فیلتر پرس هیدرولیک را پر می کنید؟


این کار با فشار دادن همه آنها در محل با گسترش سیلندر هیدرولیک و رسیدن به PSI توصیه شده انجام می شود. (4000 برای اتوماتیک و 6500 برای دستی) با پر شدن فیلتر پرس، توصیه می شود که تغذیه را با 25 PSI شروع کنید و به تدریج فشار را در فواصل ثابت (25، 50، 75) تا حداکثر فشار 100 PSI افزایش دهید.

 

فیلتر پرس برای چه مواردی استفاده می شود؟


فیلتر پرس در انواع برنامه های آبگیری استفاده می شود، از جمله اما نه محدود به:

ساخت
تصفیه فاضلاب
تولید برق
معدن
تولید بتن/سیمان
غذا و نوشیدنی
اساساً اگر دوغابی دارید که باید آبگیری شود، ممکن است به فیلتر پرس نیاز داشته باشید

 

چهار جزء اصلی در یک فیلتر پرس وجود دارد


الف) قاب (اسکلت):

قاب فیلتر پرس فولادی به عنوان یک دستگاه گیره برای صفحات فیلتر عمل می کند.

ب) صفحات فیلتر:

سه دسته اصلی از صفحات فیلتر وجود دارد که همگی دارای عملکردهای متفاوت هستند. صفحه و قاب، محفظه فرورفته (یا صفحه فرورفته) و فشار دیافراگم (همچنین به عنوان فشار غشا شناخته می شود).

ج) منیفولد:

منیفولد استاندارد ما از لوله کشی و شیرها تشکیل شده است. آنها ورودی دوغاب را کنترل می کنند و چهار پورت تخلیه فیلتر را به یک لوله تخلیه مشترک متصل می کنند.

د) پارچه فیلتر: فیلتر پارچه ای که به صفحه فیلتر متصل می شود. جامدات روی پارچه جمع می شوند و کیک فیلتر را تشکیل می دهند و مایعات را از جامدات جدا می کنند.



:: برچسب‌ها: سیلندر هیدرولیک , جداسازی مایع و جامدات , دستی , ممبران , چمبر , حجم ثابت , حجم متغیر ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

 

 کلینیک زیبایی دکتر آقاپور

متخصصین پوست، پزشکانی هستند که در زمینه پوست، مو و ناخن تخصص دارند. متخصصان پوست همچنین اختلالات زیبایی مانند ریزش مو و اسکار را کنترل می کنند. متخصص پوست شما را معاینه می کند، آزمایش های آزمایشگاهی را سفارش می دهد، تشخیص می دهد و بیماری شما را با دارو یا روشی درمان می کند. فراتر از این مسائل پزشکی و زیبایی، یک متخصص پوست همچنین می تواند به تشخیص علائم و نشانه های مشکلات جدی زمینه ای سلامت کمک کند. به عنوان مثال، بیماری مانند دیابت می تواند علائمی ایجاد کند که ظاهر پوست شما را تحت تاثیر قرار دهد. یک متخصص پوست ممکن است اولین ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی باشد که علائم را تشخیص می دهد. ریشه کلمه درماتولوژی درم یا درم است. این از کلمه یونانی derma گرفته شده است که به معنای پوست یا پوست است. درماتولوژی حوزه خاصی از پزشکی است که بر شرایطی تمرکز دارد که بر پوست شما تأثیر می گذارد. علاوه بر پوست شما، درماتولوژی همچنین شامل شرایطی می شود که بر ناخن ها، موها و پوشش ظریف پلک ها، بینی و دهان شما تأثیر می گذارد. 

پوست شما بزرگترین اندام بدن شماست. حاوی پایانه های عصبی، غدد عرق، فولیکول های مو، منافذ، رگ های خونی و بسیاری از ساختارهای دیگر است. مراقبت از آن برای سلامت کلی شما مهم است. در حالی که پزشکان عمومی و پزشکان داخلی ممکن است قادر به تشخیص و درمان همین شرایط باشند، متخصص پوست درک عمیق تر و تجربه بیشتری دارد. در واقع، بسیاری از پزشکان مراقبت های اولیه، بیماران خود را برای مراقبت های تخصصی به متخصصان پوست ارجاع می دهند.

متخصصین پوست چه می کنند؟

کار یک متخصص پوست معمولاً به سه بخش تقسیم می شود. این شامل:

پزشکی. یک متخصص پوست می تواند شرایطی را که روی پوست شما تأثیر می گذارد، تشخیص داده و درمان کند. این شامل شرایطی مانند پسوریازیس پلاکی، روزاسه و آکنه است. متخصص پوست همچنین می‌تواند علائمی را روی پوست شما شناسایی کند که می‌تواند نشانه‌ای از بیماری‌های دیگر باشد. به عنوان مثال، خارش و خشکی پوست گاهی اوقات می تواند نشان دهنده مشکلات کلیه باشد.

عمل جراحي. بسیاری از متخصصان پوست جراحی های جزئی مانند برداشتن خال یا زگیل یا انجام بیوپسی پوست انجام می دهند. سایر متخصصان پوست در جراحی های گسترده تر تخصص خواهند داشت. این روش ها می تواند شامل برداشتن کیست های خوش خیم یا سرطان پوست باشد.

جراحی زیبایی. متخصص پوست می تواند مشکلات پوستی را که ظاهر شما را تحت تاثیر قرار می دهد درمان کند. این ممکن است شامل ریزش مو، لکه های تیره یا چین و چروک باشد. بسیاری از متخصصان پوست برای انجام درمان های زیبایی نیز آموزش دیده اند. اینها شامل پرکننده ها، لایه برداری شیمیایی و لیزر موهای زائد است.

متخصصان پوست چه نوع بیماری هایی را درمان می کنند؟

متخصصین پوست می توانند هزاران بیماری را که بر پوست، مو یا ناخن شما تأثیر می گذارد، درمان کنند. چند مورد از شایع ترین شرایطی که آنها درمان می کنند عبارتند از:

آکنه. بر اساس شدت آکنه شما، متخصص پوست می‌تواند این عارضه را با درمان‌های موضعی، دارو، لیزر، یا سایر روش‌های نور درمانی، لایه‌برداری شیمیایی یا با برداشتن کیست‌های بزرگ درمان کند.

