نوشته شده توسط : پارس اتیلن

تبلیغات در فضای مجازی چیست؟

تبلیغات آنلاین که با نام‌های بازاریابی آنلاین، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات دیجیتال یا تبلیغات اینترنتی نیز شناخته می‌شود، نوعی بازاریابی و تبلیغات است که از اینترنت برای تبلیغ محصولات و خدمات به مخاطبان و کاربران پلتفرم استفاده می‌کند. 

سه راه کلیدی وجود دارد که تبلیغات دیجیتال می تواند به شما در بهبود عملکرد تلاش های بازاریابی ارگانیک خود کمک کند. با تبلیغات دیجیتال، عملکرد ارگانیک می تواند از مزایای زیر بهره مند شود:

  • افزایش آگاهی از برند با نمایش محتوای خود به افراد داخل و خارج از شبکه شما.

  • با استفاده از هدف گذاری و تجزیه و تحلیل پلتفرم های تبلیغاتی، درک بهتری از مخاطبان خود داشته باشید.

  • ایجاد محتوای با کارایی بالاتر با درک اینکه چه محتوای تبلیغاتی به شما کمک می کند تا به اهداف تجاری خود برسید و چه چیزی به شما کمک نمی کند.


هدف هر استراتژی تبلیغاتی باید این باشد که بازدهی مثبتی از سرمایه خود داشته باشید، که به این بستگی دارد که آیا درآمد بیشتری از کمپین تبلیغاتی نسبت به هزینه ای که انجام می دهید به دست می آورید.

انواع اصلی تبلیغات در فضاي مجازی

 

تبلیغات بنری

 

تبلیغات بنری که به عنوان تبلیغات نمایشی نیز شناخته می‌شود، مدت‌هاست که وجود داشته است. این نوعی از تبلیغات است که در آن یک فضای از پیش تعیین شده در یک وب سایت به عنوان "املاک آنلاین" برای درج آگهی خریداری می شود.

هدف از تبلیغات نمایشی، قرار گرفتن در معرض بیشتر برند است و برای جذب مشتریان جدیدی که هنوز نام محصول را نشنیده اند، ایده آل است.

از تبلیغات بنری نیز می‌توان برای هدف‌گیری مجدد کمپین‌ها استفاده کرد، که در آن شما تبلیغات خود را طوری تنظیم می‌کنید که روی صفحه‌نمایش کاربرانی که قبلاً از سایت شما بازدید کرده‌اند نمایش داده شود تا آنها را بازگردانید و خرید را بیشتر تشویق کنید.

همچنین می‌توانید بنرهای تبلیغاتی را به گونه‌ای تنظیم کنید که بر اساس جمعیت‌شناسی خاص، تقسیم‌بندی بر اساس جنسیت، سن یا منطقه، نمایش داده شوند و زمان نمایش این تبلیغات را انتخاب کنید.

پلتفرم های تقاضا محور (DSP)

 

پلتفرم سمت تقاضا (DSP) ابزاری است که توسط کسب‌وکارها برای پیشنهاد فضای تبلیغاتی در زمان واقعی و خرید تبلیغات موبایل، جستجو و ویدیو از یک بازار واحد استفاده می‌شود. بنابراین به جای رفتن به فروشندگان منفرد مانند Google Ads برای خرید موجودی آگهی، می توانید در عوض تبلیغات را از چندین کانال در یک مکان خریداری کنید.

پلتفرم‌های سمت تقاضا همچنین از روشی به نام «تبلیغات برنامه‌ای» استفاده می‌کنند که در آن تبلیغاتی که خریداری می‌کنید بر اساس یک الگوریتم پیچیده منتشر می‌شوند.

شما بودجه تبلیغاتی و هدف اصلی خود را زودتر از موعد تعیین می کنید، و سپس زمانی که کاربران از یک سایت بازدید می کنند، الگوریتم تعیین می کند که کدام تبلیغات را در زمان واقعی از طریق "جنگ مناقصه" بین شما و برندهای دیگر که برای همین موضوع با هم رقابت می کنند، نمایش دهد.

تبلیغات وابسته

 

تبلیغات وابسته یا به طور کلی تر - بازاریابی وابسته - به زمانی اشاره دارد که یک وب سایت تبلیغات کسب و کار دیگری را در ازای دریافت کمیسیون برای هر سرنخ کسب شده که به فروش واقعی تبدیل می شود، تبلیغ می کند.

 

مزایای تبلیغات وابسته

 

بازگشت سرمایه (ROI) بالاست، زیرا شرکت تبلیغاتی معمولاً فقط برای ترافیک تبلیغاتی که به فروش تبدیل می شود، پرداخت می کند.
می توانید شرایط برنامه بازاریابی وابسته خود را تعیین کنید، مانند نحوه کار کمیسیون و میزان پرداختی که می خواهید بپردازید.
اگر وبلاگ یا سایت رسانه ای را انتخاب کنید که در جایگاه هدف شما محبوب است، برای دستیابی به یک مخاطب خاص عالی است.

تبلیغات رسانه های اجتماعی

 

از Tiktok گرفته تا Reddit، پلتفرم های رسانه های اجتماعی شرایط عالی را برای تبلیغات ارائه می دهند. به عنوان مثال، با تبلیغات فیس بوک، می توانید مخاطبان خود را بر اساس سن، جنسیت، تحصیلات، عنوان شغل، مکان، علایق و حتی خریدهای گذشته انتخاب کنید و به شما این امکان را می دهد تا با پیامی متناسب با آنها به مشتریان ایده آل خود دسترسی پیدا کنید.

