نوشته شده توسط : پارس اتیلن

مدرسه غیر دولتی پیشرو

 

مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۷۳ با روش تحصیلی کیف در مدرسه فعالیت خود را آغاز کرد. به کارگیری روش کیف در مدرسه در دبستان پسرانه پیشرو باعث شد که این مدرسه بتواند به عنوان یکی از بهترین مدارس تهران شناخته شود. مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۹۷ با هدف لمس هر چه بهتر مباحث درسی و آشنایی دانش آموزان با محیط اطراف خود اقدام به ایجاد فضایی به نام پارک علم کرد که بسیار مورد استقبال والدین و دانش آموزان قرار گرفت.

تدریس به زبان انگلیسی در کنار فارسی در مدرسه پسرانه پیشرو باعث می شود تا دانش آموزان زبان زنگلیسی را نه فقط به صورت تئوری بلکه به صورت کاربردی و در زندگی روزمره یاد بگیرند. برای اولین بار در ایران با ارائه طرح کیف در مدرسه توانستیم گام به گام با آموزش نوین دنیا پیش رفته و کیفیت آموزش را ارتقا بخشیم و توانایی کودکانمان را در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز در آنان ایجاد نموده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکانمان است همواره پیشگام بوده ایم.

در دبستان پيشرو مکالمات روزمره در تمامی مدرسه اعم از داخل کلاس، حیاط به صورت زبان انگلیسی می‌باشد، و در هر زنگ تفریح با دانش آموزان در صف به صورت گروهی شعر ها و سرودهای و سوره های قرآن به صورت انگلیسی آموزش داده می شوند . تمامی پایه ها درس ریاضی یک جلسه در هفته به زبان انگلیسی با کتاب های تألیف شده خاص مدرسه پیشرو تدریس می گردد. علوم انگلیسی هم همینطور از پایه سوم تا پنجم هفته ای یک جلسه به زبان انگلیسی تدریس می گردد.

خوشبختانه، با بررسی ضعف های آموزشی و تحقیق بر روی میزان اثربخشی، یادگیری موضوعاتی از قبیل گیاه شناسی و کاشت گل و گیاه، جانور شناسی، سفالگری،نجاری و کار با چوب،مجسمه سازی و کدنویسی بر روی توانایی های دانش آموزان، در سال ۱۳۹۷ فضای آموزشی مفرحی با عنوان پارک علم و خلاقیت در مدرسه تمام هوشمند پیشرو با هدف ایجاد علاقه و انگیزه در محیط آموزشی، مناسب با استانداردهای روز جهانی پایه گذاری کرده ایم. تمامی دانش آموزان در تمامی پایه ها هفته ای یک روز می توانند از پارک علم و خلاقیت استفاده کنند، همچنین در زنگ های تفریح نیز دانش آموزان می توانند از امکانات پارک بهره مند شوند.

تماس با ما

تلفن :

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس : تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 



:: برچسب‌ها: دبستان پسرانه پیشرو , بهترین دبستان غیر دولتی تهران , بهترین دبستان پسرانه تهران , پيشرو ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 آذر 1401 | نظرات ()