سرطان پوست. سرطان پوست می تواند در هر جایی از بدن شما رخ دهد. متخصص پوست می‌تواند سلول‌های سرطانی را حذف کند و شما را تحت نظر داشته باشد تا مطمئن شود که برنمی‌گردد.

درماتیت. درماتیت انواع مختلفی از بیماری های پوستی را در بر می گیرد که باعث التهاب و تحریک می شود. این ممکن است شامل اگزما، کلاهک گهواره و واکنش های آلرژیک باشد.

عفونت ها ویروس‌ها، باکتری‌ها، قارچ‌ها و انگل‌ها همگی می‌توانند به پوست شما راه پیدا کنند و باعث انواع عفونت‌های پوستی شوند. متخصص پوست می تواند به تشخیص علت عفونت و تجویز درمان کمک کند.

ریزش مو. ریزش مو ممکن است به دلیل طاسی ارثی باشد. شرایطی مانند استرس، بیماری و تغییرات هورمونی نیز ممکن است بر ریزش مو تأثیر بگذارد. متخصص پوست می تواند علت زمینه ای را تعیین کند و در صورت امکان به درمان آن کمک کند.

مشکلات ناخن لکه ها، تغییر رنگ و جدا شدن ناخن از مشکلات رایج ناخن هستند که توسط متخصصین پوست درمان می شوند.

متخصصان پوست می‌توانند طیف گسترده‌ای از روش‌ها را انجام دهند، از روش‌های جزئی مانند برداشتن برچسب پوستی گرفته تا موارد درگیرتر، مانند جراحی سرطان پوست.

برخی از اقداماتی که متخصصان پوست به طور مرتب انجام می دهند عبارتند از:

بیوپسی ها متخصص پوست می تواند انواع مختلفی از روش های بیوپسی را برای تشخیص یا رد سرطان پوست یا سایر شرایط انجام دهد.

لیزر درمانی. درمان های لیزر درمانی ممکن است برای از بین بردن زگیل، خال، لکه های خورشیدی، خالکوبی، اسکار آکنه، لک، چین و چروک یا موهای ناخواسته استفاده شود.

برداشتن جراحی. یک متخصص پوست ممکن است یک برش جراحی برای برداشتن ضایعات مانند خال، برچسب های پوستی و ضایعات انجام دهد. این کار معمولا با بی حسی موضعی انجام می شود تا دردی احساس نکنید.

سرما درمانی. کرایوتراپی یک روش درمانی منحصر به فرد است که شامل قرار گرفتن کنترل شده در دمای بسیار سرد است. می توان از آن برای درمان بیماری های پوستی مانند زگیل، برچسب های پوستی و برخی تومورها استفاده کرد.

اسکلروتراپی. اسکلروتراپی روشی است که به درمان رگ های عنکبوتی و واریسی کمک می کند. این شامل تزریق مواد شیمیایی به رگ های آسیب دیده است که به کاهش ظاهر این نوع رگ ها کمک می کند.

جراحی موهس این نوع جراحی سرطان پوست، لایه های نازکی از بافت اطراف تومور را از بین می برد. بین هر بار برداشتن، پزشک پوست را برای علائم سلول های سرطانی اضافی بررسی می کند. زمانی که سلول های سرطانی دیگر یافت نشد، از برداشتن بافت جلوگیری می کنند.

لایه برداری شیمیایی. لایه برداری شیمیایی پوست آسیب دیده را از بین می برد. لایه برداری می تواند به جوان سازی پوست جدید و کاهش علائم پیری کمک کند.

تزریقات زیبایی. متخصص پوست می‌تواند با تزریق بوتاکس یا فیلرها در حین مراجعه به مطب، به کاهش چین و چروک و افتادگی پوست کمک کند.

درم ابریژن. این روش لایه برداری می تواند ظاهر خطوط ریز، لکه های پیری، اسکارهای آکنه و لکه های پوستی پیش سرطانی را کاهش دهد.

لیپوساکشن تومسنت. متخصصان پوست از لیپوساکشن برای حذف چربی های ناخواسته از نواحی مورد نظر بدن شما استفاده می کنند.

برای بهره مند شدن از خدمات کلینیک زیبایی می توانید به مطب خانم دکتر آرمیتا آقاپور مراجغه کنید.

 

منبع: https://dr-aghapour.com/

 

 



:: برچسب‌ها: دکتر آرمیتا آقاپور , متخصص پوست و مو , خدمات زیبایی و جوانسازی پوست , جوانسازی پوست و لیزر بدن ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

 

مهارت های یک وکیل خوب

مهارت های ارتباطی خوب

وکیل یا وکیل باید دارای مهارت های ارتباطی عالی، چه شفاهی و چه کتبی باشند. برای بحث با اقناع بیشتر در برابر قاضی (قاضی) محترم در دادگاه حقوقی، صحبت کردن با روان به طور کارآمد و مؤثر مهارتی است که می توان آن را در طول زمان به دنبال فارغ التحصیلی و در حین انجام فعالیت های فوق برنامه یاد گرفت و توسعه داد. مانند، دادگاه (ها)، مجلس جوانان (ها) و مسابقات مختلف.

داوری

مهارت ایجاد، نتیجه گیری یا رسیدن به نتایج منطقی از اطلاعات محدود ارائه شده و دریافت شده است. رویداد(ها) و رخدادهای احتمالی را پیش بینی و تشخیص دهید، جنبه های مثبت و منفی پرونده را تجزیه و تحلیل کنید تا آن را به گونه ای آماده کنید که سودمند و به نفع باشد و به نفع مشتری در نظر گرفته شود.

مهارت های تحلیلی

یک وکیل، درگیر بودن و به عنوان بخشی از صنعت حقوقی، باید دارای یک ویژگی متمایز از مهارت های تحلیلی باشد که گویی می خواهد اطلاعات دریافتی، نیمه یا اشتباه را متبلور کند. یک وکیل یا وکیل باید بتواند رویدادها را با استفاده از روش تحلیل انتقادی تجزیه و تحلیل کند.