برای به حداکثر رساندن ROI خود از تبلیغات فضای مجازی، توصیه می کنم تست A/B را با کمپین های کوتاه در پلتفرم های مختلف انجام دهید تا ببینید مخاطبان شما بیشتر با کدام کانال ها ارتباط برقرار می کنند. سپس، وارد کنید و روی کانال برنده تمرکز کنید.

تبلیغات ویدیویی

 

معمولاً وقتی به تبلیغات ویدیویی اشاره می‌کنیم، منظور محتوای ویدیویی است که در سایت‌های اشتراک‌گذاری ویدیو مانند YouTube پخش می‌شود. تبلیغات YouTube معمولاً بر اساس هزینه به ازای هر بازدید پرداخت می شود.

هر نما بسته به صنعت هدف و کلمات کلیدی شما بین 0.10 تا 0.30 دلار هزینه دارد. همچنین، اگر حداکثر بودجه را تعیین کنید، آنقدر هزینه از شما دریافت می‌شود.

متداول ترین نوع تبلیغات یوتیوب "تبلیغات TrueView In-Stream" نام دارد. اینها تبلیغات قابل رد شدن هستند که قبل از شروع ویدیوی اصلی پخش می شوند. تبلیغ‌کنندگان فقط زمانی باید هزینه این تبلیغات را بپردازند که کاربر بیش از 30 ثانیه آن را تماشا کرده یا روی تبلیغ کلیک کرده و یک URL را باز کرده باشد.

تبلیغات ایمیلی

 

دو روش متداول برای تبلیغات با ایمیل وجود دارد. یکی این است که تبلیغات بنری و پیوندها را در سربرگ یا پاورقی خبرنامه های ایمیل درج کنید و دیگری اینکه کاربران اولویت های خود را ثبت کنند و سپس ایمیل های تبلیغاتی را ارسال کنند که مطابق با این اولویت ها باشد.

به عنوان آخرین توصیه، هنگام انتخاب یک رسانه تبلیغاتی، بهترین کار این است که مخاطب هدف، بودجه تبلیغاتی خود را مشخص کنید و تحقیق کنید که مخاطبان شما احتمالاً در کدام کانال بیشتر فعال هستند و تصمیم خود را بر این اساس قرار دهید.

هر کسب و کار و پایگاه مشتری کاملاً متفاوت خواهد بود، بنابراین شما واقعاً باید رسانه ای را پیدا کنید که برای شما و وضعیت فعلی شما بهترین بازدهي را دارد.

آمیناگروپ، مجموعه ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه تبلیغات در فضای مجازی، طراحی، سئو (بهینه سازی)، پشتیبانی وبسایت همراه با مدیریت پیچ اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی همگام با ارائه خدمات متعهدانه و با کیفیت آغاز نمود و در مدتی کوتاه به یکی از گزینه‌های محبوب طراحی وب در میان مشتریان خود تبدیل شد.

اطلاعات تماس

 

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

تلفن:

۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 



:: برچسب‌ها: مشاوره تبلیغات در فضای مجازی , انواع اصلی تبلیغات در فضاي مجازي , مشاوره تبلیغات , آمینا گروپ ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

پیش ثبت نام مدرسه پیشرو

کلاس درس هوشمند، یک فضای آموزشی است که با فناوری آموزشی تقویت شده و برای بهبود تجربه تدریس و یادگیری طراحی شده است. یک کلاس درس سنتی با خودکار، مداد، کاغذ و کتاب درسی را تصور کنید. اکنون طیفی از فناوری‌های آموزشی جذاب را اضافه کنید که برای کمک به مربیان در تغییر تجربه یادگیری طراحی شده‌اند!
کلاس‌های درس هوشمند به معلمان اجازه می‌دهد تا سبک‌های تدریس خود را با نیازهای دانش‌آموزان خود تطبیق دهند. با استفاده از طیف وسیعی از فناوری‌ها و مدیریت هوشمند کلاس درس، معلمان می‌توانند از نیازهای آموزشی و اضافی دانش‌آموزان خود حمایت کنند و برنامه یادگیری هر کودک را برآورده کنند.
هرکسی متفاوت یاد می گیرد. هر کودکی اطلاعات را به روش های مختلف دریافت می کند و نیازهای متفاوتی دارد. به لطف فناوری ارائه شده در کلاس های درس مدرن، مربیان به راحتی می توانند سبک های تدریس خود را برای رفع این نیازهای فردی تطبیق دهند!

کلاس‌های هوشمند مجهز به طیف وسیعی از ابزارهای تعاملی edtech هستند که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد به روش‌های باورنکردنی یاد بگیرند، همکاری کنند و نوآوری کنند، همگی در عین حال که از نیازهای هر یادگیرنده پشتیبانی می‌کنند. به عنوان مثال، برخی از دانش آموزان ممکن است یادگیری همه جانبه با واقعیت افزوده و مجازی را جذاب ترین بدانند، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای یادگیری فیزیکی با تخته های سفید تعاملی مناسب تر باشند. در یک کلاس درس هوشمند، تمام نیازهای یادگیری برآورده می شود!