مهارت های تحقیق

یکی دیگر از مهمترین مهارت های مورد نیاز برای یک وکیل خوب، توانایی تحقیق به همان سرعت است، همچنین برای آماده بودن، تحقیق و رویکرد نسبت به آن باید معتبر و کارآمد باشد با توجه به استراتژی های قانونی که ارضا و محافظت می کند.

پشتکار

پشتکار از یک طرف مهارت و نگرش از طرف دیگر است. می‌خواهم اعتراف کنم که استقامت، ماهیت و نگرشی است که توانایی مقابله و انجام فعالیت‌ها و وظایف محول شده را به طور سازنده و سازنده با رویدادهای متعدد و پر از تنوع که بیشتر مظهر حواس‌پرتی است، توسعه می‌دهد. 

خلاقیت

معدودی از وکلای برجسته نه تنها پشتکار دارند، بلکه منطقی و تحلیلگر نیز دارای ویژگی خلاقیت هستند. برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن، همیشه این نیست که مسیرهای پیشینی یا بدیهیات را طی کنید، باید خلاق بود و توانایی تفکر خارج از چارچوب را داشت.

توانایی تفکر منطقی

برای نتیجه گیری باید به اندازه کافی منطقی باشد و از رویکرد توجیه پذیری و منطقی بودن استفاده شود. هر چند وکیل دیگر مخالف شما باشد، اما نباید به آن توجه کرد و نباید دشمن موکل یا وکیل یا وکیل خود تلقی شود. مقدار مناسبی از روابط خوب باید با وکیل مخالف ایجاد شود، اما این روابط نباید منافع مشتری را تحت تأثیر قرار دهد یا نادیده بگیرد.

مهارت های سخنرانی عمومی

خوش صحبت بودن و بیانی بودن یک مهارت ضروری است که یک وکیل عالی از آن برخوردار است. یک عنصر حیاتی مانند سخنرانی در جمع و سخنرانی در دادگاه حقوقی، وکیل باید بی عیب و نقص و باشکوه باشد. سخنراني در جمع مهارتي است كه مي تواند با تصديق اين حقيقت توسعه يابد كه شخص به طور صحيح و واقعي مي خواهد روي اين مهارت كار كند.

مهارت های نوشتن

مهارت های نوشتاری عالی به ایجاد موقعیت مشتری و پرونده کمک می کند، تلفیق مهارت های گفتاری و نوشتاری شکست ناپذیر است. برای تبدیل شدن به یک وکیل عالی، مهارت‌های نوشتاری فوق‌ العاده‌ای مورد نیاز است که در تهیه استدلال‌های پرونده، خلاصه‌ها و سایر اسناد حقوقی مفید و سودمند باشد. 

مهارت های رهبری

هیچ فردی که فاقد کیفیت رهبری باشد به خودی خود نمی تواند وکیل یا وکیل شود. یک وکیل باید با مهارت های مدیریتی (مدیریت افرادی که کار می کنند به شیوه ای مسالمت آمیز و پاسخگو باشد) و مهارت های رهبری همراه باشد و بنابراین مهارت های رهبری برای موفقیت یک وکیل ضروری است.

مهارت های شنیداری

برای اینکه یک وکیل عالی باشید، باید کیفیت و مهارت گوش دادن به هر یک را داشته باشید، و هر فردی تمایل داشته باشد که در مقابل او صحبت کند، توانایی گوش دادن به دیگران را با حوصله و دقت ایجاد کند. در عمل، این مهارت به هر طریق ممکن به وکیل و عملکرد آنها کمک می کند تا شاهد را مورد بازجویی متقابل قرار دهند یا وکیل مخالف را پیدا کنند و در رد ابطال مؤثر تسهیل کنند.

مهارت های تصمیم گیری

یک وکیل بر اساس درک کامل رویداد با منطق کامل و به شیوه ای تدارکاتی می تواند بر اساس اطلاعات ارائه شده به وی و تجربیات گذشته خود نتیجه گیری کند. مهارت تصمیم گیری توانایی تصمیم گیری از موقعیت ها و رویدادها پس از تجزیه و تحلیل آنها است و شخص دیگری می تواند از طریق توانایی خود در تصمیم گیری در مورد وکیل مدافع قضاوت کند که ممکن است در رویدادهای آینده باعث ثبات و ارتقای شخصیت موکل خود شود و انجام دهد. مطابق با نیازهای مشتری با در نظر گرفتن علاقه او.

مهارت های پرس و جو

یک وکیل  خوب باید ظرفیت و توانایی درک موضوعات را در عمیق‌ترین معنا و شکل ذاتی آن داشته باشد، تا بتواند به طور همزمان چندین چیز، موکل، پرونده، درمان و عدالتی را که می‌خواهد جستجو کند یا مانند آن درک کند. نه تنها استعلام، بلکه تجزیه و تحلیل مفاد مقتضی در موردی خاص مورد اشاره و تلویح قرار می گیرد، بنابراین این امر به گونه ای روان تر انجام می شود که گویی یک وکیل، مهارت استعلام را کسب می کند.

مهارت های درک مطلب

درک جزییات جزئی مباحث حقوق در حین انجام مطالعه و عمل به حقوق مورد توجه قرار می گیرد تا اطلاعات گردآوری شده به صورت جامع درک و سازماندهی شود.

قاطعیت

قاطعیت، یک ویژگی بسیار مهم و حیاتی است که گویی قوام و نظم را در یک وکیل خوب برای پیگیری یک پرونده آزمایش می کند. این توانایی و مهارتی است که در این حرفه از یک وکیل یا وکیل خواسته می شود تا نسبت به موکل و پرونده او در دادگاه حقوقی در برابر قضات محترم ثابت قدم باشد و وفادار بماند.

وکیل پایه یک دادگستری یکی از بهترین و باتجربه ترین وکیل ها می باشد. همانطور که می دانید ما انواع و اقسام وکیل ها را داریم که در زمینه های متفاوتی به فعالیت می پردازند. وکیل پایه یک دادگستری نیز یکی از انواع وکیل ها می باشد. وکیل پایه یک حل و فصل امور حقوقی افراد را برعهده می گیرد. زمانی که وکیل پایه یک دادگستری تمامی مراحل وکالت پایه یک را بگذراند، می تواند در بیشتر حوزه های حقوقی به فعالیت بپردازد. به همین علت است که می گوییم وکیل پایه یک  از بهترین نوع وکیل ها می باشد. وکیل پایه یک می تواند به دعاوی حقوقی و کیفری بپردازد.

 منبع: https://www.sajjad-kamyar.com/

 



:: برچسب‌ها: ویژگی های وکیل پایه یک دادگستری , حوزه های فعالیت وکیل پایه یک دادگستری , حق الوکاله وکیل پایه یک دادگستری , سجاد کامیار ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

 

دمپر چیست؟

 

دمپرها به طور استراتژیک در ساختار ساختمان قرار می گیرند تا ارتعاشات کف و جابجایی ساختمان را کنترل کنند، آسایش اشغال را تامین کنند و در برابر رویدادهای بزرگ لرزه ای کاهش دهند. انرژی تولید شده توسط ارتعاش کف و جابجایی ساختمان توسط دمپرها جذب شده و از طریق انرژی گرمایی تلف می شود. دمپر دریچه یا صفحه ای است که جریان هوا را در داخل کانال، دودکش، جعبه VAV، هواگیر یا سایر تجهیزات حمل و نقل هوا متوقف یا تنظیم می کند. یک دمپر ممکن است برای قطع تهویه مطبوع مرکزی (گرمایش یا سرمایش) به یک اتاق استفاده نشده، یا برای تنظیم آن برای دمای اتاق به اتاق و کنترل آب و هوا استفاده شود.

دمپرها بر اساس عملکرد آنها در اصطکاک، فلز (جریان)، ویسکوز، ویسکوالاستیک طبقه بندی می شوند. آلیاژهای حافظه دار (SMA) و دمپرهای جرمی. از مزایای استفاده از دمپرها می توان به جذب انرژی بالا، نصب و تعویض آسان آنها و همچنین هماهنگی با سایر اعضای سازه اشاره کرد. سیستم دمپر منطقه راه حلی است که از سیستم تهویه مطبوع موجود شما استفاده می کند و به مناطق متعددی تبدیل می شود که می تواند مناطق انتخابی خانه شما را با دقت بیشتری کنترل کند. دمپر آتش یکپارچگی مانع موجود را تضمین می کند بنابراین از نفوذ آتش قبل از رسیدن دما به سطح درجه آتش خود مانع جلوگیری می کند. وظیفه اصلی آن جلوگیری از عبور آتش از یک طرف به طرف دیگر جداسازی درجه آتش است. دمپرهای دود و آتش نقش مشابهی را ایفا می کنند، زیرا باعث تسهیل فرار ساکنان از ساختمان، کاهش آسیب اموال، تقویت اثربخشی سیستم های فعال و امکان دسترسی آسان تر برای آتش نشانان می شوند. در سرتاسر جهان، مهندسان حفاظت از حریق همچنان به استفاده از دمپرهای آتش و/یا دود در بسیاری از انواع ساختمان‌های مدرن ادامه می‌دهند.

کارکرد دمپر

مکانیکی(دستی): به دمپر هایی که به کمک اهرم خارجی داکت ها کار می کنند، دمپر دستی می گویند.

اتوماتیک: به دمپر هایی که به کمک موتور الکتریکی یا پنوماتیکی کار می کنند و بیشتر در تنظیم جریان هوا کاربرد دارند دمپر های اتوماتیک می گویند.

از دیگر سیستم های کنترل دمپر های اتوماتیک سولنوید (solenoid) می باشد. این سیسشتم به شکل سیم پیچ استوانه ای بوده که قطرش کمتر از طول آن بوده و در هنگام عبور جریان الکتریکی، درون خود میدان مغناطیسی ایجاد می کند.( مطابق با قانون لنز تغییر میزان جریان مقابل تغییر جریان مقاومت می کند). شرایط محیطی فضا با کمک کالیبره شدن زاویه جریان هوا به وسیله سیگنال های ارسالی از اکچواتر یا ترموستات به دمپر موجب تنظیم جریان هوای مطبوع می گردد.

مزایا و معایب دمپر

مزایا: هوابندی مناسب،زیبایی ظاهری ، استحکام مطلوب، افت فشار کم، روان بودن تیغه ها و هزینه و مصرف کمتر برق نصیت به موتور دمپر ها از جمله مزایای دمپر ها می باشد.

معایب: یکی از معایب دمپر ها به ویژه در دمپر های بین کانالی عدم ایمن بودن ۱۰۰ در صد آن ها می باشد و در صورت بروز مشکل ممکن است دیگر به حالت اولیه بازنگردند. همچنین طبق قوانین جدید باید از طریق پنل های دسترسی سقفی، دسترسی مستقیم و دائمی به دمپر ها وجود داشته باشد.

شرکت ارمغان تجارت ره سام با هدف پاسخ به نیازهای گسترده جامعه مهندسی و صنعت تاسیسات کشور در زمینه طراحی ، مهندسی و مستند سازی تجهیزات تنظیم هوا مشغول به فعالیت می باشد.

 منبع: https://rahsamair.com/

 



:: برچسب‌ها: شرکت ارمغان تجارت ره سام , رهسام , کارکرد دمپر , مزایا و معایب دمپر , ,
:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

جک چهار ستونی برای کار مکانیکی و تعمیری، اثاثیه و فرمان استفاده می شود که برای دنده فرمان باید مجهز به بشقاب میز باشد و همچنین جک داخلی برای آزاد کردن چرخ ها در جک چهار ستون اختیاری است و به همین دلیل تعمیرات و بازرسی ها برای چرخ های خودرو استفاده می شود.

توضیحات محصول جک چهار ستون


جک پارکینگ از ساخت و ساز قوی است. طراحی شده برای وسایل نقلیه پارکینگ کارآمد در گاراژها، کارگاه ها و تعمیرگاه ها. پس از رانندگی خودرو بر روی سکو، می توان آن را بلند کرد تا فضا را برای خودروی دیگری آزاد کند. جک توسط یک پمپ هیدرولیک با سیلندر کار رانده می شود، یک بالابر متقارن توسط ۴ کابل حمل تضمین می شود. مجهز به مکانیزم جداگانه دستگیری مکانیکی با ۱۰ موقعیت و قفل ایمنی مکانیکی است.