انواع کلاس های هوشمند

کلاس درس هوشمند استاندارد

سطح اولیه کلاس درس هوشمند! کلاس‌های هوشمند استاندارد، فضاهای آموزشی تحت رهبری معلم هستند که معمولاً شامل رایانه، تخته سفید تعاملی و پروژکتور هستند. مانند یک کلاس سنتی، معلمان یادگیری در کلاس را ارائه می دهند - اما فناوری های هوشمند فرصت های بیشتری را برای دانش آموزان فراهم می کند تا با محتوا، معلم و یکدیگر تعامل داشته باشند.

کلاس هوشمند متوسط

سطح بعدی بالا! کلاس‌های هوشمند متوسط ​​معمولاً دارای تمام فناوری‌های یک کلاس هوشمند استاندارد به علاوه تجهیزات آموزشی مانند تریبون دیجیتال، لپ‌تاپ و هدست واقعیت مجازی هستند. در این نوع کلاس‌های مدرن، دستگاه‌های 1 به 1 کافی نیست، بنابراین فناوری‌ها بین دانش‌آموزان به اشتراک گذاشته می‌شود - به این معنی که این کلاس‌ها خود را به ترکیبی از یادگیری مستقل و راهنمايی معلم رهبری می‌کنند.

کلاس هوشمند دانش آموز

در نهایت، کلاس درس هوشمند کاملا یکپارچه. کلاس‌های هوشمند دانش‌آموزی شامل دستگاه‌های شخصی 1 به 1 است، به این معنی که هر دانش‌آموز در هر زمانی به فناوری‌های آموزشی دسترسی دارد. در یک کلاس درس هوشمند تحت رهبری دانش‌آموزان، دانش‌آموزان خودشان موضوعات یادگیری، کاوش و تحقیق را هدایت می‌کنند.

این فضاهای یکپارچه شامل مجموعه‌های کلاسی کامل از edtech از جمله هدست‌های واقعیت مجازی، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها می‌شود. این همه سخت افزار نیست، زیرا این کلاس ها همچنین شامل نرم افزارهایی هستند که دانش آموزان می توانند از آنها برای ایجاد محتوای خود استفاده کنند، مانند CoSpaces، ThingLink و موارد دیگر!


با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که هر کلاس درس هوشمند متفاوت است! قانون مشخصی برای اینکه چه ابزارهایی باید گنجانده شود وجود ندارد، و نحوه استفاده مربیان از این تجهیزات کلاس درس هوشمند برای ارائه آموزش نیز بسیار مهم است. این به هر مربی بستگی دارد که ابزارها و آموزش را بسته به زمینه خاص و نیازهای دانش آموزان متمایز کند.

مجتمع آموزشی و فرهنگی پیشرو از پیش دبستان تا پایان دوره دوم دبیرستان در خدمت پیشروان عرصه علم و دانش می باشد. این مجتمع در سال ۱۳۷۱ تاسیس و طی بیست و نه سال ضمن کسب افتخارات بسیار در زمینه های مختلف تحصیل کرده های بسیاری را در رشته های پزشکی و مهندسی به جامعه تحویل داده است.


شرایط پیش ثبت نام پیشرو:

۱- موفقیت دانش آموز در انجام تست های روان شناختی و مصاحبه توسط مشاوره مدرسه.

۲- تایید سلامت دانش آموز توسط پایگاه های بهداشتی معرفی شده از طرف مدرسه (فقط پایه اول)

مدارک مورد نیاز :

۱- اصل شناسنامه و کپی آن.

۲- کارت واکسیناسیون.

۳- مدارک تحصیلی (پایه دوم الی ششم )

توجه : حضور دانش آموز در تمامی مراحل ثبت نام الزامیست.

 

تماس با ما

تلفن :

۷۷۷۰۲۴۳۱


۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس : تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

 

منبع: https://pishroschool.ir/

 

 



:: برچسب‌ها: فرم پیش ثبت نام , شرایط ثبت نام در مدرسه پیشرو , مدرسه غیر دولتی پیشرو , مدرسه پسرانه پیشرو ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

خصوصیات طراحی و اجرای نمای اصولی ساختمان

 

نمای ساختمان یکی از مهم ترین قسمت های ساختمان است که می تواند در نگاه اول با کاربر و مخاطبانش ارتباط برقرار کند. بنابراین طراحی نما یکی از مهم ترین مراحل طراحی ساختمان است و باید به گونه ای طراحی شود که ارزش بصری داشته باشد.

باید بدانید که یک طراحی و اجرای جذاب و با کیفیت در ظاهر ساختمان شما می تواند جلوه قابل توجه و خاطره انگیزی را در ذهن بیننده تداعی کند، بنابراین برای طراحی یک نمای زیبا باید به عوامل مهمی توجه کرد.

استفاده از مواد با کیفیت و پایدار:

 

نمای ساختمان پوسته بصری ساختمان است. در صورت استفاده از مصالح بی کیفیت و درجه سه در نمای ساختمان به دلیل صرفه جویی در هزینه، در آینده برای فروش ساختمان با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد.

زیرا بسیاری از خریداران کیفیت ساختمان را بر اساس پوسته آن ساختمان می سنجند و نه استفاده از آن. درب نما را نشانه بی کیفیتی کل ساختمان می دانند پس بهتر است از مصالح مرغوب در نمای ساختمان استفاده شود.

ترکیب مواد مختلف در طراحی نما:

 

یکی از مهمترین موارد برای رسیدن به نمای خوب این است که بدانید چه موادی را در کنار هم قرار دهید تا هماهنگی بیشتری در منظره ایجاد شود و منظره زیباتر به نظر برسد. کیفیت و متریال به کار رفته در نما می تواند در زیبایی آن تاثیر زیادی بگذارد.

در طراحی نما هم تنوع رنگ و هم تنوع بافت اهمیت زیادی دارد که با مصالح به کار رفته در نما می توان به این مهم دست یافت.

رعایت تناسب رنگ در نمای ساختمان:

 


رنگ یکی از بارزترین ویژگی های بصری یک نما است که در صورت عدم انتخاب صحیح می تواند حتی کیفیت بصری بهترین طرح ها را با بهترین متریال از بین ببرد، بنابراین تناسب رنگ یک نما را مطلوب می کند. قبل از اجرای طرح می توانید با کمک نرم افزار طراحی سه بعدی نسبت رنگ ها را اندازه گیری کنید.

 

سادگی نمای ساختمان:

 

مهمترین اصل در طراحی نما، سادگی است. اگر در طراحی نمای ساختمان از متریال های متنوع استفاده کنید، از سادگی نمای ساختمان کاسته می شود، بنابراین بهتر است در تمام قسمت های نما از موتیف استفاده شود و یکنواختی بصری نما را کاهش دهید.

با استفاده از یک یا دو عنصر شاخص استفاده از عناصر زیاد در طراحی، نما را شلوغ کرده و زیبایی آن را تحت الشعاع قرار می دهد. هرچه طراحی نما ساده تر باشد، عناصر به کار رفته بر کیفیت بصری تأثیر بیشتری خواهند گذاشت.

سازگاری عناصر استفاده شده:

 

تمام قسمت های نما باید به یک شکل طراحی و اجرا شود و تداوم در کل ظاهر نما دیده شود. نمای پیوسته نمایی است که شامل مجموعه ای از فرم های پراکنده نیست بلکه باید در طراحی قسمت های مختلف یک فرم کلی مورد توجه و اجرا قرار گیرد.

نورپردازی نما:

 

نورپردازی نما به اندازه طراحی نمای ساختمان مهم است زیرا نورپردازی باعث می شود ساختمان در شب نیز مانند روز پر جنب و جوش، پویا و موثر باشد. توجه داشته باشید که نورپردازی نباید خیلی خیره کننده باشد، یعنی نورپردازی ابتدا برای بیننده بايد قابل رویت باشد.

شفافیت بصری نمای ساختمان:

 

نمای جذاب و مطلوبی است که در آن از پنجره های بیشتری استفاده شده است. در طراحی نما، پنجره ها با توجه به نسبت تعداد و عرض بازشوهای موجود، نقش ایجاد شفافیت و کاهش صلبیت را دارند.

در طراحی نما باید به طراحی این پنجره ها، موقعیت و ریتم آن ها توجه کرد و پنجره ها را در جای مناسبی در نما قرار داد تا در نمای ساختمان تاثیر بگذارد.

استفاده از یک ریتم خاص:

 

ریتم عبارت است از تکرار عناصر در یک نظم مشخص و جهتی که همه قسمت ها از نظر بصری هماهنگ باشند. عناصر تشکیل دهنده شکل نما باید دارای نوعی نظم در خطوط، صفحات و حجم ها باشند. ریتم از پراکندگی و ناخوانایی عناصر به کار رفته در نما جلوگیری می کند و به نما سازماندهی بصری می بخشد.

توجه به درونگرایی و برونگرایی:

 

در طراحی نما به حریم خصوصی توجه کنید و درونگرایی را در نظر بگیرید و از ایجاد نماهای برونگرا که حریم خصوصی افراد را به خطر می اندازد خودداری کنید.

در طراحی نمای ساختمان به این نکات توجه کنید:


• یک معمار باید قبل از طراحی به سطح مالی کارفرما نیز توجه کند زیرا اگر کارفرما توانایی مالی کمی داشته باشد زیباترین و اصولی ترین طرح نمای ساختمان را نمی توان اجرا کرد.

• قبل از طراحی نما به اقلیم منطقه توجه کنید زیرا طراحی نما تا حدودی به اقلیم منطقه بستگی دارد. نماهای شیشه ای و پنجره های بزرگ به خصوص در جهت بادها توصیه نمی شود.

• توجه به بافت محوطه در طراحی نمای ساختمان یکی از الزامات است، به عنوان مثال در برخی از مناطق شاهد ساختمانی آجری در کنار ساختمان سنگی هستیم که هیچ تناسبی با یکدیگر ندارند.

• اگر در شهر یا استانی زندگی می کنید که مصالح سنگی در آن یافت می شود، از این متریال در طراحی نمای ساختمان استفاده کنید.

• قبل از طراحی نمای ساختمان از کاربری ساختمان برای مثال تجاری، اداری یا مسکونی بودن آن مطلع شوید.

• برای زیباسازی نما از حجم هایی که باعث پرتاب در فضای داخلی می شود استفاده نکنید.