 

 

بالابر چهار پستي چيه؟


یک بالابر چهار اغلب به عنوان بالابر درایو در گفته می شود. بیشتر بالابرهای چهار خودرو به یک خودرو اجازه می دهند که مستقیماً بر روی دو باند رانده شود که خودرو را توسط لاستیک ها بلند می کنند و زیرین خودرو را افشا می کنند. این بالابرها به بالابرهای تماس چرخ نیز گفته می شوند و می توانند در چند اندازه، سبک، و اضافاتی بیایند که می توانند در خدمت نیازهای خاص صاحبان مشتری و مغازه ها باشند.


مزایای استفاده از محصول جک چهار ستون


ایمنی بالا
تعمیرات ایمن تر
تست چرخ های عقب
صرفه جویی در مصرف برق
تنظیم ارتفاع به اندازه دلخواه
قفل اتوماتیک جهت ایمنی بیشتر
استفاده بهینه از فضای محیط کار
سهولت انجام تعمیرات مربوط به کف خودرو
فضای بهتر زیر خودرو جهت بازدید و تعمیرات
ازاد سازی کامل چرخ‌ها و انجام عملیات میزان فرمان (با استفاده از تودلی)

 

سقف چقدر باید برای بالابر 4 باشد؟


اگر می خواهید یک بالابر معمولی 2 یا 4 را در گاراژ خود نصب کنید، به سقفی نیاز دارید که بالاتر از 11 فوت باشد. در حالی که شما می توانید یک بالابر 2 یا 4 است که با سقف پایین تر کار می کند، تقریبا تمام این بالابرها ANSI گواهی نیست.

کدام 4 بالابر بهترین است؟


 4 ماشین بالابر 
Triumph NSS-8 4 Post Storage Service Lift. ...
Triumph 9000-Pound 4-post Automotive Lift. ...
خودکار بالابر 4 - خودرو ذخیره سازی بالابر. ...
Bendpak 4-postTruck And Car Lift. ...
Bendpak Compact 4 Post Car Lift. ...
Bendpak 4 Post Wide-Standard Car Lift. ...
اطلس Apex 14000 پوند 4 بالابر خودرو.

 



:: برچسب‌ها: بالابرهای تعمیرگاهی , پیستون , پمپ هیدرولیک , جک چهار ستون ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

چه تجهیزاتی برای یک مغازه مکانیک مورد نیاز است؟


تجهیزات تعمیر خودکار که شما نیاز به فروشگاه خود را آماده برای کسب و کار ممکن است شامل:
بالابر ماشين . ...
تخلیه نفت و کادی نفت. ...
شارژر باتری و جهنده. ...
بالاي موتور . ...
ترمز کردن . ...
کمپرسور استروت . ...
دستگاه تهویه مطبوع. ...
مطبوعات.

 

چه تجهیزاتی برای خودرو مورد نیاز است؟


وسیله نقلیه شما مجهز به چراغ جلو، چراغ های عقب، چراغ ترمز، چراغ های در حال اجرا در طول روز، تبدیل سیگنال ها، چراغ پلاک، بازتابنده ها، و چراغ های پارکینگ است. هر وسیله نقلیه باید دو چراغ جلو داشته باشد — یکی در هر طرف در جلو — و یک شاخص پرتو نشان می دهد که پرتو چراغ جلو بالا روشن است.

 

فروش انواع تجهیزات تعمیرگاهی با کیفیت


فروش انواع تجهیزات تعمیرگاهی با کیفیت ساخت ایران، ایتالیا و چین توسط بازرگانی بارمان همراه با گارانتی محصول و همچنین آموزش نحوه استفاده صحیح از هر محصول صورت می گیرد، لیست تجهیزات تعمیرگاهی این شرکت به شرح زیر می باشد


فروش تجهیزات تعمیرگاهی
فروش انواع تجهیزات تعمیرگاهی با کیفیت
بهترین تجهیزات تعمیرگاهی
خرید تجهیزات تعمیرگاهی
قیمت تجهیزات تعمیرگاهی
دستگاه لاستیک درار با کیفیت سواری
دستگاه تنظیم نور چراغ خودروی سواری
فروش انواع تجهیزات تعمیرگاهی جهت معاینه فنی
دستگاه تعویض روغن گیربکس اتوماتیک (ATF)
دستگاه شارژ گاز کولر خودرو
دستگاه بالانس چرخ خودروی سواری
دستگاه مولد نیتروژن
دستگاه تعویض روغن هیدرولیک فرمان (Power Steering Fluid Oil Exchanger)
دستگاه ساکشن روغن موتور خودرو
دستگاه شستشوی انژکتور اتوماتیک و نیمه اتوماتیک
دستگاه شستشوی سیستم روغنکاری موتور (Engine Lubrication System Cleaning)
دستگاه جک دو ستون (Two Post Lift)
دستگاه جک چهار ستون(Four Post Lift)
جک تک ستون یا جک موبایل خودرو
دستگاه جک قیچی خودرو

 

صنعت تعمیر خودرو چه چیزی است؟

صنعت مکانیک خودرو تعمیر تجهیزات تعمیرگاهی و نگهداری مکانیکی و الکتریکی را برای اتومبیل ها، کامیون ها، وانت ها و تریلرها فراهم می کند. اپراتورها شامل مکانیک خوداشتغالی، تعمیرگاه های خودرو، گاراژها و مراکز مراقبت از خودرو هستند.

 

گواهینامه ASE چه چیزی است؟


ASE مخفف "تعالی خدمات خودرو" است. این گواهینامه توسط موسسه ملی تعالی خدمات خودرو صادر و تنظیم می شود. مکانیک برای تکمیل گواهینامه خود باید تسلط بر تعمیر خودرو را یاد بگیرد و نمایش دهد. برای این کار باید روندی طولانی و سخت گیرانه را دنبال کنند.