• طراحی نمای ساختمان امری کاملا تخصصی و حرفه ای می باشد پس حتما طراحی نمای ساختمان خود را به کارشناسان واجد شرایط در این زمینه بسپارید.

گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز از پیشتازان معماری بر مبنای علم روانشناسی می باشد؛ که حاصلِ فعالیت گروهی و گرد هم آمدنِ مهندسین مجرب و متعهد و نیروی کار ماهر و دلسوز می باشد.

تماس با ما

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس : خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

منبع: https://interior-designer.ir/

 



:: برچسب‌ها: انواع نمای ساختمان , طراحی نما ساختمان مسکونی و تجاری , خصوصیات طراحی و اجرای نمای اصولی ساختمان , طراحی و اجرای نمای ساختمان , طراحی داخلی ایوان سبز , facade ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

برندینگ و برند سازی

یک سرمایه گذاری چشمگیر در زمان، پول و انرژی برای راه اندازی یک کسب و کار جدید مورد نیاز است. با این حال، راه اندازی یک کسب و کار موفق به چیزی بیش از داشتن یک محصول یا خدمات خوب نیاز دارد - همچنین مستلزم ایجاد یک هویت برند شخصی قوی است که با مشتریان طنین انداز می شود و شرکت شما را از رقبا متمایز می کند.

در عصر دیجیتال امروز، داشتن یک برند شخصی قوی بیش از هر زمان دیگری مهم است، به خصوص اگر یک کارآفرین یا صاحب کسب و کار هستید. وقتی نام تجاری شما قابل تشخیص و ثابت باشد، می تواند به شما در ایجاد اعتماد و اعتبار نزد مشتریانتان کمک کند.

یک هویت برند که به خوبی طراحی و اجرا شده باشد می تواند به شما در ایجاد تصویری متمایز و متقاعد کننده کمک کند که بتواند با سهولت بیشتری توجه مصرف کنندگان را جلب کند.

روش های موثر برای ایجاد برند

1. یک استراتژی برندسازی موثر ایجاد کنید.

 

اولین قدم برای ایجاد یک استراتژی برند موفق، ایجاد یک هویت برند منحصر به فرد و قابل تشخیص است. اطمینان حاصل کنید که هویت برند شما ارزش ها و ماموریت شرکت شما را به شیوه ای به یاد ماندنی منتقل می کند. این کمک می کند تا شما را از رقبا متمایز کنید و تأثیر ماندگاری بر مشتریان بالقوه ایجاد کنید.
هرچه هویت برند شما به یاد ماندنی‌تر و قابل شناسایی‌تر باشد، مشتریان می‌توانند به راحتی آن را زمانی که به محصول یا خدماتی نیاز دارند، به خاطر بیاورند. شما می توانید با ایجاد یک لوگو، طرح رنگ و شعار منحصر به فرد برای کسب و کار خود به این هدف دست یابید و به شما کمک می کند تا از دیگران متمایز شوید.

2. توسعه روابط با خبرنگاران.

 

گام دوم ایجاد روابط با خبرنگاران است تا فرصت بیشتری برای پوشش کسب و کار شما در رسانه ها داشته باشید. برای ایجاد این روابط با خبرنگاران، سردبیران و رسانه های محلی تماس بگیرید.

این مرحله همچنین می تواند از طریق شبکه سازی، شرکت در رویدادهای مطبوعاتی و کنفرانس ها یا حتی ارائه مصاحبه با خبرنگاران انجام شود. زمانی که با رسانه ها ارتباط برقرار کنید، ممکن است شانس بیشتری برای جلب توجه بیشتر برای برند خود داشته باشید.

3. از پلتفرم های رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

 

رسانه های اجتماعی می توانند به عنوان یک ابزار قدرتمند برای تبلیغ کسب و کار شما استفاده شوند. از پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک و اینستاگرام برای اطلاع رسانی در مورد محصولات یا خدمات جدید خود، ارائه به روز رسانی در مورد پیشنهادات ویژه، بحث در مورد بازخورد مشتریان و موارد دیگر استفاده کنید. این می تواند به شما کمک کند تا به سرعت به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید و با مشتریان بالقوه به شیوه ای معنادار در ارتباط باشید.

4. از تأثیرگذاران اهرمی استفاده کنید.

 

استفاده از اینفلوئنسرها یکی دیگر از راه های عالی برای انتشار اخبار در مورد برند شما و کمک به دستیابی به مخاطبان جدید است. این را می توان از طریق همکاری، به اشتراک گذاری محتوا یا پست های حمایت شده که محصولات و خدمات شما را نشان می دهد انجام داد.

5. در رویدادهای محلی شرکت کنید.

 

در نهایت، شرکت در رویدادهای محلی راه عالی دیگری برای بازاریابی و تبلیغ کسب و کار شما است. همچنین می توانید در رویدادهایی مانند نمایشگاه ها و کنفرانس ها شرکت کنید تا برند و خدمات خود را به نمایش بگذارید. علاوه بر این، میزبانی رویدادهای خود در منطقه محلی شما نیز می تواند به ایجاد روابط با مشتریان کمک کند و به آنها فرصتی برای تعامل مثبت با برند شما بدهد.

تیم حرفه ای و مجرب آمینا گروپ با دارا بودن هدف خدمات رسانی در بخش وب سایت، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی، اقدام به شروع فعالیت نموده است. فعالیت ما در زمینه گسترش خدمات برند سازی و برندینگ، پشتیبانی و نگهداری وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تبلیغات در فضای مجازی و شهری، دیجیتال مارکتینگ و… می باشد.