دستگاه بالانس چرخ خودروی سواری

یکی دیگر از تجهیزات تعمیرگاهی پر کاربرد دستگاه بالانس چرخ خودروی سواری می باشد که کاربرد این دستگاه در تصحیح زوایای انحراف داخلی و خارجی چرخ اتومبیل اعم از تو (انحراف خارجی)، کمبر، کستر و تراست می باشد. بالانس چرخ یعنی، موقعیت صحیح چرخ ها نسبت به خودرو به منظور توزیع یکنواخت ساییدگی در تمام سطح لاستیک و کنترل دقیق فرمان برای پیشگیری از انحراف فرمان و تغییر در شرایط رانندگی

 

آیا می توان موازنه چرخ را در خانه انجام داد؟


تعادل لاستیک در خود. اگر لاستیک های خود را از تعادل هستند، شما می توانید آنها را خودتان در خانه / در گاراژ خود را تعمیر. شما می توانید لاستیک ها را با یا بدون تعادل تعادل. با این حال، شما باید بخش های مکانیکی چرخ و خودرو را به طور کلی بدانید.

 

 

آیا تمام 4 تایر نیاز به وزن؟


ایجاد تعادل در هر چهار باعث بهبود اقتصاد و آسایش می شود. خيلي محتمل ، آره . چرخ ها و لاستیک های شما باید در حدود هر 5000 مایل متعادل، جدید یا نه چندان جدید است. وزن چرخ قطعا مورد نیاز خواهد بود به درستی تعادل چرخ، بدون در نظر گرفتن سال، را، مدل، و یا سن خودرو.

 

آیا می توان یک چرخ را بدون وزن متعادل کرد؟


آنها می توانستند به جای نوع گیره به مهره از چوب روی وزنه ها استفاده کنند. با این حال ممکن است به هیچ وزن اما بعید است. اگر نميدوني کجا داري ميري هر جاده اي تو رو به اونجا ميبره

 

یک بسته ژنراتور نیتروژن چگونه کار می کند؟


اساساً یک ژنراتور نیتروژن با جدا کردن مولکول های نیتروژن از مولکول های اکسیژن درون هوای فشرده کار می کند. ... علاوه بر اینکه به شرکت ها اجازه می دهد کنترل کنند که چقدر نیتروژن می خواهند با چه مقدار فشار تولید کنند و کدام درجه خلوص، تولید گاز خود مزایای دیگری دارد.

 

آیا ژنراتورهای نیتروژن در امان هستند؟


واضح است که ژنراتورهای نیتروژن گزینه ای امن تر از دوارها یا سیلندرها هستند، چرا که سطح اکسیژن را در جو آزمایشگاه حفظ می کنند. ... با ژنراتور گاز اوج، گاز نیتروژن در تقاضا تولید می شود به عنوان درخواست خود را به آن نیاز دارد و به عنوان یک خطر بالقوه ذخیره نمی شود، نگه داشتن آزمایشگاه و پرسنل آزمایشگاه امن است.



:: برچسب‌ها: کیفیت خودروها , سرویس های دوره ای , معاینه فنی , دستگاه تعویض روغن هیدرولیک فرمان ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

کودهای مایع


کودهای مایع معمولاً مورد استفاده UAN (مخلوط اوره و نیترات آمونیوم) حاوی 28، 30 و 32 درصد جرمی نیتروژن هستند. آمونیاک بی آب که حاوی 82 درصد جرمی نیتروژن است. اسید سوپر فسفریک که شکل غلیظی از اسید فسفریک با درجه 0-70-0 است. و آمونیاک با اسید سوپر فسفریک واکنش داد و کود مایع با درجه 10-34-0 یا 11-37-0 تولید کرد. گریدهای مایع مختلف کود را می توان با استفاده از انواع مواد شیمیایی برای گریدهای مشابه با گریدهای کود خشک تولید کرد.

 

معایب


معایب اصلی کودهای مایع این است که گاهی اوقات ممکن است گرانتر از کودهای دانه ای باشند و در برابر تبخیر شدن (یا تبدیل به گاز و تبخیر بالقوه در جو) حساس تر هستند.

 

نحوه درست کردن


بهترین کود مایع
یک کمپوست با کیفیت درست کنید.
مخلوط را الک کنید تا سنگ‌های بزرگ، شاخه‌ها و مواد کمپوست نشده جدا شوند.
یک ظرف (مانند یک سطل 5 گالن) را 1/3 پر از این کمپوست کنید.
بقیه ظرف را با آب پر کنید (به طور ایده آل آب باران به جای آب شیر).
مخلوط را خوب هم بزنید.

 

زمان درخواست


کودهای مایع باید پس از برداشتن اولین شستشوی علف از خاک اعمال شوند. در ماه های تیر و مرداد، هیچ گونه کود آلی نباید به خاک و گیاهان داده شود. سپس در حدود 1 سپتامبر و 1 اکتبر، کود باید برای ایجاد چمن که در شرایط زمستانی مقاوم است، داده شود.

 

آیا کود مایع بهتر از خشک است؟


✓ کود مایع معمولا زودتر از کود دانه ای آهسته رهش نتایج را نشان می دهد. اگر بخواهید سریع چمن خود را سبز کنید، کود مایع احتمالاً گزینه بهتری است. ✓ از آنجایی که کود مایع مواد مغذی را فورا فراهم می کند، کود اولیه ایده آل برای چمن های جدید است.

 

آیا کود مایع خوب است؟


محبوبیت کودهای مایع در سال های اخیر بسیار افزایش یافته است. آنها را می توان به صورت زمینی یا محلول پاشی استفاده کرد. ... محلول پاشی راه خوبی برای اصلاح کمبودهای اواسط فصل یا تکمیل مواد مغذی استفاده شده در خاک است.

 

کود مایع با کود پودری چه تفاوتی دارد؟


کود مایع با کود پودری، از لحاظ متریال با هم یکسان هستند. به عبارت دیگر، تفاوت اصلی کود پودری و مایع در نحوه مصرف آن ها است. کود مایع با آب حل می شود و اسپری می شود. در صورتی که کود پودری به صورت خشک استفاده می شود.