شرکت آرامش گستران مینا، مجموعه‌ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده است.

اطلاعات تماس


آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 



:: برچسب‌ها: برندینگ و متمایز کردن محصولات , مزایای برندینگ , منظور از برندینگ و برندسازی , تاثیر برندینگ بر کسب و کار ها , ساخت برند حرفه ای , آمینا گروپ , branding ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

بازسازی خانه های اروپا می تونه 44 درصد انرژی را برای گرمایش ذخیره کنه.


یک گزارش جدید نشان می ده که با سه برابر شدن نرخ فعلی نوسازی، تقریباً تمام ساختمان های مسکونی در اتحادیه اروپا می تونن تا سال 2050 بازسازی شن و 44 درصد از انرژی نهایی مصرف شده در گرمایش فضا صرفه جویی شه. کربن زدایی از سهام ساختمان اروپا یک چالش بزرگه.

ساختمان ها هنوز هم 40 درصد از کل مصرف انرژی اتحادیه اروپا و 36 درصد از انتشار CO2 را تشکیل می دن، و این اعداد به طور مداوم در برابر کاهش مقاومت می کنن.

پیش از این در سال 2020، کمیسیون اروپا تاکید کرد که بازسازی ساختمان ها "می تونه مصرف کل انرژی اتحادیه اروپا را 5-6٪ کاهش بده و انتشار دی اکسید کربن را تا حدود 5٪ کاهش بده. "

 بر اساس مدل سازی BPIE، تا 777 تراوات ساعت (TWh) صرفه جویی در انرژی - معادل مصرف برق آلمان و اسپانیا در مجموع - با عایق کاری سقف ها و دیوارهای ساختمان های مسکونی اتحادیه اروپا حاصل می شه.

بزرگترین برندگان، به صورت مطلق، آلمان، فرانسه، ایتالیا و لهستان خواهند بود. این مطالعه نشون داد که اگر تمام ساختمان‌های آن‌ها بازسازی شن، می‌تونن به ترتیب در مصرف انرژی به ارزش ۲۱۴، ۱۱۳، ۱۱۵ و ۵۲ تراوات ساعت (TWh) صرفه‌جویی کنن. برای آلمان، صرفه جویی بالقوه به 30 درصد از مصرف برق سالانه امروزی می رسه - فقط برای گرمایش.

اما رسیدن به آنجا کار آسانی نخواهد بود. این گزارش تاکید می‌کنه که سقف‌های اروپایی باید بازسازی شن و ظرفیت عبور دمایی آن‌ها، به اصطلاح u-value، شش برابر کاهش پیدا کنن. دیوارهای خانه باید پنج برابر کارآمدتر بشن. "این در دسترس ماست.

کاتارزینا واردال-سمیت، مدیر امور عمومی اتحادیه اروپا در Knauf Insulation توضیح می‌ده که واقعیت‌های کلیدی اینه که عایق‌سازی یک فناوری موجود و در دسترس ست.

واردال-سمیت تاکید کرد: بر اساس گزارش آژانس بین المللی انرژی، اتحادیه اروپا در سال 2023 ممکنه شاهد شکاف عرضه و تقاضا در گاز طبیعی به اندازه 57 میلیارد متر مکعب باشه. بسیاری از گازهای گمشده بالقوه را می توان از طریق نوسازی خانه ها جبران کرد، زیرا گاز فسیلی منبع کلیدی گرمای خانگی ست.

در کل اروپا، بازسازی کامل ساختمان‌های مسکونی اتحادیه اروپا باعث صرفه‌جویی ۷۷۷ تراوات ساعت گاز می‌شه که تقریباً نصف مقدار صادرات روسیه به اروپا در سال ۲۰۲۱ است.

هفت کشور بیشترین سود را از بازسازی ساختمان خواهند برد و به دلیل قدمت ساختمان، مصرف فعلی انرژی، آب و هوای محلی و ترکیب مسکن مسکونی، می‌تونن به پتانسیل صرفه‌جویی انرژی حداقل 50 درصدی برسن. لوکزامبورگ (60%)، هلند (57%)، رومانی (56%)، بلغارستان (56%)، قبرس (54%)، مالت (53%)، مجارستان (51%) و اتریش (51%). 

گروه بازسازی ساختمان ایوان سبز

 

گروه بازسازی ایوان سبز با توجه به دارا بودن کادری مجرب، برای شما نسخه ای آماده خواهد کرد که بعد از عملیات اجرایی از فضای منزل خود نهایت لذت را ببرید. با اعتماد به ما و اجرای بازسازی اصولی ساختمان و طراحی دکوراسیون توسط گروه معماری ایوان سبز ، دوباره صاحب منزلی نو و بسیار شیک خواهید شد و بدون نیاز به تعویض منزل تا سالیان سال مجددا میتوانید از آن استفاده نمایید.