 

کود مایع مرغوب


کود مایع مرغوب، رشد درختان و گیاهان را به طرز قابل توجهی افزایش می دهد. به علاوه اتخاب یک برند خوب و معتبر نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. به یاد داشته باشید کود مایع مرغوب، به راحتی رقیق می شود و موجبات تقویت گیاهان را فراهم می آورد.

 

طرز تهیه کود مایع در منزل چگونه است؟


برای ساخت کود مایع ابتدا باید این کود را به صورت پودری از کشاورزی خریداری کنید. دقت کنید میزان ترکیبات و ساختار این کودها بر روی بسته بندی محصول درج شده است. در انتها بر اساس آن مقدار مناسبی از این پودر را به میزان مشخصی آب اضافه کرده و به خوبی آن را تکان دهید تا کود کاملا در آب حل شود.

 

کود آلی مایع


یکی دیگر از از روش‌های بهبود و توسعه حاصخیزی خاک و افزایش ظرفیت تولید محصولات کشاورزی، علاوه بر کود شیمیایی، استفاده از کود مایع است. این کودها قابلیت استفاده برای مرکبات و درختان میوه، گیاهان آپارتمانی و زینتی، محصولات کشاورزی و باغداری را دارند و پیشنهاد مابرای بهترین طریقه مصرف آنها، به صورت محلول پاشی است.

محلول پاشی با کود مایع باعث شادابی گیاه و افزایش کمی و کیفی محصول می‌گردد. در سیستم آبیاری به رشد میکرو ارگانیسم‌های مفید و افزایش حاصلخیزی خاک کمک می‌کند و کمک می کند تا مواد غذایی بهتر جذب شوند. از طرفی کود مایع به دلیل pH مناسبی که دارد خاک را اصلاح و به جذب مواد غذایی از طریق ریشه کمک می‌کند.



:: برچسب‌ها: حاصخیزی خاک , محصولات کشاورزی , کود شیمیایی , کود آلی مایع ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

کودهای جامد چیست؟


کودها هم به صورت جامد و هم به صورت مایع به محصولات زراعی اعمال می شوند. حدود 90 درصد کودها به صورت جامد مصرف می شوند. پرمصرف ترین کودهای معدنی جامد اوره، دی آمونیوم فسفات و کلرید پتاسیم هستند. کود جامد به طور معمول دانه بندی یا پودر می شود.

 

مزایای کود خشک


مزیت اصلی کود گرانول یا کود خشک نداشتن محدودیت زمانی استفاده است. یعنی گیاه قادر به جذب مواد مغذی موردنیاز خود در طول زمان می باشد. کودهای خشک را می توان قبل از کاشت گیاهان با خاک مخلوط کرد. با این که اصلاح خاک به این روش مدتی طول می کشد اما مزیت آن این است که در طولانی مدت باعث افزایش بازدهی کشاورزی می شود. علاوه بر این کودهای خشک ماندگاری بالایی دارند و مدت طولانی قابل استفاده هستند.

 

معایب کود خشک


کشاورزان با استفاده از کود خشک کنترل کمتری بر روی نتیجه مصرف خواهند داشت. به طور مثلا اگر در استفاده از کود زیاده روی شود حذف آن و جلوگیری از مسومیت گیاه کار آسانی نخواهد بود. چرا که کود به صورت مخلوط با خاک وجود دارد و جدا کردن آن عملا امکان پذیر نیست. البته این نکته را هم باید اشاره کنیم که مشکل تنها در صورت استفاده بی رویه از کود بپیش می آید و اگر کود را طبق دستور مصرف نمایید گیاهان به ندرت دچار مسمومیت می شوند.

کود مایع بهتر است یا جامد؟


اگرچه هیچ تفاوتی در مقدار کل مواد مغذی ارائه شده توسط کودهای دانه ای یا مایع برای یک کاربرد خاص گیاهی وجود ندارد، تفاوت هایی وجود دارد: ... مواد مغذی متحرک کمتری مانند فسفر نمی توانند از گرانول جداگانه حاوی آنها به آنها نزدیکتر شوند.

کود پودری چیست؟


کود آلی پودری یک کود خشک است که می تواند برای نتایج طولانی مدت در خاک کار شود. ... این کودها از مواد معدنی گیاهی، حیوانی یا معدنی به دست می آیند. از کودهای ترکیبی مانند کود مخلوط اسیدی تا کودهای منفرد مانند Bat Guano را انتخاب کنید.

 

چگونه از کود جامد استفاده می کنید؟


نکاتی برای استفاده از کود دانه بندی شده بدانیم
در بسترها و حاشیه های گل، کود دانه بندی شده را با دست پخش کنید و سپس آن را در خاک بخراشید.
از پخش کننده مکانیکی در مناطق باز مانند چمنزار استفاده کنید.
همیشه دانه های کود را از روی شاخ و برگ بشویید.
کود دانه بندی شده را با آبیاری بلافاصله پس از مصرف فعال کنید.

 

سه نوع کود اصلی کدامند؟


به طور کلی در بین مواد مورد استفاده در کشاورزی، کود بیشترین کاربرد را دارد. بر اساس فرآیند تولید، تقریباً می توان آن را به سه نوع شیمیایی، آلی و کود زیستی طبقه بندی کرد.

 

مزایای کود جامد


مزایای کود جامد، بسیار زیاد است. برخی از مزایای این نوع از کود ها به شرح زیر است:

ماندگاری بالا
کارآیی بیشتر
قیمت مناسب
صرفه جویی در وقت و هزینه
افزایش سلامتی باغ یا گیاهان
پایداری کود در مقابل سفت شدن
بالا رفتن مقاومت گیاه در برابر آسیب ها
وجود مواد مغذی مرغوب برای رشد درختان، گیاهان و…
بهبود بخشیدن در فرآیند هایی مانند رشد یا ریشه زدن گیاه

 

کود جامد چیست؟


کودهای جامد که به عنوان کودهای دانه ای نیز شناخته می شوند، کودهایی هستند که به صورت خشک شده هستند. ... کودهای جامد عموماً به گونه ای طراحی می شوند که در خاک اصلاح شوند و در مدت زمان معینی به گیاهان رها شوند. این کار با مخلوط کردن خاک با کود انجام می شود تا گیاهان بتوانند به تدریج به آن دسترسی داشته باشند.

 

کود مایع بهتر است یا جامد؟


اگرچه هیچ تفاوتی در مقدار کل مواد مغذی ارائه شده توسط کودهای دانه ای یا مایع برای یک کاربرد خاص گیاهی وجود ندارد، تفاوت هایی وجود دارد: ... مواد مغذی متحرک کمتری مانند فسفر نمی توانند از گرانول جداگانه حاوی آنها به آنها نزدیکتر شوند.


آیا می توانم از کود مایع و گرانول استفاده کنم؟


ما معمولاً استفاده از هر دو را به طور همزمان توصیه نمی کنیم زیرا ممکن است چمن یا باغ شما را با مواد مغذی بیش از حد تغذیه کند. گیاهان فقط به مقدار معینی از مواد مغذی نیاز دارند و استفاده همزمان از هر دو معمولاً در یک زمان بیش از حد است.



:: برچسب‌ها: مسمومیت , مواد مغذی متحرک , آبیاری ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

کولر آبی پرتابل یا متحرک چیست؟

سیستم های تهویه مطبوع قابل حمل آب خنک، روشی بسیار کارآمد و موثر برای کنترل آب و هوا در هر اتاق با اندازه ای ارائه می دهند. از آنجایی که دستگاه های تهویه مطبوع با آب خنک کننده مقادیر زیادی گرما را تخلیه نمی کنند، نیازی به مجرای خروجی ندارند و در مناطق بسته به شدت مورد استفاده قرار می گیرند. اگر به دنبال سریع‌ترین و کم‌مصرف‌ترین راه برای خنک‌کردن یک اتاق، به‌ویژه اتاق‌هایی با دمای محیط بالا هستید، یک واحد AC با آب خنک‌کننده اغلب انتخاب بهتری نسبت به AC قابل حمل با هوا خنک است. واحدهای خنک شونده با آب سریعتر خنک می شوند زیرا هیچ هوای گرمی را به فضا تخلیه نمی کنند. تهویه مطبوع آب خنک به کندانسور آب خنک نیز گفته می شود زیرا وظیفه آن دفع گرمایی است که توسط مبرد در اواپراتور جذب شده است. آب برای خنک کردن مبرد هوای گرم (180 درجه فارنهایت یا 82 درجه سانتیگراد) از کمپرسور با پمپاژ آب ضد جریان در کندانسور استفاده می شود.

چرا چیلرهای آب خنک کارآمدتر از چیلرهای هوا خنک هستند؟

بهره وری انرژی: چیلرهای آب خنک معمولاً نسبت به چیلرهای هوا خنک انرژی کارآمدتری دارند. پایین تر بودن دمای چگالش و در نتیجه فشار تراکم کمتر به این معنی است که کمپرسور به کار کمتری نیاز دارد و متعاقباً انرژی کمتری مصرف می کند. برخلاف سیستم تهویه مطبوع پنجره‌ای سنتی، یک کولر گازی قابل حمل با کمک چرخ‌های نصب شده بر روی دستگاه یا چرخ‌هایی که به پایه متصل می‌شوند، راحت‌تر از مکانی به مکان دیگر منتقل می‌شود. به دلیل متحرک بودن، می توان از آن در روز در دفتر کار خانگی استفاده کرد و در شب به اتاق خواب منتقل کرد. خوب، یک تهویه مطبوع قابل حمل، نصب بسیار آسان و بدون دردسر را بدون هیچ گونه پیچ و سایر مواد ثابت امکان پذیر می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک دریچه خروجی برای خروج هوای متراکم از اتاق ایجاد کنید. وقتی صحبت از خانه اجاره ای به میان می آید محدودیت های زیادی برای همه چیز وجود دارد که یکی از آنها تجهیزات خانه شما است. شما باید مبلمان یا سایر وسایلی را بخرید که برای حمل و نقل در هنگام جابجایی راحت باشد و به راحتی در خانه جدید نصب شود. در چنین شرایطی یک AC قابل حمل به دلیل تحرک و نصب آسان بهترین وسیله است. مشکل شما با این نوع AC کاهش می یابد و می توانید در حین جابجایی بر روی حمل و نقل سایر لوازم سنگین و ابزارها تمرکز کنید.

نصب کولر آبی پرتابل گرمایش و سرمایشی

  •     در مجاورت پرده آن را قرار ندهید.
  •     پره ها را با دست جا به جا نکنید.
  •     خروجی هوا نباید به سمت وسایل الکتریکی باشد.
  •     هیچ گونه وسیله ای را روی این کولر ها قرار ندهید.
  •     از خیس کردن تجهیزات الکتریکی کولر پرهیز کنید.
  •     برای تمیز کردن و سرویس دستگاه حتما باید از برق کشیده شود.
  •     برای نصب کولر آبی پرتابل یک متر از جلو و عقب فضای خالی بگذارید.

برند هیتما برای اولین بار 25 سال قبل در کشور ایتالیا به ثبت رسید و با تولید سیستم های سردکننده و تهویه مطبوع شروع به کار کرد. با پشرفت این کمپانی و فروش محصولات با این برند در کشور ایتالیا و استقبال و رضایتمندی مشتریان، صادرات سیستم های سردکننده و تهویه مطبوع با برند هیتما به کشورهای دیگر آغاز گردید. از ویژگی های محصولات هیتما، طراحی منحصر به فرد و راندمان بالای این محصول و خدمات پس از فروش گسترده آن می باشد. شرکت مرسا اعتماد تک با بیش از یک دهه تجربه افتخار دارد نماینده انحصاری این برند ایتالیایی در ایران باشد.

 

منبع: https://hitemaco.com/

 



:: برچسب‌ها: نمایندگی رسمی هیتما , بهترین کولر آبی پرتابل , خرید کولر آبی پرتابل هیتما , گارانتی کولر آبی پرتابل , مزایای کولر آبی پرتابل گرمایشی و سرمایشی ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1400 | نظرات ()