تماس با ما


شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس : خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

منبع: https://interior-designer.ir/

 



:: برچسب‌ها: گروه معماری ایوان سبز , متوسط هزینه بازسازی ساختمان در تهران , هزینه بازسازی خانه , انواع بازسازی ساختمان , دلایل بازسازی ساختمان , بازسازی اصولی ساختمان و طراحی دکوراسیون , عایق کاری سقف ها و دیوارها و صرفه جویی در مصرف گاز ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

 

چگونه آموزش می تونه به سلامت و رشد بهتر مغز کمک کنه؟

مونته سوری یکی از رویکردهای آموزشی است که از سلامت عاطفی کودکان از سنین پایین حمایت می کنه، با معلمانی که به طور خاص برای مشاهده نیازها و انگیزه های رشد فردی کودکان آموزش دیده اند. کودکان در مدارس مونته سوری برای تنظیم احساسات خود و ایجاد انعطاف پذیری و اتکا به خود و همچنین توانایی بیان کلامی احساسات خود برای رشد بهتر مغزی تشویق می شن.

آن‌ها همچنین از ثبات و انسجام اجتماعی بیشتری برخوردارن و همان معلم و گروه همسالان خود را در سنین مختلط به مدت سه سال حفظ می‌کنن. کیفیتی که در گزارش آفستد 2022 در مدرسه ماریا مونته سوری لندن به رسمیت شناخته شده است که می‌گوید: « اختلافات، از جمله حوادث قلدری، به ندرت اتفاق می‌افته . . .

این به این دلیل است که اخلاقیات مدرسه در مورد کمک به دانش‌آموزان است تا درک کنن که احترام و مدارا در زندگی واقعی چگونه است».  اشتباهات در مونته سوری بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند یادگیری است، و به کودکان کمک می کنه تا اشتباهات را به طور مستقل تشخیص داده و حل کنن . اعتماد به نفس و خلاقیت ایجاد کنن، به جای اینکه احساس کنن در برآورده کردن انتظارات یا " درست عمل کردن" ناکام هستن.

از دوران کودکی تا نوجوانی

 

مربیان مدت‌هاس که از دوره بحرانی که در نوجوانی رخ می‌دهد آگاهن، و ماریا مونته سوری، بنیان‌گذار رویکرد مونته سوری، مطالب زیادی در مورد رشد کودکان از جمله رشد عاطفی، روانی و اجتماعی آن‌ها نوشته. امروزه ما مزیت اضافی تحقیقات در زمینه علوم اعصاب را داریم که از بسیاری از اصولی که مونته سوری شناسایی کرده پشتیبانی می کنه.

سارا جین بلیکمور، متخصص اعصاب در دانشگاه کمبریج، خاطرنشان کرد که دوره نوجوانی زمانیست که «دنیای اجتماعی یک نوجوان به شدت تغییر می‌کنه».

هنگام انتقال از دبستان به دبیرستان، تغییرات بیولوژیکی و شناختی زیادی رخ می دهه: نحوه استفاده نوجوانان از "مغز اجتماعی" یا "شبکه مناطق مغز" خود برای تعامل با دیگران در این دوران رشد قابل توجهی داره. 

همانطور که بلیکمور می‌گه، نوجوانان با دوستان خود ریسک‌های بزرگ‌تری را انجام می‌دن که این تنها بخشی از رشد است. بلیکمور می‌گه: شواهد زیادی وجود داره که نشان می‌ده آنها بسیار مستعد تأثیر همسالان هستن - اگر به خطراتی فکر کنین که در مورد نوجوانان (سیگار کشیدن) نگران هستیم.

مشروب خواری، مواد مخدر، رانندگی خطرناک آنها این کارها را به تنهایی انجام نمی دن. آنها وقتی با دوستان خود هستن این خطرات را می پذیرن.» او ادامه می ده: «انگیزه ای برای انجام این کار وجود داره، زیرا آنها به ویژه نسبت به طرد شدن توسط گروه همسالان خود حساس هستن.

اجتناب از طرد اجتماعی به هر قیمتی هدف اول آنهاس و ممکن است باعث بشه که آنها بیشتر از سایر گروه های سنی تحت تأثیر دوستان خود قرار بگیرن. بلیکمور در ادامه به بحث درباره نقش حیاتی والدین در دوره رشد مغز در دوران نوجوانی می پردازه و خاطرنشان می کنه: «این یک بخش ضروری از دوره نوجوانی است که از والدین خود مستقل بشن.

برای انجام این کار، باید هویت خود را بسازن، خود را با گروه همسالان خود تثبیت کنن، چیزها را آزمایش کنن و کاوش کنن." مدارس با قرار دادن سلامت روان در اولویت روزانه، نه فقط یک روز در سال، نقشی به همان اندازه حیاتی در ارائه حمایت از سلامت روان به جوانان را دارن. 

برنامه نوجوانان مونته سوری به ویژگی‌های منحصر به فرد این مرحله از رشد که توسط بلیکمور شناسایی شده، با اتخاذ رویکردی بسیار متفاوت نسبت به آموزش رایج پاسخ می‌ده.

زمانی که نوجوانان در سنین بلوغ (حدود 12 تا 14 سال) هستن، به جای تمرکز صرفاً بر امتحانات و کارهای آکادمیک، مونته سوری معتقد بود که باید به جوانان فرصت هایی داده بشه تا قبل از اینکه دوباره برای تحصیل آماده بشن، بدن در حال تغییر، احساسات، روابط و عواطف خود را درک کنن.

یک رویکرد آموزشی که رشد عاطفی و اجتماعی کودکان را به همان اندازه که نتایج تحصیلی را در اولویت قرار می‌ده، به وضوح به نوجوانان و بزرگسالان باهوش‌تر و قوی‌تر برای آینده پرورش میده.

یکی از بزرگ ترین ویژگی هایی که مدرسه پیشرو را در بهترین دبستان تهران قرار میده، اهمیت و توجه ویژه این مدرسه به استعداد پژوهشی دانش آموزان هست.  کارهای پژوهشی در دبستان پیشرو بیشتر به صورت تیمی و گروهی انجام می شه این امر سبب افزایش روحیه کار تیمی، مسئولیت پذیری، نظم و قدرت صبر و تحمل دانش ­آموزان می شه.

تماس با ما

آدرس: تهرانپارس بزرگراه رسالت بین اتوبان باقری و خیابان رشید پ ۲۰۲ دبستان پیشرو

تلفن:

۷۷۸۷۸۸۰۰

۷۷۷۰۲۴۳۱

دورنگار: ۷۷۷۰۲۴۲۷

پیامک و واتس اپ: ۰۹۰۳۶۸۰۱۱۴۱

منبع: https://pishroschool.ir/

 



:: برچسب‌ها: اهداف مدارس برتر , بهترین مدارس تهران , بهترین دبستان شرق تهران , دبستان پسرانه پیشرو ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

4 نکته برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت برای شرکت شما

در این دنیای کاملا دیجیتالی، اگر شرکتی را اداره می‌کنین، داشتن حضور آنلاین قوی مهم‌تر از همیشه هست – بنابراین اگر وب‌سایت شما کمی قدیمی به نظر می‌رسه، اکنون زمان طراحی مجدده. یک وب سایت جذاب و حرفه ای که اطلاعات را به وضوح به مشتریان شما منتقل می کنه، فرصتی برای ایجاد اولین تاثیر عالی و اطمینان دادن به مردم که قابل اعتماد هستین.

1. یک شرکت معتبر را انتخاب کنین.

برای انتخاب یک شرکت طراحی وب، تجربه واقعا مهمه، زیرا این پروژه ایه که نمی تونین اشتباه کنین - نتیجه شما به آن بستگی داره. به همین دلیله که انتخاب یک شرکت طراحی با سال ها اعتبار در بازار و لیست گسترده ای از مشتریان بسیار مهمه. یک شرکت معتبر در مورد جنبه های فنی با هر مشکل و چالش احتمالی روبرو خواهد شد - ناگفته نمونه که آنها به احتمال زیاد حداقل با زمینه کاری شما آشنایی دارن.

2. فقط با یک تیم حرفه ای کار کنین.

ممکنه واضح به نظر برسه، اما کیفیت وب سایت جدید شما به کیفیت افرادی که استخدام می کنین بستگی داره. به همین دلیل بسیار مهمه که به دنبال یک تیم طراحی با پیشینه آموزشی قوی و تجربه متنوع باشین. از دیدن رزومه حرفه ای هایی که بالقوه با آنها کار می کنین نترسین. یک تیم عالی چیزی برای پنهان کردن نداره و در واقع از همکاری و مشاوره مناسب استقبال می کنه.

3. بررسی کنین که آیا پشتیبانی پس از فروش مناسبی دریافت خواهید کرد یا نه؟

یکی از مواردی که بسیاری از مردم فراموش می‌کنن که آن را در نظر بگیرن، خدمات پس از اتمام طراحی وب‌ سایت هست. ارزیابی کیفیت پشتیبانی فنی یک شرکت ضروریه، زیرا پس از راه‌اندازی وب‌ سایت، نقشی حیاتی در عملکرد مداوم کسب ‌و کار ایفا می‌کنه.

4. در نظر بگیرین که آیا خدمات ارائه شده مقرون به صرفه هستن یا نه؟

شما به اندازه کافی به فکر راه اندازی کسب و کار خود هستین - یا راه اندازی مجدد آن برای یک سال جدید - بنابراین اسراف سرمایه در طراحی وب ایده خوبی نیست. به همین دلیل مهمه که یک بودجه معقول در نظر بگیرین و به دنبال ارائه‌ دهنده طراحی وب باشین که نرخ‌های رقابتی را ارائه می‌ده. 

بدون هیچ چیز هزينه اضافی تعیین شده در پايان کار! یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای خدمات مقرون به صرفه ای را با نرخ بازار،  منصفانه ارائه می ده و همه چیز را به طور کامل توضیح می ده.

 

آمینا گروپ مجموعه تخصصی طراحی سایت از صفر تا صد که متشکل از کادری با تجربه و جوان هست. خدمات با کیفیت مجموعه آمینا، عبارتند از:

  • برند سازی
  • پشتیبانی وب سایت
  •  نگهداری وب سایت
  • سئو و بهینه سازی سایت
  • تبلیغات در فضای مجازی
  • بازاریابی در شبکه های اجتماعی
  • طراحی وب سایت ریسپانسیو و مدرن

 

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

 تلفن: 

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

 منبع: https://amina-group.com/

 

 



:: برچسب‌ها: انواع طراحی سایت , اهمیت طراحی سایت , مزایای طراحی سایت , اقدامات لازم قبل از طراحی وب سایت , مراحل طراحی سایت از صفر تا صد , آمینا گروپ ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 بهمن 1401 | نظرات ()